Weekendjes wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben over 3 weken een weekendje Berlijn
Ah. Handig hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Combinatie van kadobonnen en kortingsacties en weekendjes weg![]()
Oh daar hoeft ze niet bang voor te zijn (sowieso niet want het stelt echt niks voor), vaak is het vertellen van de symptomen wel genoeg. En kijk alsjeblieft uit met dat heal gedoe, ik weet er verder niks van, maar zoiets lichamelijks verdwijnt natuurlijk niet zomaar ookal heb je geestelijk de symptomen uitgeschakeld, maar zo'n infectie kan wel blijvende schade aanrichten, zeker bij je vriendin..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef Darkwolf het volgende:
De resultaten zijn tot nu toe verbazend maar het is work in progress en sinds vanmiddag aan de gang.
Zal mijn vriendin vertellen dat ze niet persee een inwendig onderzoek hoeft te ondergaan want dat is iets wat ze echt tegen op ziet!
Natuurlijk werk ik wel, maar er is ook zo iets als eigen verantwoordelijkheid hebben op je werk, én een eigen pcquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Jemig, hoeven jullie allemaal niet te werken overdag? Kan ik weer een zooi pagina's doorlezen.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Houden ze dat niet bij dan wat je allemaal op je pjoeter uitspookt? Via een netwerk ofzo?
Wat een dictatuurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zou echt binnen 15 minuten iemand van Informatie Beveiliging aan mijn bureau hebben, als ik hier zou proberen te lezen. Allereerst wordt "schadelijke content" tegengehouden, daarnaast wordt dat allemaal gelogd en teveel "schadelijke hits" in te korte tijd levert een bezoekje + preek waar al mijn collega's bij zijn op.
Ja, daar moet je ook niet willen werkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat krijg je bij de IT-afdeling van een bank
De Nederlandsche Bank kijkt van afstand mee, dus streng moeten ze wel zijn.
Hmm, je mag dus ook geen nieuwssites/ITsites etc volgen overdag?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zou echt binnen 15 minuten iemand van Informatie Beveiliging aan mijn bureau hebben, als ik hier zou proberen te lezen. Allereerst wordt "schadelijke content" tegengehouden, daarnaast wordt dat allemaal gelogd en teveel "schadelijke hits" in te korte tijd levert een bezoekje + preek waar al mijn collega's bij zijn op.
Natuurlijk wel, nu.nl, webwereld en tweakers zijn bij ons de meest bezochte sites. Je moet toch een beetje bij blijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, je mag dus ook geen nieuwssites/ITsites etc volgen overdag?
Mij lijkt het belangrijker dat je je werk afkrijgt, dan dat je daar precies 8 uur over doetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vind het wel redelijk normaal eigenlijk. Je zit er om te werken en je wordt er voor betaald, dit is iets wat je in je vrije tijd doet. Af en toe nu.nl ofzo checken is niks mis mee natuurlijk maar de hele dag een beetje zitten Fokken zou ik ook niet pikken als werkgever
Ik zou ook liever gewoon 8 uur achter elkaar werken hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat werkte bij mijn vorige werkgever wel zo, maar daar was het werk weer enorm kut.
Ach, afgezien van het feit dat ik alle slowsjat overdag moet missen vind ik het ook niet zo heel erg.
En bij ons zou je dan iets anders te doen krijgen. Of niks, en dan mag je jezelf nuttig maken zonder dat je iets kunt doen. En de tijd vullen met surfen wordt niet op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zou ook liever gewoon 8 uur achter elkaar werken hoorFeit is alleen dat ik overgekwalificeerd ben voor m'n werk, en het dus te snel af heb
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En bij ons zou je dan iets anders te doen krijgen. Of niks, en dan mag je jezelf nuttig maken zonder dat je iets kunt doen. En de tijd vullen met surfen wordt niet op prijs gesteld.
Gelukkig ben ik inmiddels in de positie dat ik deels beleid mag bepalen. Kan ik de overige tijd vullen met het schrijven van richtlijnen en werkinstructies.
Ik verwacht niet dat het heel interessant is voor iemand die er buiten staatquote:
Ja, wie was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het heel interessant is voor iemand die er buiten staatMaar ik ben er goed in en heb er plezier in.
Maar goed, er was hier iemand die opgewonden werd van saaie dingen
That's the questionquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef EchnaDarr het volgende:
De persoon heette Question. En de vraag is waar hij nu is
Hahaha, nee hoor. (al zou ik wel benieuwd zijn wat dit gesprek voor invloed op hem zou hebben. Opwinding van zijn kant zou op zijn minst ............ zorgelijk genoemd kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
That's the question
Maar, wil je hem dan graag opwinden met je saaiheid?
Behoorlijk... zorgelijk jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor. (al zou ik wel benieuwd zijn wat dit gesprek voor invloed op hem zou hebben. Opwinding van zijn kant zou op zijn minst ............ zorgelijk genoemd kunnen worden.
Doe dan 's beter je bestquote:Maar ik wind veel liever jou op
Vanavond is er niemand om te bellenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, en jij dan iemand anders bellen om er vanaf geholpen te worden. En waar is mijn dank?![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Vanavond is er niemand om te bellenIk wil je wel dezelfde dienst bieden
Nou, dus? Jij biedt aan mij op te geilen, ik bied jou hetzelfde aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
je wil niet eens vertellen waar je woont
Excuses, ik trok te snel die conclusiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, dus? Jij biedt aan mij op te geilen, ik bied jou hetzelfde aanEr wordt nergens over medium of locatie gesproken
Uhah, jij stelde het eerst voorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Excuses, ik trok te snel die conclusie(waar het hart van vol is....)
Maar je mag mij altijd opwindenDan ben ik niet te beroerd om mee te doen
![]()
Goed punt. Ik heb bonbons.quote:
Dat is een mijnenveld, ik schuif die vraag even voor me uit...quote:En waar is jouw hart vol van?
En wat wou je met die bonbons doenquote:
* Sexy_Sadie wil het graag wetenquote:Dat is een mijnenveld, ik schuif die vraag even voor me uit...![]()
Die wilde ik je aanbieden. Zodat ik kon genieten van de aanblik van een aantrekkelijke jonge vrouw die wellustig geniet van een romige substantie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En wat wou je met die bonbons doen![]()
[..]
Ik heb van die beelden, die blijven maar over mijn netvlies dansen ...quote:* Sexy_Sadie wil het graag weten
Ik vind bonbons niet zo romigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die wilde ik je aanbieden. Zodat ik kon genieten van een aantrekkelijke jonge vrouw die wellustig geniet van een romige substantie.
Zoiets?:quote:Ik heb van die beelden, die blijven maar over mijn netvlies dansen ...![]()
Jaaaha, dat heb ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik vind bonbons niet zo romigHeb je geen slagroom? Dan heb ik aardbeien
![]()
Minder pompoms, maar over het algemeen weinig kleren. Wat er is is voornamelijk kantquote:[..]
Zoiets?:![]()
![]()
![]()
![]()
Slagroomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jaaaha, dat heb ik.
* EchnaDarr checkt de houdbaarheidsdatum
Yup, ik heb slagroom
* Sexy_Sadie probeert zich een smiley met kant voor te stellen...quote:Minder pompoms, maar over het algemeen weinig kleren. Wat er is is voornamelijk kant
Hoe krijgen we jouw aardbeien en mijn slagroom bij elkaar?quote:
Ik heb niet gezegt dat het smileys warenquote:* Sexy_Sadie probeert zich een smiley met kant voor te stellen...![]()
Heavy mental imagingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hoe krijgen we jouw aardbeien en mijn slagroom bij elkaar?
Met een beetje tijd zou het moeten lukken, maar moet de smiley ook dansen?quote:Ik heb niet gezegt dat het smileys waren
(is er niet een grafisch genie hier die een smiley met kant kan maken?)
Nee, strippen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Met een beetje tijd zou het moeten lukken, maar moet de smiley ook dansen?
Zolang het maar geen heay metal imaging isquote:
Nee hoor, hoeft nietquote:Met een beetje tijd zou het moeten lukken, maar moet de smiley ook dansen?
Ja zeg, ik kan geen gif maken met paint hoor!quote:
Wat had je dan in gedachten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zolang het maar geen heay metal imaging is
Had eigenlijk iets anders in gedachte![]()
Oja?quote:Nee hoor, hoeft niet
(ik herinner me ineens dat je een foto beloofd had)
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Teveel SC?
Oh, douche opzoeken, net terug van sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |