Is dat zo uitzonderlijk dan? Anders wil ik bij deze mijn excuses aanbieden voor het volplempen van het topicquote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef avotar het volgende:
Goh.. een sex sc die binnen een week vol is..
In het verleden was het hier een tempo van een of twee per dag, maar het afgelopen jaar stond het een beetje stil.... Ga vooral je gang, ik kan het wel bijhouden!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is dat zo uitzonderlijk dan? Anders wil ik bij deze mijn excuses aanbieden voor het volplempen van het topic
ik was het niet meer zo aan het volgen.. tot ik zag dat ie weer bijna vol wasquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het ging allang niet meer over moederdag toch
Valt het op?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef avotar het volgende:
[..]
ik was het niet meer zo aan het volgen.. tot ik zag dat ie weer bijna vol was
Wat ben je stil ZM?
Er zitten gewoon te veel mensen te suffen hier in SEXquote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef webspider het volgende:
[..]
In het verleden was het hier een tempo van een of twee per dag, maar het afgelopen jaar stond het een beetje stil.... Ga vooral je gang, ik kan het wel bijhouden!.
Of ze zijn met nuttigere dingen bezigquote:Op maandag 14 mei 2007 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Er zitten gewoon te veel mensen te suffen hier in SEX![]()
Nog even en je zou bijna gaan denken dat het hier stoffig isquote:Op maandag 14 mei 2007 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Er zitten gewoon te veel mensen te suffen hier in SEX![]()
Fokken en SEX kan tegelijkertijd hoor!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Of ze zijn met nuttigere dingen bezig
Spreek je uit ervaring?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Fokken en SEX kan tegelijkertijd hoor!
Dat is dan een select groepje, want de rest van fok gaat wel als een treinquote:Op maandag 14 mei 2007 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Of ze zijn met nuttigere dingen bezig
quote:
Heeft er iemand een gepaste straf voor me?quote:
Dat hangt er vanaf. Heeft je bed hoofdeind met spijlen?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Heeft er iemand een gepaste straf voor me?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Heeft je bed hoofdeind met spijlen?.
Dat treft. Ik heb nog wel wat zijden sjaaltjes liggen. Hoe lang wilde je gestraft worden?quote:
100 van de 300 posts... Staat dat nog ergens gelijk aan?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat treft. Ik heb nog wel wat zijden sjaaltjes liggen. Hoe lang wilde je gestraft worden?![]()
Ik zal je tussendoor losmaken om te douchen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
100 van de 300 posts... Staat dat nog ergens gelijk aan?![]()
Hoe ernstig ga je me toetakelenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zal je tussendoor losmaken om te douchen..
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
*Ziet American Psycho taferelen voor zich
Toetakelen is niet mijn ding, smeken om meer, dat is een stuk leukerquote:
Mijn straf is dat ik moet gaan smeken om meer? Afgezien van het feit dat je smeken eventueel vervelend kan vinden, zie ik daar geen straf inquote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Toetakelen is niet mijn ding, smeken om meer, dat is een stuk leuker
Ik ben niet zo bekend met de tradities van Sint-Maartenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja hallo, t gaat hier om een straf heJe hebt geluk dat het al Sint-Maarten is geweest
Wel met American Psycho?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de tradities van Sint-Maarten![]()
Ik dacht dat Sint-Maarten wel in heel het land bekend was? Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de tradities van Sint-Maarten![]()
Wacht maarquote:Op maandag 14 mei 2007 13:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mijn straf is dat ik moet gaan smeken om meer? Afgezien van het feit dat je smeken eventueel vervelend kan vinden, zie ik daar geen straf in![]()
Weer iemand die naar m'n regio zit te vissenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sint-Maarten wel in heel het land bekend was? Waar kom je vandaan?
Nou komop dan! Ik wil weten wat m'n straf isquote:
Ik bedoelde eigenlijk het boek, in de film hebben ze beste scenes eruitgelatenquote:
Hooguit iemand die zich afvraagt waarom je niet van Sint-Maarten en de draak hebt gehoordquote:Op maandag 14 mei 2007 13:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Weer iemand die naar m'n regio zit te vissen![]()
En nog ongeduldig ook! Dat maakt het alleen maar mooier .....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou komop dan! Ik wil weten wat m'n straf is![]()
Ik heb 'm gelezen ja (vóór ik de film had gekeken), maar week als ik ben kan ik me herinneren dat ik bepaalde passages heb overgeslagenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het boek, in de film hebben ze beste scenes eruitgelatenof ben ik nu heel ziek dat ik deze smiley plaats
![]()
Weet niet of je die gelezen hebt, maar van het hoofd van 1 van z'n slachtoffers heeft ie een lampion gemaakt-> SintMaarten.. lampions.. snappu..
Ik kan niet tegen kietelenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:30 schreef webspider het volgende:
[..]
En nog ongeduldig ook! Dat maakt het alleen maar mooier .....
100 van de 300 betekent dat ik de sjaals en veertjes meeneem. Andere attributen moet je hoger voor scoren..
Ik ook. Dat geneuzel tussendoor was nogal saaiquote:Op maandag 14 mei 2007 13:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelezen ja (vóór ik de film had gekeken), maar week als ik ben kan ik me herinneren dat ik bepaalde passages heb overgeslagen
Dit is dan ook geen kietelen ... als heel je huid gevoelig is, voelt een veertje heel anders hoorquote:
Of kinderen die het leuk vinden met kaarsen te spelenquote:En ik dacht dat alleen religieus opgevoede kindertjes aan Sint-Maarten deden
Liefst iets met film/tv/cultuur/media, als dat er niet in zit (en zo ziet het er nu naar uit) iets anders waar ik geen specifieke opleiding voor nodig heb en waar ze niet moeilijk doen over mensen zonder ervaring. En das best lastig te vindenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef avotar het volgende:
Hey naar wat voor werk ben je eigenljik op zoek ZM...?
Het ging mij alleen maar om de vreterij uiteraardquote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
En ik dacht dat alleen religieus opgevoede kindertjes aan Sint-Maarten deden
Ware liefdequote:Op maandag 14 mei 2007 13:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ook. Dat geneuzel tussendoor was nogal saaiHebben we toch samen het hele boek gelezen
hmmm en dan ook nog in de buurt van de hoofdstad he...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Liefst iets met film/tv/cultuur/media, als dat er niet in zit (en zo ziet het er nu naar uit) iets anders waar ik geen specifieke opleiding voor nodig heb en waar ze niet moeilijk doen over mensen zonder ervaring. En das best lastig te vinden![]()
Administratief medewerker bij een media-bedrijfquote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Liefst iets met film/tv/cultuur/media, als dat er niet in zit (en zo ziet het er nu naar uit) iets anders waar ik geen specifieke opleiding voor nodig heb en waar ze niet moeilijk doen over mensen zonder ervaring. En das best lastig te vinden![]()
Eerst een rondje snel, daarna langzamer.quote:
quote:
quote:
Je hebt twee accounts?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Eerst een rondje snel, daarna langzamer..
Nee hoor, ik dacht dat je mij quottequote:
Was het maar in de buurt van de hoofdstad, daar is genoeg te vindenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:44 schreef avotar het volgende:
[..]
hmmm en dan ook nog in de buurt van de hoofdstad he...
nee, dan kan ik zo snel ook niets voor je regelen..![]()
Weet hoe het is.. heb na m'n studie ook 3 maanden zonder werk gezeten..
Daar zat ik idd ook aan te denken (ben sowieso voor admin. functies bij een paar uitzendbureau's ingeschreven), maar dat valt ook tegenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Administratief medewerker bij een media-bedrijfWerk je je zo omhoog
Je hebt daar toch bv ohra en zo zitten..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Was het maar in de buurt van de hoofdstad, daar is genoeg te vindenMaar heb weinig zin om elke dag tussen Arnhem en H'sum/Amsterdam heen en weer te treinen
Schijnt idd wel redelijk normaal te zijn om een paar maanden te moeten niksen (of je moet bij je stageplek aan het werk kunnen).. Maargoed Randstad had dus iets voor me, soort van administratieve functie, waar ze afgestudeerde hbo-ers/wo-ers zochten, dus ik hoop dat ik daar snel iets op hoor..
De hele dag aan de telefoon zitten is niks voor mijquote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef avotar het volgende:
[..]
Je hebt daar toch bv ohra en zo zitten..
telefonische klantenservices en dat soort zaken?
Ik heb 2,5 jaar op een functie moeten wachten (had gelukkig daarnaast wel een parttime baantje), maar ik heb nu toch een administratieve functie, tegen een jaarsalaris van ¤ 23.000quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Daar zat ik idd ook aan te denken (ben sowieso voor admin. functies bij een paar uitzendbureau's ingeschreven), maar dat valt ook tegenJaaa je moet wel ervaring hebben met administratief werk, jaaa je moet wel een relevante opleiding hebben gedaan bladiebla flikker dan ook op
![]()
quote:
Ah, je had de hoop dat ik oneindig over mijn straf door zou gaan, zonder dat het echt gevoed wordt?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht dat je mij quotte
2,5 jaarquote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar op een functie moeten wachten (had gelukkig daarnaast wel een parttime baantje), maar ik heb nu toch een administratieve functie, tegen een jaarsalaris van ¤ 23.000
Middelbare schoolquote:Op maandag 14 mei 2007 14:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
2,5 jaar![]()
Wat heb je voor opleiding gedaan? Heb gelukkig ook een bijbaantje, maar dat ben ik wel aardig zat..
Traaaaaaaager praaaaaaaten?quote:
Dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, je had de hoop dat ik oneindig over mijn straf door zou gaan, zonder dat het echt gevoed wordt?
Dat je die hoop hebt, of dat het gevoed wordt?quote:
Nja, helaas kijkt de werkgever helaas wel (deels) naar de papiertjes; ben zelf op een gegeven moment afgewezen omdat ik te oud zou zijn voor de vacaturequote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Middelbare school![]()
Maar sinds ik een baantje heb gevonden, is de markt ook veel beter geworden, dus het zou nu veel makkelijker moeten zijn. Ik moest geluk hebben om een werkgever te vinden die zich niet blind staart op papiertjes, maar naar de kwaliteiten kijkt die je kan laten zien![]()
Je zit in de SEX-SC, wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat je die hoop hebt, of dat het gevoed wordt?
Ik kan wachtenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Je zit in de SEX-SC, wat denk je zelf?
Te oud?? Met 25 lentes op je blaadje??quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, helaas kijkt de werkgever helaas wel (deels) naar de papiertjes; ben zelf op een gegeven moment afgewezen omdat ik te oud zou zijn voor de vacature
Toen ik dat hoorde zakte mijn broek echt van me kont af.. Te oud, hoe verzinnen ze 't
Ehm mja, goede vraagquote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan? Hier praat ik niet, en in bed kan je dat meestal ook beter niet doen
Tsja, ik heb ontzettend gelachen. En ach, zit best op mijn plekkie, opzich best veel vrijheid, steeds een stapje hoger, meer verantwoordelijkheid en ben in 30-45 min op het werk.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Te oud?? Met 25 lentes op je blaadje??
Ik zit ook best op mijn plekkiequote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ontzettend gelachen. En ach, zit best op mijn plekkie, opzich best veel vrijheid, steeds een stapje hoger, meer verantwoordelijkheid en ben in 30-45 min op het werk.
Over het algemeen heb ik veel betere dingen in bed te doen dan slapenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En heerlijk ook. Vaak ben ik als ik lig binnen 10 minuten weg
Die functie waar ik op zit te hopen is 5 minuten lopen hiervandaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ontzettend gelachen. En ach, zit best op mijn plekkie, opzich best veel vrijheid, steeds een stapje hoger, meer verantwoordelijkheid en ben in 30-45 min op het werk.
Wanneer de situatie zich daar voor doet, ik ook, maarjaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik veel betere dingen in bed te doen dan slapen![]()
Dat is helemaal perfect. Tsjonge, kan je op je fiets of zelfs lopend afquote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die functie waar ik op zit te hopen is 5 minuten lopen hiervandaan
Tis de moeite niet eens m'n fiets naar buiten te halen, loop 5 min de heuvel af dus kan er smorgens letterlijk vanuit m'n bed heenrollenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is helemaal perfect. Tsjonge, kan je op je fiets of zelfs lopend af
relaxed.. hoop voor je dat je er mag komen..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die functie waar ik op zit te hopen is 5 minuten lopen hiervandaan
En natuurlijk op het laatste moment weggaan, en geen last van files en shit.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Tis de moeite niet eens m'n fiets naar buiten te halen, loop 5 min de heuvel af dus kan er smorgens letterlijk vanuit m'n bed heenrollen
Niet nodig.. werd net gebeld, je raadt 't alquote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En natuurlijk op het laatste moment weggaan, en geen last van files en shit.
Ben jaloers
Wat vervelendquote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Niet nodig.. werd net gebeld, je raadt 't al
Ik ga effe janken
Damn wat jammerquote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ga effe janken
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ga effe janken
Ah voorstellen, zo'n werving en selectie bureau zeker?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel
Heb nou nog 1 kans op een andere functie waar ze me voor ging stellen, als dat niks wordt ga ik ze aanklagen
Schrale troost is trouwens dat ze met iemand anders doorgingen, dus het ligt niet aan mij. Als het geen lulsmoes was tenminste
Randstadquote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah voorstellen, zo'n werving en selectie bureau zeker?
Randstad vestiging hier heb ik hele goede ervaringen mee. Belden zelf regelmatig of ik nog werk zocht, boden me elk lullig tijdelijk dingetje aan... Heb ik tussendoor nog best wat zakcentjes mee kunnen opstrijkenquote:
Aggenebbis uitzendbureau. Dat je daar heen bent gegaan . . .quote:
Sja laatste hoop he.. zie vorige postquote:Op maandag 14 mei 2007 16:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Aggenebbis uitzendbureau. Dat je daar heen bent gegaan . . .![]()
Goeiesmiddags btw![]()
Wat voor opleiding heb je gedaan dan ??quote:Op maandag 14 mei 2007 16:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Daar doe je dan een universitaire opleiding voor![]()
Film&tv wetenschap, leukste opleiding die er bestaat maar je hebt er geen fuck aan. Dus allemaal gewoon rechten of economie gaan studeren kindersquote:Op maandag 14 mei 2007 16:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb je gedaan dan ??
Dat groene gebouw in Amsterdam ??quote:Op maandag 14 mei 2007 16:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Film&tv wetenschap, leukste opleiding die er bestaat maar je hebt er geen fuck aan. Dus allemaal gewoon rechten of economie gaan studeren kinders![]()
Nee die gezellige oude gebouwtjes rondom de Dom in Utrechtquote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat groene gebouw in Amsterdam ??![]()
![]()
Anyway, alwat in Hilverdorp en/of de lokale omroep al wat geprobeerd ??
je moet naar A'dam, joh. Vriendin van me heeft ook die studie gedaan, en meldt toch wel dat er wat banen zijn waar ze op kan solliciteren. (Filmmuseum o.a.)quote:Op maandag 14 mei 2007 16:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Film&tv wetenschap, leukste opleiding die er bestaat maar je hebt er geen fuck aan.
I know, dat was ooit m'n plan ookquote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je moet naar A'dam, joh. Vriendin van me heeft ook die studie gedaan, en meldt toch wel dat er wat banen zijn waar ze op kan solliciteren. (Filmmuseum o.a.)
( maar then again, moet je weg uit Arnhem he...)
Arnhem <> Amsterdam CS is opzich wel te doen met de NS, ben je iets meer als een uur kwijt. Enkel de vraag of je wel een uurtje in de trein wilt zitten..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je moet naar A'dam, joh. Vriendin van me heeft ook die studie gedaan, en meldt toch wel dat er wat banen zijn waar ze op kan solliciteren. (Filmmuseum o.a.)
( maar then again, moet je weg uit Arnhem he...)
Inderdaad, en een rechtstreekse verbinding. Maar dan moet je in Amsterdam nog naar de plek van bestemming, om nog maar niet te spreken over de 'betrouwbaarheid' en het ''''comfort'''' van de NSquote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Arnhem <> Amsterdam CS is opzich wel te doen met de NS, ben je iets meer als een uur kwijt. Enkel de vraag of je wel een uurtje in de trein wilt zitten..
AT5 en RNN7 niks voor je ??quote:Op maandag 14 mei 2007 16:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hilverdorp is me net iets te ver, veel in de trein zitten is slecht voor m'n bloeddruk heb ik gemerkt de afgelopen jarenLokale omroep heb ik stage gelopen, draait op vrijwilligers en was er sowieso een teringzooi.. Regionale omroep is heel moeilijk binnen te komen, maar een open sollicitatie krijgen ze sowieso wel van me, ga er gewoon een zooi rondsturen maar ik heb daar eigenlijk niet zoveel vertrouwen in
![]()
Je kan dan beter de trein pakken. Met de auto duurt het nog langer en is parkeren duur (12,60 tot 28,40 zo uit m'n hoofd voor een dagkaart) en de treinkaartjes worden altijd vergoed. Parkeerkaartjes niet altijd . . .quote:Op maandag 14 mei 2007 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
Arnhem <> Amsterdam CS is opzich wel te doen met de NS, ben je iets meer als een uur kwijt. Enkel de vraag of je wel een uurtje in de trein wilt zitten..
Dat bedoelt ie toch ook?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:59 schreef ThunderChild het volgende:
Je kan dan beter de trein pakken. Met de auto duurt het nog langer en is parkeren duur (12,60 tot 28,40 zo uit m'n hoofd voor een dagkaart) en de treinkaartjes worden altijd vergoed. Parkeerkaartjes niet altijd . . .
Collega's worden met Vioolquote:Op maandag 14 mei 2007 16:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
AT5 en RNN7 niks voor je ??
Vooral RNN7 wil flink gaan uitbreiden de komende tijd . . .
Volgens mij valt het best mee met de verbinding, het wordt ook steeds beter qua reizen met de treinquote:Op maandag 14 mei 2007 16:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Inderdaad, en een rechtstreekse verbinding. Maar dan moet je in Amsterdam nog naar de plek van bestemming, om nog maar niet te spreken over de 'betrouwbaarheid' en het ''''comfort'''' van de NS![]()
Ik weet het, ik ben veel te kieskeurig.. heb m'n eisen ook al bijgesteld, misschien dat ik over een tijdje zo wanhopig ben dat ik met liefde een eind met de trein reis.. maar ik ben echt allergisch geworden voor dat ding, veel teveel gezeik mee gehad tijdens m'n studie![]()
Ja, was het maar altijd zo gezellig!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeienavond.
Jemig zeg, dagje werken, 5 pagina's SC verder ...
Ik wil best doorgaanquote:Op maandag 14 mei 2007 18:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, was het maar altijd zo gezellig!
Niet zo moeilijk, op m'n werk...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef EchnaDarr het volgende:
En, heb je weerstand kunnen bieden tegen de spanning?
Geen opwindend werkquote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor werk je doet
Geen knappequote:Op maandag 14 mei 2007 20:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor collega's je heb
Ga bij een groot bedrijf werken, heb je regelmatig nieuwe aanwas (tenzij het niet zo goed gaat met het bedrijf)quote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Geen knappe
De enige knappe is vorig jaar weggegaan![]()
Zoals een van onze systeembeheerders zegt: "ALLES kan kapot"quote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
Ik werk zelf in de IT (klein bedrijf, 20man groot ofzo), maar 1 vrouw bij 't bedrijf, en een vrouw bij een sub-bedrijf.. Dus in totaal 2 vrouwen die beide bezet zijn .
Ach tsja
Ik hou niet zo van grote bedrijven, maar de kans op een flirt is wel veel groter jaquote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ga bij een groot bedrijf werken, heb je regelmatig nieuwe aanwas (tenzij het niet zo goed gaat met het bedrijf)
Nee, jij bent slim. In de IT gaan werken en dan klagen dat er geen vrouwen voor het oprapen liggenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
Ik werk zelf in de IT (klein bedrijf, 20man groot ofzo), maar 1 vrouw bij 't bedrijf, en een vrouw bij een sub-bedrijf.. Dus in totaal 2 vrouwen die beide bezet zijn .
Ach tsja
Ach, je moet het ook van buiten werktijd om hebben hequote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, jij bent slim. In de IT gaan werken en dan klagen dat er geen vrouwen voor het oprapen liggen![]()
(Zijn die bezette vrouwen trouwens wel mooi, op z'n minst?)
Ah, ik zit met nog 600 collega's op 1 locatie. En daar zitten wel wat leuke exemplaren tussen. Maar ik heb dan weer voor mezelf de regel om niets met collega's te beginnen. Heb ik te vaak fout zien gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van grote bedrijven, maar de kans op een flirt is wel veel groter ja
Maarja, als tussen 75 werknemers al geen lekkere vent zit![]()
Ach, hangt er maar net vanaf hoe lang je er wilt blijvenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ah, ik zit met nog 600 collega's op 1 locatie. En daar zitten wel wat leuke exemplaren tussen. Maar ik heb dan weer voor mezelf de regel om niets met collega's te beginnen. Heb ik te vaak fout zien gaan
Dan heb je in ieder geval iets om naar te kijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, je moet het ook van buiten werktijd om hebben he
Die vrouwen zijn best knap, niets aan op te merken
Ow, zeker, maar ik kan genoeg genieten van het spul wat er rond looptquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ach, hangt er maar net vanaf hoe lang je er wilt blijven
Dan moet ik misschien ook maar de IT uitquote:Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval iets om naar te kijken
En toch wel zonde, de werkplek is nog altijd de plek waar de meeste mensen hun partner vinden... Vandaar dat IT'ers altijd als wankers te boek staan, die kúnnen gewoon geen vrouw krijgen, omdat ze er niet zijn
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo, na een bak chocoladeijs (die vriendje had meegenomen als troost) en wat gesex voel ik me weer een stuk beter
![]()
B&J, magnums en roomijs met aardbeien in da house!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Een beetje voor onze ogen bungelen wat jij hebt en wij niet
.... chocoladeijs .....
Ik zou zo bij je langskomenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
B&J, magnums en roomijs met aardbeien in da house!
Tegen de tijd dat je hier bent is dat allemaal al opquote:
Woon jij dan echt zover weg?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent is dat allemaal al op![]()
Dan sta ik maar te boek als een 'wanker', lekker interessantquote:Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval iets om naar te kijken
En toch wel zonde, de werkplek is nog altijd de plek waar de meeste mensen hun partner vinden... Vandaar dat IT'ers altijd als wankers te boek staan, die kúnnen gewoon geen vrouw krijgen, omdat ze er niet zijn
Nee, zo snel kan ik ijs naar binnen werkenquote:
- en diep ademhalen -quote:Op maandag 14 mei 2007 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan sta ik maar te boek als een 'wanker', lekker interessant.
En ja, af en toe een pornootje; niets mis mee.
Stel je voor dat het zou smelten he...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, zo snel kan ik ijs naar binnen werken
Ja, dat is toch zondequote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Stel je voor dat het zou smelten he...
Als je dan toch met chocola gaat spelen hè, doe het dan goedquote:
IJs munchen erotischquote:Op maandag 14 mei 2007 21:04 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien hoe snel jij dat wegwerktKlinkt nogal, uhm, erotisch.
Mja... Als je het zo stelt...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke jonge vrouw die wellustig geniet van een romige substantie...
Dat zal het zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 21:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het formuleert
Is ZM d'r schuld, met d'r chocolade-ijsquote:Op maandag 14 mei 2007 21:18 schreef EchnaDarr het volgende:
Je maakt het jezelf ook niet echt makkelijk he
Alles is ZM's d'r schuld. Zo vaak reageert ze toch niet ...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is ZM d'r schuld, met d'r chocolade-ijs![]()
Hey, kijk nou, nieuw plaatjeMoet ik weer opnieuw wennen...
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Alles is ZM's d'r schuld. Zo vaak reageert ze toch niet ...
Ja. die andere begon te vervelen. Dit is hetzelfde hoofd, andere hoek en andere techniek
je avotar bedoel je? goeie keusquote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat dit mijn plaatje wordt
Zelfportret?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat dit mijn plaatje wordt
Dat vraagt om een foto ...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zeg, zulke lelijke tieten heb ik niet![]()
Eerst zeggen wat je van m'n avatar vindtquote:
Ik vind hem erg mooi, vraag me af of je dat ook in het echt zou doenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eerst zeggen wat je van m'n avatar vindt
Chocola over mezelf heen gieten? Daar heb ik toch een eventuele bedpartner voor??quote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik vind hem erg mooi, vraag me af of je dat ook in het echt zou doen
Dan giet ik wel chocoladesaus over hem/haar heenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Stel je voor dat die vastgetekend ligt aan bed en jij de spanning een beetje op wil voeren...
Nou, kennelijk heeft iemand van iemand in die pose al een foto gemaaktquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Mag ook van mij, maar dan vind ik dit nog steeds een leuke pose. Foto-waardig, zeg maar.
Ik niet, en daar zou ik graag nog een keer verandering in brengenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, kennelijk heeft iemand van iemand in die pose al een foto gemaakt
Nou, ik zou zeggen, zoek een leuk model dat met chocoladesaus wil spelenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik niet, en daar zou ik graag nog een keer verandering in brengen
Je hapt niet zo snel he?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:57 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen, zoek een leuk model dat met chocoladesaus wil spelen
Oh, had ik moeten vertellen... Ik bijtquote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Overal in, zolang je maar niet doorbijt
Een beetje pijn mag best, zolang het maar geen slagaderlijke bloeding oplevert en het geval daaronder herkenbaar blijftquote:Op maandag 14 mei 2007 22:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Oh, had ik moeten vertellen... Ik bijt
Is er nog iets wat ik kan zeggen dat je doet afknappen?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:11 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Een beetje pijn mag best, zolang het maar geen slagaderlijke bloeding oplevert en het geval daaronder herkenbaar blijft![]()
Ik zo ookquote:
Nopequote:Op maandag 14 mei 2007 22:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is er nog iets wat ik kan zeggen dat je doet afknappen?
tuurlijk... waarop...?quote:
Nou ja.. DW.. als je niet besneden bent.. is het inderdaad best slecht.. iets met zuurwaardes en zo.. (ik ben besneden dus weet er het fijne niet van).. het is niet zo slecht als bij de vagina van een vrouw.. maar goed is het niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Krijg toch de!
Zijn jullie nou helemaal belazerd!?
Normaal kan ik met gemak weer rustig wat postjes bij lezen!
Nu heb ik 1,5 topic aan slowchat volledig moet bijlezen!
Zo te zien is Sexy_Sadie (welkom!) diegene die flink wat leven in de brouwerij heeft geschopt!
LOL!
Affijn... ik zit met een probleempje waarvan ik hoop dat deze vanzelf overgaat.
Namelijk een gevoelige eikel.
Als in deze jeukt en doet met aanraking / wrijving uiteindelijk pijn.
Gevoeliger is deze ook wel, dus dat maakte de sex gister erg lekker en door het stoten was het ook tegelijkertijd een soort van "krabben" dat tevens lekker was.
Door een begrafenis vorige week was ik de laatste tijd niet echt in de mood door sex.
Een furry in onze community is niet meer.
17 jaar wassie.
Oh well.
Maar gister avond na lange tijd was het weer zover dus.
Vriendin blij natuurlijk.
Alleen was het snel gebeurd natuurlijk omdat het een tijdje geleden was en de boel zo gevoelig was.
Pagweg wat ZM's buurman presteert: 30 seconden (was het toch?)
Mijn theorie:
Dat was mij altijd is afgeraden heeft nu de nodige consequenties.
Ik was altijd mijn leuter met shampoo uit mijn haar.
Nu weet ik dat wat water voldoende schijnt te zijn en zeep (zeker shampoo) niet echt heel gezond is.
Maar kom op!
Ik doe het zo lang ik het mij kan herinneren!
En sinds het weekend ben ik echt F-ed!
And I hate doctors.
Zeker als het om iets persoonlijks als mijn Johnson gaat.
Dadelijk is hetzelfde waarvan ik geforceerd naar toe moest ooit omdat mijn moeder dacht dat ik je iets van paarden kon oplopen en achter het een en ander kwam.
Genant... want het staat vast allemaal nog op record bij ze...![]()
Je had nog wat toegevoegdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Krijg toch de!
Zijn jullie nou helemaal belazerd!?
Normaal kan ik met gemak weer rustig wat postjes bij lezen!
Nu heb ik 1,5 topic aan slowchat volledig moet bijlezen!
Zo te zien is Sexy_Sadie (welkom!) diegene die flink wat leven in de brouwerij heeft geschopt!
LOL!
-vervelend genant geval-
Nee ik ben niet besneden inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:02 schreef avotar het volgende:
Nou ja.. DW.. als je niet besneden bent.. is het inderdaad best slecht.. iets met zuurwaardes en zo.. (ik ben besneden dus weet er het fijne niet van).. het is niet zo slecht als bij de vagina van een vrouw.. maar goed is het niet.
Ja ik tik altijd razensnel en daarna komen er nog dingen in mij op die erbij gemoeten hadden of juist weg enzo.quote:
oh dat... ZM moeilijk doen om aan werk te komen en jij met je salaris pimpen..quote:
Dat was om te laten zien dat je ook zonder opleiding, met een beetje geluk, een leuk baantje kan vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:55 schreef avotar het volgende:
[..]
oh dat... ZM moeilijk doen om aan werk te komen en jij met je salaris pimpen..
Ons muisjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ons lieve muisje is er nog steeds trouwens (niet zo gek ook, we leggen elke avond muesli voor 'm neer)Gister liep ie gewoon rond te snuffelen toen wij aan het sexen waren
De voyeur
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
nix lief beessie, tis gewoon een geilneef!![]()
Een schimmel infectie!?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hmm dat klinkt als een schimmelinfectie, helemaal zeker weet ik het niet natuurlijk, heeft je vriendin ergens last van? Je zou altijd kunnen proberen wat miconazolnitraat (jaja) erop te kunnen smeren (gewoon bij de drogist te koop).
Nee helaas.quote:De Blue Man Group nog gezien vrijdag? Was heel erg leuk om te zien zeg, maar wel een beetje een desillusie.. ik 'geloofde' toch een beetje in ze toen ik daar zat (ja ik ben echt 25)
duurt niet lang meer, of hij gaat jullie zitten aanmoedigen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hij heeft ons vrijdag ook al bezig gezien, daarom kwam ie gister zeker speciaal een keer wat vroeger
Exhibitionist!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hij heeft ons vrijdag ook al bezig gezien, daarom kwam ie gister zeker speciaal een keer wat vroeger
Nou precies wat je zegt, zo'n kreng loop je op door zeep/shampoo/meuk die de zuurgraad verstoren.. meestal begint het bij de vrouw, daarom is het wat raar dat alleen jij het hebt en je vriendin niet. Helaas ben ik ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Een schimmel infectie!?
Hoe de FOK!? kan dit nu weer?
Ik hou altijd alles schoon en mijn vriendin heeft ook nergens last van.
Alles ziet er tevens nog normaal uit.
Niet opgezwollen of vreemd van kleur of wat dan ook eigenlijk.
Dat zalfje (wat een mond vol trouwens, hoe wist jij dit!?) klinkt als een puik plan.
Ga ik vanmiddag meteen even scoren!
Thank you!
[..]
Ik zie het helemaal voor me, 2 muizen die naast ons mee gaan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
duurt niet lang meer, of hij gaat jullie zitten aanmoedigen.
De keer daarna is mrs. Mouse erbij...![]()
Vergeet ik je nog helemaal te condolerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Darkwolf het volgende:
Nee helaas.
Is er niet meer van gekomen.
Plotse begrafenis en alles vorige week.
Helemaal gemist.
Als je bedoelt dat je ze hebt gezien in hun menselijke vorm... tja... dat is wel even wennen inderdaad!
Maar had ze al eens in het echt gezien op YouTube in een interview!
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vergeet ik je nog helemaal te condolerenBij deze..
17 is wel erg jong zeg
Kende je 'm ook irl?
Jeequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:41 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat was wel de bedoeling.
Gaat nooit meer gebeuren dus.
Dit is niet de eerste keer dat ik dit heb meegemaakt.
Eerder is mij dit ook overkomen met een meisje waar ik verliefd op was en zij op mij.
Affijn wij willen afspreken en krijgt een auto ongeluk.
Leek het weer te gaan en mocht ze naar een aantal weken naar huis, wij weer afspreken, hoor ik weer niks.
Krijg ik (net als de eerste keer) haar nichtje aan de lijn dat ze weer in het ziekenhuis ligt.
Dit keer kwam ze er nooit meer uit (zowel haar comma als het ziekenhuis) en weg was ze.
18 lentjes jong was ze.
Heb haar uiteindelijk nooit in IRL kunnen zien.
Ben ook maar niet naar de begrafenis geweest want was teveel.
Vandaar dat ik dit keer wel de stap heb genomen.
(Haar ketinkje die zij elke dag droeg draag ik sinds jaar en dag om mijn nek trouwens.)
Als ik jou was zou ik gewoon even de doktersassistent bellen, die weten vaak ook veel van dat soort dingen af. Leg uit waar je last van hebt, dan hoor je vanzelf of het nodig is om een afspraak te maken of dat je zelf een zalfje kan halen. En ookal zijn het kutdingen, als je echt effe niet zonder kunt kan je altijd nog met condooms aan het werkquote:Betreft die schimmelinfectie.
Ik zie sinds vandaag wel iets.
Beetje wittig hier en daar en droge rafelige huid.
Great!
Geweldig.
Leuk.
En nu?
Alleen dat zalfje scoren of ook maar even naar de huisarts?
Zucht... leuk... van mijn leven nooit iets aan mijn geslachtsdelen gehad.
Never.
En nu dit.
In ene.
Zonder aanleiding.
Mijn vriendin heeft inderdaad nergens last van gek genoeg.
Ik zal haar op de hoogte stellen en voorlopig geen sex dus.
Leuk.![]()
haha, selectieve perceptie... ain't that a bitch!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik weet nog wel dat ik voor m'n studie zo'n hitsige spaanse film moest kijken met veel sexscenes, echt alles leek me in te wrijven dat ik geen sex mocht hebben
Laat me raden, je hebt haar 'gedubbeldekt'?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
haha, selectieve perceptie... ain't that a bitch!
gelukkig heb ik zulks nog nooit bij mezelf meegemaakt, wel een paar keer een vriendin een blaasontsteking bezorgd...![]()
ff kijken...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
Een wilde muisToen we 'm voor t eerst ontdekten had ie zichzelf gevangen in een zak muesli, maar toen we 'm buiten wilden zetten rende die achter de keukenkastjes.. nu hebben we z'n hol ontdekt (
), vrijdagavond laat was ie hier opeens aan het rondlopen en gister kwam ie weer even kijken, zo'n lief beessie
![]()
Katten werken perfect tegen muizenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ff kijken...
wilde muis CHECK
je voert ze CHECK
waar 1 muis is zijn er meestal meer, ze kunnen ziektes overbrengen, ik vermoed dat jouw poes geen muizen vangtneem een kat of plaats vallen (je hebt ook vallen waarin je ze gewoon vangt en daarna in het wild kan los laten)
idd maar de poes van ZM niet, die is goed voor andere dingenquote:
Je moet ook niet je poes op muizen afsturenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
idd maar de poes van ZM niet, die is goed voor andere dingen![]()
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
En succes DW!Laat even weten hoe het gaat
nee joh, wat denk je wel van mij?!?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt haar 'gedubbeldekt'?Ik ben ook zo gevoelig voor blaasontstekingen, ben er nu heel streng in.. vrouwen zijn altijd zo snel de lul met dat soort dingen
![]()
De assistente zal dan een receptje uitschrijven die door de arts getekend word..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja die eitjes, met die fijne smurrie die er de volgende dag uitlooptHet verschilt geloof ik per huisarts wat de assistent mag voorschrijven (in mijn ervaring dan, hoe het officieel zit weet ik niet) dus als je geluk hebt ben je er idd met 1 telefoontje in een keer vanaf
Het zit je echt dwars he, dat salarisquote:
Yo, snelle reactie!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars he, dat salaris
Even wat belangrijker dingen te doenquote:
Nee, niet minder geilquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Even wat belangrijker dingen te doen
Inmiddels al een tikketje minder geil, of word het door het zonnige weer alleen maar erger?
Wij hebben over 3 weken een weekendje Berlijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh deze week een weekendje thermen, stiekeme dingen doen onder de bubbels en geyle hotelsex
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh deze week een weekendje thermen, stiekeme dingen doen onder de bubbels en geyle hotelsex
Dan heb je in ieder geval een avond even flink kunnen genietenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Had voor gisteravond maar even iemand uitgenodigd, om er van af te komen (), vanmorgen gingen we weer lekker aan de gang, maar dat moesten we vroegtijdig afbreken, dus nu zit ik er weer mee
![]()
Ja, de avond was goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval een avond even flink kunnen genieten..... de wekker ging vanochtend?
Dat kun je toch ook opruimen als je uitgespeeld bent?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar toen kwam een ochtend die goed had moeten zijn (feitelijk nog beter), maar besloot de kat de hal onder te kotsen![]()
![]()
Ik weet niet wat dat beest had gegeten, maar het stonk echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook opruimen als je uitgespeeld bent?
Weekendjes wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben over 3 weken een weekendje Berlijn
Ah. Handig hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Combinatie van kadobonnen en kortingsacties en weekendjes weg![]()
Oh daar hoeft ze niet bang voor te zijn (sowieso niet want het stelt echt niks voor), vaak is het vertellen van de symptomen wel genoeg. En kijk alsjeblieft uit met dat heal gedoe, ik weet er verder niks van, maar zoiets lichamelijks verdwijnt natuurlijk niet zomaar ookal heb je geestelijk de symptomen uitgeschakeld, maar zo'n infectie kan wel blijvende schade aanrichten, zeker bij je vriendin..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef Darkwolf het volgende:
De resultaten zijn tot nu toe verbazend maar het is work in progress en sinds vanmiddag aan de gang.
Zal mijn vriendin vertellen dat ze niet persee een inwendig onderzoek hoeft te ondergaan want dat is iets wat ze echt tegen op ziet!
Natuurlijk werk ik wel, maar er is ook zo iets als eigen verantwoordelijkheid hebben op je werk, én een eigen pcquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Jemig, hoeven jullie allemaal niet te werken overdag? Kan ik weer een zooi pagina's doorlezen.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Houden ze dat niet bij dan wat je allemaal op je pjoeter uitspookt? Via een netwerk ofzo?
Wat een dictatuurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zou echt binnen 15 minuten iemand van Informatie Beveiliging aan mijn bureau hebben, als ik hier zou proberen te lezen. Allereerst wordt "schadelijke content" tegengehouden, daarnaast wordt dat allemaal gelogd en teveel "schadelijke hits" in te korte tijd levert een bezoekje + preek waar al mijn collega's bij zijn op.
Ja, daar moet je ook niet willen werkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat krijg je bij de IT-afdeling van een bank
De Nederlandsche Bank kijkt van afstand mee, dus streng moeten ze wel zijn.
Hmm, je mag dus ook geen nieuwssites/ITsites etc volgen overdag?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zou echt binnen 15 minuten iemand van Informatie Beveiliging aan mijn bureau hebben, als ik hier zou proberen te lezen. Allereerst wordt "schadelijke content" tegengehouden, daarnaast wordt dat allemaal gelogd en teveel "schadelijke hits" in te korte tijd levert een bezoekje + preek waar al mijn collega's bij zijn op.
Natuurlijk wel, nu.nl, webwereld en tweakers zijn bij ons de meest bezochte sites. Je moet toch een beetje bij blijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, je mag dus ook geen nieuwssites/ITsites etc volgen overdag?
Mij lijkt het belangrijker dat je je werk afkrijgt, dan dat je daar precies 8 uur over doetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vind het wel redelijk normaal eigenlijk. Je zit er om te werken en je wordt er voor betaald, dit is iets wat je in je vrije tijd doet. Af en toe nu.nl ofzo checken is niks mis mee natuurlijk maar de hele dag een beetje zitten Fokken zou ik ook niet pikken als werkgever
Ik zou ook liever gewoon 8 uur achter elkaar werken hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat werkte bij mijn vorige werkgever wel zo, maar daar was het werk weer enorm kut.
Ach, afgezien van het feit dat ik alle slowsjat overdag moet missen vind ik het ook niet zo heel erg.
En bij ons zou je dan iets anders te doen krijgen. Of niks, en dan mag je jezelf nuttig maken zonder dat je iets kunt doen. En de tijd vullen met surfen wordt niet op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zou ook liever gewoon 8 uur achter elkaar werken hoorFeit is alleen dat ik overgekwalificeerd ben voor m'n werk, en het dus te snel af heb
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En bij ons zou je dan iets anders te doen krijgen. Of niks, en dan mag je jezelf nuttig maken zonder dat je iets kunt doen. En de tijd vullen met surfen wordt niet op prijs gesteld.
Gelukkig ben ik inmiddels in de positie dat ik deels beleid mag bepalen. Kan ik de overige tijd vullen met het schrijven van richtlijnen en werkinstructies.
Ik verwacht niet dat het heel interessant is voor iemand die er buiten staatquote:
Ja, wie was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het heel interessant is voor iemand die er buiten staatMaar ik ben er goed in en heb er plezier in.
Maar goed, er was hier iemand die opgewonden werd van saaie dingen
That's the questionquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef EchnaDarr het volgende:
De persoon heette Question. En de vraag is waar hij nu is
Hahaha, nee hoor. (al zou ik wel benieuwd zijn wat dit gesprek voor invloed op hem zou hebben. Opwinding van zijn kant zou op zijn minst ............ zorgelijk genoemd kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
That's the question
Maar, wil je hem dan graag opwinden met je saaiheid?
Behoorlijk... zorgelijk jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor. (al zou ik wel benieuwd zijn wat dit gesprek voor invloed op hem zou hebben. Opwinding van zijn kant zou op zijn minst ............ zorgelijk genoemd kunnen worden.
Doe dan 's beter je bestquote:Maar ik wind veel liever jou op
Vanavond is er niemand om te bellenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, en jij dan iemand anders bellen om er vanaf geholpen te worden. En waar is mijn dank?![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Vanavond is er niemand om te bellenIk wil je wel dezelfde dienst bieden
Nou, dus? Jij biedt aan mij op te geilen, ik bied jou hetzelfde aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
je wil niet eens vertellen waar je woont
Excuses, ik trok te snel die conclusiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, dus? Jij biedt aan mij op te geilen, ik bied jou hetzelfde aanEr wordt nergens over medium of locatie gesproken
Uhah, jij stelde het eerst voorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Excuses, ik trok te snel die conclusie(waar het hart van vol is....)
Maar je mag mij altijd opwindenDan ben ik niet te beroerd om mee te doen
![]()
Goed punt. Ik heb bonbons.quote:
Dat is een mijnenveld, ik schuif die vraag even voor me uit...quote:En waar is jouw hart vol van?
En wat wou je met die bonbons doenquote:
* Sexy_Sadie wil het graag wetenquote:Dat is een mijnenveld, ik schuif die vraag even voor me uit...![]()
Die wilde ik je aanbieden. Zodat ik kon genieten van de aanblik van een aantrekkelijke jonge vrouw die wellustig geniet van een romige substantie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En wat wou je met die bonbons doen![]()
[..]
Ik heb van die beelden, die blijven maar over mijn netvlies dansen ...quote:* Sexy_Sadie wil het graag weten
Ik vind bonbons niet zo romigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die wilde ik je aanbieden. Zodat ik kon genieten van een aantrekkelijke jonge vrouw die wellustig geniet van een romige substantie.
Zoiets?:quote:Ik heb van die beelden, die blijven maar over mijn netvlies dansen ...![]()
Jaaaha, dat heb ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik vind bonbons niet zo romigHeb je geen slagroom? Dan heb ik aardbeien
![]()
Minder pompoms, maar over het algemeen weinig kleren. Wat er is is voornamelijk kantquote:[..]
Zoiets?:![]()
![]()
![]()
![]()
Slagroomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jaaaha, dat heb ik.
* EchnaDarr checkt de houdbaarheidsdatum
Yup, ik heb slagroom
* Sexy_Sadie probeert zich een smiley met kant voor te stellen...quote:Minder pompoms, maar over het algemeen weinig kleren. Wat er is is voornamelijk kant
Hoe krijgen we jouw aardbeien en mijn slagroom bij elkaar?quote:
Ik heb niet gezegt dat het smileys warenquote:* Sexy_Sadie probeert zich een smiley met kant voor te stellen...![]()
Heavy mental imagingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hoe krijgen we jouw aardbeien en mijn slagroom bij elkaar?
Met een beetje tijd zou het moeten lukken, maar moet de smiley ook dansen?quote:Ik heb niet gezegt dat het smileys waren
(is er niet een grafisch genie hier die een smiley met kant kan maken?)
Nee, strippen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Met een beetje tijd zou het moeten lukken, maar moet de smiley ook dansen?
Zolang het maar geen heay metal imaging isquote:
Nee hoor, hoeft nietquote:Met een beetje tijd zou het moeten lukken, maar moet de smiley ook dansen?
Ja zeg, ik kan geen gif maken met paint hoor!quote:
Wat had je dan in gedachten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zolang het maar geen heay metal imaging is
Had eigenlijk iets anders in gedachte![]()
Oja?quote:Nee hoor, hoeft niet
(ik herinner me ineens dat je een foto beloofd had)
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Teveel SC?
Oh, douche opzoeken, net terug van sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |