Zullen we naar de andere COS gaan? Deze kan dicht.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:41 schreef Liess het volgende:
Hoe Natas tegen Amanda praat zo praat ik tegen mijn 4 jarige dochter.
Ze begint alweer de pleeg uit te hangen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Dronken mensen rol je toch gewoon in bed? Natasja is echt gestoord.....
Huub heeft echt het script van Breenless vanavondquote:Op zondag 13 mei 2007 01:58 schreef SiRojK het volgende:
Huub weet het ff niet meer
Waarom, jij bent de enigequote:Op zondag 13 mei 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
doe maar dicht dan
Dit was de vorige COS die te laat wasquote:
Ik vind hem steeds schattiger het enige wat ik hem kwalijk neem, is Bolle en Champagne.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jaap is een lobbes. Een boerende lobbes, weliswaar, maar een lobbes.
Waar bleef je nou eend. Maak ik een uiterst objecteve opmerking en geen eend te bekennen.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
Eric neemt er nog maar 1
Huub word steeds pissiger
Ik zie geen andere.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Pikken we gewoon deze op?
Hij is zooooo schattig als ie boerend en ruftend door het huis loopt. Je zou hem zo willen inpakken en meenemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:50 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind hem steeds schattiger het enige wat ik hem kwalijk neem, is Bolle en Champagne.
en ja ik hield mijn hart vast toen hij vanavond terwijl het feest in volle gang was bij Fries stond ,maar gelukkig gaf hij Fries een aai op zijn snuit.
Gemist, wat zei je dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar bleef je nou eend. Maak ik een uiterst objecteve opmerking en geen eend te bekennen.![]()
Haha, moet ik dit nog in Bold zettenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit was de vorige COS die te laat wasAls iemand het nummertje zou veranderen naar 1429 kan hij gewoon verder, alleen is de topic titel dan wat raar.
Zelfde gevalletje als gisteren. Hernummeren lijkt het beste?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:51 schreef Day het volgende:
Moet deze COS nou dicht of niet?
ja tis bijna de perfecte man waarmee ik zou willen trouwenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is zooooo schattig als ie boerend en ruftend door het huis loopt. Je zou hem zo willen inpakken en meenemen.![]()
heropenen zou ik zo zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:51 schreef Day het volgende:
Moet deze COS nou dicht of niet?
Hij heeft wel 'geleverd' hoor, alleen als ze dat uitzenden is het niet zo positief voor hemquote:Op zondag 13 mei 2007 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Dat heeft hij juist niet gedaan.Dus ook geen beloning
Klets toch niet altijd zo. We vonden allebei dat het hernummeren van jouw oudere COS het beste was. Ga eens op iemand anders zitten eikelen, het wordt zo langzamerhand vervelend.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Haha, moet ik dit nog in Bold zetten![]()
gisteren sprong je in de FB en overal omdat een oude cos er nog stond![]()
Joh wees niet zo geprikkeldquote:Op zondag 13 mei 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Klets toch niet altijd zo. We vonden allebei dat het hernummeren van jouw oudere COS het beste was. Ga eens op iemand anders zitten eikelen, het wordt zo langzamerhand vervelend.
Aha! Dat komt al in de buurt. Als Huub, in al zijn dicksucking glory, Eric in totaliteit weet op te slokken, hem vervolgens kan verteren en tussentijds het vliegtuig weet te nemen naar Ghana om hem daar in het achterland, op een troosteloze savanne in excrementele vorm achter te laten, dan zal ik zeker niet schromen mijn alternatieve Nobelprijs met een ruimhartig gebaar uit te loven aan de enige echte Ruudpuntenel. Maar dan moet je me wel het fysieke bewijs komen brengen:+quote:Op zondag 13 mei 2007 02:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
KASSA. Niet zelf uitgevonden maar wel gevonden: de smoel van Huub, die zuigt alles af wat hem voor het spel,gelegen komt, cunt or dick, het schijnt hem niet uit te maken. Ik claim die prijs.![]()
Ik ben jouw ge-eikel over alles wat ik doe zat. Hou er gewoon eens mee op en ga op een ander letten.quote:
Hij pakt alleen maar mensen terug, je moet hem niet tarten, dan issie liefquote:Op zondag 13 mei 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is zooooo schattig als ie boerend en ruftend door het huis loopt. Je zou hem zo willen inpakken en meenemen.![]()
Ja, te laat. moet er nu echt van tussen wegens andere prioriteiten.quote:
Van mijn part met de vorigequote:Op zondag 13 mei 2007 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is geen andere, dus er valt niks te mergen.![]()
Wel objectief he, ik ga er op lettenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, te laat. moet er nu echt van tussen wegens andere prioriteiten.
Morgen verder.
![]()
Er wordt van alles gezegd. Wat is nu de officiele regel van het openen van een COS?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
-
Yeuy. Ik voel me opeens helemaal thuis in deze gerecyclede COS.quote:
Het goede nummer en een passende titel, zo:quote:Op zondag 13 mei 2007 02:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Er wordt van alles gezegd. Wat is nu de officiele regel van het openen van een COS?
Hans Breukhoven heeft een nieuwe goudmijn aangeboord...quote:Op zondag 13 mei 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
Nieuwe langspeelplaat: Is dit sexuele frustratie?
En die linkjes dan? Moet dat perse in het blauw?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het goede nummer en een passende titel, zo:
[COS # xxxx] Dit is er aan de hand
en dan een (korte) beschrijving van de stand van zaken. Verder is niets verplicht.
Die linkjes zijn niet meer verplicht, en verwijzingen ook niet. Maar de meesten vind het toch een goed idee om ze erbij te zetten.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En die linkjes dan? Moet dat perse in het blauw?
Waar waren ze toen Amanda werd meegesleurd en met kracht werd uitgekleed.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Eric op zn sodeflikker gehad.
mag toch hopen dat ze eric niet loslaten op dat arme beest(fries dan...)quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Eric heeft opdracht gekregen naar kantoor te gaan, naar Jaap? Of Fries...
En terecht.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Eric op zn sodeflikker gehad.
Ok Disana! Thanks!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Die linkjes zijn niet meer verplicht, en verwijzingen ook niet. Maar de meesten vind het toch een goed idee om ze erbij te zetten.
Arme Nico trouwens![]()
toevallig hadden ze toen net een shoarma schotel besteld,en waren druk bezig met de knoflooksaus draperen op stijl verantwoorde wijze....quote:Op zondag 13 mei 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar waren ze toen Amanda werd meegesleurd en met kracht werd uitgekleed.
We are many.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:05 schreef Repeat het volgende:
wat voor debiel zit er nu nog de gouden kooie te kijken dan :'P
Hoe zou jij het vinden als er zo een freakshow ongevraagd op je afkomtquote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Ze moeten Ellen eens inlichten dat Fries niet meer zo happy lijkt; daar had ze om gevraagd.
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
We are many.
Momenteel kijken we naar een losgeslagen homosexueel op ramkoers. Hij begeeft zich naar een paard! Genieten, jongen. Genieten!
ik ben jaloers, maar weiger voor die streams te betalemquote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
We are many.
Momenteel kijken we naar een losgeslagen homosexueel op ramkoers. Hij begeeft zich naar een paard! Genieten, jongen. Genieten!
ikke niet,ik volg alles via de postings hier op fokquote:Op zondag 13 mei 2007 03:05 schreef Repeat het volgende:
wat voor debiel zit er nu nog de gouden kooie te kijken dan :'P
Ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 13 mei 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als er zo een freakshow ongevraagd op je afkomt
2de afwijzing. je zou der toch sexueel gefrusreerd van wordenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
Zelfs dat paard moet niks van hem hebben, dus verkracht hij die maar![]()
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij nu in quarantainequote:Op zondag 13 mei 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
Telefoontje: Ga Jaap maar even zieken in het kantoor.
Ik moest even hardop lachen toen Fries de pet van Erics hoofd mepte.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef FuTilE het volgende:
Whahahahaha... Die blik van Jaap toen Eric zei: "Moet ik jou anders even vastbinden?"
Priceless! Ik zit hier echt hard te lachen
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ikke niet,ik volg alles via de postings hier op fok![]()
Ach hij mag "wel" troost zoeken in de drank van de buren.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef miesy het volgende:
[..]
2de afwijzing. je zou der toch sexueel gefrusreerd van worden![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef miesy het volgende:
[..]
2de afwijzing. je zou der toch sexueel gefrusreerd van worden![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:09 schreef Sug4r het volgende:
Eric is dronken..nu moeten Natasia en Brian hem ook uitkleden en onder de douche zetten toch?
Hey Paranoidequote:Op zondag 13 mei 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben jouw ge-eikel over alles wat ik doe zat. Hou er gewoon eens mee op en ga op een ander letten.
ik ook!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:12 schreef BuffyJan het volgende:
Slapen lukt niet, toch nog maar n peuk.
Ik wil beeld van Nico en Eric
Ik zag bijna dat "uit" over het hoofdquote:Op zondag 13 mei 2007 03:11 schreef cindy10 het volgende:
stttt ben niet alleen maf,maar ook nog goedkoop uit!![]()
![]()
![]()
Heb je dat kleine intermezzo bij de computers gevolgd? Dat was echt hilarischquote:Op zondag 13 mei 2007 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moest even hardop lachen toen Fries de pet van Erics hoofd mepte.
ik sluit me zowieso aan bij die peuk!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:12 schreef BuffyJan het volgende:
Ik denk dat ze hem voorlopig even achter laten afkoelenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:12 schreef BuffyJan het volgende:
geeft niet hoor,vergat het zelf ook bijna te typen!!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:12 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik zag bijna dat "uit" over het hoofd![]()
Goed, je zit dus met opzet en plezier zo vaak te zeuren over mijn COSsen. In dat geval kan ik je alleen maar zeggen dat je wel vaker vreemd overkomt, en dat verdere aandacht daaraan niet nodig is.quote:
Shit nu zie ik het ookquote:Op zondag 13 mei 2007 03:12 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik zag bijna dat "uit" over het hoofd![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
geeft niet hoor,vergat het zelf ook bijna te typen!!![]()
Die is nu allerlei hetereosexuele dingen aan het doen, om de schade ongedaan te maken.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nicolaas zag er behoorlijk pissig uit...... waarom zien we hem niet.![]()
kan dit naar slowchat,want tis oftopic over een andere user??? ploinkkkkk krijg plotst een deja vue gevoel....quote:Op zondag 13 mei 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, je zit dus met opzet en plezier zo vaak te zeuren over mijn COSsen. In dat geval kan ik je alleen maar zeggen dat je wel vaker vreemd overkomt, en dat verdere aandacht daaraan niet nodig is.
Ik wel?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:15 schreef kybe het volgende:
geen geluid bij stream 2?
Brokkelt zo'n briket niet af?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die is nu allerlei hetereosexuele dingen aan het doen, om de schade ongedaan te maken.
Ik zag hem net door de tuin lopen met twee apparaten van Black&Decker en een pak briketten voor de barbeque.
Stream 2? Daar slaapt iedereen.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:15 schreef kybe het volgende:
geen geluid bij stream 2?
Jij komt er welquote:Op zondag 13 mei 2007 03:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan dit naar slowchat,want tis oftopic over een andere user??? ploinkkkkk krijg plotst een deja vue gevoel....![]()
Misschien mogen we hem niet meer zien omdat hij teveel op heeft... met permissie van achter.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Stream 2? Daar slaapt iedereen.
We willen Eric zien![]()
Daar betalen we niet niet voor!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien mogen we hem niet meer zien omdat hij teveel op heeft... met permissie van achter.
Ktsssssss....quote:Op zondag 13 mei 2007 03:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan dit naar slowchat,want tis oftopic over een andere user??? ploinkkkkk krijg plotst een deja vue gevoel....![]()
Welnee... Prospera is gewoon een malloot die wel vaker zeurt en dus het beste genegeerd kan worden.quote:
Nee Huub en Lieke zijn aan het praten,in de keuken zei Huub tegen Lieke dat hij haar in bed de echte reden van zijn boosheid zou vertellen.Vandaar dus geen geluid waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Stream 2? Daar slaapt iedereen.
We willen Eric zien![]()
Wij.... willen Eric zien, wij willen Eric zien wij willen Eric zien wij willen Eric zien! Wij..................Willlen Eric zien wij willen Eric zien, wij willen Eric zien wij willen Eric zien!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:17 schreef Tissik het volgende:
Wrom geen beeld van Nicolaas en Eric? Ben toch erg nieuwsgierig, hoe Eric zometeen rustig naast Nicolaas wil gaan slapen?
Zullen we de persoonlijke aanvallen even achterwege laten?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee... Prospera is gewoon een malloot die wel vaker zeurt en dus het beste genegeerd kan worden.
Stelletje teringlijers zou Jaap zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee Huub en Lieke zijn aan het praten,in de keuken zei Huub tegen Lieke dat hij haar in bed de de echte reden van zijn boosheid zou vertellen.Vandaar dus geen geluid waarschijnlijk.
praten vrijen bedoel je.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee Huub en Lieke zijn aan het praten,in de keuken zei Huub tegen Lieke dat hij haar in bed de de echte reden van zijn boosheid zou vertellen.Vandaar dus geen geluid waarschijnlijk.
Disana kan nog geen linkjes kopieerenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, je zit dus met opzet en plezier zo vaak te zeuren over mijn COSsen. In dat geval kan ik je alleen maar zeggen dat je wel vaker vreemd overkomt, en dat verdere aandacht daaraan niet nodig is.
Ja, misschien is zijn briket wel afgebrokkeld! Daarom doet 'ie nu al die heterosexuele dingen, natuurlijkquote:
Opmerkelijk zoals jij altijd maar 1 kant ziet, Mootje. Ook maar weer negeren dan hequote:Op zondag 13 mei 2007 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we de persoonlijke aanvallen even achterwege laten?
Ik gok op bier en tietenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Stelletje teringlijers zou Jaap zeggen
Persoonlijke aanvallen in het algemeen.......quote:Op zondag 13 mei 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Opmerkelijk zoals jij altijd maar 1 kant ziet, Mootje. Ook maar weer negeren dan he![]()
Wat ben jij opstandig Cyn!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kweet het,voel mn promotie naderen,vandaar dat ik zo mn best doe![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht toch echt dat ik Lieke al een tijdje geleden naar bed had zien gaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee Huub en Lieke zijn aan het praten,in de keuken zei Huub tegen Lieke dat hij haar in bed de echte reden van zijn boosheid zou vertellen.Vandaar dus geen geluid waarschijnlijk.
Ja hoor, Huub wilt in bed maar twee dingen...quote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee Huub en Lieke zijn aan het praten,in de keuken zei Huub tegen Lieke dat hij haar in bed de echte reden van zijn boosheid zou vertellen.Vandaar dus geen geluid waarschijnlijk.
Nee, laat hem maar gaanquote:Op zondag 13 mei 2007 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we de persoonlijke aanvallen even achterwege laten?
Mootie heeft wel gelijk, laten we het aub bij de COS houden hierquote:Op zondag 13 mei 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Opmerkelijk zoals jij altijd maar 1 kant ziet, Mootje. Ook maar weer negeren dan he![]()
Vertel!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sttt heb een leermeester hier![]()
daarbij ben ik zelf ook niet op mn bekkie gevallen![]()
ik doe niets,geef slechtst antwoord op vragen....quote:Op zondag 13 mei 2007 03:25 schreef Day het volgende:
Disana en Prospera, kunnen jullie dit elders uit gaan vechten.
En Cindy, schei uit!![]()
Cindy ga doorquote:Op zondag 13 mei 2007 03:25 schreef Day het volgende:
nou euhhhh...***haalt lange teug adem om verhaal te vertelllen**** maaruhhh mag niet van modje.....quote:
Heeft amanda dat bier en tieten dan niet van Jaap?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:24 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee dat is Amanda
Jaap zou zeggen murder death kill![]()
Jaap modus on: DAT MEEEEEEN JE NIET: Jaap modus off..quote:Op zondag 13 mei 2007 03:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou euhhhh...***haalt lange teug adem om verhaal te vertelllen**** maaruhhh mag niet van modje.....![]()
Nou ik was toch aan het vechtenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:25 schreef Day het volgende:
Dat zal best, maar ze heeft t vanavond zo vaak geroepen dat ik t automatisch aan haar linkquote:Op zondag 13 mei 2007 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft amanda dat bier en tieten dan niet van Jaap?
Misschien wil jij Prospera eens vriendelijk vragen op te houden bij veel COSsen die ik open negatief commentaar te leveren? Jij hebt waarschijnlijk meer zeggingskracht als mod dan ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:25 schreef Day het volgende:
Zo een beetje de halve cosquote:Op zondag 13 mei 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou ik was toch aan het vechten![]()
In welke post ook al weer??
JA ECHT HOOR,ZE ZIJN ALLEMAAL TEGEN ME! (amanda modus weer off)quote:Op zondag 13 mei 2007 03:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jaap modus on: DAT MEEEEEEN JE NIET: Jaap modus off..![]()
quote:Luidzingend verliet ik met Amanda de camping. "Bier & tieten lalalala, bier & tieten lalalalalaaaaaaaa" en het volgende lied zette ik snel in "wijjjjjjj willen tietuhhhh zien". Wat moet dat een shot geweest zijn haha. Mijn missie om uit te vinden of de tieten echt of nep zijn heb ik met goed gevolg behaald. Ik stelde de stoephoer een dilemma voor. Of ik ga in mijn ranspak (Judith had eieren & modder over me heen gegooid; straks meer daarover) in het 2-persoons bed slapen, of je gaat me topless in bad wassen. Jahooooor tjakkaaaaa!!! Voorover gebogen stond het tietenmonster mijn eierkapsel te wassen, ik gluurde stiekempjes onder de boobies en zag daar 2 littekens pal onder de boobie zitten. Omdat ik dit geheim heb ontdekt, bood de stoephoer haar lichaam aan om mijn stilzwijgen te kopen. Het glijmiddel vloeide rijkelijk en het genot was groot. Vooral mijn nieuwe brandwonden van het kaarsvetmasochisme stemmen me zeer tevree, dit breng me dichter tot mijn doel om hier in de kooi te sterven aan infecties.
Gaan we dit gezeik weer krijgen?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wil jij Prospera eens vriendelijk vragen op te houden bij veel COSsen die ik open negatief commentaar te leveren? Jij hebt waarschijnlijk meer zeggingskracht als mod dan ik.
'We' krijgen dit gezeik door Prospera. Dit is niet de eerste keer dat ze het doet, en zoals je ziet gaan een aantal users er graag in mee. Aan jou om de COSsen schoon te houdenquote:
Of gezeik naar FB verwijzenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
'We' krijgen dit gezeik door Prospera. Dit is niet de eerste keer dat ze het doet, en zoals je ziet gaan een aantal users er graag in mee. Aan jou om de COSsen schoon te houden![]()
Het wordt misschien nog interessant als Eric en Sint Nicolaas terugkomen, of zijn ze dat nou op stream 2?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:35 schreef cindy10 het volgende:
zijn er uberhaupt nog bewoners wakker,of moet ik nu echt mn tijd gaan vullen ?![]()
mens hou op met zeuren,en hoog van de toren blazen,dan blijft het gezellig!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
'We' krijgen dit gezeik door Prospera. Dit is niet de eerste keer dat ze het doet, en zoals je ziet gaan een aantal users er graag in mee. Aan jou om de COSsen schoon te houden![]()
Ja wat Eric deed was absoluut verkeerd bijna/zelfs aanranding, als Nicolaas daar werk van wil maken staat hij sterk.quote:
Je kunt je afvragen waarom een aantal users er in meegaanquote:Op zondag 13 mei 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
mischien wil amanda wel op je schoot,nu ze door brian half verstoten is,en hij zn heil zoekt bij mama tasja?quote:
Mooi, als je DAT nu ook eens zegt tegen Prospera die bijna elke nacht wel iets te drammen heeft over een COS die door mij is geopend.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mens hou op met zeuren,en hoog van de toren blazen,dan blijft het gezellig!![]()
effe tussendoor....doe je goed!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen waarom een aantal users er in meegaan
Je kunt wijselijk besluiten om Prospera te negeren
Ik ben geen mod om jouw ruzies te beslechten.
Ik ben hier als mod om orde te houden, ervoor te waken dat de policy niet geschonden worden en er voor te zorgen dat de sfeer enigszins normaal blijft.
Volgens mij ging Amanda uit eigen beweging.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:33 schreef BuffyJan het volgende:
En Amanda wordt weer in n ander bed neergelegd.
Mn peuk is alweer n tijdje op, ik ga nu echt slapen![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Punt 1 heb ik zelf al gemeld en opgevolgd. Voor punt 2 moet je bij Prospera zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen waarom een aantal users er in meegaan
Je kunt wijselijk besluiten om Prospera te negeren
Ik ben geen mod om jouw ruzies te beslechten.
Ik ben hier als mod om orde te houden, ervoor te waken dat de policy niet geschonden worden en er voor te zorgen dat de sfeer enigszins normaal blijft.
Volgens mij gaf hij hem wel een trapquote:Op zondag 13 mei 2007 03:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ja wat Eric deed was absoluut verkeerd bijna/zelfs aanranding, als Nicolaas daar werk van wil maken staat hij sterk.
Wacht ff je mag jezelf wel verdedigen, als Nic hierdoor wordt uitgezet zou ik dat schandalig vinden. Hij hoeft zich door niemand te laten misbruiken, laat nic. maar het voorbeeld voor Amanda en Lieke zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:42 schreef Donnie29 het volgende:
Nic staat sterk, maar trappen is toch geweld?
Misschien werd Amanda Natasia iets te handtastelijk?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:42 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij ging Amanda uit eigen beweging.
ik klier niet...merk alleen dat je al de hele avond vrij agressief op alles en iedereen reageerd...quote:Op zondag 13 mei 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, als je DAT nu ook eens zegt tegen Prospera die bijna elke nacht wel iets te drammen heeft over een COS die door mij is geopend.
Klier lekker verder, misschien doet Day'tje zelfs nog wel even verder mee![]()
zegt ze? hahahaha ken geen frans,maar frans kent mij wel!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:46 schreef FuTilE het volgende:
Qui fait le son?
Mensen toch laten we niet hetzelfde gedrag als de bewoners tonen ,wij hebben nog de gelegenheid om dit te ontvluchten de mensen uit de kooi niet, dus hun gedrag is nog enigzins wel met moeite te volgen, gedrag van kokkers die de vrijheid hebben wordt moeilijker.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Punt 1 heb ik zelf al gemeld en opgevolgd. Voor punt 2 moet je bij Prospera zijn.
Volgens mij is dat Jaap, maar het is een raadsel wat hij allemaal aan het doen is.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:46 schreef FuTilE het volgende:
Qui fait le son?
Mag dat in het spaans of engels BITTE?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:46 schreef FuTilE het volgende:
Qui fait le son?
Je n'ais cést pasquote:Op zondag 13 mei 2007 03:46 schreef FuTilE het volgende:
Qui fait le son?
Wat Natasia en Brian bij Amanda deden vond ik zeker zo erg vanavond. Hoe ze haar meenamen naar beneden vanuit het kantoor en haar kleren uit trokken en daarna onder de douche dwongen....quote:Op zondag 13 mei 2007 03:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ja wat Eric deed was absoluut verkeerd bijna/zelfs aanranding, als Nicolaas daar werk van wil maken staat hij sterk.
met kokkers bedoel je fokkers neem ik aan?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:47 schreef maril het volgende:
[..]
Mensen toch laten we niet hetzelfde gedrag als de bewoners tonen ,wij hebben nog de gelegenheid om dit te ontvluchten de mensen uit de kooi niet, dus hun gedrag is nog enigzins wel met moeite te volgen, gedrag van kokkers die de vrijheid hebben wordt moeilijker.
Stokbrood?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zegt ze? hahahaha ken geen frans,maar frans kent mij wel!![]()
Ik moet helemaal niets, laat dat even duidelijk zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Punt 1 heb ik zelf al gemeld en opgevolgd. Voor punt 2 moet je bij Prospera zijn.
Trap van Nicolaasquote:Op zondag 13 mei 2007 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij hem wel een trap![]()
Maar wel nav erics gedrag ja
Ik vond het afschuwelijk. En daar wreekt zich het karakter van Amanda weer: die protesteert wel wat lacherig, maar laat het zich toch allemaal aandoen. En later geloofde Eric zelfs dat ze echt dronken was.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat Natasia en Brian bij Amanda deden vond ik zeker zo erg vanavond. Hoe ze haar meenamen naar beneden vanuit het kantoor en haar kleren uit trokken en daarna onder de douche dwongen....
Ach, dat is allemaal 'zorgzaamheid'. Amanda weet niet beter, ze heeft een sterke, gidsende hand nodig.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat Natasia en Brian bij Amanda deden vond ik zeker zo erg vanavond. Hoe ze haar meenamen naar beneden vanuit het kantoor en haar kleren uit trokken en daarna onder de douche dwongen....
Hij boert er in ieder geval stevig bij, dus het bevalt hem.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Jaap, maar het is een raadsel wat hij allemaal aan het doen is.
Handen alleen is niet genoegquote:Op zondag 13 mei 2007 03:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, dat is allemaal 'zorgzaamheid'. Amanda weet niet beter, ze heeft een sterke, gidsende hand nodig.![]()
Misschien wilt hij een zoon?quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets, laat dat even duidelijk zijn.
Er zijn 2 mensen aan het kijven in de COS en dat hoort niet. Ik vraag aan beide mensen of ze dat elders willen doen. Waar, kan me geen reet schelen, dat zoeken jullie maar met z'n 2-en uit, als er het maar niet in de COS is.
Prospera begrijpt de boodschap, jij duidellijk niet.
En ik ben hier nu klaar mee!
Die hebben we allwemaal wel eens nodigquote:Op zondag 13 mei 2007 03:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, dat is allemaal 'zorgzaamheid'. Amanda weet niet beter, ze heeft een sterke, gidsende hand nodig.![]()
Alleen van horen zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:50 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jaa dieeee frans stokbrood,ken jij hem ook??![]()
Ja je bent uiterst vermoeiend ja, goed dat je dat zelf doorhebt.quote:
nou ik keek de goudenkooi,en zat te baden in luxe,en plots ontdekte ik frans stokbrood!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen van horen zeggen![]()
Waar ken jij hem van dan?
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ja je bent uiterst vermoeiend ja, goed dat je dat zelf doorhebt.
OMG ik moet dus eigenlijk ook onder de douche en zo, en slapenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
met kokkers bedoel je fokkers neem ik aan?![]()
Ja, maar jammer genoeg legt Natasia hem op de verkeerde mensen en dan ook nog eens op de verkeerde plekken.quote:
Day je bent okee hè dat je dat maar ff weetquote:Op zondag 13 mei 2007 03:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ja je bent uiterst vermoeiend ja, goed dat je dat zelf doorhebt.
Ja, die Day is zo okee dat ze de topic-titel die een user bedenkt even omzet naar een titel die haarzelf beter bevalt en die helemaal tegen de mening van de topic-starter is. Goede moderatorquote:Op zondag 13 mei 2007 03:55 schreef maril het volgende:
[..]
Day je bent okee hè dat je dat maar ff weet![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hij boert er in ieder geval stevig bij, dus het bevalt hem.
Je bent sylvia en wilt weer terugquote:Op zondag 13 mei 2007 03:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou ik keek de goudenkooi,en zat te baden in luxe,en plots ontdekte ik frans stokbrood!
eenmaal dat geproeft wil je niet meer terug naar je armoede,dus ik doe mn uiterste best frans voor me te winnen![]()
Ik kreeg gisteren van verschillende mensen te horen dat ik beter even kon stoppen...quote:
Gaat het daar om?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die Day is zo okee dat ze de topic-titel die een user bedenkt even omzet naar een titel die haarzelf beter bevalt en die helemaal tegen de mening van de topic-starter is. Goede moderator![]()
Nee, want dan heeft ze een geniaal excuus, dan maak ik nl. gebruik van mijn macht.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren van verschillende mensen te horen dat ik beter even kon stoppen...
Ik schuif hem nu even door naar jou
Oh, maar ik wil hier best een officiele waarschuwing of ban of wat dan ook voor riskeren hoor. Jij niet, als het om je principes gaat? Moet je eens kijken naar de titel die Day zonder noodzaak aan mijn COS heeft gegeven... dat is zo ontzettend tegen mijn mening over Huub.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren van verschillende mensen te horen dat ik beter even kon stoppen...
Ik schuif hem nu even door naar jou
Yeah! Ik zag net iemand flink kwijlen op zijn kussensloop.quote:
FF dit ,die topic telde feitelijk niet, maar, omdat hij er al stond werd hij overgenomen met een andere nummering of hoe men dat ook noemt, omdat hij te laat was maar nog niet was weggedaan, men heeft gevraagd of we met deze doorgingen en de mensen die daar op dat moment waren hadden geen bezwaar dus het is op een democratische wijze overgenomen.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die Day is zo okee dat ze de topic-titel die een user bedenkt even omzet naar een titel die haarzelf beter bevalt en die helemaal tegen de mening van de topic-starter is. Goede moderator![]()
wrm blijf je doorgaan...?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je hebt je macht gebruikt toen je de titel van deze COS veranderde. Jou was gevraagd of het nummer opgehoogd kon worden, niet de titel. Die titel staat er nu onder mijn naam terwijl ik hem niet onderschrijf. Zoiets kun je niet maken.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:01 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, want dan heeft ze een geniaal excuus, dan maak ik nl. gebruik van mijn macht.
Dat is nl. altijd zo als Disana haar zin niet krijgt.
Pffff gezeik over wie een cos opent en wat de naam isquote:Op zondag 13 mei 2007 03:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind het ronduit belachelijk dat Disana hier de 'zwarte piet' krijgt toegespeeld, wil me er niet in mengen, maar dit gaat te ver!
alleen als bolle en fries er ook zijn,daarbij geen inleg,wel huub maar geen brian....en das maar het begin van mn lijstje met wensen!quote:
Zo is datquote:Op zondag 13 mei 2007 04:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gaat het daar om?![]()
Wat maakt jou dat nou uit? Niets zo vergankelijk als een topictitel.
Nee, de mod werd gevraagd het nummer te veranderen, niet de titel. Ik sta niet achter de titel terwijl die nu wel op mijn naam staat.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:02 schreef maril het volgende:
[..]
FF dit ,die topic telde feitelijk niet, maar, omdat hij er al stond werd hij overgenomen met een andere nummering of hoe men dat ook noemt, omdat hij te laat was maar nog niet was weggedaan, men heeft gevraagd of we met deze doorgingen en de mensen die daar op dat moment waren hadden geen bezwaar dus het is op een democratische wijze overgenomen.
Het is mijn mening niet, daar gaat het om. Day heeft zoiets gewoon niet te doen als wij de titel aanmaken.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gaat het daar om?![]()
Wat maakt jou dat nou uit? Niets zo vergankelijk als een topictitel.
OMG ik zie de TT nu pasquote:Op zondag 13 mei 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar ik wil hier best een officiele waarschuwing of ban of wat dan ook voor riskeren hoor. Jij niet, als het om je principes gaat? Moet je eens kijken naar de titel die Day zonder noodzaak aan mijn COS heeft gegeven... dat is zo ontzettend tegen mijn mening over Huub.
Omdat ik het niet erg vind eventueel een waarschuwing te krijgen voor mijn principes. Die principes heb ik al verwoord.quote:
Aan de andere kant als Brain weg is heb je niets meer om af te reageren , dat heb ik met Huub , in de populariteit moet hij wat lager wat lager, maar hij moet wel blijven want als ik me niet meer stoor zoals dat softe gezeik vandaag overdag, kijk ik niet meer. tja echt normaal ben ik dis nietquote:Op zondag 13 mei 2007 04:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
alleen als bolle en fries er ook zijn,daarbij geen inleg,wel huub maar geen brian....en das maar het begin van mn lijstje met wensen!
![]()
tjee vind je het echt nodig zo te zeiken over een klein iets?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar ik wil hier best een officiele waarschuwing of ban of wat dan ook voor riskeren hoor. Jij niet, als het om je principes gaat? Moet je eens kijken naar de titel die Day zonder noodzaak aan mijn COS heeft gegeven... dat is zo ontzettend tegen mijn mening over Huub.
Vraag moderator Day waarom ze hem heeft veranderd. Zonder die onnodige ingreep was dit geen issue geweest.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:05 schreef patist het volgende:
kan dit niet privé?.... zeuren over een topic-titel/nummer?
forum@fok.nl daar mag je commentaar naar toe.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ik het niet erg vind eventueel een waarschuwing te krijgen voor mijn principes. Die principes heb ik al verwoord.
ieder zijn mening.... klaarquote:Op zondag 13 mei 2007 04:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Vraag moderator Day waarom ze hem heeft veranderd. Zonder die onnodige ingreep was dit geen issue geweest.
moet zeggen,dat je hier wel een punt hebt .....quote:Op zondag 13 mei 2007 04:06 schreef maril het volgende:
[..]
Aan de andere kant als Brain weg is heb je niets meer om af te reageren , dat heb ik met Huub , in de populariteit moet hij wat lager wat lager, maar hij moet wel blijven want als ik me niet meer stoor zoals dat softe gezeik vandaag overdag, kijk ik niet meer. tja echt normaal ben ik dis niet![]()
Ik schreef niet dat ik hem raar vond, maar dat het al even geleden was dat Natasia en Brian zo met Amanda omgingen. Maar ik heb de opening eraan aangepast, en bovendien viel er nog steeds iets te zeggen over die drie.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG ik zie de TT nu pas![]()
Moet je maar niet zeggen dat je je eigen TT raar vond![]()
Ik 'zeik' al elders, maar jij weigert me daar nog te woord te staan.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:07 schreef Day het volgende:
[..]
forum@fok.nl daar mag je commentaar naar toe.
En nu graag posten over COS of elders gaan zeiken.
Volgens mij zie ik nog net een kruintje boven het dekbed uitsteken daar in het midden?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
Zie ik het nu goed? Ligt Amanda niet meer bij Matasia en Brian?
Als dat zo is moet ze ook de naam veranderen , dat is dan wel weer zo, als ik een topic zet met een titel en die wordt dusdanig veranderd dat het een titel is waar ik niet achtersta, kan ik mij voorstellen dat je over de zeik bent.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de mod werd gevraagd het nummer te veranderen, niet de titel. Ik sta niet achter de titel terwijl die nu wel op mijn naam staat.
Dat is heel normaal, je moet wel aan het programma denkenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:06 schreef maril het volgende:
[..]
Aan de andere kant als Brain weg is heb je niets meer om af te reageren , dat heb ik met Huub , in de populariteit moet hij wat lager wat lager, maar hij moet wel blijven want als ik me niet meer stoor zoals dat softe gezeik vandaag overdag, kijk ik niet meer. tja echt normaal ben ik dis niet![]()
Joh ga slapen ende zeikenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik 'zeik' al elders, maar jij weigert me daar nog te woord te staan.
Dankjewel, maril.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:14 schreef maril het volgende:
[..]
Als dat zo is moet ze ook de naam veranderen , dat is dan wel weer zo, als ik een topic zet met een titel en die wordt dusdanig veranderd dat het een titel is waar ik niet achtersta, kan ik mij voorstellen dat je over de zeik bent.
Volgens mij moet je echt naar bedquote:Op zondag 13 mei 2007 04:15 schreef maril het volgende:
edit
Dat topic was oud, had eingelijk geen bestaansrecht, had het ook kunnen sluiten, maarIk zag dat er toch in gepost werd en heb daarom snel het nummer veranderd en de TT naar de omstandigheden verandert, zodat we door konden. Let wel: ik heb alles verandert voordat Disana de OP had veranderd.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:14 schreef maril het volgende:
[..]
Als dat zo is moet ze ook de naam veranderen , dat is dan wel weer zo, als ik een topic zet met een titel en die wordt dusdanig veranderd dat het een titel is waar ik niet achtersta, kan ik mij voorstellen dat je over de zeik bent.
Net als in de gouden kooiquote:Op zondag 13 mei 2007 04:14 schreef patist het volgende:
meer dan "gezeik" lees ik niet meer... ik weet het .. ik ben een lezer... geen poster... maar ik vind het allemaal wel vermoeiend zo... mensen, welterusten en succes.
(één nachtje slapen en alles en iedereen knuffelt elkaar weer)![]()
Als we maar geen alcoholverbod krijgenquote:
wil even zeggen dat ik je geduld bewonder...quote:Op zondag 13 mei 2007 04:17 schreef Day het volgende:
[..]
Dat topic was oud, had eingelijk geen bestaansrecht, had het ook kunnen sluiten, maarIk zag dat er toch in gepost werd en heb daarom snel het nummer veranderd en de TT naar de omstandigheden verandert, zodat we door konden. Let wel: ik heb alles verandert voordat Disana de OP had veranderd.
Dan zet je het nu terug. Je hebt de middelen, je ziet dat je me iets laat zeggen dat ik niet vind, klaar.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:17 schreef Day het volgende:
[..]
Dat topic was oud, had eingelijk geen bestaansrecht, had het ook kunnen sluiten, maarIk zag dat er toch in gepost werd en heb daarom snel het nummer veranderd en de TT naar de omstandigheden verandert, zodat we door konden. Let wel: ik heb alles verandert voordat Disana de OP had veranderd.
Nee, gossie ik kan niet naar bedje toe blijf hengen hier wat erg , maar goed ze is verhuisd , heeft iemand Eric en Nicolaas al gezien , of zitten ze nog bij de buren.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
Zie ik het nu goed? Ligt Amanda niet meer bij Matasia en Brian?
tjeezus blijf je nou aan de gang?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zet je het nu terug. Je hebt de middelen, je ziet dat je me iets laat zeggen dat ik niet vind, klaar.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 13 mei 2007 04:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wil jij stoppen met vloeken? anders krijg je een ban!![]()
De actie zit hier en niet daarquote:Op zondag 13 mei 2007 04:21 schreef PC eend het volgende:
Kan de redactie niet ff melden dat we naar bed kunnen
Anders zit ik hier de hele nacht tevergeefs op de return van eric en nico te wachten![]()
Nicolaas had ook zin in sex, maar dat mocht absoluut niet getaped worden, dus hop.... naar de 'Witte Bergen' samen met Natrasha...quote:Op zondag 13 mei 2007 04:21 schreef PC eend het volgende:
Anders zit ik hier de hele nacht tevergeefs op de return van eric en nico te wachten![]()
Foei, wat een stoute gedachtenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nicolaas had ook zin in sex, maar dat mocht absoluut niet getaped worden, dus hop.... naar de 'Witte Bergen' samen met Natrasha...![]()
O ja, zo ver is mijn fantasie vanavond nog niet gegaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nicolaas had ook zin in sex, maar dat mocht absoluut niet getaped worden, dus hop.... naar de 'Witte Bergen' samen met Natrasha...![]()
Het kan zijn dat Eric het in zijn (haar) dronken bui weer heeft geprobeerd, en dat Nico daarover geklaagd heeft. Overleg met achter daarover krijgen we natuurlijk niet te zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 04:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is toch heel raar, dat ze zolang weg zijn...![]()
Kan je lang wachtenquote:Op zondag 13 mei 2007 04:21 schreef PC eend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |