Is dat zo uitzonderlijk dan? Anders wil ik bij deze mijn excuses aanbieden voor het volplempen van het topicquote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef avotar het volgende:
Goh.. een sex sc die binnen een week vol is..
In het verleden was het hier een tempo van een of twee per dag, maar het afgelopen jaar stond het een beetje stil.... Ga vooral je gang, ik kan het wel bijhouden!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is dat zo uitzonderlijk dan? Anders wil ik bij deze mijn excuses aanbieden voor het volplempen van het topic
ik was het niet meer zo aan het volgen.. tot ik zag dat ie weer bijna vol wasquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het ging allang niet meer over moederdag toch
Valt het op?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef avotar het volgende:
[..]
ik was het niet meer zo aan het volgen.. tot ik zag dat ie weer bijna vol was
Wat ben je stil ZM?
Er zitten gewoon te veel mensen te suffen hier in SEXquote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef webspider het volgende:
[..]
In het verleden was het hier een tempo van een of twee per dag, maar het afgelopen jaar stond het een beetje stil.... Ga vooral je gang, ik kan het wel bijhouden!.
Of ze zijn met nuttigere dingen bezigquote:Op maandag 14 mei 2007 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Er zitten gewoon te veel mensen te suffen hier in SEX![]()
Nog even en je zou bijna gaan denken dat het hier stoffig isquote:Op maandag 14 mei 2007 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Er zitten gewoon te veel mensen te suffen hier in SEX![]()
Fokken en SEX kan tegelijkertijd hoor!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Of ze zijn met nuttigere dingen bezig
Spreek je uit ervaring?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Fokken en SEX kan tegelijkertijd hoor!
Dat is dan een select groepje, want de rest van fok gaat wel als een treinquote:Op maandag 14 mei 2007 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Of ze zijn met nuttigere dingen bezig
quote:
Heeft er iemand een gepaste straf voor me?quote:
Dat hangt er vanaf. Heeft je bed hoofdeind met spijlen?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Heeft er iemand een gepaste straf voor me?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Heeft je bed hoofdeind met spijlen?.
Dat treft. Ik heb nog wel wat zijden sjaaltjes liggen. Hoe lang wilde je gestraft worden?quote:
100 van de 300 posts... Staat dat nog ergens gelijk aan?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat treft. Ik heb nog wel wat zijden sjaaltjes liggen. Hoe lang wilde je gestraft worden?![]()
Ik zal je tussendoor losmaken om te douchen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
100 van de 300 posts... Staat dat nog ergens gelijk aan?![]()
Hoe ernstig ga je me toetakelenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zal je tussendoor losmaken om te douchen..
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
*Ziet American Psycho taferelen voor zich
Toetakelen is niet mijn ding, smeken om meer, dat is een stuk leukerquote:
Mijn straf is dat ik moet gaan smeken om meer? Afgezien van het feit dat je smeken eventueel vervelend kan vinden, zie ik daar geen straf inquote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Toetakelen is niet mijn ding, smeken om meer, dat is een stuk leuker
Ik ben niet zo bekend met de tradities van Sint-Maartenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja hallo, t gaat hier om een straf heJe hebt geluk dat het al Sint-Maarten is geweest
Wel met American Psycho?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de tradities van Sint-Maarten![]()
Ik dacht dat Sint-Maarten wel in heel het land bekend was? Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de tradities van Sint-Maarten![]()
Wacht maarquote:Op maandag 14 mei 2007 13:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mijn straf is dat ik moet gaan smeken om meer? Afgezien van het feit dat je smeken eventueel vervelend kan vinden, zie ik daar geen straf in![]()
Weer iemand die naar m'n regio zit te vissenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sint-Maarten wel in heel het land bekend was? Waar kom je vandaan?
Nou komop dan! Ik wil weten wat m'n straf isquote:
Ik bedoelde eigenlijk het boek, in de film hebben ze beste scenes eruitgelatenquote:
Hooguit iemand die zich afvraagt waarom je niet van Sint-Maarten en de draak hebt gehoordquote:Op maandag 14 mei 2007 13:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Weer iemand die naar m'n regio zit te vissen![]()
En nog ongeduldig ook! Dat maakt het alleen maar mooier .....quote:Op maandag 14 mei 2007 13:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou komop dan! Ik wil weten wat m'n straf is![]()
Ik heb 'm gelezen ja (vóór ik de film had gekeken), maar week als ik ben kan ik me herinneren dat ik bepaalde passages heb overgeslagenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het boek, in de film hebben ze beste scenes eruitgelatenof ben ik nu heel ziek dat ik deze smiley plaats
![]()
Weet niet of je die gelezen hebt, maar van het hoofd van 1 van z'n slachtoffers heeft ie een lampion gemaakt-> SintMaarten.. lampions.. snappu..
Ik kan niet tegen kietelenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:30 schreef webspider het volgende:
[..]
En nog ongeduldig ook! Dat maakt het alleen maar mooier .....
100 van de 300 betekent dat ik de sjaals en veertjes meeneem. Andere attributen moet je hoger voor scoren..
Ik ook. Dat geneuzel tussendoor was nogal saaiquote:Op maandag 14 mei 2007 13:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelezen ja (vóór ik de film had gekeken), maar week als ik ben kan ik me herinneren dat ik bepaalde passages heb overgeslagen
Dit is dan ook geen kietelen ... als heel je huid gevoelig is, voelt een veertje heel anders hoorquote:
Of kinderen die het leuk vinden met kaarsen te spelenquote:En ik dacht dat alleen religieus opgevoede kindertjes aan Sint-Maarten deden
Liefst iets met film/tv/cultuur/media, als dat er niet in zit (en zo ziet het er nu naar uit) iets anders waar ik geen specifieke opleiding voor nodig heb en waar ze niet moeilijk doen over mensen zonder ervaring. En das best lastig te vindenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef avotar het volgende:
Hey naar wat voor werk ben je eigenljik op zoek ZM...?
Het ging mij alleen maar om de vreterij uiteraardquote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
En ik dacht dat alleen religieus opgevoede kindertjes aan Sint-Maarten deden
Ware liefdequote:Op maandag 14 mei 2007 13:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ook. Dat geneuzel tussendoor was nogal saaiHebben we toch samen het hele boek gelezen
hmmm en dan ook nog in de buurt van de hoofdstad he...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Liefst iets met film/tv/cultuur/media, als dat er niet in zit (en zo ziet het er nu naar uit) iets anders waar ik geen specifieke opleiding voor nodig heb en waar ze niet moeilijk doen over mensen zonder ervaring. En das best lastig te vinden![]()
Administratief medewerker bij een media-bedrijfquote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Liefst iets met film/tv/cultuur/media, als dat er niet in zit (en zo ziet het er nu naar uit) iets anders waar ik geen specifieke opleiding voor nodig heb en waar ze niet moeilijk doen over mensen zonder ervaring. En das best lastig te vinden![]()
Eerst een rondje snel, daarna langzamer.quote:
quote:
quote:
Je hebt twee accounts?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Eerst een rondje snel, daarna langzamer..
Nee hoor, ik dacht dat je mij quottequote:
Was het maar in de buurt van de hoofdstad, daar is genoeg te vindenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:44 schreef avotar het volgende:
[..]
hmmm en dan ook nog in de buurt van de hoofdstad he...
nee, dan kan ik zo snel ook niets voor je regelen..![]()
Weet hoe het is.. heb na m'n studie ook 3 maanden zonder werk gezeten..
Daar zat ik idd ook aan te denken (ben sowieso voor admin. functies bij een paar uitzendbureau's ingeschreven), maar dat valt ook tegenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Administratief medewerker bij een media-bedrijfWerk je je zo omhoog
Je hebt daar toch bv ohra en zo zitten..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Was het maar in de buurt van de hoofdstad, daar is genoeg te vindenMaar heb weinig zin om elke dag tussen Arnhem en H'sum/Amsterdam heen en weer te treinen
Schijnt idd wel redelijk normaal te zijn om een paar maanden te moeten niksen (of je moet bij je stageplek aan het werk kunnen).. Maargoed Randstad had dus iets voor me, soort van administratieve functie, waar ze afgestudeerde hbo-ers/wo-ers zochten, dus ik hoop dat ik daar snel iets op hoor..
De hele dag aan de telefoon zitten is niks voor mijquote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef avotar het volgende:
[..]
Je hebt daar toch bv ohra en zo zitten..
telefonische klantenservices en dat soort zaken?
Ik heb 2,5 jaar op een functie moeten wachten (had gelukkig daarnaast wel een parttime baantje), maar ik heb nu toch een administratieve functie, tegen een jaarsalaris van ¤ 23.000quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Daar zat ik idd ook aan te denken (ben sowieso voor admin. functies bij een paar uitzendbureau's ingeschreven), maar dat valt ook tegenJaaa je moet wel ervaring hebben met administratief werk, jaaa je moet wel een relevante opleiding hebben gedaan bladiebla flikker dan ook op
![]()
quote:
Ah, je had de hoop dat ik oneindig over mijn straf door zou gaan, zonder dat het echt gevoed wordt?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht dat je mij quotte
2,5 jaarquote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar op een functie moeten wachten (had gelukkig daarnaast wel een parttime baantje), maar ik heb nu toch een administratieve functie, tegen een jaarsalaris van ¤ 23.000
Middelbare schoolquote:Op maandag 14 mei 2007 14:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
2,5 jaar![]()
Wat heb je voor opleiding gedaan? Heb gelukkig ook een bijbaantje, maar dat ben ik wel aardig zat..
Traaaaaaaager praaaaaaaten?quote:
Dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, je had de hoop dat ik oneindig over mijn straf door zou gaan, zonder dat het echt gevoed wordt?
Dat je die hoop hebt, of dat het gevoed wordt?quote:
Nja, helaas kijkt de werkgever helaas wel (deels) naar de papiertjes; ben zelf op een gegeven moment afgewezen omdat ik te oud zou zijn voor de vacaturequote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Middelbare school![]()
Maar sinds ik een baantje heb gevonden, is de markt ook veel beter geworden, dus het zou nu veel makkelijker moeten zijn. Ik moest geluk hebben om een werkgever te vinden die zich niet blind staart op papiertjes, maar naar de kwaliteiten kijkt die je kan laten zien![]()
Je zit in de SEX-SC, wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat je die hoop hebt, of dat het gevoed wordt?
Ik kan wachtenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Je zit in de SEX-SC, wat denk je zelf?
Te oud?? Met 25 lentes op je blaadje??quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, helaas kijkt de werkgever helaas wel (deels) naar de papiertjes; ben zelf op een gegeven moment afgewezen omdat ik te oud zou zijn voor de vacature
Toen ik dat hoorde zakte mijn broek echt van me kont af.. Te oud, hoe verzinnen ze 't
Ehm mja, goede vraagquote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan? Hier praat ik niet, en in bed kan je dat meestal ook beter niet doen
Tsja, ik heb ontzettend gelachen. En ach, zit best op mijn plekkie, opzich best veel vrijheid, steeds een stapje hoger, meer verantwoordelijkheid en ben in 30-45 min op het werk.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Te oud?? Met 25 lentes op je blaadje??
Ik zit ook best op mijn plekkiequote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ontzettend gelachen. En ach, zit best op mijn plekkie, opzich best veel vrijheid, steeds een stapje hoger, meer verantwoordelijkheid en ben in 30-45 min op het werk.
Over het algemeen heb ik veel betere dingen in bed te doen dan slapenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En heerlijk ook. Vaak ben ik als ik lig binnen 10 minuten weg
Die functie waar ik op zit te hopen is 5 minuten lopen hiervandaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ontzettend gelachen. En ach, zit best op mijn plekkie, opzich best veel vrijheid, steeds een stapje hoger, meer verantwoordelijkheid en ben in 30-45 min op het werk.
Wanneer de situatie zich daar voor doet, ik ook, maarjaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik veel betere dingen in bed te doen dan slapen![]()
Dat is helemaal perfect. Tsjonge, kan je op je fiets of zelfs lopend afquote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die functie waar ik op zit te hopen is 5 minuten lopen hiervandaan
Tis de moeite niet eens m'n fiets naar buiten te halen, loop 5 min de heuvel af dus kan er smorgens letterlijk vanuit m'n bed heenrollenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is helemaal perfect. Tsjonge, kan je op je fiets of zelfs lopend af
relaxed.. hoop voor je dat je er mag komen..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die functie waar ik op zit te hopen is 5 minuten lopen hiervandaan
En natuurlijk op het laatste moment weggaan, en geen last van files en shit.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Tis de moeite niet eens m'n fiets naar buiten te halen, loop 5 min de heuvel af dus kan er smorgens letterlijk vanuit m'n bed heenrollen
Niet nodig.. werd net gebeld, je raadt 't alquote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En natuurlijk op het laatste moment weggaan, en geen last van files en shit.
Ben jaloers
Wat vervelendquote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Niet nodig.. werd net gebeld, je raadt 't al
Ik ga effe janken
Damn wat jammerquote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ga effe janken
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ga effe janken
Ah voorstellen, zo'n werving en selectie bureau zeker?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel
Heb nou nog 1 kans op een andere functie waar ze me voor ging stellen, als dat niks wordt ga ik ze aanklagen
Schrale troost is trouwens dat ze met iemand anders doorgingen, dus het ligt niet aan mij. Als het geen lulsmoes was tenminste
Randstadquote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah voorstellen, zo'n werving en selectie bureau zeker?
Randstad vestiging hier heb ik hele goede ervaringen mee. Belden zelf regelmatig of ik nog werk zocht, boden me elk lullig tijdelijk dingetje aan... Heb ik tussendoor nog best wat zakcentjes mee kunnen opstrijkenquote:
Aggenebbis uitzendbureau. Dat je daar heen bent gegaan . . .quote:
Sja laatste hoop he.. zie vorige postquote:Op maandag 14 mei 2007 16:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Aggenebbis uitzendbureau. Dat je daar heen bent gegaan . . .![]()
Goeiesmiddags btw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |