Zullen we naar de andere COS gaan? Deze kan dicht.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:41 schreef Liess het volgende:
Hoe Natas tegen Amanda praat zo praat ik tegen mijn 4 jarige dochter.
Ze begint alweer de pleeg uit te hangen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Dronken mensen rol je toch gewoon in bed? Natasja is echt gestoord.....
Huub heeft echt het script van Breenless vanavondquote:Op zondag 13 mei 2007 01:58 schreef SiRojK het volgende:
Huub weet het ff niet meer
Waarom, jij bent de enigequote:Op zondag 13 mei 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
doe maar dicht dan
Dit was de vorige COS die te laat wasquote:
Ik vind hem steeds schattiger het enige wat ik hem kwalijk neem, is Bolle en Champagne.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jaap is een lobbes. Een boerende lobbes, weliswaar, maar een lobbes.
Waar bleef je nou eend. Maak ik een uiterst objecteve opmerking en geen eend te bekennen.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
Eric neemt er nog maar 1
Huub word steeds pissiger
Ik zie geen andere.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Pikken we gewoon deze op?
Hij is zooooo schattig als ie boerend en ruftend door het huis loopt. Je zou hem zo willen inpakken en meenemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:50 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind hem steeds schattiger het enige wat ik hem kwalijk neem, is Bolle en Champagne.
en ja ik hield mijn hart vast toen hij vanavond terwijl het feest in volle gang was bij Fries stond ,maar gelukkig gaf hij Fries een aai op zijn snuit.
Gemist, wat zei je dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar bleef je nou eend. Maak ik een uiterst objecteve opmerking en geen eend te bekennen.![]()
Haha, moet ik dit nog in Bold zettenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit was de vorige COS die te laat wasAls iemand het nummertje zou veranderen naar 1429 kan hij gewoon verder, alleen is de topic titel dan wat raar.
Zelfde gevalletje als gisteren. Hernummeren lijkt het beste?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:51 schreef Day het volgende:
Moet deze COS nou dicht of niet?
ja tis bijna de perfecte man waarmee ik zou willen trouwenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is zooooo schattig als ie boerend en ruftend door het huis loopt. Je zou hem zo willen inpakken en meenemen.![]()
heropenen zou ik zo zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:51 schreef Day het volgende:
Moet deze COS nou dicht of niet?
Hij heeft wel 'geleverd' hoor, alleen als ze dat uitzenden is het niet zo positief voor hemquote:Op zondag 13 mei 2007 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Dat heeft hij juist niet gedaan.Dus ook geen beloning
Klets toch niet altijd zo. We vonden allebei dat het hernummeren van jouw oudere COS het beste was. Ga eens op iemand anders zitten eikelen, het wordt zo langzamerhand vervelend.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Haha, moet ik dit nog in Bold zetten![]()
gisteren sprong je in de FB en overal omdat een oude cos er nog stond![]()
Joh wees niet zo geprikkeldquote:Op zondag 13 mei 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Klets toch niet altijd zo. We vonden allebei dat het hernummeren van jouw oudere COS het beste was. Ga eens op iemand anders zitten eikelen, het wordt zo langzamerhand vervelend.
Aha! Dat komt al in de buurt. Als Huub, in al zijn dicksucking glory, Eric in totaliteit weet op te slokken, hem vervolgens kan verteren en tussentijds het vliegtuig weet te nemen naar Ghana om hem daar in het achterland, op een troosteloze savanne in excrementele vorm achter te laten, dan zal ik zeker niet schromen mijn alternatieve Nobelprijs met een ruimhartig gebaar uit te loven aan de enige echte Ruudpuntenel. Maar dan moet je me wel het fysieke bewijs komen brengen:+quote:Op zondag 13 mei 2007 02:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
KASSA. Niet zelf uitgevonden maar wel gevonden: de smoel van Huub, die zuigt alles af wat hem voor het spel,gelegen komt, cunt or dick, het schijnt hem niet uit te maken. Ik claim die prijs.![]()
Ik ben jouw ge-eikel over alles wat ik doe zat. Hou er gewoon eens mee op en ga op een ander letten.quote:
Hij pakt alleen maar mensen terug, je moet hem niet tarten, dan issie liefquote:Op zondag 13 mei 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is zooooo schattig als ie boerend en ruftend door het huis loopt. Je zou hem zo willen inpakken en meenemen.![]()
Ja, te laat. moet er nu echt van tussen wegens andere prioriteiten.quote:
Van mijn part met de vorigequote:Op zondag 13 mei 2007 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is geen andere, dus er valt niks te mergen.![]()
Wel objectief he, ik ga er op lettenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, te laat. moet er nu echt van tussen wegens andere prioriteiten.
Morgen verder.
![]()
Er wordt van alles gezegd. Wat is nu de officiele regel van het openen van een COS?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
-
Yeuy. Ik voel me opeens helemaal thuis in deze gerecyclede COS.quote:
Het goede nummer en een passende titel, zo:quote:Op zondag 13 mei 2007 02:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Er wordt van alles gezegd. Wat is nu de officiele regel van het openen van een COS?
Hans Breukhoven heeft een nieuwe goudmijn aangeboord...quote:Op zondag 13 mei 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
Nieuwe langspeelplaat: Is dit sexuele frustratie?
En die linkjes dan? Moet dat perse in het blauw?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het goede nummer en een passende titel, zo:
[COS # xxxx] Dit is er aan de hand
en dan een (korte) beschrijving van de stand van zaken. Verder is niets verplicht.
Die linkjes zijn niet meer verplicht, en verwijzingen ook niet. Maar de meesten vind het toch een goed idee om ze erbij te zetten.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En die linkjes dan? Moet dat perse in het blauw?
Waar waren ze toen Amanda werd meegesleurd en met kracht werd uitgekleed.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Eric op zn sodeflikker gehad.
mag toch hopen dat ze eric niet loslaten op dat arme beest(fries dan...)quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Eric heeft opdracht gekregen naar kantoor te gaan, naar Jaap? Of Fries...
En terecht.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Eric op zn sodeflikker gehad.
Ok Disana! Thanks!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Die linkjes zijn niet meer verplicht, en verwijzingen ook niet. Maar de meesten vind het toch een goed idee om ze erbij te zetten.
Arme Nico trouwens![]()
toevallig hadden ze toen net een shoarma schotel besteld,en waren druk bezig met de knoflooksaus draperen op stijl verantwoorde wijze....quote:Op zondag 13 mei 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar waren ze toen Amanda werd meegesleurd en met kracht werd uitgekleed.
We are many.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:05 schreef Repeat het volgende:
wat voor debiel zit er nu nog de gouden kooie te kijken dan :'P
Hoe zou jij het vinden als er zo een freakshow ongevraagd op je afkomtquote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Ze moeten Ellen eens inlichten dat Fries niet meer zo happy lijkt; daar had ze om gevraagd.
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
We are many.
Momenteel kijken we naar een losgeslagen homosexueel op ramkoers. Hij begeeft zich naar een paard! Genieten, jongen. Genieten!
ik ben jaloers, maar weiger voor die streams te betalemquote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
We are many.
Momenteel kijken we naar een losgeslagen homosexueel op ramkoers. Hij begeeft zich naar een paard! Genieten, jongen. Genieten!
ikke niet,ik volg alles via de postings hier op fokquote:Op zondag 13 mei 2007 03:05 schreef Repeat het volgende:
wat voor debiel zit er nu nog de gouden kooie te kijken dan :'P
Ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 13 mei 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als er zo een freakshow ongevraagd op je afkomt
2de afwijzing. je zou der toch sexueel gefrusreerd van wordenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
Zelfs dat paard moet niks van hem hebben, dus verkracht hij die maar![]()
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij nu in quarantainequote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
Telefoontje: Ga Jaap maar even zieken in het kantoor.
Ik moest even hardop lachen toen Fries de pet van Erics hoofd mepte.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef FuTilE het volgende:
Whahahahaha... Die blik van Jaap toen Eric zei: "Moet ik jou anders even vastbinden?"
Priceless! Ik zit hier echt hard te lachen
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ikke niet,ik volg alles via de postings hier op fok![]()
Ach hij mag "wel" troost zoeken in de drank van de buren.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef miesy het volgende:
[..]
2de afwijzing. je zou der toch sexueel gefrusreerd van worden![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef miesy het volgende:
[..]
2de afwijzing. je zou der toch sexueel gefrusreerd van worden![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:09 schreef Sug4r het volgende:
Eric is dronken..nu moeten Natasia en Brian hem ook uitkleden en onder de douche zetten toch?
Hey Paranoidequote:Op zondag 13 mei 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben jouw ge-eikel over alles wat ik doe zat. Hou er gewoon eens mee op en ga op een ander letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |