... er zijn nog genoeg moeders in de Blijf van mijn lijf huizen...quote:Op zondag 13 mei 2007 17:08 schreef blomst het volgende:
Zou die stemming nog komen?
Of kunnen ze geen moeders vinden die willen komen.
Ik heb de bedden ook nog niet opgemaaktquote:Op zondag 13 mei 2007 17:12 schreef rooie3 het volgende:
Wat een zooitje in die slaapkamer zeg.
ze zijn nog te lui om een bed op te maken.
Oh, dus omdat hij er naast ligt, moet die het goed vinden dat Eric zijn gang met hem gaat??quote:Op zondag 13 mei 2007 17:12 schreef Charmian het volgende:
Nicolaas moet niet zeiken, had hij maar niet naast Eric moeten gaan slapen. Is zijn eigen keuze geweest, hij had ook Huub zijn spullen kunnen laten staan. Maar ja, Nicolaas is wel vaker dom van mij mag hij er donderdag uit.
Van mij mag hij erin blijven liefst Natasia eruit.....quote:Op zondag 13 mei 2007 17:12 schreef Charmian het volgende:
Nicolaas moet niet zeiken, had hij maar niet naast Eric moeten gaan slapen. Is zijn eigen keuze geweest, hij had ook Huub zijn spullen kunnen laten staan. Maar ja, Nicolaas is wel vaker dom van mij mag hij er donderdag uit.
Neem aan dat je dan het dekbed wel open heb liggen om te luchten.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb de bedden ook nog niet opgemaakt![]()
Maar wij hebben geen camera's in huis![]()
sorry, ivm sociale bezoekje afleggen niet het vorige topic helemaal gelezenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:15 schreef Margo37 het volgende:
Er komt waarschijnlijk geen stemming, het bericht is ook weg van Villa Vandaag had ik btw in vorige COS ook al geschreven.
Hij had het in deze setting kunnen verwachten, ook na het gebeuren met Huub, dat er een keer zo iets zou kunnen gebeuren.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dus omdat hij er naast ligt, moet die het goed vinden dat Eric zijn gang met hem gaat??
Beetje vreemde redenering.
Er gebeeurde van rte voren nog veel meer, dit filmpje is afgezwakt , Eric kwam binnen en ging boven op Nicolaas liggen, hij zei toen met zo,n zwoele stem ik wil dat je op je buik gaat liggen , en toen probeerde hij nic. om te draaien en toen volgde de rest.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:45 schreef Donnie29 het volgende:
Ik heb het er totaal niet over wie er schuldig is ofzo, maar ik zag wel een schop.. maar ja boeit me ook verder niet.. maar inhouden moet je wel in de kooi lijkt me, er zou toch superstreng worden gelet op regel overtreding, dat is wat ik wil zeggen. Maar ik zal het nog is bekijken.. misschien zag ik het wel verkeerd, who knows..
No problemquote:Op zondag 13 mei 2007 17:17 schreef blomst het volgende:
[..]
sorry, ivm sociale bezoekje afleggen niet het vorige topic helemaal gelezen
Niels gaf direct aan niet van het gedoe gediend te zijn. ( dit was voor de start van het filmpje )quote:Op zondag 13 mei 2007 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij had het in deze setting kunnen verwachten, ook na het gebeuren met Huub, dat er een keer zo iets zou kunnen gebeuren.
Een bruin brabants bontjequote:Op zondag 13 mei 2007 17:14 schreef Starlie het volgende:
Lieke heeft een beetje een Sylvia outfit aan...
Ik zou dat nog wel eens willen zien, ik zag het in een flits, maar volgens mij was het een behoorlijke trapquote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Niels zat helemaal niet fout, integendeel.
Had hij een rozenkransje moeten bidden?
Van een trap was geen sprake, iemand van je af duwen is heel wat anders.
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
Is er dan niemand die me een compliment geeft over de TT en de OP![]()
Vooral de snelheid lijkt me een schouderklopje waard![]()
opnieuw denk ik dat Lieke een slet isquote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gebruikt een hinderlijke contaminatie: overnieuw.
Dat had ik niet van haar verwacht.
Ik vind m briljant en heerlijk snelquote:Op zondag 13 mei 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
Dat is net zo'n verhaal als dat een meisje met een kort rokje er om vraagt om verkracht te worden.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij had het in deze setting kunnen verwachten, ook na het gebeuren met Huub, dat er een keer zo iets zou kunnen gebeuren.
over·nieuw (bw.)quote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Wilde ik net dat aftroggel complimentje aan je maken.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
opnieuw denk ik dat Lieke een slet is
lekkere opquote:Op zondag 13 mei 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Wilde ik net dat aftroggel complimentje aan je maken.![]()
Hij is of achter of in het kantoor of slaapt.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:29 schreef mootie het volgende:
Is Nicolaas nog steeds niet gesignaleerd?
Wat een belachelijk mooie OP en TT!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt, maar zo veel eer hoeft echt niet. Ik hou niet zo van aandacht. Maar heel erg bedankt![]()
Vind haar niet echt slim. Gisteren haalde ze sekse en sex ook al door elkaar heen.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ohhhhh maar wel vragen he ?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt, maar zo veel eer hoeft echt niet. Ik hou niet zo van aandacht. Maar heel erg bedankt![]()
zou sniels zichzelf weer opgebaard hebben?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij is of achter of in het kantoor of slaapt.
Beetje audio-dislectisch? Seksen en sex hebben betekent hetzelfde.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
Vind haar niet echt slim. Gisteren haalde ze sekse en sex ook al door elkaar heen.
Btw... kleinzusje goeie OP.![]()
Daar had eric gisteren ook last vanquote:Op zondag 13 mei 2007 17:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
Vind haar niet echt slim. Gisteren haalde ze sekse en sex ook al door elkaar heen.
was het ook Liederke niet die het over platonische sex had tegen hupert?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
Btw... kleinzusje goeie OP.![]()
So what???quote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Beetje audio-dislectisch? Seksen en sex hebben betekent hetzelfde.![]()
![]()
Beste Liekefan: sekse is iets anders dan seksenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Beetje audio-dislectisch? Seksen en sex hebben betekent hetzelfde.![]()
![]()
Een mooie en snelle OP.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
Maar ze zei seksen, ik zat er zelf bijquote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beste Liekefan: sekse is iets anders dan seksen![]()
Ik lees meestal de SV van VOL................... gratis tipquote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mooie en snelle OP.![]()
Alleen: wat had Eric gedaan dan, dat Nicolaas aan het klagen is?
Of moet ik dan "de COS-sen maar teruglezen."
hem aangerand en Nico schopte hem weg en zei als je nog 1 keer aan me zit dan breek ik je neus vieze vuile tering homoquote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
nou ja, zijn pik is de baas en huub heeft gewoon te gehoorzamen, zijn pik wil alleeen maar seksenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:25 schreef Dark het volgende:
Huub heeft een goede relatie met zijn pik, ze zijn gewoon vrienden![]()
Natrasha werd lichtelijk opdringerig in bed.... in eerste instantie moest Nicolaas lachen... toen het te lang duurde werd Nicolaas een beetje pissig.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
COS hiervoor heb ik het uitgelegd in het kort in de OPquote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85Equote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij luisterde gewoon wat subjectief, maar dat is niet ergquote:
Lieke had het idd over seksen, maar Huub had het over sekse alleen Lieke begreep dat niet of verkeerd.quote:
Niet om lullig te doen schat, maar als je dood bent gaat dit zo veel opleverenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Dringels op het tafelblad, kloivys is klaargezet: quublestijd.
huub raakt de weg steeds vaker kwijt tegenwoordigquote:Op zondag 13 mei 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is trots omdat de mensen wegliepen tijdens die 'discussie'.![]()
Dan ga ik mn sms terug trekkenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, zijn pik is de baas en huub heeft gewoon te gehoorzamen, zijn pik wil alleeen maar seksen
Thx.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85E
Gaat wel weer over na de volgende popupoll. Is die trouwens vanavond??quote:Op zondag 13 mei 2007 17:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub raakt de weg steeds vaker kwijt tegenwoordig
Goede TT....quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen schat, maar als je dood bent gaat dit zo veel opleveren
Gaat het nog een beetje met je?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
... en de kisten zijn niet aan te slepen...quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen schat, maar als je dood bent gaat dit zo veel opleveren
In Alphen aan de Rijn wordt een N aan het eind van een woord niet zo geprononceerd uitgesproken als in het oosten des lands. Het was dus seksen op z'n Alphens uitgesproken.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij luisterde gewoon wat subjectief, maar dat is niet erg![]()
quote:
*Miskend artistiek genie-alert*quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
seksuhquote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef FdW het volgende:
[..]
In Alphen aan de Rijn wordt een N aan het eind van een woord niet zo geprononceerd uitgesproken als in het oosten des lands. Het was dus seksen op z'n Alphens uitgesproken.![]()
Wat een leuk klein Jaapje was dat he?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukkig met Servische ondertiteling
Is het quublestijd !! Helemaal vergetenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Jemig wat leer ik veel, ik kom nooit buiten de ring A10quote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef FdW het volgende:
[..]
In Alphen aan de Rijn wordt een N aan het eind van een woord niet zo geprononceerd uitgesproken als in het oosten des lands. Het was dus seksen op z'n Alphens uitgesproken.![]()
Liefde maakt blind héquote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef FdW het volgende:
[..]
dus toch een sletquote:Op zondag 13 mei 2007 17:43 schreef Dark het volgende:
Als Aman haar moeder niet durft te bellen, kan ze Netty toch ook bellen?
Zoals Brian zegt: "Mijn moeder is ook een beetje jouw moeder."![]()
Wat zijn jullie artistiekig vandaagquote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel een gedicht opborrelen
Jaapje met je zwarte bril,quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel een gedicht opborrelen
Maar dan wel met de andere seksequote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, zijn pik is de baas en huub heeft gewoon te gehoorzamen, zijn pik wil alleeen maar seksen
Goed idee van je.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:43 schreef Copycat het volgende:
Er was geen moeder bereid om naar de Kooi te komen?
Mag er dan een moeder uit de kooi gezet worden?
Ah, alsjebliehief???
Gelukkig maar. Anders kon Amanda bijna nergens naar haar eigen beeltenis kijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Aha, in het ronde raam zit nu een spiegel.
Zou het? Volgens mij is Jaap stukke erger geweestquote:Op zondag 13 mei 2007 17:49 schreef FdW het volgende:
Zinderende spanning in de villa vanwege de waarschijnlijke aanstaande exit van Eric.
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
Voor Huub:
Mn pik praat, ik luister maar versta hem niet
Het is Servisch
Ik pak mn woordenboek
( modern)
Saai nummer, en die vent had een rare hoge stem.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaapje met je zwarte bril,
we waren allemaal even stil,
witte schoenen, zwart pak,
Eurovisie, wat een bak....
Helaas staat niet alles erop, daarvoor gaf nico hem volgens mij echt een trap....quote:
Al uren zegt menquote:Op zondag 13 mei 2007 17:55 schreef farceman het volgende:
Hoe lang is Nicolaas nu al achter?
Wanneer dit gaat gebeuren is Huub de volgende.......vermoed ikquote:Op zondag 13 mei 2007 17:49 schreef FdW het volgende:
Zinderende spanning in de villa vanwege de waarschijnlijke aanstaande exit van Eric.
Net zo lang tot Loes klaar isquote:Op zondag 13 mei 2007 17:55 schreef farceman het volgende:
Een uurtje of 5.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:55 schreef farceman het volgende:
Mazzelkont die Loesquote:
... een servische pik gemaakt op ambachtelijke wijze... lieke lust er wel pap van...quote:Op zondag 13 mei 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
Voor Huub:
Mn pik praat, ik luister maar versta hem niet
Het is Servisch
Ik pak mn woordenboek
( modern)
Mag ik nog 1 x mn Nico theorie posten ?quote:
Ik vind Eric ook wel gruwelijk hypocriet sinds we van Huub hebben gehoord dat hij tijdens dat gefoezel sliep.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:59 schreef kleinzusje het volgende:
Oh laat mn weekend goed eindigen................... eric er uit![]()
![]()
Sssst! Daar mogen we het niet over hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef mootie het volgende:
Ik vind Eric ook wel gruwelijk hypocriet sinds we van Huub hebben gehoord dat hij tijdens dat gefoezel sliep.![]()
Mootie, ik wil niet betweterig doen, maar ik heb Eric al van af het begin de vila uitgewenst ( oei, nu doe ik het toch)quote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Eric ook wel gruwelijk hypocriet sinds we van Huub hebben gehoord dat hij tijdens dat gefoezel sliep.![]()
Hij is aan het uitvogelen in welke gaten die bananen allemaal passen en gezien de tijd dat hij weg is, is hij er nog niet achterquote:Op zondag 13 mei 2007 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit ie al die bananen op te eten waarmee hij Eric aan het zoeken was?![]()
Weet ik! Maar nu begin ook echt eng van Eric te worden....... altijd zo politiek correct, maar de raarste dingen vindt ie normaal.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mootie, ik wil niet betweterig doen, maar ik heb Eric al van af het begin de vila uitgewenst ( oei, nu doe ik het toch)![]()
Jemig wat laat........................quote:Op zondag 13 mei 2007 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik! Maar nu begin ook echt eng van Eric te worden....... altijd zo politiek correct, maar de raarste dingen vindt ie normaal.
Ik blijf altijd heel lange het goede in mensen zienquote:Op zondag 13 mei 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig wat laat........................![]()
![]()
Ik heb de eerste keer dat je hem gepost hebt gemist dus ik ben best benieuwdquote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik nog 1 x mn Nico theorie posten ?![]()
Inderdaad In zo verre dat ik elke keer dat ik het zie zoooo blij ben dat het niet in mijn huiskamers staatquote:Op zondag 13 mei 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
Toch geeft dat schilderij me heel veel rust
Ik zou haar erover optelefoneren als ik jou was!quote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat het zo is gegaan, huub heeft achter besproken dat hij toen de masterbedroom wou afpakken, en dat de redactie hem toen vertelde dat amanda en brian misschien wel de meeste privacy verdiende....quote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was ie niet bezopen toen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo is gegaan, huub heeft achter besproken dat hij toen de masterbedroom wou afpakken, en dat de redactie hem toen vertelde dat amanda en brian misschien wel de meeste privacy verdiende....
Dat huub toen toespelingen heeft gemaakt dat er tussen hem en eric ook wel eens wat zou kunnen gebeuren (een soort belofte, alles voor tv).
Alleen op het moment dat het echt gebeurde was huub waarschijnlijk weer zo bezopen dat hij half in slaap viel en daarom heeft de redactie die beelden niet willen gebruiken en mag er niet over gesproken worden omdat het zo op misbruik leek.
Okquote:Op zondag 13 mei 2007 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer dat je hem gepost hebt gemist dus ik ben best benieuwd![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:06 schreef Dark het volgende:
Brian vertelt Natas, dat Huub van plan is om met Natas naar bed te gaan om Brian helemaal loco te krijgen.
Wat een onzin.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo is gegaan, huub heeft achter besproken dat hij toen de masterbedroom wou afpakken, en dat de redactie hem toen vertelde dat amanda en brian misschien wel de meeste privacy verdiende....
Dat huub toen toespelingen heeft gemaakt dat er tussen hem en eric ook wel eens wat zou kunnen gebeuren (een soort belofte, alles voor tv).
Alleen op het moment dat het echt gebeurde was huub waarschijnlijk weer zo bezopen dat hij half in slaap viel en daarom heeft de redactie die beelden niet willen gebruiken en mag er niet over gesproken worden omdat het zo op misbruik leek.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:06 schreef Dark het volgende:
Brian vertelt Natas, dat Huub van plan is om met Natas naar bed te gaan om Brian helemaal loco te krijgen.
over sexuele trouw en principes etc moet je bij hem niet over beginnen aangezien hij daar zelfs voor nederlandse begrippen heeel ruimdenkend is, voor de rest is hij best wel conservatiefquote:Op zondag 13 mei 2007 18:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik! Maar nu begin ook echt eng van Eric te worden....... altijd zo politiek correct, maar de raarste dingen vindt ie normaal.
Was er niet een wietje die avond ?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was ie niet bezopen toen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:08 schreef Kinga het volgende:
Heeft Eric Nicolaas aangerand ofzo?
![]()
Mis ik iets?
![]()
Nieuwe bewoonsterquote:Op zondag 13 mei 2007 18:09 schreef Lipsch het volgende:
Lees ik in de OP nou dat mamma Netty lang gaat komen? Waarom dat?
kloptquote:Op zondag 13 mei 2007 18:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
over sexuele trouw en principes etc moet je bij hem niet over beginnen aangezien hij daar zelfs voor nederlandse begrippen heeel ruimdenkend is, voor de rest is hij best wel conservatief
... ik spreek vloeibaar Nederlands...quote:Op zondag 13 mei 2007 18:05 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik zou haar erover optelefoneren als ik jou was!
Ik wist het ook niet zeker, daarom zei ik maar waarschhijnlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was ie niet bezopen toen.
Wat is jouw verklaring waarom ze deze scoop niet gebruikt hebben en er zelfs in het huis niet over gesproken mag worden?quote:
Zo, dan wordt het echt hakken dus..quote:
há, mijn NEderlands is veel beterder!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik spreek vloeibaar Nederlands...
Dat zagen we op je vorige avatar!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik spreek vloeibaar Nederlands...
Lipischquote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Zo, dan wordt het echt hakken dus..Maar oprotten met Netty, als er een stemming gaat komen, moet de uitslag natuurlijk wel zo zijn dat ze absoluut niet welkom is..
... het introduceert me helemaal niet....quote:
Kijk even in het flimpjes topic hier of op Vol.....quote:Op zondag 13 mei 2007 18:14 schreef solara4 het volgende:
maar is er een filmpje van het gesprek tussen moeder en zoon???
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:14 schreef solara4 het volgende:
Schat ik weet het niet, misschien bij de buren ?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:14 schreef solara4 het volgende:
... dankje... ff checke...quote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat haar moeder bellen!
En neemt niet opquote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat haar moeder bellen!
Als je op je PC een geluidskaart hebt is het prima te volgen. Maar de moeder zit in Belgie, dus het kan even durenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
Waarom mogen we het telefoongesprek van Amanda nou weer niet horen?
-edit- herstel. Geluid is weer aan.
In Belgie is het gratis, dus ik denk van nietquote:Op zondag 13 mei 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
Ook het derde nummer dat Amanda probeert, wordt niet opgenomen.
Kijken ze geen streams of juist wèl?
O dus dát weet je nog wel, dat er een geluidskaart in een PC zit.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je op je PC een geluidskaart hebt is het prima te volgen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
Ze belt een mobiel nr., misschien een idee om gewoon even naar huis te bellen?
Mamma aDEL is gewoon veel te druk met haar wel erkende dochtersquote:Op zondag 13 mei 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
Ook het derde nummer dat Amanda probeert, wordt niet opgenomen.
Kijken ze geen streams of juist wèl?
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
O dus dát weet je nog wel, dat er een geluidskaart in een PC zit.
Nee Brian, hij heeft gewoon met 'r gesext om jou te treiteren.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Dark het volgende:
Brian vraagt zich af of Huub en Lieke interesse hebben om Eric eruit te ketsen.
Volgens Brian houdt Huub meer van Amanda dan van Lieke.
En heeft haar ook nog es een slappe buik bezorgdquote:Op zondag 13 mei 2007 18:22 schreef Gigageil het volgende:
Eucalypta heeft nog geen woord over jankende Yairo vuil gemaakt ? Ze gaapt maar wat, ze ligt maar wat lelijk te wezen, ze gaapt nog een keer, ze luisterd verveelt naar Brian, ze gaapt nog maar es met haar vieze piercing-muil wijd open.....en kindjes worden gewoon uit gedachte gebannen, het jochie staat immers haar borsten in de weg.....
![]()
Ik kan 'm zelfs installerenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar hoe die aangaat is me dan wel weer een raadsel
![]()
Geef het dagelijks een beetje water, komt het vanzelfquote:Op zondag 13 mei 2007 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar hoe die aangaat is me dan wel weer een raadsel
![]()
Tja.....al haar sexappeal in 9 maanden naar de verdommenis door dat kind....die moet je wel straffen....quote:Op zondag 13 mei 2007 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En heeft haar ook nog es een slappe buik bezorgd![]()
Ik wil niet off topic gaan, maar is pokon slecht voor een laptop ?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Geef het dagelijks een beetje water, komt het vanzelf
Precies, wat een pestkind. En dan ook nog haar moederdag verpesten.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En heeft haar ook nog es een slappe buik bezorgd![]()
Kwestie van tijd totdat die opmerking aDEL bereikt. Lieke heeft echt de rol van Syl gekregen, ze is ook zo vreselijk slecht gekleedquote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Soury het volgende:
WTF: Natas 'Ik hou veel van je Amanda'En zodra ze weg is zegt ze "dikke vinger voor je trut"
![]()
Jairo, lief kindje je janktquote:Op zondag 13 mei 2007 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, wat een pestkind. En dan ook nog haar moederdag verpesten.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Soury het volgende:
WTF: Natas 'Ik hou veel van je Amanda'En zodra ze weg is zegt ze "dikke vinger voor je trut"
![]()
Ik zie nu pas dat het een jurkje is. Maakt niet uit voor mijn mening, blijf het niks vinden.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:29 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat die opmerking aDEL bereikt. Lieke heeft echt de rol van Syl gekregen, ze is ook zo vreselijk slecht gekleed
Zooooo ordinair....en zo'n smerig rot-karakter.......quote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Soury het volgende:
![]()
Integendeel, écht. Gewoon doen, zien is gelovenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil niet off topic gaan, maar is pokon slecht voor een laptop ?
Wat een prachtige bijna haikuquote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
Jairo, lief kindje je jankt
Dit is mijn dag
Dus je wordt bedankt
Ja maar nu zegt ze het weer tegen Amanda recht in haar gezicht alleen maar omdat Brian opmerkte dat hij het niet o.k. vind zo achter haar rug. Nu verpakt ze het in een grapje met moppie en lievjequote:
Ja, want ze is beledigd dat ze niet altijd op nr 1 komt bij Brian.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef Copycat het volgende:
Kijk mij een hier zielig op de bank liggen. Met mijn muil vol koek en mijn hart vol verdriet.
Dat is immers stukken erger dan een huilend jochie dat zijn moeder mist. En nee, dan heb ik het niet over Brian.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:33 schreef Marrije het volgende:
Ja, want ze is beledigd dat ze niet altijd op nr 1 komt bij Brian.
Vind het al belachelijk dat Natas Amanda moet douchen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
Nou ja zeg, Natas, logisch dat ej Amanda haar borsten niet mag optillen. Snee of geen snee, kan me voorstellen dat ze dat niet wilt.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
Brian heeft vertelt dat Aman topless Jaap heeft gewassen (in het hotel) en dat Jaap ook de lidtekens gezien heeft.
Ik kan me veel van Amanda voorstellen, maar niet dat ze Jaap topless gaat inzepen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
Brian heeft vertelt dat Aman topless Jaap heeft gewassen (in het hotel) en dat Jaap ook de lidtekens gezien heeft.
lidteken?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
Natas wilde per se weten of Amanda lidtekens heeft onder haar borsten. Ze was Aman gisteren aan het inzepen onder de douche en ze wilde het weten, helaas draaide Aman zich af.
met van die aanstellerige geloken ogen. Wat is het toch ook een nepwijf en een kut "moeder".quote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef Copycat het volgende:
Kijk mij een hier zielig op de bank liggen. Met mijn muil vol koek en mijn hart vol verdriet.
Vanmiddag na het telefoontje was het helemaal te nep voor woorden. En maar persen op die tranen die niet wilden komen. Onderwijl een triest mammaliedje kwelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:37 schreef Gert het volgende:
met van die aanstellerige geloken ogen. Wat is het toch ook een nepwijf en een kut "moeder".
Lullig die beestjes op je Piemelquote:
Huub zou dus beter moeten weten na de waarschuwing voor Brianquote:Op zondag 13 mei 2007 18:37 schreef Soury het volgende:
Nu gaat Huub ff over de tong. Over zijn gescheld en harde woorden. Ik kan me nog herinneren dat Brain een telfoontje kreeg van de kankerstichting![]()
Eh? Huilend jochie? Ze is het vast alweer vergetenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is immers stukken erger dan een huilend jochie dat zijn moeder mist. En nee, dan heb ik het niet over Brian.
Haiku is een rijmvorm (Japans volgens mij) Die andere ??? Naar uien ruiken of zoquote:Op zondag 13 mei 2007 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is Haiku ? en wat is geloken ?
Was echt verschrikkelijk ,hoe Brian en Natasia bezig waren gisteravond.Amanda werd op een absurde manier uitgekleed en onder de douche gezet.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
Natas wilde per se weten of Amanda lidtekens heeft onder haar borsten. Ze was Aman gisteren aan het inzepen onder de douche en ze wilde het weten, helaas draaide Aman zich af.
Die "lidtekens" zijn hardnekkig als littekens!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
Eens.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het al belachelijk dat Natas Amanda moet douchen.
Dat flikt ze elke keer als Amanda dronken is.
Als een schaap naar de slachtbankquote:Op zondag 13 mei 2007 18:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Was echt verschrikkelijk ,hoe Brian en Natasia bezig waren gisteravond.Amanda werd op een absurde manier uitgekleed en onder de douche gezet.
Heeft Jaap op zijn blog geschreven en Brian gelooft dat!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me veel van Amanda voorstellen, maar niet dat ze Jaap topless gaat inzepen.
Het ging echt heel ver inderdaad. Vreemd dat bij relatief kleine incidentjes wordt ingegrepen, maar bij dit bizarre gedoe laten ze het gewoon doorgaan.quote:
Heb het ff opgezochtquote:Op zondag 13 mei 2007 18:41 schreef demins het volgende:
[..]
Die "lidtekens" zijn hardnekkig als littekens!
Omdat Amanda haar mond niet opentrekt..Ze heeft ook al een klap voor de'r kop gekregenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het ging echt heel ver inderdaad. Vreemd dat bij relatief kleine incidentjes wordt ingegrepen, maar bij dit bizarre gedoe laten ze het gewoon doorgaan.
Zelfs aan de meest basale basiskennis ontbreekt het dat kind.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:43 schreef Marrije het volgende:
Amanda vraagt aan Eric hoe je champignons snijdt, Eric: in laagjes. . .en van je af snijden zo snijdt je in je vingers.
Als Marc meekijkt. . .
Behalve wanneer Huub en Lieke dit waren geweest.........quote:
woorden of lettergrepen??quote:Op zondag 13 mei 2007 18:42 schreef Copycat het volgende:
Geloken is half gesloten.
Een haiku is een gedicht van drie regels, bestaande uit 5, 7 en weer 5 woorden.
sorryquote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs aan de meest basale basiskennis ontbreekt het dat kind.
Ze riep de hele tijd ''help'' en ''aanranding".Of ze het nou als grapje bedoelde of niet,het waren geen mooie beelden.quote:
Je zou bijna niet geloven dat ze daar kort geleden een cursus voor heeft gehadquote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lettergrepen idd.quote:
Klopt heel naar.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Ze riep de hele tijd ''help'' en ''aanranding".Of ze het nou als grapje bedoelde of niet,het waren geen mooie beelden.
Zo als : Del bv ?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lettergrepen idd.
Of éénlettergrepige woorden, uiiteraard.
Ere wie ere toekomt, ze weet weer wel hoe lang het duurt tot de Carmenset is opgewarmdquote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haiku is een japanse dichtvorm - 17 lettergrepen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is Haiku ? en wat is geloken ?
kleinzusje! Je gaat me nu toch niet vertellen dat jij niet weet hoe champignons te snijden? Of koop je ze altijd gesneden en denk je dat ze zo aan de champignonnenboom groeien?quote:
Hoe kun je nou niet weten hoe je champignons moet snijden?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
kleinzusje! Je gaat me nu toch niet vertellen dat jij niet weet hoe champignons te snijden? Of koop je ze altijd gesneden en denk je dat ze zo aan de champignonnenboom groeien?
ik ben nu een delquote:
betraptquote:Op zondag 13 mei 2007 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
kleinzusje! Je gaat me nu toch niet vertellen dat jij niet weet hoe champignons te snijden? Of koop je ze altijd gesneden en denk je dat ze zo aan de champignonnenboom groeien?
Een wereld vol kroketten, berenhappen en melkshakes.....................quote:Op zondag 13 mei 2007 18:50 schreef Polonium-120 het volgende:
is nicolaas in een andere wereld?
Zijn eigen wat?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Brian de logs over zijn eigen al gelezen.
Jij bent gewoon het kleine zusje van Amanda, hè?quote:
Ik heb me ook rot gelachen.Natasia zat zich dood te ergeren aan haar.Jammer dat het maar zo kort duurde.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:49 schreef Soury het volgende:
Verder heb ik me gister super vermaakt met Amanda ze was redelijk gebekt, en dat stoort zo te horen nog steeds bij die twee zuigers
Oh, over zichzelf.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef rooie3 het volgende:
Ja die weblog van Japio.
Die ging toch over Brian.
't lijkt inderdaad chronisch te zijn geworden..........quote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
Wifebeater Brian kan niet zonder Huub. Hij blijft maar over hem lullen.
Eeuwige jachtvelden?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:50 schreef Polonium-120 het volgende:
is nicolaas in een andere wereld?
Andersom is dat ook hoor, ben er vanacht getuigen van geweest two of the kind.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
Wifebeater Brian kan niet zonder Huub. Hij blijft maar over hem lullen.
Wel bladiebladiebla Amandaatjequote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef kybe het volgende:
Gvd, komen Brian en Natasia zich weer met de kookkunsten van Amanda bemoeien.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een wereld vol kroketten, berenhappen en melkshakes.....................
hoop ik maar dat flensje daar niet de scepter zwaait...quote:
Ik snap Brain ook niet hoor, wel Amanda gebruiken en daarna oeverloos over haar roddelen en zeiken. Plus dat die gozer niet gek is geworden ondertussen van Natas is me helemaal een raadselquote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef kybe het volgende:
Gvd, komen Brian en Natasia zich weer met de kookkunsten van Amanda bemoeien.
En niet alleen haar kindjes, ze doet dit voor alle kindjes van nederland, zo kunnen die allemaal wat moederliefde voelenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:55 schreef Copycat het volgende:
Oh gelukkig. Natasia gaat zo nog wel voorlezen. Hebben haar kindjes toch nog hun moeder bij zich.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
De hypocrisie.
Twee seconden geluisterd naar Natasia die de kinderen van Nederland toespreekt:
"Dat jullie lief zijn voor jullie mamma's, die er altijd zijn. Ja, want daar ben je mamma voor, hè?"
Mag ik een teiltje? Doe er maar twee!
natajsaquote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
De hypocrisie.
"Dat jullie lief zijn voor jullie mamma's, die er altijd zijn. Ja, want daar ben je mamma voor, hè?"
Wat een vreselijk secreet is het...haar kids nog een beetje een schuldgevoel aanpraten ook..quote:Op zondag 13 mei 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
Natas zegt even tegen de kids dat ze niet moeten huilen want dan maken ze het zichzelf en haar errug moeilijk.
aah laat toch gaan joh, dat meidje doet haar best......quote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef rooie3 het volgende:
Lig in een deuk hoe Amanda kookt.
En nu gaat ze alles apart opscheppen.
Als ze nu de pan mee neemt naar de borden lijkt me handiger.
Kleine aanvulling.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
De hypocrisie.
Das beter dan een pan als snijplankquote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
En we gebruiken een snijplank als deksel!
Ja gister volgens mij, maar ze heeft al eerder gezegd dat ze gewoon blijft voor de overwinning. Die paar maanden wat ze altijd roept is een soort spelvorm van haar. Oh ja en als Brain het nog een keer met Amanda doet trekt Natas haar handen af van Brianquote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef schatje het volgende:
Heeft Natasia gezegd dat ze langer in de villa blijft om op Brian te passen?
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleine aanvulling.
Mamma gaat nu snel lezen, anders moet ze misschien wel huilen. Mamma heeft vadaag moeite om haar tranen in te houden en daar hebben jullie ook niks aan.
Al een paar keer.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef schatje het volgende:
Of snijplank als panquote:
Het was ook behoorlijk walgelijk, hoe dat vervelende snotjong meteen begon te grienen toen-ie z'n mama hoorde. Kan me voorstellen dat Natasia not amused is.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
Natas zegt even tegen de kids dat ze niet moeten huilen want dan maken ze het zichzelf en haar errug moeilijk.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Kleine aanvulling.
Mamma gaat nu snel lezen, anders moet ze misschien wel huilen. Mamma heeft vadaag moeite om haar tranen in te houden en daar hebben jullie ook niks aan.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef schatje het volgende:
Precies, even haar mammadag verpesten, wat denkt dat kind wel niet?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was ook behoorlijk walgelijk, hoe dat vervelende snotjong meteen begon te grienen toen-ie z'n mama hoorde. Kan me voorstellen dat Natasia not amused is.
De maaltijd bestaat uit doperwten, vis met uien en champignons.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:06 schreef Marrije het volgende:
LOL, Amanda heeft groente en vis gemaakt, maar is de rijst/aardappelen of pasta vergeten!![]()
![]()
Of een bord voor je kopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |