Idd, PLZ... Lieke + Jaap + Huub = Terrorrrr, uitwerken dat domme wijf!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieke en Huub moeten de handen ineen slaan. En zorgen dat ook Jaap zich genoeg aan Palma gaat ergeren. En haar dan op zo grof mogelijke wijze de villa uit terroriseren.
Maar ja, dat zal wel weer niet mogen, van achter.
Ze redeneren daar: spraakmakend = goed.
Dweil. mafkut, slet, Huub sloerie etc.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:56 schreef Copycat het volgende:
Vertel!
Wat schreeuwen die kijvende viswijven elkaar toe?
Ik vind Lieke ook vreselijk irri bezig Bahquote:Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef 2live het volgende:
wat een achterlijk wijf die Palma!
knap hoor, dat Lieke zo rustig blijftquote:Op maandag 14 mei 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Lieke is echt wel goed, die laat zich totaal niet intimideren door de schreeuwende vogelverschrikker.![]()
Palma: Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje
Lieke doet dit super en ze heeft nog geen hint van een kwaad woord geuitquote:Op maandag 14 mei 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Lieke is echt wel goed, die laat zich totaal niet intimideren door de schreeuwende vogelverschrikker.![]()
Palma: Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje Mannetje
Helemaal me eens.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:58 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Lieke ook vreselijk irri bezig Bah![]()
Hahaha, moet je net dat manwijf van een Lieke hebben. Die timmert het licht uit de ogen van die scheepstoeter (graag met camera's erbij dan graag.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef pullup het volgende:
Ook jij komt weer naar buiten dreigt die enge trol van een Palma
Ik zit er ook op te wachten moet ik zeggenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, moet je net dat manwijf van een Lieke hebben. Die timmert het licht uit de ogen van die scheepstoeter (graag met camera's erbij dan graag.)
Lijkt wel een songtitel van de 'Euromasters'quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Palma: Kutjes zijn kutjes, en de jouwe druipt. Geiligheid 3x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |