quote:Op maandag 14 mei 2007 09:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
Miljonairs? Of toch gewoon TrailerTrash?
[afbeelding]
Ik heb een paar dagen geen streams kunnen kijken. Jan de B. heeft zijn handtekening op de villa gezet, het is niet mijn smaakquote:Op maandag 14 mei 2007 09:54 schreef Tissik het volgende:
De gele trap wordt vandaag in een andere kleur geschilderd.
Ze zijn inderdaad bezig een spuuglelijke kleur groen op de muur te smerenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:55 schreef Tissik het volgende:
Huub over de keuken: Het is telefooncelgroen. Telefooncelgroen is ooit bestempeld als de lelijkste kleur allertijden.
Heel goed gelezen zusjequote:Op maandag 14 mei 2007 09:59 schreef kleinzusje het volgende:
Heb ik het goed terug gelezen dat er dus "niks" met Nicolaas is en er "niks" belangrijks is gebeurd omdat de butlerin niet kwam ????
Meest waarschijnlijk is dat Nicolaas naar z'n moeder of zieke oma is geweest. Omdat hij familie resoluut niet wil betrekken bij DGK noemde hij 'even bankzaken regelen'.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:59 schreef kleinzusje het volgende:
Heb ik het goed terug gelezen dat er dus "niks" met Nicolaas is en er "niks" belangrijks is gebeurd omdat de butlerin niet kwam ????
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef blomst het volgende:
Amanda overdrijft met dat Huub gek is van jaap.
Dit omdat Huub zei dat Jaap goede vorderingen maakte met het pianospelen.
Amanda vond dat Jaap niet goed kon pianospelen omdat hij geen liedje kon spelen in de zeven weken.
Amanda heeft zelf 15 weken les gehad en kan nog geen noot VANAF PAPIER SPELEN, MAAR ZE KAN WEL EEN LIEDJE UIT HAAR HOOFD SPELEN,
Ze kwam vervolgens weer terug op het Fries incident van een paar dagen geleden, waar ze volgens haar ook gelijk had ( terwijl volgens mij Huub het had ) om aan te tonen dat hij nooit luistert.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef blomst het volgende:
Amanda overdrijft met dat Huub gek is van jaap.
Dit omdat Huub zei dat Jaap goede vorderingen maakte met het pianospelen.
Amanda vond dat Jaap niet goed kon pianospelen omdat hij geen liedje kon spelen in de zeven weken.
Amanda heeft zelf 15 weken les gehad en kan nog geen noot VANAF PAPIER SPELEN, MAAR ZE KAN WEL EEN LIEDJE UIT HAAR HOOFD SPELEN,
Jammer dat je oude sig niet meer is, die was heel passend geweest bij dit leuke wetenswaardigheidje.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Leuk weetje
![]()
![]()
Die pillen tegen malaria zijn een regelmatig gebruikt middel voor zelfdoding.
Voldoende pillen betekent een gegarandeerde dood.
Er wordt aanbevolen meteen erna zware slaappillen te slikken, zodat de pillen hun werk kunnen doen, als jij in diepe slaap bent.
Zodat je niet in de laatste minuten van je leven hoeft te lijden.
Belangrijk: Eenmaal ingenomen in het effect van de pillen onomkeerbaar, dus ongeschikt voor nepsuïcidanten.
probeer het eensquote:Op maandag 14 mei 2007 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Leuk weetje
![]()
![]()
Er wordt aanbevolen meteen erna zware slaappillen te slikken, zodat de pillen hun werk kunnen doen, als jij in diepe slaap bent.
Belangrijk: Eenmaal ingenomen is het effect van de pillen onomkeerbaar, dus ongeschikt voor nepsuïcidanten.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Leuk weetje
![]()
![]()
Belangrijk: Eenmaal ingenomen is het effect van de pillen onomkeerbaar, dus ongeschikt voor nepsuïcidanten.
Ellen is de eigenaresse, en doet dit tijdelijk, totdat er een nieuw paardenmeisje isquote:Op maandag 14 mei 2007 10:20 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt een nieuw paardenmeisje gezocht, kan ik me wel wat bij voorstellen.
Volgens mij is Ellen begaan met de paarden, en helemaal niet mediageil: en dàt kan natuurlijk niet.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Ellen is de eigenaresse, en doet dit tijdelijk, totdat er een nieuw paardenmeisje is
Ellen is wel eigenaresse van de merrie en het veulen, maar niet van Fries.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Ellen is de eigenaresse, en doet dit tijdelijk, totdat er een nieuw paardenmeisje is
Mooie caps....ik hou der vn hhahaaquote:Op maandag 14 mei 2007 09:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
Miljonairs? Of toch gewoon TrailerTrash?
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:27 schreef kleinzusje het volgende:
Advertentie 10 site:
Ben jij dat lekkere medigeile paardenmeisje wat wij zoeken en vind je het niet erg dat je soms in je smoeltje wordt gespuugd, men je paard gebruikt voor meer dan alleen huifkarren trekken en schrik je niet van camaras ( streamers) die je dag en nacht volgen terwijl je intieme relaties met de paardeneigenaars initieerd ?
Meld je dan nu aan
Geen flauw idee, daar let ik niet opquote:Op maandag 14 mei 2007 10:29 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft lieke een panty aan maar geen string ???
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:31 schreef rooie3 het volgende:
Wat een gesmak de hele morgen.
Vind het echt overdreven om iedereen te kussen.
Ze moeten hun uren wel maken he.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:
Echt wat zijn die schilders langzaam zeg...a-profi;s
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:33 schreef blomst het volgende:
Palma is een lelijk wijf, en al geef je een aap een gouden ring het is en blijft een lekijk ding.
Zeker familie van Palma...zo weinig mogelijk doen..zo veel mogelijk cashen en ondertussen je de bink voelen!!!quote:
Volgens Huub zijn er twee soorten schilders :quote:Op maandag 14 mei 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:
Echt wat zijn die schilders langzaam zeg...a-profi;s
tjah...ach...weet je hoe het niet moet in de wereld als je naar hun kijkt...kan je ook van leren!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Fijn de streams op de 2 meest irritante mensen in het huis.
Kapsterquote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet niet wie Anita is, ondanks dat ik zo`n 5 uur per dag met DGK bezig ben.![]()
Er zijn al honderden van dit soort gesprekjes geweest. Zonder enige impact of resultaat.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef Tissik het volgende:
Brian wil Nicolaas er als eerste uit, en Jaap moet er zeker vóór september uit van Brian.
Stay tuned.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet niet wie Anita is, ondanks dat ik zo`n 5 uur per dag met DGK bezig ben.![]()
en Brian graag nog vóór Juniquote:Op maandag 14 mei 2007 10:42 schreef Tissik het volgende:
Brian wil Nicolaas er als eerste uit, en Jaap moet er zeker vóór september uit van Brian.
Idem met dienverstande dat ik aanneem dat jullie Huub bedoelen...quote:
De beelden waren niet mooi!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:02 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Donkere wolken hangen boven de villa, wat staat de bewoners vandaag te wachten?
Dat dienblad op pootjes is toch die geweldige ronde tafel van Jan des Boef. En die hele mooie ronde lamp heeft hij nog wel boven zijn eigen werktafel weggehaald (= ander woord voor verkopen van tweedehands spul dus)quote:Op maandag 14 mei 2007 11:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind die tafel helemaal niet passen daar. Net zo'n tuinset die tijdelijk even in de kamer staat.
't Is te klein voor zo'n grote ruimte, het verdwijnt in het niets. Als je Nicolaas er zo langs ziet lopen lijkt het kleutermeubilair.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind die tafel helemaal niet passen daar. Net zo'n tuinset die tijdelijk even in de kamer staat.
Dat vloerbedekkingadvies hebben zo iig alvast opgevolgd.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:10 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is wel de meest opvallende misser. Tafel te klein, prul-stoeltjes en vloerkleed te klein. Dat wordt een gestruikel over de kleedrand, die heel snel gaat krullen door de stoelpoten.
Gelukkig is-ie wazig. Ik zou er nog geen winterpeen aan offreren.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma mag ook weer eens op TV
[afbeelding]
antwoord 1 : Om de inhoud een beetje bij elkaar te houdenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
Waarom heeft Natasia een zakdoek om haar hoofd geknoopt?![]()
Wie slikt er waarom malariapillen?![]()
En waarom terroriseren Huub en Lieke Palma niet totdat dit gedrocht gillend de poort uitrent?![]()
Al was ie scherp dan nog nietquote:Op maandag 14 mei 2007 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig is-ie wazig. Ik zou er nog geen winterpeen aan offreren.![]()
Het is ook te klein om met alle bewoners tegelijk aan te zitten. Die tafel is al vol als Jaap eraan plaatsneemt.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
't Is te klein voor zo'n grote ruimte
Dank.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
antwoord 1 : Om de inhoud een beetje bij elkaar te houden
antwoord 2 : Amanda sprak over haar reis naar Thailand
antwoord 3 : Geen idee, maar wel een heel strak plan
toch kwam de gedachte in je op.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig is-ie wazig. Ik zou er nog geen winterpeen aan offreren.![]()
'k Heb begrepen dat Jaap een eigen stoel heeft gekregen, waar die staat: I don't know.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook te klein om met alle bewoners tegelijk aan te zitten. Die tafel is al vol als Jaap eraan plaatsneemt.
Amanda sprak over injecties, Peter sprak hier vervolgens over pillen. Amanda had de injecties gekregen voor een 3-daagse trip naar een moeras-achtig gebied.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank.
Dan is Amanda niet goed voorgelicht, want voor Thailand hoef je geen malariapillen te slikken.
Ze wisselen om de week.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef Ecila111 het volgende:
De vorige kapster heeft de zak gekregen?
OK. Oók weer opgehelderd. Je bent goed bezig vanochtend.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda sprak over injecties, Peter sprak hier vervolgens over pillen. Amanda had de injecties gekregen voor een 3-daagse trip naar een moeras-achtig gebied.
Op mijn cap in de quote van Peter hierboven zie je die stoel in de gang staanquote:Op maandag 14 mei 2007 11:21 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
'k Heb begrepen dat Jaap een eigen stoel heeft gekregen, waar die staat: I don't know.
Had Jan nog over?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op mijn cap in de quote van Peter hierboven zie je die stoel in de gang staan
De 24 equote:Op maandag 14 mei 2007 11:29 schreef blomst het volgende:
Natasja gaat vandaag naar de bergman kliniek.
Dus binnen kort onder het mes.
Als ik me niet vergis volgende week haar tieten .....quote:Op maandag 14 mei 2007 11:29 schreef blomst het volgende:
Natasja gaat vandaag naar de bergman kliniek.
Dus binnen kort onder het mes.
Er komt steeds meer bij wat gedaan moet worden, bij haar.quote:
Ze moeten dat beest daat weghalen tis toch geen plek voor het paard, lekker in de wei met dat beessie weg uit die omgeving.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
Nog twee dagen denkt Ellen, dan mogen ze weer rijden op Fries.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:31 schreef Ecila111 het volgende:
Ging dat laatst niet ergens héél erg fout zo'n liposuctie?
Ach ja zolang je uit een gezin komt waar slaan de normaalste zaak van de wereld is....quote:Op maandag 14 mei 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
OMG, hoor ik nu dat Amanda het goed heeft gemaakt met Brian's moeder? Allemachtig.
Ach ja, niets verbaast me nog bij Amanda.
Ik hoop het niet, hoop dat we dan uberhaupt al geen Nasty meer zienquote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
Het blijft absurd, dat zo'n boobjob bekostigd wordt door DGK. Of nou ja, "bekostigd"... het zal ongetwijfeld een vorm van product placement zijn. Lekker vaak die kliniek noemen en vertellen dat het zulke aardige mensen zijn daar. En zo professioneel. En de nieuwe tieten krijgen we in de zomer te zien, aan het zwembad.
Vind het beetje raar in de verhaallijn, want volgens mij mag je weken niets doen met nieuwe tieten. Gaan we kijken naar een op een stoel zittende natas ?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
Het blijft absurd, dat zo'n boobjob bekostigd wordt door DGK. Of nou ja, "bekostigd"... het zal ongetwijfeld een vorm van product placement zijn. Lekker vaak die kliniek noemen en vertellen dat het zulke aardige mensen zijn daar. En zo professioneel. En de nieuwe tieten krijgen we in de zomer te zien, aan het zwembad.
O, dus jij vind dat een moeder thuis hoort te zijn op moederdag?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach ja zolang je uit een gezin komt waar slaan de normaalste zaak van de wereld is....
En een moeder die niet bereikbaar is op moederdag....echt ongeloofelijk
Schreeuwen en tieren mag nog welquote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind het beetje raar in de verhaallijn, want volgens mij mag je weken niets doen met nieuwe tieten. Gaan we kijken naar een op een stoel zittende natas ?
Je mag niet bukken en zwaar tillen maar voor de rest.....quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind het beetje raar in de verhaallijn, want volgens mij mag je weken niets doen met nieuwe tieten. Gaan we kijken naar een op een stoel zittende natas ?
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Schreeuwen en tieren mag nog wel
Ik zie haar al zitten en iedereen opdrachten geven.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze ook de ontslagrondes doen aan die ronde tafel?
Ze sprak er een keer over met Carlos. Het duurt 6 weken, in het begin beslist niets tillen, niet koken boven warm formuis, geen krachttraining. Carlos zal haar een aantal aangepaste oefeningen geven.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
ronde tafelconferentiequote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het niet, want de camera kan bijna geen gezichten vastleggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
OH die lopen meestal op niks uit, dus de eerste 10 jaar kijken we nog naar de Gouden Kooiquote:
Ja dat kan, veel mensen hebben ook een appel allergie.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
Eric heeft een allergie waarbij hij kan doodgaan bij kiwi`s.
Een soort vers fruit allergie.
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
Palma is het kantoor aan het dweilen, cappen lukt me niet want die stream blijft lopen.
Palma zucht, Japio reageert : "Van mij hoef je hier niet schoon te maken, ga maar wat anders doen"quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
Palma is het kantoor aan het dweilen, cappen lukt me niet want die stream blijft lopen.
Txh voor deze zeer UNIEKE Cap. Dit is iets wat we waarschijnlijk niet vaak zullen meemaken. En die *$&*#)(stream bleef maar lopen bij mijquote:
Tja, of in de buurt van de telefoon als je je dochter 4 maanden niet hebt gesprokenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef blomst het volgende:
[..]
O, dus jij vind dat een moeder thuis hoort te zijn op moederdag?
Welke moeder heeft tegenwoordig geen mobieltje en is dus altijd bereikbaar !!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja, of in de buurt van de telefoon als je je dochter 4 maanden niet hebt gesproken
begin juniquote:Op maandag 14 mei 2007 11:49 schreef zaadjuh het volgende:
wanneer gaat jaap trouwen dan
Probeer eens om overlays uit te schakelen. Rechtermuisklik in de stream, kies options, kies advanced en daar vinkje weghalen bij 'Use overlays'.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef petraa het volgende:
........ cappen lukt me niet want die stream blijft lopen.
De kliniek heeft een keurmerk, maar is dat garantie dat het dan goed gaat?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef Peter6000 het volgende:
De Bergmankliniek kent nauwelijks wachtlijsten.
http://www.bergmankliniek.nl/
Natasia zorgt goed voor zichzelf, rijbewijs, fysieke correcties.
de moeder van Amanda dus blijkbaar.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Welke moeder heeft tegenwoordig geen mobieltje en is dus altijd bereikbaar !!!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De kliniek heeft een keurmerk, maar is dat garantie dat het dan goed gaat?![]()
Thx voor de tip, het werkt!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Probeer eens om overlays uit te schakelen. Rechtermuisklik in de stream, kies options, kies advanced en daar vinkje weghalen bij 'Use overlays'.
Zou ze wel bestaanquote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef farceman het volgende:
[..]
de moeder van Amanda dus blijkbaar.
Ze heeft ook nog nooit per brief gewaarschuwd voor de slaande en spuugende Brian
En nog eentje, ik dacht dat het iets met mijn videokaart wasquote:Op maandag 14 mei 2007 11:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mooi zo, weer iemand gelukkig gemaakt![]()
Het blijft een operatie, dus er it altijd een risico aan vast.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De kliniek heeft een keurmerk, maar is dat garantie dat het dan goed gaat?![]()
Je schreef gisteren/eergisteren wel dat je een probleem had met de nieuwe kaart, maar niet welk probleem. Anders had ik eerder kunnen reageren. Maar goed, je probleem is opgelost.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En nog eentje, ik dacht dat het iets met mijn videokaart was![]()
Ja.....lekker uitgekookt allemaal. Hoe kom je als uitkeringstrekker toch aan die correcties?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef Peter6000 het volgende:
De Bergmankliniek kent nauwelijks wachtlijsten.
http://www.bergmankliniek.nl/
Natasia zorgt goed voor zichzelf, rijbewijs, fysieke correcties.
Huub word steeds luier.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Maandagmorgen .......... Bijkomen van het weekend, je hoort hem snurken
[afbeelding]
Prima verhaal, alleen een heel klein foutje. Natasia gaat helemaal niet weg en zit daar voor de volle winst. Haar tactiek is om iedereen te laten geloven dat ze een paar doelen heeft en daarna zal weggaan. Als je dat vaak genoeg verteld, dan gaat iedereen erin geloven.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja.....lekker uitgekookt allemaal. Hoe kom je als uitkeringstrekker toch aan die correcties?
Ik snap alleen nog niet helemaal waarom wij daarmee lastig gevallen moeten worden in een spelshow.
Ze is geen speelster voor de winst , maar houd wel zo'n lijer als Brian erin. Ik zie het al dat ik ga zitten kwartetten en alle 4e kaarten vast ga zitten houden voor mijn tegenspelers, behalve voor één vriend, die dan ook wint zonder zelf wat te doen. Beetje oneerlijk ten opzichte van de andere spelers, niet ?
Ik hoop dan ook op een flinke complicatie, waardoor ze meteen afgevoerd moet worden....![]()
( Liefst moord en brand schreeuwend )
Ja, dat dacht ik ook ja......maar hoe gaat ze dat aan haar kids en familie uitleggen?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Prima verhaal, alleen een heel klein foutje. Natasia gaat helemaal niet weg en zit daar voor de volle winst. Haar tactiek is om iedereen altijd maar te laten geloven dat ze een paar doelen heeft en daarna zal weggaan. Als je dat vaak genoeg verteld, dan gaat iedereen erin geloven.
Dat telefoontje was haaks op een gesprek, een tijd geleden, met Wilgo. Hij was heel duidelijk, ze moet voor 100% gaan. En dat 'binnenkort' van haar zus ik rekbaar ..... zelfs over 4 maanden is toch niet echt 'binnenkort' !quote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook ja......maar hoe gaat ze dat aan haar kids en familie uitleggen?In het laatste telefoontje werd haar door haar zus maar weer op het hart gedrukt dat ze naar huis moet komen binnenkort.....
![]()
En haaks op haar reaktie tegen Brian die avond ervoor. Ze zei dat ze voor hem tot het einde zou blijven.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat telefoontje was haaks op een gesprek, een tijd geleden, met Wilgo. Hij was heel duidelijk, ze moet voor 100% gaan. En dat 'binnenkort' van haar zus ik rekbaar ..... zelfs over 4 maanden is toch niet echt 'binnenkort' !
Nee, niet echt.... Maar om de 7 maanden DGK niet voor niets te laten zijn, moet ze nou ook maar blijven tot die operaties gedaan zijn.......quote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat telefoontje was haaks op een gesprek, een tijd geleden, met Wilgo. Hij was heel duidelijk, ze moet voor 100% gaan. En dat 'binnenkort' van haar zus ik rekbaar ..... zelfs over 4 maanden is toch niet echt 'binnenkort' !
ik vraag me af of de zussen en Wilgo het daarover met elkaar eens zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Wilgo was heel duidelijk wat 100% is. Het Miljoen plus de villa, beide !quote:Op maandag 14 mei 2007 12:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee, niet echt.... Maar om de 7 maanden DGK niet voor niets te laten zijn, moet ze nou ook maar blijven tot die operaties gedaan zijn.......
En die 100% kunnen ook haar zo felbegeerde nieuwe tieten en buik zijn natuurlijk als dat HAAR doel is.....![]()
Ohw....nou ok....we zullen zien.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Wilgo was heel duidelijk wat 100% is. Het Miljoen plus de villa, beide !
Ja anders was alles voor niets geweest, wat hij daar nou mee bedoelde was mij nog een raadselquote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, Wilgo was heel duidelijk wat 100% is. Het Miljoen plus de villa, beide !
Voordeel is wel dat ze het zelf weet en ook gewoon zegt.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik kan snel lezen, maar niet begrijpend. Dat vind ik moeilijk"
Geloof maar gerust dat dat over haar borst en buik-correcties ging. Natasia is doodongelukkig met haar lichaam. En om nou maanden in DGK te zitten zonder de winst en ook nog zonder die zeer gewilde correcties zou verspilde tijd zijn ja......quote:Op maandag 14 mei 2007 12:37 schreef maril het volgende:
[..]
Ja anders was alles voor niets geweest, wat hij daar nou mee bedoelde was mij nog een raadsel
De zussen en Wilgo zijn per definitie altijd met elkaar oneens.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vraag me af of de zussen en Wilgo het daarover met elkaar eens zijn.
Amanda was toch al bang dat haar moeder zich schaamde voor hetgeen wat zij doet in de kooi,das al wat mij betrefd het antwoord, als er ruzie is over iemand in de kooi en het heeft met sex te maken gaat het altijd om Amanda ze is wel lief, maar ook goedkoop...quote:
Dan had ze net zo goed die 10.000 daar aan kunnen spenderen en niet in de kooi heoven te gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Geloof maar gerust dat dat over haar borst en buik-correcties ging. Natasia is doodongelukkig met haar lichaam. En om nou maanden in DGK te zitten zonder de winst en ook nog zonder die zeer gewilde correcties zou verspilde tijd zijn ja......
Ik heb haar nooit over het winnen van de villa gehoord maar wel over haar schoonheids-operaties.
En anders heeft ze verdomd goed toneel gespeeld, wat ik niet geloof....![]()
denk het ook...en dan gooit ze het er gewoon op dat ze van gedachte is veranderd..en die paar maanden er ook wel bij kunnen....het gaat toch zo goed met de kindjes bij wilgoquote:Op maandag 14 mei 2007 12:46 schreef avonne het volgende:
[..]
De zussen en Wilgo zijn per definitie altijd met elkaar oneens.
Als Wilgo zegt "kom thuis" zeggen de zussen "blijf daar"
Nu dus andersom?
Mwah... Natasia blijft echt wel om te winnen.
Ook zo,n foute man die Berlusconiquote:Op maandag 14 mei 2007 12:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Off-topic : John de Mol heeft samen met oud-premier Silvio Berlusconi productiebedrijf Endemol gekocht.
Bron : http://www.dft.nl/bedrijven/endemol/article1608909.ece
nu pas!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft het ontdekt. "Wij krijgen ongefilterde rook binnen. Zij roken met filter en wij hebben die bescherming niet"
[afbeelding]
Nee, want die 10 ruggen heeft ze geleend, en ik heb haar ooit horen zeggen dat ze bij het vrijwillig verlaten van DGK met een schuld van 10.000 zou opgescheept zitten.....quote:Op maandag 14 mei 2007 12:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dan had ze net zo goed die 10.000 daar aan kunnen spenderen en niet in de kooi heoven te gaan.
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft het ontdekt. "Wij krijgen ongefilterde rook binnen. Zij roken met filter en wij hebben die bescherming niet"
[afbeelding]
Dat ik daar nooit aan heb gedacht, wat stom van me!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Als schelden niet mocht, dan was iedereen al lang thuis.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:07 schreef the_undertaker het volgende:
Keek net het filmpje met de ruzie van Huub en Amanda afgelopen donderdag op die camping over het wel dan niet loslaten van dat paard door Huub.
Maar Huub is er wel erg grof zeg.. hij zegt bv.. "kijk daar is Brian, ga hem toch ballen kankerhoer"
is hier nog een sanctie op gekomen? Want schelden grof taalgebruik mocht toch niet meer?
mag ik ff lachen...........ze kunnen tegenwoordig alles doen ....kijk naar jaap met JJ dus een scheldgevalletje.............achquote:Op maandag 14 mei 2007 13:07 schreef the_undertaker het volgende:
Keek net het filmpje met de ruzie van Huub en Amanda afgelopen donderdag op die camping over het wel dan niet loslaten van dat paard door Huub.
Maar Huub is er wel erg grof zeg.. hij zegt bv.. "kijk daar is Brian, ga hem toch ballen kankerhoer"
is hier nog een sanctie op gekomen? Want schelden grof taalgebruik mocht toch niet meer?
Ik heb geen streams aan, maar ik gok dat hij dit speelt http://www.youtube.com/watch?v=vQVeaIHWWckquote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef avonne het volgende:
weet iemand hoe deze muziek, die Huub speelt, heet?
Mondschein Sonate van Beethoven.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:10 schreef avonne het volgende:
weet iemand hoe deze muziek, die Huub speelt, heet?
Omgedoopt tot Chillroom.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:12 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De spiegel die boven de haard in de huiskamer moest hangen maar niet paste hangt dus in de voorheen bekende gameroom.
Die gaat om 12.00 uur naar huis, samen met Brenda.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef blomst het volgende:
Is Herma ziek???
Ze is naar Walibi met haar zoontje mee. Schoolreisje.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gaat om 12.00 uur naar huis, samen met Brenda.
Jij weet ook alles...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is naar Walibi met haar zoontje mee. Schoolreisje.
Ach, dat heb ik gemist tijdens mijn strijksessiequote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is naar Walibi met haar zoontje mee. Schoolreisje.
Nee, Herma is niet geweest. Dagje uit vandaag.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gaat om 12.00 uur naar huis, samen met Brenda.
Nu ik dit toch zie. Er zou toch een witte babyvleugel komen, volgens JdB?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Voor de mensen die geen streams kunnen kijken...........![]()
Behalve dan dat die op de foto snaren heeft en die in de villa niet .......quote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Voor de mensen die geen streams kunnen kijken...........![]()
Dat kon hij voor de Kooi ook al.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:22 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dat Huub al aardig piano kan spelen, kon hij dat al voor die tijd? Anders werpt het zijn vruchten af, maar hij oefent dan goed
Ja hij speelt al piano vanaf zijn jeugdquote:Op maandag 14 mei 2007 13:22 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind dat Huub al aardig piano kan spelen, kon hij dat al voor die tijd? Anders werpt het zijn vruchten af, maar hij oefent dan goed
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef pullup het volgende:
Hey Palma is aan het werk
Kan iemand dit snel even vastleggen anders gelooft geen mens het
als wat?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef pullup het volgende:
Hey Palma is aan het werk
Snelle Jellequote:
quote:
Het laatste wat ik hoorde, was dat ze Niels kapte, dus ik weet het niet. Vraag even aan Peet, die weet alles.quote:
Het werken was ook maar heel kort .......quote:Op maandag 14 mei 2007 13:29 schreef avonne het volgende:
[..]
als wat?
edit: o, dat had ik gemist. Ik zag haar wel headbangen en met haar kop tussen de klep van de piano
Vandaag wisselende berichten gehoord over die buddha en een ander schilderij. Bewoners vinden het mooi en een groot opperhoofd wil het absoluut weg hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
De trap is weer rood en de buddha weg, dus gat terug.
[afbeelding]
Ik ga dan voor het opperhoofd. Wat een spuuglelijk ding zeg.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vandaag wisselende berichten gehoord over die buddha en een ander schilderij. Bewoners vinden het mooi en een groot opperhoofd wil het absoluut weg hebben.
Volgens mij heeft het te maken met de camera,s.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vandaag wisselende berichten gehoord over die buddha en een ander schilderij. Bewoners vinden het mooi en een groot opperhoofd wil het absoluut weg hebben.
updatequote:
Ik hoop dat dat tegen Palma was met d'r teringtrollenkutstemquote:Op maandag 14 mei 2007 13:39 schreef SiRojK het volgende:
Hhahaha..
Huub speelt piano
Schoonmaaksnol komt binnen: ,, zijn er ook cd's van?"
H: ,, Jah, zometeen op de site, net zoals andere memorabelen"
Schoonmaaksnol: ,, ohw mooi, dan kun je doorspoelen
H: ,, Ze moeten jou eens doorspoelen, door een chemisch toilet, met je grafkop"
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat tegen Palma was met d'r teringtrollenkutstem![]()
Hoebedoelu?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:43 schreef avonne het volgende:
[..]
update
er staat een paar keer B met een kruis in.
Schiet mij maar lek
Henneptouw is sterk hoor!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef maril het volgende:
Je hoort toch hoe hard dat haar van A,anda is tijdens het wassen
Inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op maandag 14 mei 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een grafhekel aan Palma, maar dat hautaine gedrag van Lieke is helemaal verschrikkelijk.![]()
[/quote
Grafpalm en Liederke verdienen elkaar![]()
quote:
check thisquote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef 2live het volgende:
is dit dan die homo die Brian vlgs de waarzegger in zich heeft![]()
Hallo ze is geen personeel hoor, ze is gastvrouw en iedereen moet z'n bek houden want ze zijn nog geen miljonair, zolang is het haar huis en moet iedereen haar gehoorzamenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef 2live het volgende:
Palma heeft wel een grote bek als personeel
Ik luister nog liever naar m'n stofzuiger dan naar dat mens.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, wat kan ik doen om Palma die villa uit te werken? Ik weet dat Palma is bedreigd en dat dat niet heeft gewerkt.. HOE kan ze uit die villa, ze verpest de streams enorm, terwijl ze gewoon personeel is!
Dat wijf is echt stapelgek................ wat een randdebiel!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeeeeeeees mij oren
en ze mag dan gerust Lieke meenemen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma liefst snel mogelijk via de achterdeur verwijderen en bij het groot vuil zetten.
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
[..]
check this
http://www.youtube.com/watch?v=9JY0n7vxKi8
Lieke en Huub moeten de handen ineen slaan. En zorgen dat ook Jaap zich genoeg aan Palma gaat ergeren. En haar dan op zo grof mogelijke wijze de villa uit terroriseren.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, wat kan ik doen om Palma die villa uit te werken? Ik weet dat Palma is bedreigd en dat dat niet heeft gewerkt.. HOE kan ze uit die villa, ze verpest de streams enorm, terwijl ze gewoon personeel is!
Dat je nog kunt luisterenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wijf is echt stapelgek................ wat een randdebiel!![]()
liever vandaag dan morgen aubquote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef mootie het volgende:
Alsjeblieft........ kan Palma dood......
Idd, PLZ... Lieke + Jaap + Huub = Terrorrrr, uitwerken dat domme wijf!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieke en Huub moeten de handen ineen slaan. En zorgen dat ook Jaap zich genoeg aan Palma gaat ergeren. En haar dan op zo grof mogelijke wijze de villa uit terroriseren.
Maar ja, dat zal wel weer niet mogen, van achter.
Ze redeneren daar: spraakmakend = goed.
Dweil. mafkut, slet, Huub sloerie etc.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:56 schreef Copycat het volgende:
Vertel!
Wat schreeuwen die kijvende viswijven elkaar toe?
Ik vind Lieke ook vreselijk irri bezig Bahquote:Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef 2live het volgende:
wat een achterlijk wijf die Palma!
knap hoor, dat Lieke zo rustig blijftquote:Op maandag 14 mei 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Lieke is echt wel goed, die laat zich totaal niet intimideren door de schreeuwende vogelverschrikker.![]()
Palma: Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje
Lieke doet dit super en ze heeft nog geen hint van een kwaad woord geuitquote:Op maandag 14 mei 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Lieke is echt wel goed, die laat zich totaal niet intimideren door de schreeuwende vogelverschrikker.![]()
Palma: Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje
Helemaal me eens.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Lieke ook vreselijk irri bezig Bah![]()
Hahaha, moet je net dat manwijf van een Lieke hebben. Die timmert het licht uit de ogen van die scheepstoeter (graag met camera's erbij dan graag.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef pullup het volgende:
Ook jij komt weer naar buiten dreigt die enge trol van een Palma
Ik zit er ook op te wachten moet ik zeggenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, moet je net dat manwijf van een Lieke hebben. Die timmert het licht uit de ogen van die scheepstoeter (graag met camera's erbij dan graag.)
Lijkt wel een songtitel van de 'Euromasters'quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Palma: Kutjes zijn kutjes, en de jouwe druipt. Geiligheid 3x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |