quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef pullup het volgende:
Hey Palma is aan het werk
Kan iemand dit snel even vastleggen anders gelooft geen mens het
als wat?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef pullup het volgende:
Hey Palma is aan het werk
Snelle Jellequote:
quote:
Het laatste wat ik hoorde, was dat ze Niels kapte, dus ik weet het niet. Vraag even aan Peet, die weet alles.quote:
Het werken was ook maar heel kort .......quote:Op maandag 14 mei 2007 13:29 schreef avonne het volgende:
[..]
als wat?
edit: o, dat had ik gemist. Ik zag haar wel headbangen en met haar kop tussen de klep van de piano
Vandaag wisselende berichten gehoord over die buddha en een ander schilderij. Bewoners vinden het mooi en een groot opperhoofd wil het absoluut weg hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
De trap is weer rood en de buddha weg, dus gat terug.
[afbeelding]
Ik ga dan voor het opperhoofd. Wat een spuuglelijk ding zeg.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vandaag wisselende berichten gehoord over die buddha en een ander schilderij. Bewoners vinden het mooi en een groot opperhoofd wil het absoluut weg hebben.
Volgens mij heeft het te maken met de camera,s.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vandaag wisselende berichten gehoord over die buddha en een ander schilderij. Bewoners vinden het mooi en een groot opperhoofd wil het absoluut weg hebben.
updatequote:
Ik hoop dat dat tegen Palma was met d'r teringtrollenkutstemquote:Op maandag 14 mei 2007 13:39 schreef SiRojK het volgende:
Hhahaha..
Huub speelt piano
Schoonmaaksnol komt binnen: ,, zijn er ook cd's van?"
H: ,, Jah, zometeen op de site, net zoals andere memorabelen"
Schoonmaaksnol: ,, ohw mooi, dan kun je doorspoelen
H: ,, Ze moeten jou eens doorspoelen, door een chemisch toilet, met je grafkop"
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat tegen Palma was met d'r teringtrollenkutstem![]()
Hoebedoelu?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:43 schreef avonne het volgende:
[..]
update
er staat een paar keer B met een kruis in.
Schiet mij maar lek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |