- Iron Maiden »quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben je nu je eigen glazen aan het ingooien?
Precies, niet zelf nadenken. Niveautje knaagdier.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef du_ke het volgende:
Neuh m'n hoogleraar milieukunde.
wie heeft je dat ingefluisterdquote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef Sidekick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5JO4fLJwXXU
Helaas laat jij nog niet bepaald zien waarom jij er bovenuit zou stekenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies, niet zelf nadenken. Niveautje knaagdier.
Er zijn genoeg mensen die wel een poging doen tot nadenken en daar hopeloos in falen. Dan luister ik liever naar zijn docent milieukunde.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies, niet zelf nadenken. Niveautje knaagdier.
Het gaat niet om mij, Doekje, maar om napraterij vs zelf nadenken.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:07 schreef du_ke het volgende:
Helaas laat jij nog niet bepaald zien waarom jij er bovenuit zou steken.
Gaat het niet om beoordelen wat iemand zegt en het daar mee eens of oneens te zijn op basis van zijn/haar argumenten?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, Doekje, maar om napraterij vs zelf nadenken.
Ja jij praat een figuur na dat niets fatsoenlijk weet te onderbouwen en wilt dan van geen kritiek weten. Past ook prima bij jequote:Op maandag 14 mei 2007 22:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, Doekje, maar om napraterij vs zelf nadenken.
Je hoeft daar niks van te denken. Wat een rare aanname dat dit "mislukte" scheikundigen cq biologen zouden moeten zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
hoogleraar milieukunde.
Wat moet ik daar nu van denken? Meestal mislukte scheikundigen cq. biologen.
Gelukkig heb jij er de ballen verstand vanquote:Op maandag 14 mei 2007 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
hoogleraar milieukunde.
Wat moet ik daar nu van denken? Meestal mislukte scheikundigen cq. biologen.
In principe natuurlijk wel. Ondertussen is het debat verwaterd tot gesmijt met credits en titels en de vraag wie het meest geloofwaardig is, of wie de mooiste Powerpointpresentatie kan klussen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gaat het niet om beoordelen wat iemand zegt en het daar mee eens of oneens te zijn op basis van zijn/haar argumenten?
Dank, je hebt jezelf net grondig gefiskt.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
Gelukkig heb jij er de ballen verstand van. Hij hoort overigens bij de faculteit Wiskunde en natuurkunde
.
Ach meid toch ik krijg bijna medelijden met je. maar als jij zo'n held bent laat je ons dan even versteld staan met je kennis? Of zit dat er weer eens niet in en kom je weer niet verder dan wat leuke verbasteringenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In principe natuurlijk wel. Ondertussen is het debat verwaterd tot gesmijt met credits en titles en de vraag wie het meest geloofwaardig is, of wie de mooiste Powerpointpresentatie kan klussen.
En discussie met Doekje is helemaal zinloos, want die herhaalt alleen maar slogans.
Je moet hem nu niet zo tekort doen. Weten dat het allemaal een (s)links complot is om een planeconomie in te voeren, is óók kennis, hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach meid toch ik krijg bijna medelijden met je. maar als jij zo'n held bent laat je ons dan even versteld staan met je kennis? Of zit dat er weer eens niet in en kom je weer niet verder dan wat leuke verbasteringen?
Een figuur? Man, je eilt.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:11 schreef du_ke het volgende:
Ja jij praat een figuur na dat niets fatsoenlijk weet te onderbouwen en wilt dan van geen kritiek weten. Past ook prima bij je.
Ach, koekje van eigen deeg voor de mislukte huistroll.quote:Maar goed we weten ook dat jouw niveau niet boven dat van het verbasteren van namen uitkomt.
Door antwoord te geven op de vraag van Aahquote:Op maandag 14 mei 2007 22:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dank, je hebt jezelf net grondig gefiskt.
Martin Durkin loop je regelmatig na te lullenquote:
Inhoud is een raar en eng woord voor je he?quote:Ach, koekje van eigen deeg voor de mislukte huistroll.
Kennis, feiten en argumentatie zijn toch niet aan jouw konijnenbrein besteed?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef du_ke het volgende:
Ach meid toch ik krijg bijna medelijden met je. maar als jij zo'n held bent laat je ons dan even versteld staan met je kennis? Of zit dat er weer eens niet in en kom je weer niet verder dan wat leuke verbasteringen?
Ik blijf rustig wachten tot PJO eindelijk eens een poging gaat wagen ons te verheffen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je moet hem nu niet zo tekort doen. Weten dat het allemaal een (s)links complot is om een planeconomie in te voeren, is óók kennis, hoor.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kennis, feiten en argumentatie zijn toch niet aan jouw konijnenbrein besteed?![]()
WTF is Martin Durkin?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:20 schreef du_ke het volgende:
Martin Durkin loop je regelmatig na te lullen.
Als inhoud kritiekloos nalullen van een of andere docent is, wel ja.quote:Inhoud is een raar en eng woord voor je he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |