Neuh, een beetje saai... Alleen maar huishouden gedaanquote:
totaal saai..quote:Op maandag 14 mei 2007 09:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Neuh, een beetje saai... Alleen maar huishouden gedaan
En jij?
Dat is al lang op... Ik vond mijn 3 uur al langquote:Op maandag 14 mei 2007 09:12 schreef avotar het volgende:
[..]
totaal saai..
huishouden en 2 verjaardagen... (van familie)... en een ongestelde vriendin thuis...
Dus veel te weinig.
En nu al weer ruim 4 uurtjes op..![]()
hahaha.. nou.. als het enige troost is.. dat is ook al lang hoor...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is al lang op... Ik vond mijn 3 uur al lang![]()
Ja, want dan moet je nóg eerder opstaan, én je partner wakker krijgenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:19 schreef avotar het volgende:
[..]
hahaha.. nou.. als het enige troost is.. dat is ook al lang hoor...
Het nadeel van zo vroeg opstaan is, is dat het ook killing is voor enige kans op morning-noekie..![]()
precies.. en ik kan je vertellen dat dat om 5 uur 's morgens een recept is voor een blauw oog.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, want dan moet je nóg eerder opstaan, én je partner wakker krijgen![]()
Wat een onwillige vriendin heb jij zegquote:Op maandag 14 mei 2007 09:24 schreef avotar het volgende:
[..]
precies.. en ik kan je vertellen dat dat om 5 uur 's morgens een recept is voor een blauw oog.
ik wil morning noekie..![]()
hahaha... tja.. sommige meiden hebben hun slaap wat meer nodig dan anderen he.. maar verderquote:Op maandag 14 mei 2007 09:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat een onwillige vriendin heb jij zeg
Maareh, je kan nu toch sowieso geen morning noekie krijgen?
Willen mag altijd, geil zijn ookquote:Op maandag 14 mei 2007 09:31 schreef avotar het volgende:
[..]
hahaha... tja.. sommige meiden hebben hun slaap wat meer nodig dan anderen he.. maar verder![]()
neej... maar dan kan ik het toch nog wel willen..
ben gewoon geil![]()
Oh ja, heb mijn moeder een doos merci gegeven, die ze daarna weer mooi kon inpakken en aan haar moeder kon gevenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:29 schreef Sjowhan het volgende:
Niemand iets gedaan voor moederdag?
Heb mijn mams verrast met een mooie bos bloemen en een doos Merci
*proest*quote:Op maandag 14 mei 2007 09:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Oh ja, heb mijn moeder een doos merci gegeven, die ze daarna weer mooi kon inpakken en aan haar moeder kon geven![]()
Nee, ze was vergeten dat het moederdag wasquote:
Badddquote:Op maandag 14 mei 2007 09:50 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, ze was vergeten dat het moederdag was![]()
Mijn moeder leest geen kranten en kijkt geen tv, dus dan kan je het nog best missenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Baddd. Zelfs met al die berichten '13 mei moederdag' vergeten, slecht heur!
Me ma wilt eigenlijk niets 'enkel een ontbijtje is voldoende', maarja; ik woon uit huis, en om het toch een beetje moederdag te laten zijn maar wat gekocht.
Oh, en ze gaat ook niet boodschappen doen natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 10:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mijn moeder leest geen kranten en kijkt geen tv, dus dan kan je het nog best missen
Waren die al niet de THTdatum overschreden? Waardoor heb jij nou weer 3 merci-dozen, gekregen of gekocht om te snoepen?quote:Overigens was ik zelf te lamlendig om er zaterdag op uit te gaan om iets voor d'r te kopen, maar had nog 3 dozen merci liggen, dus daar kon ik er wel eentje van missen
Uh... Neequote:Op maandag 14 mei 2007 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, en ze gaat ook niet boodschappen doen natuurlijk
Nee, houdbaar t/m novemberquote:Waren die al niet de THTdatum overschreden? Waardoor heb jij nou weer 3 merci-dozen, gekregen of gekocht om te snoepen?
Ik zou zeggen, verzin eens iets wat een moederdag spannend maaktquote:Op maandag 14 mei 2007 10:23 schreef webspider het volgende:
Zo. Dat weekend zit er weer op. Iemand nog spannende moederdagverhalen?
Hoewel het ook erg lekker is om wakkergepijpt te worden natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, want dan moet je nóg eerder opstaan, én je partner wakker krijgen![]()
Ik heb een verdorven geest, dit is erg gevaarlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verzin eens iets wat een moederdag spannend maakt![]()
Dat schijnt jaquote:Op maandag 14 mei 2007 10:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Hoewel het ook erg lekker is om wakkergepijpt te worden natuurlijk..
Als er geen incest bij te kijken komt, zou ik zeggen, laat je geest maar lekker verdorven zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 10:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb een verdorven geest, dit is erg gevaarlijk..
Zo af en toe is dat inderdaad een goed plan!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is dat een hint voor de dames wiens partner later wakker wordt?
Zoals bij avotarquote:Op maandag 14 mei 2007 10:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo af en toe is dat inderdaad een goed plan!
Andersom ook natuurlijk ... dames worden ook wel eens later wakker
Incestquote:Op maandag 14 mei 2007 10:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als er geen incest bij te kijken komt, zou ik zeggen, laat je geest maar lekker verdorven zijn![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Één voor één alle kamers afwerken, terwijl er andere mensen in huis zijn??quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Incest. Bij de gedachte alleen al word ik agressief.
Tijdens moederdag een voor een alle kamers in het huis 'afwerken' zonder dat iemand het door heeft, is dan een stuk leuker.
Ik ben tot 3 gekomen ooit ... best lastig, stil blijvenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Één voor één alle kamers afwerken, terwijl er andere mensen in huis zijn??
Ohhhquote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nee, houdbaar t/m november
Ik had ze gekregen, nadat ik al had gekocht voor eventueel bezoek. Toen waren het er opeens een beetje veel
Ik kan dat niet hoor... Ik vond dat altijd verschrikkelijk, sex in het ouderlijk huis, als er andere mensen warenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben tot 3 gekomen ooit ... best lastig, stil blijven.
Mezelf kennende moet ik ze in december weggooien, samen met de sinterklaaspoppen van vorig jaarquote:Op maandag 14 mei 2007 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohhh. Ik heb ook zo'n doos gekocht voor mezelf, ook houdbaar tot oktober ofzo
Mezelf kennende zal 't eerder dan die datum op zijn
In dat geval is met rode wangetjes binnenkomen omdat je op weg naar je moeder even onderweg bent gestopt ook nog een optie natuurlijk ... 'jullie zouden toch om 1u komen?' heeft dan een hele andere betekenisquote:Op maandag 14 mei 2007 10:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor... Ik vond dat altijd verschrikkelijk, sex in het ouderlijk huis, als er andere mensen waren
Hahahaha!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef webspider het volgende:
[..]
In dat geval is met rode wangetjes binnenkomen omdat je op weg naar je moeder even onderweg bent gestopt ook nog een optie natuurlijk ... 'jullie zouden toch om 1u komen?' heeft dan een hele andere betekenis.
Iemand anders nog leuke moederdag-anekdotes?quote:
Wat, is iedereen braaf dan op moederdag?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Iets zegt mij dat
A) er nu niet zoveel mensen online zijn
en B) moederdag niet zo'n geschikte dag voor anekdotes is
Ik ben wel oneline jaquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat, is iedereen braaf dan op moederdag?
Maar jij bent wel online ... toch?Nogsteeds niemand gevonden om een handje te helpen ?
Zodra ik wanhopig genoeg ben om voor anonieme sexpartners te gaan, zal ik daar 'ns gaan kijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Er moet hier ergens een sexdate topic zijn trouwens. Misschien hejje daar wat aan
Verdomd ja! Daar ben ik ook al een hele tijd niet meer geweestquote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Er moet hier ergens een sexdate topic zijn trouwens. Misschien hejje daar wat aan
Hallo, ik ben WebSpider.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zodra ik wanhopig genoeg ben om voor anonieme sexpartners te gaan, zal ik daar 'ns gaan kijken
Een heul weekend, een beetje alleenspel en het weekend is zo voorbijquote:Op maandag 14 mei 2007 12:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik ga er ook maar es kijken. Over een paar weken zit ik een heel weekend zonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |