Henneptouw is sterk hoor!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef maril het volgende:
Je hoort toch hoe hard dat haar van A,anda is tijdens het wassen
Inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op maandag 14 mei 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een grafhekel aan Palma, maar dat hautaine gedrag van Lieke is helemaal verschrikkelijk.![]()
[/quote
Grafpalm en Liederke verdienen elkaar![]()
quote:
check thisquote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef 2live het volgende:
is dit dan die homo die Brian vlgs de waarzegger in zich heeft![]()
Hallo ze is geen personeel hoor, ze is gastvrouw en iedereen moet z'n bek houden want ze zijn nog geen miljonair, zolang is het haar huis en moet iedereen haar gehoorzamenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef 2live het volgende:
Palma heeft wel een grote bek als personeel
Ik luister nog liever naar m'n stofzuiger dan naar dat mens.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, wat kan ik doen om Palma die villa uit te werken? Ik weet dat Palma is bedreigd en dat dat niet heeft gewerkt.. HOE kan ze uit die villa, ze verpest de streams enorm, terwijl ze gewoon personeel is!
Dat wijf is echt stapelgek................ wat een randdebiel!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeeeeeeees mij oren
en ze mag dan gerust Lieke meenemen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma liefst snel mogelijk via de achterdeur verwijderen en bij het groot vuil zetten.
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
[..]
check this
http://www.youtube.com/watch?v=9JY0n7vxKi8
Lieke en Huub moeten de handen ineen slaan. En zorgen dat ook Jaap zich genoeg aan Palma gaat ergeren. En haar dan op zo grof mogelijke wijze de villa uit terroriseren.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, wat kan ik doen om Palma die villa uit te werken? Ik weet dat Palma is bedreigd en dat dat niet heeft gewerkt.. HOE kan ze uit die villa, ze verpest de streams enorm, terwijl ze gewoon personeel is!
Dat je nog kunt luisterenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wijf is echt stapelgek................ wat een randdebiel!![]()
liever vandaag dan morgen aubquote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef mootie het volgende:
Alsjeblieft........ kan Palma dood......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |