Met een kleedje of een kussentje kan het natuurlijk wel wat zachter worden. Maar bed gaat natuurlijk op een gegeven moment vervelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Een beklede trap zit toch heel wat lekkerder dan een keukentafelIk ben niet zo'n fan van harde oppervlakten... De vloer is ook niet zo'n succes
Haha. Nee, liever m'n eigen trap. Hoewel er wel een groot raam tegenover staat, dus dat maakt het weer lekker spannend (in het donker)quote:Op zondag 13 mei 2007 22:52 schreef Question het volgende:
[..]
Doe mij de tweede maar. Ik verzin er trouwens net nog twee bij.
Goh... nooit gedacht. Een trap. Jammer dat ik alleen een gedeelde trap heb, of dat moet net je ding zijn natuurlijk.
Het onhandige daarvan vind ik, dat als je lekker heftig bezig bent, dat kleedje of kussentje altijd begint te schuiven...quote:Op zondag 13 mei 2007 22:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Met een kleedje of een kussentje kan het natuurlijk wel wat zachter worden. Maar bed gaat natuurlijk op een gegeven moment vervelen.
Nooit een defecte gaslift gehad op zo'n bureaustoel? Ik zie ze vaak zat kapot gaan die dingen.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:58 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het onhandige daarvan vind ik, dat als je lekker heftig bezig bent, dat kleedje of kussentje altijd begint te schuiven...
En er zijn meer plekken dan het bed. Een bureaustoel vind ik ook best ok, de bank doet het goed, onder de douche of in bad is hemels. Ik kan er vast nog wel meer bedenken
Nog geen bureaustoel kapotgeneukt neequote:Op zondag 13 mei 2007 23:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nooit een defecte gaslift gehad op zo'n bureaustoel? Ik zie ze vaak zat kapot gaan die dingen.
En ik baal dat ik geen bad heb, maar dat krijg je met een huurhuis
Dus jij wordt al opgeladen als je 's ochtends een douche neemt?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nog geen bureaustoel kapotgeneukt nee
Ik heb helaas ook geen bad, daar is m'n huisje te klein voorMaar douche is ook heerlijk
Die warme stralen die dan over je lichaam lopen, extra sensatie
Ik heb wel een bad en is ook een favorietjequote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nog geen bureaustoel kapotgeneukt nee
Ik heb helaas ook geen bad, daar is m'n huisje te klein voorMaar douche is ook heerlijk
Die warme stralen die dan over je lichaam lopen, extra sensatie
Hoe sterk ben je?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef Question het volgende:
[..]
Ik heb wel een bad en is ook een favorietje, maar voor de douche (ook lekker) kan ik nog wel wat tips gebruiken.
Redelijk krap met z'n tweeën en m'n vriendin is kleiner. Dan wordt staand neuken best lastig. Nog ideeën?
Nee, extra sensatie is er natuurlijk alleen wanneer er in de eerste plaats al sensatie isquote:Op zondag 13 mei 2007 23:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dus jij wordt al opgeladen als je 's ochtends een douche neemt?
Ja, of hoe zwaar is m'n vriendin?quote:
Veel afwisselen, dan raak je niet zo vermoeid.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef Question het volgende:
[..]
Ik heb wel een bad en is ook een favorietje, maar voor de douche (ook lekker) kan ik nog wel wat tips gebruiken.
Redelijk krap met z'n tweeën en m'n vriendin is kleiner. Dan wordt staand neuken best lastig. Nog ideeën?
Een opstapje met antislip?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef Question het volgende:
[..]
Ja, of hoe zwaar is m'n vriendin?hehe, nee hoor.
Ja, dat gaat best .... voor een paar minuten, maar dan wordt het lastiger.Nog iets meer 'ontspannen' manieren?
Wel weer jammer als je dat alleen moet doenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, extra sensatie is er natuurlijk alleen wanneer er in de eerste plaats al sensatie is
Maar jezelf goed inzepen kan dan wel weer heel geil zijn
Ah, maar daar heb je toch andere mensen voor?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wel weer jammer als je dat alleen moet doen
Helaas op het moment nietquote:Op zondag 13 mei 2007 23:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, maar daar heb je toch andere mensen voor?
Als je in de douche kan staan, waarom kan je er dan niet zitten? Is het zó klein? Past het dan ook niet als zij lekker voorovergebogen staat, en jij achter haar?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:11 schreef Question het volgende:
Haha, mooi verschil in antwoorden...Allebei bedankt.
beffen en pijpen wordt het dan meestal dus en ergens anders verder gaan, want zitten is echt te krap. Ik moet maar wat aan m'n armspieren gaan werken, hoor ik al.
Hahahaha. Neequote:
Nou, mijn profiel zegt het volgende:quote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hahahaha. NeeWat was jouw regio ook alweer?
Het is gewoon wat krap, ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als je in de douche kan staan, waarom kan je er dan niet zitten? Is het zó klein? Past het dan ook niet als zij lekker voorovergebogen staat, en jij achter haar?
Ja, dat kon ik niet bekijken terwijl ik aan het reageren wasquote:Op zondag 13 mei 2007 23:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nou, mijn profiel zegt het volgende:
Ver van wat?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik niet bekijken terwijl ik aan het reageren was
Maareh, dat is een beetje ver weg
Hoe groot is het verschil (in cm)?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:15 schreef Question het volgende:
[..]
Het is gewoon wat krap, ja.
Voorovergebogen gaat wel beter, maar ik moet wel behoorlijk door m'n knieën. Ben wat lang en zij wat klein.
Maakt ook niet uit, voor het in-neuken blijft douche favoriet.
Een beetje vogelen, maar zo'n plastic krukje kan soms ook uitkomst biedenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef Question het volgende:
[..]
Het is jammer dat we geen hoge rand / opstapje hebben, maar dat zou net goed zijn.
Dat kan ik wel jaquote:Op zondag 13 mei 2007 23:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt moeilijk
Kun je de afstand inschatten?
Dat valt nog wel te rijdenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat kan ik wel ja
Het had trouwens toch ook Maastricht ofzo kunnen zijn? Vind ik ook niet echt om de hoek van Eindhoven...
Opgelost dusquote:Op zondag 13 mei 2007 23:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Alles binnen Nederland valt te rijden
Haha, alles is een attribuut in jouw ogen.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Een beetje vogelen, maar zo'n plastic krukje kan soms ook uitkomst biedenKan je ook lekker op zitten trouwens
Bijna alles is nuttig jaquote:Op zondag 13 mei 2007 23:25 schreef Question het volgende:
[..]
Haha, alles is een attribuut in jouw ogen.
Dank, truste en tot later!![]()
Nou nee, ik pik liever iets op in de kroeg om de hoekquote:
Wat goed is komt van verquote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou nee, ik pik liever iets op in de kroeg om de hoek
Maarre ...quote:
Dan kun je best even wachten ....quote:Op zondag 13 mei 2007 22:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik bouw de spanning liever nog even opNiks niet gehoor geven aan mijn lusten!
Touchéquote:Op zondag 13 mei 2007 23:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Maarre ...
[..]
Dan kun je best even wachten ....
Da's leuk, dan verlaat ik mijzelf ookquote:Op zondag 13 mei 2007 23:33 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Maar ik ga je nu toch echt verlaten. We zetten dit gesprek nog wel een keer voort
![]()
Niet komen klagen dat je er niet vanaf kan komen he?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Da's leuk, dan verlaat ik mijzelf ook
Tijd om in bed vooral nog wat spanning op te bouwen
Is goed hoor, ik zal de volgende keer dat ik geil ben niet hier komenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Niet komen klagen dat je er niet vanaf kan komen he?![]()
Mij was verteld dat dit topic de geeigende plek was voor zulke taalquote:Op maandag 14 mei 2007 01:48 schreef Daggerspine het volgende:
ik ben ook 1 avondje weg, en het hele topic is een cybersex geworden
maja, ik woon ook ver weg, dus heb je pech
dit is de perfect plek... welkom sadie.quote:Op maandag 14 mei 2007 07:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik zal de volgende keer dat ik geil ben niet hier komen
[..]
Mij was verteld dat dit topic de geeigende plek was voor zulke taal
Ah, dan blijf ik hier nog even hangenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:00 schreef avotar het volgende:
[..]
dit is de perfect plek... welkom sadie.![]()
En goedemorgen aan de rest![]()
Gezellig...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, dan blijf ik hier nog even hangen![]()
Neuh, een beetje saai... Alleen maar huishouden gedaanquote:
totaal saai..quote:Op maandag 14 mei 2007 09:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Neuh, een beetje saai... Alleen maar huishouden gedaan
En jij?
Dat is al lang op... Ik vond mijn 3 uur al langquote:Op maandag 14 mei 2007 09:12 schreef avotar het volgende:
[..]
totaal saai..
huishouden en 2 verjaardagen... (van familie)... en een ongestelde vriendin thuis...
Dus veel te weinig.
En nu al weer ruim 4 uurtjes op..![]()
hahaha.. nou.. als het enige troost is.. dat is ook al lang hoor...quote:Op maandag 14 mei 2007 09:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is al lang op... Ik vond mijn 3 uur al lang![]()
Ja, want dan moet je nóg eerder opstaan, én je partner wakker krijgenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:19 schreef avotar het volgende:
[..]
hahaha.. nou.. als het enige troost is.. dat is ook al lang hoor...
Het nadeel van zo vroeg opstaan is, is dat het ook killing is voor enige kans op morning-noekie..![]()
precies.. en ik kan je vertellen dat dat om 5 uur 's morgens een recept is voor een blauw oog.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, want dan moet je nóg eerder opstaan, én je partner wakker krijgen![]()
Wat een onwillige vriendin heb jij zegquote:Op maandag 14 mei 2007 09:24 schreef avotar het volgende:
[..]
precies.. en ik kan je vertellen dat dat om 5 uur 's morgens een recept is voor een blauw oog.
ik wil morning noekie..![]()
hahaha... tja.. sommige meiden hebben hun slaap wat meer nodig dan anderen he.. maar verderquote:Op maandag 14 mei 2007 09:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wat een onwillige vriendin heb jij zeg
Maareh, je kan nu toch sowieso geen morning noekie krijgen?
Willen mag altijd, geil zijn ookquote:Op maandag 14 mei 2007 09:31 schreef avotar het volgende:
[..]
hahaha... tja.. sommige meiden hebben hun slaap wat meer nodig dan anderen he.. maar verder![]()
neej... maar dan kan ik het toch nog wel willen..
ben gewoon geil![]()
Oh ja, heb mijn moeder een doos merci gegeven, die ze daarna weer mooi kon inpakken en aan haar moeder kon gevenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:29 schreef Sjowhan het volgende:
Niemand iets gedaan voor moederdag?
Heb mijn mams verrast met een mooie bos bloemen en een doos Merci
*proest*quote:Op maandag 14 mei 2007 09:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Oh ja, heb mijn moeder een doos merci gegeven, die ze daarna weer mooi kon inpakken en aan haar moeder kon geven![]()
Nee, ze was vergeten dat het moederdag wasquote:
Badddquote:Op maandag 14 mei 2007 09:50 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, ze was vergeten dat het moederdag was![]()
Mijn moeder leest geen kranten en kijkt geen tv, dus dan kan je het nog best missenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Baddd. Zelfs met al die berichten '13 mei moederdag' vergeten, slecht heur!
Me ma wilt eigenlijk niets 'enkel een ontbijtje is voldoende', maarja; ik woon uit huis, en om het toch een beetje moederdag te laten zijn maar wat gekocht.
Oh, en ze gaat ook niet boodschappen doen natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 10:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Mijn moeder leest geen kranten en kijkt geen tv, dus dan kan je het nog best missen
Waren die al niet de THTdatum overschreden? Waardoor heb jij nou weer 3 merci-dozen, gekregen of gekocht om te snoepen?quote:Overigens was ik zelf te lamlendig om er zaterdag op uit te gaan om iets voor d'r te kopen, maar had nog 3 dozen merci liggen, dus daar kon ik er wel eentje van missen
Uh... Neequote:Op maandag 14 mei 2007 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, en ze gaat ook niet boodschappen doen natuurlijk
Nee, houdbaar t/m novemberquote:Waren die al niet de THTdatum overschreden? Waardoor heb jij nou weer 3 merci-dozen, gekregen of gekocht om te snoepen?
Ik zou zeggen, verzin eens iets wat een moederdag spannend maaktquote:Op maandag 14 mei 2007 10:23 schreef webspider het volgende:
Zo. Dat weekend zit er weer op. Iemand nog spannende moederdagverhalen?
Hoewel het ook erg lekker is om wakkergepijpt te worden natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, want dan moet je nóg eerder opstaan, én je partner wakker krijgen![]()
Ik heb een verdorven geest, dit is erg gevaarlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verzin eens iets wat een moederdag spannend maakt![]()
Dat schijnt jaquote:Op maandag 14 mei 2007 10:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Hoewel het ook erg lekker is om wakkergepijpt te worden natuurlijk..
Als er geen incest bij te kijken komt, zou ik zeggen, laat je geest maar lekker verdorven zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 10:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb een verdorven geest, dit is erg gevaarlijk..
Zo af en toe is dat inderdaad een goed plan!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is dat een hint voor de dames wiens partner later wakker wordt?
Zoals bij avotarquote:Op maandag 14 mei 2007 10:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo af en toe is dat inderdaad een goed plan!
Andersom ook natuurlijk ... dames worden ook wel eens later wakker
Incestquote:Op maandag 14 mei 2007 10:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als er geen incest bij te kijken komt, zou ik zeggen, laat je geest maar lekker verdorven zijn![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Één voor één alle kamers afwerken, terwijl er andere mensen in huis zijn??quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Incest. Bij de gedachte alleen al word ik agressief.
Tijdens moederdag een voor een alle kamers in het huis 'afwerken' zonder dat iemand het door heeft, is dan een stuk leuker.
Ik ben tot 3 gekomen ooit ... best lastig, stil blijvenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Één voor één alle kamers afwerken, terwijl er andere mensen in huis zijn??
Ohhhquote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nee, houdbaar t/m november
Ik had ze gekregen, nadat ik al had gekocht voor eventueel bezoek. Toen waren het er opeens een beetje veel
Ik kan dat niet hoor... Ik vond dat altijd verschrikkelijk, sex in het ouderlijk huis, als er andere mensen warenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben tot 3 gekomen ooit ... best lastig, stil blijven.
Mezelf kennende moet ik ze in december weggooien, samen met de sinterklaaspoppen van vorig jaarquote:Op maandag 14 mei 2007 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohhh. Ik heb ook zo'n doos gekocht voor mezelf, ook houdbaar tot oktober ofzo
Mezelf kennende zal 't eerder dan die datum op zijn
In dat geval is met rode wangetjes binnenkomen omdat je op weg naar je moeder even onderweg bent gestopt ook nog een optie natuurlijk ... 'jullie zouden toch om 1u komen?' heeft dan een hele andere betekenisquote:Op maandag 14 mei 2007 10:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor... Ik vond dat altijd verschrikkelijk, sex in het ouderlijk huis, als er andere mensen waren
Hahahaha!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef webspider het volgende:
[..]
In dat geval is met rode wangetjes binnenkomen omdat je op weg naar je moeder even onderweg bent gestopt ook nog een optie natuurlijk ... 'jullie zouden toch om 1u komen?' heeft dan een hele andere betekenis.
Iemand anders nog leuke moederdag-anekdotes?quote:
Wat, is iedereen braaf dan op moederdag?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Iets zegt mij dat
A) er nu niet zoveel mensen online zijn
en B) moederdag niet zo'n geschikte dag voor anekdotes is
Ik ben wel oneline jaquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat, is iedereen braaf dan op moederdag?
Maar jij bent wel online ... toch?Nogsteeds niemand gevonden om een handje te helpen ?
Zodra ik wanhopig genoeg ben om voor anonieme sexpartners te gaan, zal ik daar 'ns gaan kijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Er moet hier ergens een sexdate topic zijn trouwens. Misschien hejje daar wat aan
Verdomd ja! Daar ben ik ook al een hele tijd niet meer geweestquote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Er moet hier ergens een sexdate topic zijn trouwens. Misschien hejje daar wat aan
Hallo, ik ben WebSpider.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zodra ik wanhopig genoeg ben om voor anonieme sexpartners te gaan, zal ik daar 'ns gaan kijken
Een heul weekend, een beetje alleenspel en het weekend is zo voorbijquote:Op maandag 14 mei 2007 12:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik ga er ook maar es kijken. Over een paar weken zit ik een heel weekend zonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |