Je had nog wat toegevoegdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Krijg toch de!
Zijn jullie nou helemaal belazerd!?
Normaal kan ik met gemak weer rustig wat postjes bij lezen!
Nu heb ik 1,5 topic aan slowchat volledig moet bijlezen!
Zo te zien is Sexy_Sadie (welkom!) diegene die flink wat leven in de brouwerij heeft geschopt!
LOL!
-vervelend genant geval-
Nee ik ben niet besneden inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:02 schreef avotar het volgende:
Nou ja.. DW.. als je niet besneden bent.. is het inderdaad best slecht.. iets met zuurwaardes en zo.. (ik ben besneden dus weet er het fijne niet van).. het is niet zo slecht als bij de vagina van een vrouw.. maar goed is het niet.
Ja ik tik altijd razensnel en daarna komen er nog dingen in mij op die erbij gemoeten hadden of juist weg enzo.quote:
oh dat... ZM moeilijk doen om aan werk te komen en jij met je salaris pimpen..quote:
Dat was om te laten zien dat je ook zonder opleiding, met een beetje geluk, een leuk baantje kan vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:55 schreef avotar het volgende:
[..]
oh dat... ZM moeilijk doen om aan werk te komen en jij met je salaris pimpen..
Ons muisjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ons lieve muisje is er nog steeds trouwens (niet zo gek ook, we leggen elke avond muesli voor 'm neer)Gister liep ie gewoon rond te snuffelen toen wij aan het sexen waren
De voyeur
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
nix lief beessie, tis gewoon een geilneef!![]()
Een schimmel infectie!?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hmm dat klinkt als een schimmelinfectie, helemaal zeker weet ik het niet natuurlijk, heeft je vriendin ergens last van? Je zou altijd kunnen proberen wat miconazolnitraat (jaja) erop te kunnen smeren (gewoon bij de drogist te koop).
Nee helaas.quote:De Blue Man Group nog gezien vrijdag? Was heel erg leuk om te zien zeg, maar wel een beetje een desillusie.. ik 'geloofde' toch een beetje in ze toen ik daar zat (ja ik ben echt 25)
duurt niet lang meer, of hij gaat jullie zitten aanmoedigen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hij heeft ons vrijdag ook al bezig gezien, daarom kwam ie gister zeker speciaal een keer wat vroeger
Exhibitionist!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hij heeft ons vrijdag ook al bezig gezien, daarom kwam ie gister zeker speciaal een keer wat vroeger
Nou precies wat je zegt, zo'n kreng loop je op door zeep/shampoo/meuk die de zuurgraad verstoren.. meestal begint het bij de vrouw, daarom is het wat raar dat alleen jij het hebt en je vriendin niet. Helaas ben ik ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Een schimmel infectie!?
Hoe de FOK!? kan dit nu weer?
Ik hou altijd alles schoon en mijn vriendin heeft ook nergens last van.
Alles ziet er tevens nog normaal uit.
Niet opgezwollen of vreemd van kleur of wat dan ook eigenlijk.
Dat zalfje (wat een mond vol trouwens, hoe wist jij dit!?) klinkt als een puik plan.
Ga ik vanmiddag meteen even scoren!
Thank you!
[..]
Ik zie het helemaal voor me, 2 muizen die naast ons mee gaan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
duurt niet lang meer, of hij gaat jullie zitten aanmoedigen.
De keer daarna is mrs. Mouse erbij...![]()
Vergeet ik je nog helemaal te condolerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:50 schreef Darkwolf het volgende:
Nee helaas.
Is er niet meer van gekomen.
Plotse begrafenis en alles vorige week.
Helemaal gemist.
Als je bedoelt dat je ze hebt gezien in hun menselijke vorm... tja... dat is wel even wennen inderdaad!
Maar had ze al eens in het echt gezien op YouTube in een interview!
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vergeet ik je nog helemaal te condolerenBij deze..
17 is wel erg jong zeg
Kende je 'm ook irl?
Jeequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:41 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat was wel de bedoeling.
Gaat nooit meer gebeuren dus.
Dit is niet de eerste keer dat ik dit heb meegemaakt.
Eerder is mij dit ook overkomen met een meisje waar ik verliefd op was en zij op mij.
Affijn wij willen afspreken en krijgt een auto ongeluk.
Leek het weer te gaan en mocht ze naar een aantal weken naar huis, wij weer afspreken, hoor ik weer niks.
Krijg ik (net als de eerste keer) haar nichtje aan de lijn dat ze weer in het ziekenhuis ligt.
Dit keer kwam ze er nooit meer uit (zowel haar comma als het ziekenhuis) en weg was ze.
18 lentjes jong was ze.
Heb haar uiteindelijk nooit in IRL kunnen zien.
Ben ook maar niet naar de begrafenis geweest want was teveel.
Vandaar dat ik dit keer wel de stap heb genomen.
(Haar ketinkje die zij elke dag droeg draag ik sinds jaar en dag om mijn nek trouwens.)
Als ik jou was zou ik gewoon even de doktersassistent bellen, die weten vaak ook veel van dat soort dingen af. Leg uit waar je last van hebt, dan hoor je vanzelf of het nodig is om een afspraak te maken of dat je zelf een zalfje kan halen. En ookal zijn het kutdingen, als je echt effe niet zonder kunt kan je altijd nog met condooms aan het werkquote:Betreft die schimmelinfectie.
Ik zie sinds vandaag wel iets.
Beetje wittig hier en daar en droge rafelige huid.
Great!
Geweldig.
Leuk.
En nu?
Alleen dat zalfje scoren of ook maar even naar de huisarts?
Zucht... leuk... van mijn leven nooit iets aan mijn geslachtsdelen gehad.
Never.
En nu dit.
In ene.
Zonder aanleiding.
Mijn vriendin heeft inderdaad nergens last van gek genoeg.
Ik zal haar op de hoogte stellen en voorlopig geen sex dus.
Leuk.![]()
haha, selectieve perceptie... ain't that a bitch!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik weet nog wel dat ik voor m'n studie zo'n hitsige spaanse film moest kijken met veel sexscenes, echt alles leek me in te wrijven dat ik geen sex mocht hebben
Laat me raden, je hebt haar 'gedubbeldekt'?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
haha, selectieve perceptie... ain't that a bitch!
gelukkig heb ik zulks nog nooit bij mezelf meegemaakt, wel een paar keer een vriendin een blaasontsteking bezorgd...![]()
ff kijken...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
Een wilde muisToen we 'm voor t eerst ontdekten had ie zichzelf gevangen in een zak muesli, maar toen we 'm buiten wilden zetten rende die achter de keukenkastjes.. nu hebben we z'n hol ontdekt (
), vrijdagavond laat was ie hier opeens aan het rondlopen en gister kwam ie weer even kijken, zo'n lief beessie
![]()
Katten werken perfect tegen muizenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ff kijken...
wilde muis CHECK
je voert ze CHECK
waar 1 muis is zijn er meestal meer, ze kunnen ziektes overbrengen, ik vermoed dat jouw poes geen muizen vangtneem een kat of plaats vallen (je hebt ook vallen waarin je ze gewoon vangt en daarna in het wild kan los laten)
idd maar de poes van ZM niet, die is goed voor andere dingenquote:
Je moet ook niet je poes op muizen afsturenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
idd maar de poes van ZM niet, die is goed voor andere dingen![]()
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
En succes DW!Laat even weten hoe het gaat
nee joh, wat denk je wel van mij?!?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt haar 'gedubbeldekt'?Ik ben ook zo gevoelig voor blaasontstekingen, ben er nu heel streng in.. vrouwen zijn altijd zo snel de lul met dat soort dingen
![]()
De assistente zal dan een receptje uitschrijven die door de arts getekend word..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja die eitjes, met die fijne smurrie die er de volgende dag uitlooptHet verschilt geloof ik per huisarts wat de assistent mag voorschrijven (in mijn ervaring dan, hoe het officieel zit weet ik niet) dus als je geluk hebt ben je er idd met 1 telefoontje in een keer vanaf
Het zit je echt dwars he, dat salarisquote:
Yo, snelle reactie!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars he, dat salaris
Even wat belangrijker dingen te doenquote:
Nee, niet minder geilquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:05 schreef webspider het volgende:
[..]
Even wat belangrijker dingen te doen
Inmiddels al een tikketje minder geil, of word het door het zonnige weer alleen maar erger?
Wij hebben over 3 weken een weekendje Berlijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh deze week een weekendje thermen, stiekeme dingen doen onder de bubbels en geyle hotelsex
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh deze week een weekendje thermen, stiekeme dingen doen onder de bubbels en geyle hotelsex
Dan heb je in ieder geval een avond even flink kunnen genietenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Had voor gisteravond maar even iemand uitgenodigd, om er van af te komen (), vanmorgen gingen we weer lekker aan de gang, maar dat moesten we vroegtijdig afbreken, dus nu zit ik er weer mee
![]()
Ja, de avond was goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval een avond even flink kunnen genieten..... de wekker ging vanochtend?
Dat kun je toch ook opruimen als je uitgespeeld bent?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Maar toen kwam een ochtend die goed had moeten zijn (feitelijk nog beter), maar besloot de kat de hal onder te kotsen![]()
![]()
Ik weet niet wat dat beest had gegeten, maar het stonk echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook opruimen als je uitgespeeld bent?
Weekendjes wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben over 3 weken een weekendje Berlijn
Ah. Handig hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Combinatie van kadobonnen en kortingsacties en weekendjes weg![]()
Oh daar hoeft ze niet bang voor te zijn (sowieso niet want het stelt echt niks voor), vaak is het vertellen van de symptomen wel genoeg. En kijk alsjeblieft uit met dat heal gedoe, ik weet er verder niks van, maar zoiets lichamelijks verdwijnt natuurlijk niet zomaar ookal heb je geestelijk de symptomen uitgeschakeld, maar zo'n infectie kan wel blijvende schade aanrichten, zeker bij je vriendin..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef Darkwolf het volgende:
De resultaten zijn tot nu toe verbazend maar het is work in progress en sinds vanmiddag aan de gang.
Zal mijn vriendin vertellen dat ze niet persee een inwendig onderzoek hoeft te ondergaan want dat is iets wat ze echt tegen op ziet!
Natuurlijk werk ik wel, maar er is ook zo iets als eigen verantwoordelijkheid hebben op je werk, én een eigen pcquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Jemig, hoeven jullie allemaal niet te werken overdag? Kan ik weer een zooi pagina's doorlezen.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Houden ze dat niet bij dan wat je allemaal op je pjoeter uitspookt? Via een netwerk ofzo?
Wat een dictatuurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zou echt binnen 15 minuten iemand van Informatie Beveiliging aan mijn bureau hebben, als ik hier zou proberen te lezen. Allereerst wordt "schadelijke content" tegengehouden, daarnaast wordt dat allemaal gelogd en teveel "schadelijke hits" in te korte tijd levert een bezoekje + preek waar al mijn collega's bij zijn op.
Ja, daar moet je ook niet willen werkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat krijg je bij de IT-afdeling van een bank
De Nederlandsche Bank kijkt van afstand mee, dus streng moeten ze wel zijn.
Hmm, je mag dus ook geen nieuwssites/ITsites etc volgen overdag?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zou echt binnen 15 minuten iemand van Informatie Beveiliging aan mijn bureau hebben, als ik hier zou proberen te lezen. Allereerst wordt "schadelijke content" tegengehouden, daarnaast wordt dat allemaal gelogd en teveel "schadelijke hits" in te korte tijd levert een bezoekje + preek waar al mijn collega's bij zijn op.
Natuurlijk wel, nu.nl, webwereld en tweakers zijn bij ons de meest bezochte sites. Je moet toch een beetje bij blijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, je mag dus ook geen nieuwssites/ITsites etc volgen overdag?
Mij lijkt het belangrijker dat je je werk afkrijgt, dan dat je daar precies 8 uur over doetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vind het wel redelijk normaal eigenlijk. Je zit er om te werken en je wordt er voor betaald, dit is iets wat je in je vrije tijd doet. Af en toe nu.nl ofzo checken is niks mis mee natuurlijk maar de hele dag een beetje zitten Fokken zou ik ook niet pikken als werkgever
Ik zou ook liever gewoon 8 uur achter elkaar werken hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat werkte bij mijn vorige werkgever wel zo, maar daar was het werk weer enorm kut.
Ach, afgezien van het feit dat ik alle slowsjat overdag moet missen vind ik het ook niet zo heel erg.
En bij ons zou je dan iets anders te doen krijgen. Of niks, en dan mag je jezelf nuttig maken zonder dat je iets kunt doen. En de tijd vullen met surfen wordt niet op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zou ook liever gewoon 8 uur achter elkaar werken hoorFeit is alleen dat ik overgekwalificeerd ben voor m'n werk, en het dus te snel af heb
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En bij ons zou je dan iets anders te doen krijgen. Of niks, en dan mag je jezelf nuttig maken zonder dat je iets kunt doen. En de tijd vullen met surfen wordt niet op prijs gesteld.
Gelukkig ben ik inmiddels in de positie dat ik deels beleid mag bepalen. Kan ik de overige tijd vullen met het schrijven van richtlijnen en werkinstructies.
Ik verwacht niet dat het heel interessant is voor iemand die er buiten staatquote:
Ja, wie was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het heel interessant is voor iemand die er buiten staatMaar ik ben er goed in en heb er plezier in.
Maar goed, er was hier iemand die opgewonden werd van saaie dingen
That's the questionquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef EchnaDarr het volgende:
De persoon heette Question. En de vraag is waar hij nu is
Hahaha, nee hoor. (al zou ik wel benieuwd zijn wat dit gesprek voor invloed op hem zou hebben. Opwinding van zijn kant zou op zijn minst ............ zorgelijk genoemd kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
That's the question
Maar, wil je hem dan graag opwinden met je saaiheid?
Behoorlijk... zorgelijk jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor. (al zou ik wel benieuwd zijn wat dit gesprek voor invloed op hem zou hebben. Opwinding van zijn kant zou op zijn minst ............ zorgelijk genoemd kunnen worden.
Doe dan 's beter je bestquote:Maar ik wind veel liever jou op
Vanavond is er niemand om te bellenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, en jij dan iemand anders bellen om er vanaf geholpen te worden. En waar is mijn dank?![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Vanavond is er niemand om te bellenIk wil je wel dezelfde dienst bieden
Nou, dus? Jij biedt aan mij op te geilen, ik bied jou hetzelfde aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
je wil niet eens vertellen waar je woont
Excuses, ik trok te snel die conclusiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, dus? Jij biedt aan mij op te geilen, ik bied jou hetzelfde aanEr wordt nergens over medium of locatie gesproken
Uhah, jij stelde het eerst voorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Excuses, ik trok te snel die conclusie(waar het hart van vol is....)
Maar je mag mij altijd opwindenDan ben ik niet te beroerd om mee te doen
![]()
Goed punt. Ik heb bonbons.quote:
Dat is een mijnenveld, ik schuif die vraag even voor me uit...quote:En waar is jouw hart vol van?
En wat wou je met die bonbons doenquote:
* Sexy_Sadie wil het graag wetenquote:Dat is een mijnenveld, ik schuif die vraag even voor me uit...![]()
Die wilde ik je aanbieden. Zodat ik kon genieten van de aanblik van een aantrekkelijke jonge vrouw die wellustig geniet van een romige substantie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En wat wou je met die bonbons doen![]()
[..]
Ik heb van die beelden, die blijven maar over mijn netvlies dansen ...quote:* Sexy_Sadie wil het graag weten
Ik vind bonbons niet zo romigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die wilde ik je aanbieden. Zodat ik kon genieten van een aantrekkelijke jonge vrouw die wellustig geniet van een romige substantie.
Zoiets?:quote:Ik heb van die beelden, die blijven maar over mijn netvlies dansen ...![]()
Jaaaha, dat heb ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik vind bonbons niet zo romigHeb je geen slagroom? Dan heb ik aardbeien
![]()
Minder pompoms, maar over het algemeen weinig kleren. Wat er is is voornamelijk kantquote:[..]
Zoiets?:![]()
![]()
![]()
![]()
Slagroomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jaaaha, dat heb ik.
* EchnaDarr checkt de houdbaarheidsdatum
Yup, ik heb slagroom
* Sexy_Sadie probeert zich een smiley met kant voor te stellen...quote:Minder pompoms, maar over het algemeen weinig kleren. Wat er is is voornamelijk kant
Hoe krijgen we jouw aardbeien en mijn slagroom bij elkaar?quote:
Ik heb niet gezegt dat het smileys warenquote:* Sexy_Sadie probeert zich een smiley met kant voor te stellen...![]()
Heavy mental imagingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hoe krijgen we jouw aardbeien en mijn slagroom bij elkaar?
Met een beetje tijd zou het moeten lukken, maar moet de smiley ook dansen?quote:Ik heb niet gezegt dat het smileys waren
(is er niet een grafisch genie hier die een smiley met kant kan maken?)
Nee, strippen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Met een beetje tijd zou het moeten lukken, maar moet de smiley ook dansen?
Zolang het maar geen heay metal imaging isquote:
Nee hoor, hoeft nietquote:Met een beetje tijd zou het moeten lukken, maar moet de smiley ook dansen?
Ja zeg, ik kan geen gif maken met paint hoor!quote:
Wat had je dan in gedachten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zolang het maar geen heay metal imaging is
Had eigenlijk iets anders in gedachte![]()
Oja?quote:Nee hoor, hoeft niet
(ik herinner me ineens dat je een foto beloofd had)
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Teveel SC?
Oh, douche opzoeken, net terug van sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |