Tuurlijk, het gaat toch hartstikke goed met zequote:Op zondag 13 mei 2007 15:54 schreef FdW het volgende:
Nasty weet nu zeker dat ze haar kinderen kan loslaten...?
Maar dat maakt ook niet uit want er is al geboekt dus ze gaat gewoon.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:55 schreef Dark het volgende:
Chayenne gaat dus 27 juni naar Suriname - de schoolvakantie begint 21 juli. Aanvraag is gedaan, ze hebben nog niets gehoord.
Ik heb zo het idee dat de kinderen door de zussen van blabla grootgebracht worden. Dit hoeft op zich niet schadelijk voor de kinderen te zijn. Neemt niet weg dat ik mij afvraag waarom die kids op de wereld gekomen zijn met zo n moeder gatverrrrrrrrdamme.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:55 schreef Marrije het volgende:
Natas: ze luisteren nu ook naar Wilgo, het gaat zó goed met ze.
Tuuurlijk.
3 weken voor de vakantie?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:55 schreef Dark het volgende:
Chayenne gaat dus 27 juni naar Suriname - de schoolvakantie begint 21 juli. Aanvraag is gedaan, ze hebben nog niets gehoord.
Ze gaat zo wel bijquote:Op zondag 13 mei 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Ik zit ook met open mond naar dit gesprek te luisteren.![]()
Er wordt zo streng op gecontroleerd, 1 dag extra is meestal al een drama......... 3 weken....... ze zijn echt de weg kwijt.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
3 weken voor de vakantie?
Hoezo regel je dat terwijl er toch al lang en breed vaststaat wanneer de zomervakantie begint?
Ik hoop op een VETTE boete.
Minder schadelijk wanneer er geen moeder zou zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de kinderen door de zussen van blabla grootgebracht worden. Dit hoeft op zich niet schadelijk voor de kinderen te zijn. Neemt niet weg dat ik mij afvraag waarom die kids op de wereld gekomen zijn met zo n moeder gatverrrrrrrrdamme.![]()
Neh, dit zijn BN'ersquote:Op zondag 13 mei 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt zo streng op gecontroleerd, 1 dag extra is meestal al een drama......... 3 weken....... ze zijn echt de weg kwijt.![]()
Ik kan me ook voorstellen dat ze nog niks op de aanvraag gehoord hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
3 weken voor de vakantie?
Hoezo regel je dat terwijl er toch al lang en breed vaststaat wanneer de zomervakantie begint?
Ik hoop op een VETTE boete.
Als ik zie hoe natasia nu met haar kids omspringt durf ik mij er geen voorstelling van te maken hoe dat normaal thuis bij hen toegaat........met dat gebler en dat gemanipuleer van moeders. Dat mens spoort niet in een dwangbuis en afvoeren zou ik zeggen bahquote:Op zondag 13 mei 2007 15:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Minder schadelijk wanneer er geen moeder zou zijn.
In de ze omstandigheden absoluut schadelijk.
Absoluut; hier houden die kinderen iets aan over. Ze zullen hoe dan ook dingen meekrijgen van het gedrag van hun moeder.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Minder schadelijk wanneer er geen moeder zou zijn.
In de ze omstandigheden absoluut schadelijk.
Zegt ook gewoon: Niet huilen, mama komt snel weer thuis. Sinds wanneer is 4 maanden snel in de beleving van een klein kind?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Absoluut; hier houden die kinderen iets aan over. Ze zullen hoe dan ook dingen meekrijgen van het gedrag van hun moeder.
Daar helpt een gesprekje per week met de psycholoog niet aan.
. . .en die kinderen lijden daar enorm onder, ze worden overspoeld met negatieve aandacht over hun moeder, natuurlijk ook positief, maar ja je weet hoe dat gaat he, alleen slecht nieuws is interessant, dus nu hebben wij besloten, in overleg met DGK psychologe, dat het veeeel beter is als ze er nu even tussenuit gaat, anders is de schade niet te overzien en dat willen jullie natuurlijk ook niet. . .quote:Op zondag 13 mei 2007 16:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat ze nog niks op de aanvraag gehoord hebben.
"Wil graag met m'n kleinkind naar Suriname, bijna 4 weken VOOR de zomervakantie, want z'n moeder zit in De Gouden Kooi?"
Geen kwestie van niet durven, dat is gewoon totaal nicht im frage.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
Ze durft ook gewoon niet te vragen: Moet mama naar huis komen......![]()
Ze heeft van die druppels besteld die bij filmopnames worden gebruikt, maar de Febo heeft ze vergeten...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:02 schreef Dark het volgende:
Natas zit tranen te persen, vooralsnog geen succes!
Alleen willen die tranen maar niet loskomen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:04 schreef Gigageil het volgende:
Alles voor twee Siliconen en een liposuctie.......![]()
![]()
"Schoolmodus"quote:Op zondag 13 mei 2007 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
. . .en die kinderen lijden daar enorm onder, ze worden overspoeld met negatieve aandacht over hun moeder, natuurlijk ook positief, maar ja je weet hoe dat gaat he, alleen slecht nieuws is interessant, dus nu hebben wij besloten, in overleg met DGK psychologe, dat het veeeel beter is als ze er nu even tussenuit gaat, anders is de schade niet te overzien en dat willen jullie natuurlijk ook niet. . .
Allemaal? Oh, nee, das sneu voor Eric.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
Is er al bekend welke moeder er komt vandaag?
Als die morgen weer komt is het marionetten theater weer kompleet.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Als die morgen weer komt is het marionetten theater weer kompleet.![]()
Tot 5 uur vertelde hij vanmorgen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef blomst het volgende:
Heeft Eric echt zo lang achter gezeten vanacht?
HHij krijgt zo wel een lelijke reputatie, de aanrander van de kooi.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef blomst het volgende:
[..]
En hebben Eric en Nicoblaas al samen gesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |