Dat was een gigadreun ter verdediging van de maagdelijkheid waardig.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:20 schreef ericahysterica het volgende:
Heeft iemand gezien wat er nou precies gaande was tussen erica en sniekoo vannacht?
oh ja........opmerkingen zeg je..? En wat voor opmerkingen dan? Kan je een voorbeeld geven?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat was een gigadreun ter verdediging van de maagdelijkheid waardig.
Niet alleen aanranding, maar ook de opmerkingen die erbij gemaakt werden.
Nou ik denk als je zo laag gezakt ben...dat je niet alleen een klap verdient,.maar gewoon een bak met zoutzuur over je pretty face...echt schandalig...als iemand dat bij mij over mijn dode moeder zou zeggen,...denk dat die niet eens meer hoeft te rennen...is instantly dood!!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:21 schreef Suikeroom het volgende:
Als ze nou echt TERROR willen dan gaan ze toch de hele dag achter Eric aanlopen met Hey Eric waar is je moeder nou? heb je haar al wat gestuurd op moederdag?![]()
Misschien ben ik gek hoor, maar heb je nu na 2 keer betalen niet evenveel betaald als voor een hele maand? (En hoeveel dagen heb je extra gehad nu?)quote:Op zondag 13 mei 2007 14:24 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo das weer 2,59 voor een weekie...
Kwam erop neer dat Niels er wel naar verlangde om gepakt te worden, en dat soort zaken.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oh ja........opmerkingen zeg je..? En wat voor opmerkingen dan? Kan je een voorbeeld geven?
Ik denk niet dat je moeder dat gewild zou hebbenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou ik denk als je zo laag gezakt ben...dat je niet alleen een klap verdient,.maar gewoon een bak met zoutzuur over je pretty face...echt schandalig...als iemand dat bij mij over mijn dode moeder zou zeggen,...denk dat die niet eens meer hoeft te rennen...is instantly dood!!
Helemaal mee eens. Wat een zieke gedachte zegquote:Op zondag 13 mei 2007 14:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou ik denk als je zo laag gezakt ben...dat je niet alleen een klap verdient,.maar gewoon een bak met zoutzuur over je pretty face...echt schandalig...als iemand dat bij mij over mijn dode moeder zou zeggen,...denk dat die niet eens meer hoeft te rennen...is instantly dood!!
voor 2 miljoen doen ze toch allesquote:Op zondag 13 mei 2007 14:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee je bent niet gek,...en jah 1 maand kost via sms dus 3,95 in werkelijkheid 5,20 plus 9ct verzendkosten...anyway...heb dag extra gehad.volgens mij....maar het boeit mij verder niet zo...als ik volgende week geen zin meer heb om te kijken heb ik ten minste ook niet betaald, wellicht volgende week doe ik voor een maandje..maar ach...ut boeit me verder niet zo die belkosten..quote:Op zondag 13 mei 2007 14:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien ben ik gek hoor, maar heb je nu na 2 keer betalen niet evenveel betaald als voor een hele maand? (En hoeveel dagen heb je extra gehad nu?)
Nachtverlichting, dus geen kleur.quote:
Topquote:
Tjah das waar voor 2 miljoen alles...maar jah....ik vind het een diskwalificatie waard....en een dreun.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voor 2 miljoen doen ze toch alles.. of gaan ze daar weer mee wachten tot 23 september?
Is off-white dus heel modernquote:
Beetje dom he.....voor een Euro meer had je drie weken extra gehad.....quote:Op zondag 13 mei 2007 14:24 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo das weer 2,59 voor een weekie...
Denk het toch van niet. DGK_REDAKTIE had het vorige week hier op het forum over ±10.000.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
..
Heb trouwens laatst gehoord ,...en niet schrikken ...dat er een MILJOEN streamers zijn....keer 1,95 minimaal...das KASSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...........
beetje jammer..dat je me dom noemt...heb een aantal redenen waarom ik per week doe....die zijn verder niet relevant...voor jou..wellicht had ik geen genoeg beltegoed...zijn zo veel redenen te bedenken...tis zowiezo dom dat we betalen voor dit..maar ach...zoals ik eerder zei...was 5,29 voor een maand leedvermaak.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Beetje dom he.....voor een Euro meer had je drie weken extra gehad.....![]()
nee dgk-site heeft 1 miljoen pageviews per dag..quote:Op zondag 13 mei 2007 14:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Heb trouwens laatst gehoord ,...en niet schrikken ...dat er een MILJOEN streamers zijn....keer 1,95 minimaal...das KASSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...........
Jah tuurlijk zeggen ze dat...anders zouden wij gaan klagen over de (hoge) prijs...heb het uit andere bronnen...iemand via via via iemand bij iemand je weet wel...LOLquote:Op zondag 13 mei 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk het toch van niet. DGK_REDAKTIE had het vorige week hier op het forom over ±10.000.
jah en je moet betalen om een kijkje te nemen hier en daar dus nog steeds KASSAquote:Op zondag 13 mei 2007 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee dgk-site heeft 1 miljoen pageviews per dag..![]()
De penetratie was niet te zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:36 schreef eeff het volgende:
Heeft iemand het filmpje van Eric op Nicolaas vannacht?
wel de poging tot penetratie....quote:
Heb ik toch wel weer op tijd betaald!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Eric die Nico wilde Palen???? das een grapje toch ...offuh??
Was heel serieus. Natrasha was vet bezopen en wilde echt.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lees de OPquote:Op zondag 13 mei 2007 14:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:40 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Heb ik toch wel weer op tijd betaald!
Nope lees OP maar en paar Cossen terug, het is redelijk ondergesneeuwd en door al de gebeurtenissen van gister niet meer opgevallen bij velen aan het eind, maar ik denk dat Nicolaas dit hard gaat spelen. Hij kan het zo gooien op aanranding. Maar ik denk zelf dat het neer komt op wat harde woorden en Eric die met zijn poten van Nico af moet blijven in het vervolg. (En ik denk dat Nico een nieuw slaap maatje krijgt vanavond)quote:Op zondag 13 mei 2007 14:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah das niet zo gek lijkt me ...Nico is geen homo toch...ook niet iets wat daar in de buurt komt...zelfs geen metro...gewoon een slimme bikkel...maar als eric dat echt wilde flikken jah dan snap ik dat neusje breken wel!!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Was heel serieus. Natrasha was vet bezopen en wilde echt.
Was ook nog op haar clit getrapt dat Niels niet wilde.
Dit was NIET gescript Scan.![]()
Edit: Niels was echt bloedlink, en terecht. Begon al over een gebroken neus enzo....![]()
![]()
Nope, dat was echt grappig om te zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan toch wel het meest idiote moederdag kadootje, vanaf 12.00uur vanacht ging het los!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
welcome back baby...just paid myself a whole week again whahaa..
Ik ben echt te vroeg uitgeschakeld gisteren....jammer hoop gemist..ben weggegaan rond einde ruzie huub en amanda en lieke...en dat stukje dat natasia zei....jij brian niet meer neuke met amanda...lolquote:Op zondag 13 mei 2007 14:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nope, dat was echt grappig om te zien.
Eric bood door het hele huis zijn "diensten" aan, aan iedereen die het maar wilde horen. Hij ging zelfs zover dat hij Jaap aanbood om "hem eens lekker vast te binden" (of iets van die strekking) - De blik van Jaap die daarop volgde was echt hilarisch..
Hier iig een stukje er van http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85Equote:Op zondag 13 mei 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
Is er een flmpie van de aanranding van Eric ?
Hier kan je nog gratis kijkenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
welcome back baby...just paid myself a whole week again whahaa..
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hier iig een stukje er van http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85E
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Normaal???? Jij zit zeker in de Errric scenequote:Op zondag 13 mei 2007 14:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een errug stukkie....eric ow ow ow...ouwe ruilnich...ach hij mag wel hij heeft zich tot nu toe aardig normaal gedragen!!!
Nee helemaal niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:48 schreef petraa het volgende:
13:14 - Routineklus
Het gesprek tussen Huub en Lieke is ten einde. Dat betekent natuurlijk niet dat ze zich omdraaien en allebei iets anders gaan doen. Nee, Huub en Lieke hebben daar hun eigen oplossing voor. Verstopt onder de dekens produceren ze allerlei zucht- en kreungeluiden en… ach, het begint zo langzamerhand wel een beetje saai te worden hoor. Kennelijk ondervinden ze dat zelf ook, want plotseling barsten beide tortelduifjes in lachen uit. En waarom? Tja, sommige dingen in De Gouden Kooi blijven gelukkig wèl geheim…
Bron 10
Zeiden ze dit ook bij de sexpartijen van Brian en Amanda >??
Hilerisch stukje....hahaha....echt grappig....lach me dood.!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik vannacht dus. Mevrouw Pannenkoek wil Huub eruit hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Gisteren was de kop van een stukje ook al dekhengst Huub.
Niels vertelde vanmorgen dat hij hem in de buitenwereld dood zou hebben geslagen..quote:Op zondag 13 mei 2007 14:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Vind Nicootje lekker beheerst juist..
lijkt me een prima plan.. doe jongen is over the hill en enorm arrogant de laatste dagen.. weg ermeequote:Op zondag 13 mei 2007 14:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik vannacht dus. Mevrouw Pannenkoek wil Huub eruit hebben.
Dat met Huub was ook niet normaal. Huub is gewoon het zwijgen opgelegd, en mag er niet over praten, terwijl Eric zelf honderduit blijft verkondigen dat Huub ervan genoot (Huub sliep) en dat het niet de eerste keer was. Sindsdien, zegt Huub dat Eric vals is.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een errug stukkie....eric ow ow ow...ouwe ruilnich...ach hij mag wel hij heeft zich tot nu toe aardig normaal gedragen!!!
Met dank aan Pannenkoek. Die wist dat dit ging gebeuren toen Lieke erin werd gezet. Beetje stom dat de meeste streamers dat niet willen zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
lijkt me een prima plan.. doe jongen is over the hill en enorm arrogant de laatste dagen.. weg ermee![]()
Dat geloof ik graag...hahaha......trouwens dat stukkie van japio en eric is ook errug leuk.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Niels vertelde vanmorgen dat hij hem in de buitenwereld dood zou hebben geslagen..![]()
Japio kreeg het toch wat benauwdjesquote:Op zondag 13 mei 2007 14:55 schreef FuTilE het volgende:
Ahaha.. Hier dat filmpje van Eric en Jaap... "Zal ik jou ook eens ff lekker vastbinden?" - Die kop van Jaap
http://www.youtube.com/watch?v=QPLwiRasEgg
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:55 schreef Napster het volgende:
Ik had hem allang op zn bek getimmerd, teringhomo
Ook een beetje opgewonden misschien?quote:
Nee, Nico heeft Errrrric 5 CP gegeven en toen heeft de HuisHomoMartelaar de aanklacht in getrokkenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:58 schreef Meganog het volgende:
Heeft Eric de politie al gebeld wegens discriminatie?![]()
Terecht, wat een stom wijf is het ookquote:Op zondag 13 mei 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater is boos op Amanda, omdat ze vergeten is mayo op zijn broodje te doen.
Duidelijker dan dit kan het niet worden inderdaad. Waarom er niet over gesproken mag worden is me niet echt duidelijk. We hebben de beelden gezien en we hebben er al meerdere bewoners over gehoordvquote:Op zondag 13 mei 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
Volgens Natasja mag er niet meer gesproken worden over het Natrashadebacle.
Net als over het Huub/Ericdebacle. Die doofpot bij de FEBO begint aardig vol te raken.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
Onbegonnen werk.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:07 schreef Dark het volgende:
Brian wil Amanda leren om met een goed mes brood te smeren en niet met een te scherp mes.
Vraag me af waarom ze Erik zo in bescherming nemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
HIJ weet veelquote:Op zondag 13 mei 2007 15:07 schreef Dark het volgende:
Brian wil Amanda leren om met een goed mes brood te smeren en niet met een te scherp mes.
Dit is al de 2e keer dat hij zwaar over de schreef gaat........ maar Eric blijft maar heilig boontje spelen en is verontwaardigd over alles wat Huub doet.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze Erik zo in bescherming nemen.
Doet men wel vaker met lastige minderhedenquote:Op zondag 13 mei 2007 15:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Nou...niet zo overdreven...er was drank in het spel...was een leuk spelleje..als nico was gaan flippen...was hij ook een sukkel geweest...toch..wel.ennuh nu zegt brian wens alle moeders van NL..quote:Op zondag 13 mei 2007 15:00 schreef Borga het volgende:
[..]
Zullen we alvast een stille tocht houden voor Errrric....Hebben we dat al gehad
![]()
euh.. Jaap gemist? Zit al een tijdje in de kooi, 2.00 lang, 300 kilo.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:06 schreef Gigageil het volgende:
Echt niemand komt op het idee Natasia te pesten door expres een klerezooi en ranzige knoeipartijen te veroorzaken.......dom dom dom.........ze zou gek worden....![]()
Het wordt wel verdomd krapjes onder dat vloerkleed waar alles wordt ondergeschoven.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
Stel je voor: die ellenlange verhalen waar geen touw aan is vast te knopen en dat dat twintig keer achter elkaar op het luidste volume.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
Brian gaat Natasja niet opvolgen....... Dat zou ook wel heel raar zijn toch?
HEAR HEARquote:Op zondag 13 mei 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wordt wel verdomd krapjes onder dat vloerkleed waar alles wordt ondergeschoven.
Misschien dat Debs Pannekoek dan ook een keer wakker wordt?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stel je voor: die ellenlange verhalen waar geen touw aan is vast te knopen en dat dat twintig keer achter elkaar op het luidste volume.
Ik vind het wel een grappig filmpje!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die Flens dan twintig keer achter elkaar gillend en uiteraard spuitend klaarkomt.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:18 schreef FdW het volgende:
Misschien dat Debs Pannekoek dan ook een keer wakker wordt?![]()
Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!...Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!...Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!...Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stel je voor: die ellenlange verhalen waar geen touw aan is vast te knopen en dat dat twintig keer achter elkaar op het luidste volume.
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef FuTilE het volgende:
Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!...Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!...Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!...Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!...Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!...Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!...Jij bent een gerealiseerde geluidsdrager waarvan niemand de horizon van het einde kan bevroeden!
Een reden te meer, maar dan wel Real Life Live breedbeeld, zoals Sjon het graag wil.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die Flens dan twintig keer achter elkaar gillend en uiteraard spuitend klaarkomt.
Jawel, maar is nog niet erg genoeg.....en alleen Jaap werkt ook niet......de ergenis reageert ze op hem af en de rest laat het aan Jaap over maar zouden zelf ook een zwijnestal kunnen veroorzaken.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:15 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
euh.. Jaap gemist? Zit al een tijdje in de kooi, 2.00 lang, 300 kilo.
Over vloerkleed gesproken......waar is dat rode kleed onder de eettafel gebleven? Ziet er kaal uit zo......quote:Op zondag 13 mei 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wordt wel verdomd krapjes onder dat vloerkleed waar alles wordt ondergeschoven.
Plus dat daar veel meer onder past wat het DGKdaglicht niet kan verdragen.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:27 schreef Gigageil het volgende:
Neem dan een groter kleed, waar alle stoelpoten op kunnen staan.![]()
Gelukkig valt het niet zo opquote:Op zondag 13 mei 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
Echt te triest voor woorden.... zodra Nicolaas ter sprake komt switchen de streams.....![]()
t Zal toch niet?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:30 schreef Dark het volgende:
Komt de moeder van Brian vanmiddag?
Ik zie brood op de plank voor de hier aanwezige journalisten, een dagelijkse column in een van de landelijke dagbladen over het integere spel dat gespeeld wordt. Suck6quote:Op zondag 13 mei 2007 15:30 schreef mootie het volgende:
Echt te triest voor woorden.... zodra Nicolaas ter sprake komt switchen de streams.....![]()
Waarschijnlijk is The Mother From Hell de enige beschikbare moeder op dit moment.quote:
De enige krant die in DK is geïnteresseerd is De Telegraaf en ook die is op de hand van Flens.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
Ik zie brood op de plank voor de hier aanwezige journalisten, een dagelijkse column in een van de landelijke dagbladen over het integere spel dat gespeeld wordt. Suck6![]()
Ik denk dat degenen die vanaf het begin het programma hebben gevolgd voldoende materiaal hebben om een ander landelijk dagblad te interesseren.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
De enige krant die in DK is geïnteresseerd is De Telegraaf en ook die is op de hand van Flens.
En om nu voor een Dag of Spits te gaan schrijven ...
Zwaar gestoord die gozer.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:37 schreef ericahysterica het volgende:
even een berichtje van onze japio: lees en huiver
Geachte lezer,
Dit verhaal speelt zich af op de camping. 'S avonds kwam juf Judith gezellig langs om liedjes te zingen. De gitaarleraar van Brian begeleidde haar.
knip
Ik dacht dat Roderick Vos best een okaye designer was, maar die stoelen zijn gewoon een 1 op 1 rip off van de Vlinderstoelen van Arne Jacobsen.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:39 schreef Dark het volgende:
De dure stoelen van ontwerper Roderick Vos zijn al vernaggelt door knoopjes van spijkerbroeken!
Masturbeerroom is toch wel erg zwak uitgedrukt.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Eric's kleding is uit de masturbeerroom verdwenen. Privé-eigendom dus. Nielsje weer bezig geweest?
Of Flens...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Eric's kleding is uit de masturbeerroom verdwenen. Privé-eigendom dus. Nielsje weer bezig geweest?
Vies hoerruhHokquote:Op zondag 13 mei 2007 15:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Masturbeerroom is toch wel erg zwak uitgedrukt.
Sodom en Gomorra suite?
De vlinderstoelen zijn mooierquote:Op zondag 13 mei 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat Roderick Vos best een okaye designer was, maar die stoelen zijn gewoon een 1 op 1 rip off van de Vlinderstoelen van Arne Jacobsen.
Je hebt een vooruitziende blik.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:43 schreef Kaleddis het volgende:
'k dacht het vanmorgen al, Mama Tasia is in het land![]()
quote:
Misschien heeft hij zijn moeder vannacht weer zo stijlvol en hoogstaand bezig gezien.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:46 schreef BuffyJan het volgende:
Ach wat ontzettend zielig dat mannetje huilen![]()
Hoorde ik nu als enige dat de kinderen van Zdngmw 1x in de week naar de psychiater moeten?????quote:Op zondag 13 mei 2007 15:47 schreef mootie het volgende:
Het leek alsof ze een beetje op dr kop kreeg van dr zus...... toch?
Dat is al heel lang zo, naar de psycholoog die ook in DGK komt.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoorde ik nu als enige dat de kinderen van Zdngmw 1x in de week naar de psychiater moeten?????![]()
Da's allang bekend. Ze zijn ook een keer per ongeluk voor het hek van de villa afgezet ipv bij de psychiater. Drama natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoorde ik nu als enige dat de kinderen van Zdngmw 1x in de week naar de psychiater moeten?????![]()
Dat is al langer bekend. Dezelfde als uit DGK, Anita.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Oooh dan is het goedquote:Op zondag 13 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is al heel lang zo, naar de psycholoog die ook in DGK komt.
Het is ook nog niet rond met school.... maar daar zitten ze niet mee...... ze rauschen die kinderen gewoon mee.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:49 schreef Dark het volgende:
Chayenne gaat de 27ste? naar Suriname en is 21 juli weer terug. Iemand zei ook nog dat ze op moest passen, want hij is niet te vertrouwen? (geen idee wie hij is) En niets is zo belangrijk als je kind in je armen houden.
Maakt niet uit toch, betaald JdMquote:Op zondag 13 mei 2007 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook nog niet rond met school.... maar daar zitten ze niet mee...... ze rauschen die kinderen gewoon mee.
Ze hebben zeker nog niet gehoord van de zware controles en boetes.![]()
Wat? Dat is echt schandaligquote:Op zondag 13 mei 2007 15:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Da's allang bekend. Ze zijn ook een keer per ongeluk voor het hek van de villa afgezet ipv bij de psychiater. Drama natuurlijk![]()
Ze praat met Lieke, maar geen woord over Yairo, het gaat zoooooooooooooo goed met ze. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Bah, bah misselijk fake-wijf.
Even zielig doen voor de nodige beelden (die uiteraard in de uitzending terecht komen) en vervolgens hup ladida.
Kutwijf.
Als je dat dan vergelijkt met haar bizarre relatie met Brian...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:53 schreef Gigageil het volgende:
Ja errug he Natasia, dat je met de bijstand geen borst/buik-correctie kan betalen......
Ze zegt geen woord over dat Yairo kapot gaat van verdriet.....zit gewoon alles mooi te lullen....dat wijf spoort echt niet.......![]()
Zonde want het lijken gewoon hele leuke kinderen dat mens weet toch niet wat ze mist.Dom varken is het.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:53 schreef Gigageil het volgende:
Ja errug he Natasia, dat je met de bijstand geen borst/buik-correctie kan betalen......
Ze zegt geen woord over dat Yairo kapot gaat van verdriet.....zit gewoon alles mooi te lullen....dat wijf spoort echt niet.......![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:53 schreef Gigageil het volgende:
Tuurlijk, het gaat toch hartstikke goed met zequote:Op zondag 13 mei 2007 15:54 schreef FdW het volgende:
Nasty weet nu zeker dat ze haar kinderen kan loslaten...?
Maar dat maakt ook niet uit want er is al geboekt dus ze gaat gewoon.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:55 schreef Dark het volgende:
Chayenne gaat dus 27 juni naar Suriname - de schoolvakantie begint 21 juli. Aanvraag is gedaan, ze hebben nog niets gehoord.
Ik heb zo het idee dat de kinderen door de zussen van blabla grootgebracht worden. Dit hoeft op zich niet schadelijk voor de kinderen te zijn. Neemt niet weg dat ik mij afvraag waarom die kids op de wereld gekomen zijn met zo n moeder gatverrrrrrrrdamme.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:55 schreef Marrije het volgende:
Natas: ze luisteren nu ook naar Wilgo, het gaat zó goed met ze.
Tuuurlijk.
3 weken voor de vakantie?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:55 schreef Dark het volgende:
Chayenne gaat dus 27 juni naar Suriname - de schoolvakantie begint 21 juli. Aanvraag is gedaan, ze hebben nog niets gehoord.
Ze gaat zo wel bijquote:Op zondag 13 mei 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Ik zit ook met open mond naar dit gesprek te luisteren.![]()
Er wordt zo streng op gecontroleerd, 1 dag extra is meestal al een drama......... 3 weken....... ze zijn echt de weg kwijt.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
3 weken voor de vakantie?
Hoezo regel je dat terwijl er toch al lang en breed vaststaat wanneer de zomervakantie begint?
Ik hoop op een VETTE boete.
Minder schadelijk wanneer er geen moeder zou zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de kinderen door de zussen van blabla grootgebracht worden. Dit hoeft op zich niet schadelijk voor de kinderen te zijn. Neemt niet weg dat ik mij afvraag waarom die kids op de wereld gekomen zijn met zo n moeder gatverrrrrrrrdamme.![]()
Neh, dit zijn BN'ersquote:Op zondag 13 mei 2007 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt zo streng op gecontroleerd, 1 dag extra is meestal al een drama......... 3 weken....... ze zijn echt de weg kwijt.![]()
Ik kan me ook voorstellen dat ze nog niks op de aanvraag gehoord hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
3 weken voor de vakantie?
Hoezo regel je dat terwijl er toch al lang en breed vaststaat wanneer de zomervakantie begint?
Ik hoop op een VETTE boete.
Als ik zie hoe natasia nu met haar kids omspringt durf ik mij er geen voorstelling van te maken hoe dat normaal thuis bij hen toegaat........met dat gebler en dat gemanipuleer van moeders. Dat mens spoort niet in een dwangbuis en afvoeren zou ik zeggen bahquote:Op zondag 13 mei 2007 15:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Minder schadelijk wanneer er geen moeder zou zijn.
In de ze omstandigheden absoluut schadelijk.
Absoluut; hier houden die kinderen iets aan over. Ze zullen hoe dan ook dingen meekrijgen van het gedrag van hun moeder.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Minder schadelijk wanneer er geen moeder zou zijn.
In de ze omstandigheden absoluut schadelijk.
Zegt ook gewoon: Niet huilen, mama komt snel weer thuis. Sinds wanneer is 4 maanden snel in de beleving van een klein kind?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Absoluut; hier houden die kinderen iets aan over. Ze zullen hoe dan ook dingen meekrijgen van het gedrag van hun moeder.
Daar helpt een gesprekje per week met de psycholoog niet aan.
. . .en die kinderen lijden daar enorm onder, ze worden overspoeld met negatieve aandacht over hun moeder, natuurlijk ook positief, maar ja je weet hoe dat gaat he, alleen slecht nieuws is interessant, dus nu hebben wij besloten, in overleg met DGK psychologe, dat het veeeel beter is als ze er nu even tussenuit gaat, anders is de schade niet te overzien en dat willen jullie natuurlijk ook niet. . .quote:Op zondag 13 mei 2007 16:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat ze nog niks op de aanvraag gehoord hebben.
"Wil graag met m'n kleinkind naar Suriname, bijna 4 weken VOOR de zomervakantie, want z'n moeder zit in De Gouden Kooi?"
Geen kwestie van niet durven, dat is gewoon totaal nicht im frage.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
Ze durft ook gewoon niet te vragen: Moet mama naar huis komen......![]()
Ze heeft van die druppels besteld die bij filmopnames worden gebruikt, maar de Febo heeft ze vergeten...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:02 schreef Dark het volgende:
Natas zit tranen te persen, vooralsnog geen succes!
Alleen willen die tranen maar niet loskomen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:04 schreef Gigageil het volgende:
Alles voor twee Siliconen en een liposuctie.......![]()
![]()
"Schoolmodus"quote:Op zondag 13 mei 2007 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
. . .en die kinderen lijden daar enorm onder, ze worden overspoeld met negatieve aandacht over hun moeder, natuurlijk ook positief, maar ja je weet hoe dat gaat he, alleen slecht nieuws is interessant, dus nu hebben wij besloten, in overleg met DGK psychologe, dat het veeeel beter is als ze er nu even tussenuit gaat, anders is de schade niet te overzien en dat willen jullie natuurlijk ook niet. . .
Allemaal? Oh, nee, das sneu voor Eric.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
Is er al bekend welke moeder er komt vandaag?
Als die morgen weer komt is het marionetten theater weer kompleet.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Als die morgen weer komt is het marionetten theater weer kompleet.![]()
Tot 5 uur vertelde hij vanmorgen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef blomst het volgende:
Heeft Eric echt zo lang achter gezeten vanacht?
HHij krijgt zo wel een lelijke reputatie, de aanrander van de kooi.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef blomst het volgende:
[..]
En hebben Eric en Nicoblaas al samen gesproken?
Geen idee. Las hier wel dat Erictie's kleren uit de Sodom en Gomorra suite zijn verwijderd, door??quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef blomst het volgende:
[..]
En hebben Eric en Nicoblaas al samen gesproken?
Beetje jammer dat je jaap omhoog wil krijgen door meerdere keren op hem te stemmen peterquote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees in de OP dat Eric, nadat hij ruim een maand geleden (dat heb ik toevallig live gezien) Huub onzedelijk heeft betast, vannacht tegen de zin van Nicolaas dingen gedaan heeft.
Eng mannetje.
Nee zijn Amanda's kleren die wilde ze nog ff passen, maar na 1 broek gestopt omdat ze er niet meer in kwam.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen idee. Las hier wel dat Erictie's kleren uit de Sodom en Gomorra suite zijn verwijderd, door??
TT is veranderd door een modje, zonder toestemming van de opener.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Peter6000 het volgende:
[COS # 1429] Huub's klaaguurtje / zorg met dwang
Zozo.
Sssstttt .Daar mag je het van de Febo niet meer over hebben. Ligt allemaal onder het nieuwe tapijtquote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik lees in de OP dat Eric, nadat hij ruim een maand geleden (dat heb ik toevallig live gezien) Huub onzedelijk heeft betast, vannacht tegen de zin van Nicolaas dingen gedaan heeft.
Eng mannetje.
Ja, daar meen ik in de FB ook al iets over te hebben gelezen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef petraa het volgende:
[..]
TT is veranderd door een modje, zonder toestemming van de opener.
Ik vrees toch dat iemand haar geneukt heeftquote:Op zondag 13 mei 2007 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de kinderen door de zussen van blabla grootgebracht worden. Dit hoeft op zich niet schadelijk voor de kinderen te zijn. Neemt niet weg dat ik mij afvraag waarom die kids op de wereld gekomen zijn met zo n moeder gatverrrrrrrrdamme.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Donnie29 het volgende:
Eric sprong op Nic voor de grap, en deed irritant vannacht, maar had Nic kunnen waarschuwen en kunnen bellen, daarop gaf hij Eric een paar trappen, en Eric deed helemaal niks qua aanranden ofzo. Hij deed irritant. Zo kwam het vannacht op me over. En ik zou er ook niks van moeten hebben, en ook wegtrappen, maar dit is de goudenkooi en fysiekgeweld mocht niet toch? Ook uit zelfverdediging mag het niet volgens de regels.
Donnie geeft het helemaal fout weer, het was van de kant van Erictie veel erger.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Donnie geeft aardig weer wat er gebeurde, wat mij betreft niks bijzonders.
Bij deze het filmpje, voor mensen die het nog niet gezien hebben, oordeel zelf!
http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85E
Ik ben geloof ik niet in staat dit ************** *********** objectief te beoordelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:40 schreef Dark het volgende:
Bij deze het filmpje, voor mensen die het nog niet gezien hebben, oordeel zelf!
http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85E
Fucking hell, wilde ik je net toevoegen aan msn is je vlinder wegquote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, daar meen ik in de FB ook al iets over te hebben gelezen.![]()
Maar ik ging me hier om de post, die verschijnt als je erop klikt.
quoten geluktquote:Op zondag 13 mei 2007 16:36 schreef Borga het volgende:
[..]
Sssstttt .Daar mag je het van de Febo niet meer over hebben. Ligt allemaal onder het nieuwe tapijt
Was best heftig idd, eric ging bovenop hem liggen, waarna nico hem eraf trapte en vertelde dat hij als hij hem nog een keer aanraakte hem een gebroken neus zou slaan, eric ging nog ff door en is later teruggefloten.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, daar meen ik in de FB ook al iets over te hebben gelezen.![]()
Maar ik ging me hier om de post, die verschijnt als je erop klikt.
Idd, dit was een schijntrap, daarvoor trapte hij volgens mij een keer flink raak, maar moet hij maar niet bovenop hem gaan liggenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Donnie geeft het helemaal fout weer, het was van de kant van Erictie veel erger.![]()
![]()
![]()
Ik heb bewondering voor Niels dat hij zich zo heeft kunnen inhouden.![]()
Voor de start van de opname van dit filmpje was er ook al het een en ander gebeurd.
Ik denk dat met mij een groot percentage van de mannen had uitgehaald.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:49 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom het reuze grappig is als Jaap allemaal ranzigheid en irritante dingen doet, en waarom 't verschrikkelijk is als Eric 't doet. To hell with Jaap, die mag van mij per direct de villa uit. Eric mag blijven, maar was wel irritant vanacht.
Ja maar wij mogen niets horen en zien. Wij krijgen gelijk ander beeld. als het gesprek daar op komtquote:Op zondag 13 mei 2007 16:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Idd, dit was een schijntrap, daarvoor trapte hij volgens mij een keer flink raak, maar moet hij maar niet bovenop hem gaan liggen
Hebben ze het daar al over gehad vandaag
Ze mogen er van de redactie niet over praten (net zoals Huub er niet over mag praten).quote:Op zondag 13 mei 2007 16:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Idd, dit was een schijntrap, daarvoor trapte hij volgens mij een keer flink raak, maar moet hij maar niet bovenop hem gaan liggen
Hebben ze het daar al over gehad vandaag
waarom altijd dat kinderachtige vergelijken hier.. als Huub kanker zegt dan is het hier van Brian doet dat ookquote:Op zondag 13 mei 2007 16:49 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom het reuze grappig is als Jaap allemaal ranzigheid en irritante dingen doet, en waarom 't verschrikkelijk is als Eric 't doet. To hell with Jaap, die mag van mij per direct de villa uit. Eric mag blijven, maar was wel irritant vanacht.
Je eerste zin snap ik niet. Maar is 't lichtelijk homofobisch, dat kerels echt van andere kerels af moeten blijven als ze 't niet willen?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik denk dat met mij een groot percentage van de mannen had uitgehaald.
Het ging veel verder dan alleen voor de gein boven op de dekbedden springen.
Mensen horen van andere mensen af te blijven als ze dat niet willen. Aanranding (aan andere mensen zitten die dat niet willen) is nog altijd een strafbaar feit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je eerste zin snap ik niet. Maar is 't lichtelijk homofobisch, dat kerels echt van andere kerels af moeten blijven als ze 't niet willen?Want we vinden het nog steeds best grappig of in ieder geval niet erg of 'n rotschop waard als Huub of Jaap aan Amanda zit te frutselen.
OMG, het wordt steeds ergerquote:Op zondag 13 mei 2007 16:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze mogen er van de redactie niet over praten (net zoals Huub er niet over mag praten).
Ieder bepaalt voor zich in hoeverre zij/hij toelaat dat iemand aan haar/hem komt.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je eerste zin snap ik niet. Maar is 't lichtelijk homofobisch, dat kerels echt van andere kerels af moeten blijven als ze 't niet willen?Want we vinden het nog steeds best grappig of in ieder geval niet erg of 'n rotschop waard als Huub of Jaap aan Amanda zit te frutselen.
Het is letterlijk door Natasja uitgesproken, dat ze hier van de redactie niet over mogen praten. Ik had van Nicolaas idd niet verwacht dat hij zich de mond zou laten snoeren door de redactie (zoals Huub), maar helaas...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG, het wordt steeds erger![]()
Ik zou aangifte doen als ik nico was![]()
Iemand met zoutzuur besproeien vind ik ook niet netjes, maar goed die reactie van die ander was ronduit misselijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat een zieke gedachte zeg![]()
Ze hebben hem natuurlijk gezegd dat hij ook fout zat met die trap en ik denk dat hij daarom er niet al teveel op doorgaat, maar hij heeft zijn mond niet laten snoeren als ik het zo lees, het komt alleen niet op de streamsquote:Op zondag 13 mei 2007 16:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is letterlijk door Natasja uitgesproken, dat ze hier van de redactie niet over mogen praten. Ik had van Nicolaas idd niet verwacht dat hij zich de mond zou laten snoeren door de redactie (zoals Huub), maar helaas...
Ik denk dat de kans groter is dat ze hem hebben gezegd dat hij anders die 50.000 euro die hij nog tegoed heeft (gewonnen in het begin van DGK) niet uitbetaald krijgt.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben hem natuurlijk gezegd dat hij ook fout zat met die trap en ik denk dat hij daarom er niet al teveel op doorgaat, maar hij heeft zijn mond niet laten snoeren als ik het zo lees, het komt alleen niet op de streams![]()
Die heeft hij al binnen.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:02 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat ze hem hebben gezegd dat hij anders die 50.000 euro die hij nog tegoed heeft (gewonnen in het begin van DGK) niet uitbetaald krijgt.
Niels zat helemaal niet fout, integendeel.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben hem natuurlijk gezegd dat hij ook fout zat met die trap en ik denk dat hij daarom er niet al teveel op doorgaat, maar hij heeft zijn mond niet laten snoeren als ik het zo lees, het komt alleen niet op de streams![]()
Heeft hij wel binnen.. het was geen 50 maar rond de 37 vanwege belastingen enzoquote:Op zondag 13 mei 2007 17:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft Nicolaas zelf heel duidelijk gemaakt bij zijn terugkomst.
Het was 47.000 euro (om precies te zijn). Maar Nicolaas heeft dat geld niet gekregen, omdat hij de boel gesabotteerd had met zijn vertrek (handdoeken over de camera's). Daarom is hij nu weer terug, omdat hij nog tvtijd moet maken, om aanspraak te maken op dat geld. (Zo heeft Nicolaas het uitgelegd)quote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heeft hij wel binnen.. het was geen 50 maar rond de 37 vanwege belastingen enzo
... Waar Eric 'hard' wordt gepakt....quote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef kleinzusje het volgende:
[COS#1432] Waar Eric al meer dan een uur onder dwang wacht
Hij staat al klaar, ik twijfel nog over de titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |