De 24 equote:Op maandag 14 mei 2007 11:29 schreef blomst het volgende:
Natasja gaat vandaag naar de bergman kliniek.
Dus binnen kort onder het mes.
Als ik me niet vergis volgende week haar tieten .....quote:Op maandag 14 mei 2007 11:29 schreef blomst het volgende:
Natasja gaat vandaag naar de bergman kliniek.
Dus binnen kort onder het mes.
Er komt steeds meer bij wat gedaan moet worden, bij haar.quote:
Ze moeten dat beest daat weghalen tis toch geen plek voor het paard, lekker in de wei met dat beessie weg uit die omgeving.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
Nog twee dagen denkt Ellen, dan mogen ze weer rijden op Fries.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:31 schreef Ecila111 het volgende:
Ging dat laatst niet ergens héél erg fout zo'n liposuctie?
Ach ja zolang je uit een gezin komt waar slaan de normaalste zaak van de wereld is....quote:Op maandag 14 mei 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
OMG, hoor ik nu dat Amanda het goed heeft gemaakt met Brian's moeder? Allemachtig.
Ach ja, niets verbaast me nog bij Amanda.
Ik hoop het niet, hoop dat we dan uberhaupt al geen Nasty meer zienquote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
Het blijft absurd, dat zo'n boobjob bekostigd wordt door DGK. Of nou ja, "bekostigd"... het zal ongetwijfeld een vorm van product placement zijn. Lekker vaak die kliniek noemen en vertellen dat het zulke aardige mensen zijn daar. En zo professioneel. En de nieuwe tieten krijgen we in de zomer te zien, aan het zwembad.
Vind het beetje raar in de verhaallijn, want volgens mij mag je weken niets doen met nieuwe tieten. Gaan we kijken naar een op een stoel zittende natas ?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
Het blijft absurd, dat zo'n boobjob bekostigd wordt door DGK. Of nou ja, "bekostigd"... het zal ongetwijfeld een vorm van product placement zijn. Lekker vaak die kliniek noemen en vertellen dat het zulke aardige mensen zijn daar. En zo professioneel. En de nieuwe tieten krijgen we in de zomer te zien, aan het zwembad.
O, dus jij vind dat een moeder thuis hoort te zijn op moederdag?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach ja zolang je uit een gezin komt waar slaan de normaalste zaak van de wereld is....
En een moeder die niet bereikbaar is op moederdag....echt ongeloofelijk
Schreeuwen en tieren mag nog welquote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind het beetje raar in de verhaallijn, want volgens mij mag je weken niets doen met nieuwe tieten. Gaan we kijken naar een op een stoel zittende natas ?
Je mag niet bukken en zwaar tillen maar voor de rest.....quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind het beetje raar in de verhaallijn, want volgens mij mag je weken niets doen met nieuwe tieten. Gaan we kijken naar een op een stoel zittende natas ?
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Schreeuwen en tieren mag nog wel
Ik zie haar al zitten en iedereen opdrachten geven.
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze ook de ontslagrondes doen aan die ronde tafel?
Ze sprak er een keer over met Carlos. Het duurt 6 weken, in het begin beslist niets tillen, niet koken boven warm formuis, geen krachttraining. Carlos zal haar een aantal aangepaste oefeningen geven.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
ronde tafelconferentiequote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het niet, want de camera kan bijna geen gezichten vastleggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |