Hans Breukhoven heeft een nieuwe goudmijn aangeboord...quote:Op zondag 13 mei 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
Nieuwe langspeelplaat: Is dit sexuele frustratie?
En die linkjes dan? Moet dat perse in het blauw?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het goede nummer en een passende titel, zo:
[COS # xxxx] Dit is er aan de hand
en dan een (korte) beschrijving van de stand van zaken. Verder is niets verplicht.
Die linkjes zijn niet meer verplicht, en verwijzingen ook niet. Maar de meesten vind het toch een goed idee om ze erbij te zetten.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En die linkjes dan? Moet dat perse in het blauw?
Waar waren ze toen Amanda werd meegesleurd en met kracht werd uitgekleed.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Eric op zn sodeflikker gehad.
mag toch hopen dat ze eric niet loslaten op dat arme beest(fries dan...)quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Eric heeft opdracht gekregen naar kantoor te gaan, naar Jaap? Of Fries...
En terecht.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Eric op zn sodeflikker gehad.
Ok Disana! Thanks!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Die linkjes zijn niet meer verplicht, en verwijzingen ook niet. Maar de meesten vind het toch een goed idee om ze erbij te zetten.
Arme Nico trouwens![]()
toevallig hadden ze toen net een shoarma schotel besteld,en waren druk bezig met de knoflooksaus draperen op stijl verantwoorde wijze....quote:Op zondag 13 mei 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar waren ze toen Amanda werd meegesleurd en met kracht werd uitgekleed.
We are many.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:05 schreef Repeat het volgende:
wat voor debiel zit er nu nog de gouden kooie te kijken dan :'P
Hoe zou jij het vinden als er zo een freakshow ongevraagd op je afkomtquote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Ze moeten Ellen eens inlichten dat Fries niet meer zo happy lijkt; daar had ze om gevraagd.
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
We are many.
Momenteel kijken we naar een losgeslagen homosexueel op ramkoers. Hij begeeft zich naar een paard! Genieten, jongen. Genieten!
ik ben jaloers, maar weiger voor die streams te betalemquote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
We are many.
Momenteel kijken we naar een losgeslagen homosexueel op ramkoers. Hij begeeft zich naar een paard! Genieten, jongen. Genieten!
ikke niet,ik volg alles via de postings hier op fokquote:Op zondag 13 mei 2007 03:05 schreef Repeat het volgende:
wat voor debiel zit er nu nog de gouden kooie te kijken dan :'P
Ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 13 mei 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als er zo een freakshow ongevraagd op je afkomt
2de afwijzing. je zou der toch sexueel gefrusreerd van wordenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
Zelfs dat paard moet niks van hem hebben, dus verkracht hij die maar![]()
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is zooooo schattig als ie boerend en ruftend door het huis loopt. Je zou hem zo willen inpakken en meenemen.![]()
Volgens mij moet hij nu in quarantainequote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
Telefoontje: Ga Jaap maar even zieken in het kantoor.
Ik moest even hardop lachen toen Fries de pet van Erics hoofd mepte.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef FuTilE het volgende:
Whahahahaha... Die blik van Jaap toen Eric zei: "Moet ik jou anders even vastbinden?"
Priceless! Ik zit hier echt hard te lachen
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ikke niet,ik volg alles via de postings hier op fok![]()
Ach hij mag "wel" troost zoeken in de drank van de buren.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef miesy het volgende:
[..]
2de afwijzing. je zou der toch sexueel gefrusreerd van worden![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef miesy het volgende:
[..]
2de afwijzing. je zou der toch sexueel gefrusreerd van worden![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:09 schreef Sug4r het volgende:
Eric is dronken..nu moeten Natasia en Brian hem ook uitkleden en onder de douche zetten toch?
Hey Paranoidequote:Op zondag 13 mei 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben jouw ge-eikel over alles wat ik doe zat. Hou er gewoon eens mee op en ga op een ander letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |