Geen idee. Las hier wel dat Erictie's kleren uit de Sodom en Gomorra suite zijn verwijderd, door??quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef blomst het volgende:
[..]
En hebben Eric en Nicoblaas al samen gesproken?
Beetje jammer dat je jaap omhoog wil krijgen door meerdere keren op hem te stemmen peterquote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees in de OP dat Eric, nadat hij ruim een maand geleden (dat heb ik toevallig live gezien) Huub onzedelijk heeft betast, vannacht tegen de zin van Nicolaas dingen gedaan heeft.
Eng mannetje.
Nee zijn Amanda's kleren die wilde ze nog ff passen, maar na 1 broek gestopt omdat ze er niet meer in kwam.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen idee. Las hier wel dat Erictie's kleren uit de Sodom en Gomorra suite zijn verwijderd, door??
TT is veranderd door een modje, zonder toestemming van de opener.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Peter6000 het volgende:
[COS # 1429] Huub's klaaguurtje / zorg met dwang
Zozo.
Sssstttt .Daar mag je het van de Febo niet meer over hebben. Ligt allemaal onder het nieuwe tapijtquote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees in de OP dat Eric, nadat hij ruim een maand geleden (dat heb ik toevallig live gezien) Huub onzedelijk heeft betast, vannacht tegen de zin van Nicolaas dingen gedaan heeft.
Eng mannetje.
Ja, daar meen ik in de FB ook al iets over te hebben gelezen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef petraa het volgende:
[..]
TT is veranderd door een modje, zonder toestemming van de opener.
Ik vrees toch dat iemand haar geneukt heeftquote:Op zondag 13 mei 2007 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de kinderen door de zussen van blabla grootgebracht worden. Dit hoeft op zich niet schadelijk voor de kinderen te zijn. Neemt niet weg dat ik mij afvraag waarom die kids op de wereld gekomen zijn met zo n moeder gatverrrrrrrrdamme.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Donnie29 het volgende:
Eric sprong op Nic voor de grap, en deed irritant vannacht, maar had Nic kunnen waarschuwen en kunnen bellen, daarop gaf hij Eric een paar trappen, en Eric deed helemaal niks qua aanranden ofzo. Hij deed irritant. Zo kwam het vannacht op me over. En ik zou er ook niks van moeten hebben, en ook wegtrappen, maar dit is de goudenkooi en fysiekgeweld mocht niet toch? Ook uit zelfverdediging mag het niet volgens de regels.
Donnie geeft het helemaal fout weer, het was van de kant van Erictie veel erger.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Donnie geeft aardig weer wat er gebeurde, wat mij betreft niks bijzonders.
Bij deze het filmpje, voor mensen die het nog niet gezien hebben, oordeel zelf!
http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85E
Ik ben geloof ik niet in staat dit ************** *********** objectief te beoordelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:40 schreef Dark het volgende:
Bij deze het filmpje, voor mensen die het nog niet gezien hebben, oordeel zelf!
http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85E
Fucking hell, wilde ik je net toevoegen aan msn is je vlinder wegquote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, daar meen ik in de FB ook al iets over te hebben gelezen.![]()
Maar ik ging me hier om de post, die verschijnt als je erop klikt.
quoten geluktquote:Op zondag 13 mei 2007 16:36 schreef Borga het volgende:
[..]
Sssstttt .Daar mag je het van de Febo niet meer over hebben. Ligt allemaal onder het nieuwe tapijt
Was best heftig idd, eric ging bovenop hem liggen, waarna nico hem eraf trapte en vertelde dat hij als hij hem nog een keer aanraakte hem een gebroken neus zou slaan, eric ging nog ff door en is later teruggefloten.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, daar meen ik in de FB ook al iets over te hebben gelezen.![]()
Maar ik ging me hier om de post, die verschijnt als je erop klikt.
Idd, dit was een schijntrap, daarvoor trapte hij volgens mij een keer flink raak, maar moet hij maar niet bovenop hem gaan liggenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Donnie geeft het helemaal fout weer, het was van de kant van Erictie veel erger.![]()
![]()
![]()
Ik heb bewondering voor Niels dat hij zich zo heeft kunnen inhouden.![]()
Voor de start van de opname van dit filmpje was er ook al het een en ander gebeurd.
Ik denk dat met mij een groot percentage van de mannen had uitgehaald.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:49 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom het reuze grappig is als Jaap allemaal ranzigheid en irritante dingen doet, en waarom 't verschrikkelijk is als Eric 't doet. To hell with Jaap, die mag van mij per direct de villa uit. Eric mag blijven, maar was wel irritant vanacht.
Ja maar wij mogen niets horen en zien. Wij krijgen gelijk ander beeld. als het gesprek daar op komtquote:Op zondag 13 mei 2007 16:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Idd, dit was een schijntrap, daarvoor trapte hij volgens mij een keer flink raak, maar moet hij maar niet bovenop hem gaan liggen
Hebben ze het daar al over gehad vandaag
Ze mogen er van de redactie niet over praten (net zoals Huub er niet over mag praten).quote:Op zondag 13 mei 2007 16:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Idd, dit was een schijntrap, daarvoor trapte hij volgens mij een keer flink raak, maar moet hij maar niet bovenop hem gaan liggen
Hebben ze het daar al over gehad vandaag
waarom altijd dat kinderachtige vergelijken hier.. als Huub kanker zegt dan is het hier van Brian doet dat ookquote:Op zondag 13 mei 2007 16:49 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom het reuze grappig is als Jaap allemaal ranzigheid en irritante dingen doet, en waarom 't verschrikkelijk is als Eric 't doet. To hell with Jaap, die mag van mij per direct de villa uit. Eric mag blijven, maar was wel irritant vanacht.
Je eerste zin snap ik niet. Maar is 't lichtelijk homofobisch, dat kerels echt van andere kerels af moeten blijven als ze 't niet willen?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik denk dat met mij een groot percentage van de mannen had uitgehaald.
Het ging veel verder dan alleen voor de gein boven op de dekbedden springen.
Mensen horen van andere mensen af te blijven als ze dat niet willen. Aanranding (aan andere mensen zitten die dat niet willen) is nog altijd een strafbaar feit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je eerste zin snap ik niet. Maar is 't lichtelijk homofobisch, dat kerels echt van andere kerels af moeten blijven als ze 't niet willen?Want we vinden het nog steeds best grappig of in ieder geval niet erg of 'n rotschop waard als Huub of Jaap aan Amanda zit te frutselen.
OMG, het wordt steeds ergerquote:Op zondag 13 mei 2007 16:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze mogen er van de redactie niet over praten (net zoals Huub er niet over mag praten).
Ieder bepaalt voor zich in hoeverre zij/hij toelaat dat iemand aan haar/hem komt.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je eerste zin snap ik niet. Maar is 't lichtelijk homofobisch, dat kerels echt van andere kerels af moeten blijven als ze 't niet willen?Want we vinden het nog steeds best grappig of in ieder geval niet erg of 'n rotschop waard als Huub of Jaap aan Amanda zit te frutselen.
Het is letterlijk door Natasja uitgesproken, dat ze hier van de redactie niet over mogen praten. Ik had van Nicolaas idd niet verwacht dat hij zich de mond zou laten snoeren door de redactie (zoals Huub), maar helaas...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG, het wordt steeds erger![]()
Ik zou aangifte doen als ik nico was![]()
Iemand met zoutzuur besproeien vind ik ook niet netjes, maar goed die reactie van die ander was ronduit misselijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat een zieke gedachte zeg![]()
Ze hebben hem natuurlijk gezegd dat hij ook fout zat met die trap en ik denk dat hij daarom er niet al teveel op doorgaat, maar hij heeft zijn mond niet laten snoeren als ik het zo lees, het komt alleen niet op de streamsquote:Op zondag 13 mei 2007 16:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is letterlijk door Natasja uitgesproken, dat ze hier van de redactie niet over mogen praten. Ik had van Nicolaas idd niet verwacht dat hij zich de mond zou laten snoeren door de redactie (zoals Huub), maar helaas...
Ik denk dat de kans groter is dat ze hem hebben gezegd dat hij anders die 50.000 euro die hij nog tegoed heeft (gewonnen in het begin van DGK) niet uitbetaald krijgt.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben hem natuurlijk gezegd dat hij ook fout zat met die trap en ik denk dat hij daarom er niet al teveel op doorgaat, maar hij heeft zijn mond niet laten snoeren als ik het zo lees, het komt alleen niet op de streams![]()
Die heeft hij al binnen.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat ze hem hebben gezegd dat hij anders die 50.000 euro die hij nog tegoed heeft (gewonnen in het begin van DGK) niet uitbetaald krijgt.
Niels zat helemaal niet fout, integendeel.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben hem natuurlijk gezegd dat hij ook fout zat met die trap en ik denk dat hij daarom er niet al teveel op doorgaat, maar hij heeft zijn mond niet laten snoeren als ik het zo lees, het komt alleen niet op de streams![]()
Heeft hij wel binnen.. het was geen 50 maar rond de 37 vanwege belastingen enzoquote:Op zondag 13 mei 2007 17:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft Nicolaas zelf heel duidelijk gemaakt bij zijn terugkomst.
Het was 47.000 euro (om precies te zijn). Maar Nicolaas heeft dat geld niet gekregen, omdat hij de boel gesabotteerd had met zijn vertrek (handdoeken over de camera's). Daarom is hij nu weer terug, omdat hij nog tvtijd moet maken, om aanspraak te maken op dat geld. (Zo heeft Nicolaas het uitgelegd)quote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heeft hij wel binnen.. het was geen 50 maar rond de 37 vanwege belastingen enzo
... Waar Eric 'hard' wordt gepakt....quote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef kleinzusje het volgende:
[COS#1432] Waar Eric al meer dan een uur onder dwang wacht
Hij staat al klaar, ik twijfel nog over de titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |