Eerst een rondje snel, daarna langzamer.quote:
quote:
quote:
Je hebt twee accounts?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Eerst een rondje snel, daarna langzamer..
Nee hoor, ik dacht dat je mij quottequote:
Was het maar in de buurt van de hoofdstad, daar is genoeg te vindenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:44 schreef avotar het volgende:
[..]
hmmm en dan ook nog in de buurt van de hoofdstad he...
nee, dan kan ik zo snel ook niets voor je regelen..![]()
Weet hoe het is.. heb na m'n studie ook 3 maanden zonder werk gezeten..
Daar zat ik idd ook aan te denken (ben sowieso voor admin. functies bij een paar uitzendbureau's ingeschreven), maar dat valt ook tegenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Administratief medewerker bij een media-bedrijfWerk je je zo omhoog
Je hebt daar toch bv ohra en zo zitten..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Was het maar in de buurt van de hoofdstad, daar is genoeg te vindenMaar heb weinig zin om elke dag tussen Arnhem en H'sum/Amsterdam heen en weer te treinen
Schijnt idd wel redelijk normaal te zijn om een paar maanden te moeten niksen (of je moet bij je stageplek aan het werk kunnen).. Maargoed Randstad had dus iets voor me, soort van administratieve functie, waar ze afgestudeerde hbo-ers/wo-ers zochten, dus ik hoop dat ik daar snel iets op hoor..
De hele dag aan de telefoon zitten is niks voor mijquote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef avotar het volgende:
[..]
Je hebt daar toch bv ohra en zo zitten..
telefonische klantenservices en dat soort zaken?
Ik heb 2,5 jaar op een functie moeten wachten (had gelukkig daarnaast wel een parttime baantje), maar ik heb nu toch een administratieve functie, tegen een jaarsalaris van ¤ 23.000quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Daar zat ik idd ook aan te denken (ben sowieso voor admin. functies bij een paar uitzendbureau's ingeschreven), maar dat valt ook tegenJaaa je moet wel ervaring hebben met administratief werk, jaaa je moet wel een relevante opleiding hebben gedaan bladiebla flikker dan ook op
![]()
quote:
Ah, je had de hoop dat ik oneindig over mijn straf door zou gaan, zonder dat het echt gevoed wordt?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht dat je mij quotte
2,5 jaarquote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar op een functie moeten wachten (had gelukkig daarnaast wel een parttime baantje), maar ik heb nu toch een administratieve functie, tegen een jaarsalaris van ¤ 23.000
Middelbare schoolquote:Op maandag 14 mei 2007 14:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
2,5 jaar![]()
Wat heb je voor opleiding gedaan? Heb gelukkig ook een bijbaantje, maar dat ben ik wel aardig zat..
Traaaaaaaager praaaaaaaten?quote:
Dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, je had de hoop dat ik oneindig over mijn straf door zou gaan, zonder dat het echt gevoed wordt?
Dat je die hoop hebt, of dat het gevoed wordt?quote:
Nja, helaas kijkt de werkgever helaas wel (deels) naar de papiertjes; ben zelf op een gegeven moment afgewezen omdat ik te oud zou zijn voor de vacaturequote:Op maandag 14 mei 2007 14:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Middelbare school![]()
Maar sinds ik een baantje heb gevonden, is de markt ook veel beter geworden, dus het zou nu veel makkelijker moeten zijn. Ik moest geluk hebben om een werkgever te vinden die zich niet blind staart op papiertjes, maar naar de kwaliteiten kijkt die je kan laten zien![]()
Je zit in de SEX-SC, wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat je die hoop hebt, of dat het gevoed wordt?
Ik kan wachtenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Je zit in de SEX-SC, wat denk je zelf?
Te oud?? Met 25 lentes op je blaadje??quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, helaas kijkt de werkgever helaas wel (deels) naar de papiertjes; ben zelf op een gegeven moment afgewezen omdat ik te oud zou zijn voor de vacature
Toen ik dat hoorde zakte mijn broek echt van me kont af.. Te oud, hoe verzinnen ze 't
Ehm mja, goede vraagquote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan? Hier praat ik niet, en in bed kan je dat meestal ook beter niet doen
Tsja, ik heb ontzettend gelachen. En ach, zit best op mijn plekkie, opzich best veel vrijheid, steeds een stapje hoger, meer verantwoordelijkheid en ben in 30-45 min op het werk.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Te oud?? Met 25 lentes op je blaadje??
Ik zit ook best op mijn plekkiequote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ontzettend gelachen. En ach, zit best op mijn plekkie, opzich best veel vrijheid, steeds een stapje hoger, meer verantwoordelijkheid en ben in 30-45 min op het werk.
Over het algemeen heb ik veel betere dingen in bed te doen dan slapenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En heerlijk ook. Vaak ben ik als ik lig binnen 10 minuten weg
Die functie waar ik op zit te hopen is 5 minuten lopen hiervandaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ontzettend gelachen. En ach, zit best op mijn plekkie, opzich best veel vrijheid, steeds een stapje hoger, meer verantwoordelijkheid en ben in 30-45 min op het werk.
Wanneer de situatie zich daar voor doet, ik ook, maarjaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik veel betere dingen in bed te doen dan slapen![]()
Dat is helemaal perfect. Tsjonge, kan je op je fiets of zelfs lopend afquote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die functie waar ik op zit te hopen is 5 minuten lopen hiervandaan
Tis de moeite niet eens m'n fiets naar buiten te halen, loop 5 min de heuvel af dus kan er smorgens letterlijk vanuit m'n bed heenrollenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is helemaal perfect. Tsjonge, kan je op je fiets of zelfs lopend af
relaxed.. hoop voor je dat je er mag komen..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Die functie waar ik op zit te hopen is 5 minuten lopen hiervandaan
En natuurlijk op het laatste moment weggaan, en geen last van files en shit.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Tis de moeite niet eens m'n fiets naar buiten te halen, loop 5 min de heuvel af dus kan er smorgens letterlijk vanuit m'n bed heenrollen
Niet nodig.. werd net gebeld, je raadt 't alquote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En natuurlijk op het laatste moment weggaan, en geen last van files en shit.
Ben jaloers
Wat vervelendquote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Niet nodig.. werd net gebeld, je raadt 't al
Ik ga effe janken
Damn wat jammerquote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ga effe janken
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik ga effe janken
Ah voorstellen, zo'n werving en selectie bureau zeker?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel
Heb nou nog 1 kans op een andere functie waar ze me voor ging stellen, als dat niks wordt ga ik ze aanklagen
Schrale troost is trouwens dat ze met iemand anders doorgingen, dus het ligt niet aan mij. Als het geen lulsmoes was tenminste
Randstadquote:Op maandag 14 mei 2007 16:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah voorstellen, zo'n werving en selectie bureau zeker?
Randstad vestiging hier heb ik hele goede ervaringen mee. Belden zelf regelmatig of ik nog werk zocht, boden me elk lullig tijdelijk dingetje aan... Heb ik tussendoor nog best wat zakcentjes mee kunnen opstrijkenquote:
Aggenebbis uitzendbureau. Dat je daar heen bent gegaan . . .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |