Ja hoor, Huub wilt in bed maar twee dingen...quote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee Huub en Lieke zijn aan het praten,in de keuken zei Huub tegen Lieke dat hij haar in bed de echte reden van zijn boosheid zou vertellen.Vandaar dus geen geluid waarschijnlijk.
Nee, laat hem maar gaanquote:Op zondag 13 mei 2007 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we de persoonlijke aanvallen even achterwege laten?
Mootie heeft wel gelijk, laten we het aub bij de COS houden hierquote:Op zondag 13 mei 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Opmerkelijk zoals jij altijd maar 1 kant ziet, Mootje. Ook maar weer negeren dan he![]()
Vertel!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sttt heb een leermeester hier![]()
daarbij ben ik zelf ook niet op mn bekkie gevallen![]()
ik doe niets,geef slechtst antwoord op vragen....quote:Op zondag 13 mei 2007 03:25 schreef Day het volgende:
Disana en Prospera, kunnen jullie dit elders uit gaan vechten.
En Cindy, schei uit!![]()
Cindy ga doorquote:Op zondag 13 mei 2007 03:25 schreef Day het volgende:
nou euhhhh...***haalt lange teug adem om verhaal te vertelllen**** maaruhhh mag niet van modje.....quote:
Heeft amanda dat bier en tieten dan niet van Jaap?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:24 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nee dat is Amanda
Jaap zou zeggen murder death kill![]()
Jaap modus on: DAT MEEEEEEN JE NIET: Jaap modus off..quote:Op zondag 13 mei 2007 03:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou euhhhh...***haalt lange teug adem om verhaal te vertelllen**** maaruhhh mag niet van modje.....![]()
Nou ik was toch aan het vechtenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:25 schreef Day het volgende:
Dat zal best, maar ze heeft t vanavond zo vaak geroepen dat ik t automatisch aan haar linkquote:Op zondag 13 mei 2007 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft amanda dat bier en tieten dan niet van Jaap?
Misschien wil jij Prospera eens vriendelijk vragen op te houden bij veel COSsen die ik open negatief commentaar te leveren? Jij hebt waarschijnlijk meer zeggingskracht als mod dan ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:25 schreef Day het volgende:
Zo een beetje de halve cosquote:Op zondag 13 mei 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou ik was toch aan het vechten![]()
In welke post ook al weer??
JA ECHT HOOR,ZE ZIJN ALLEMAAL TEGEN ME! (amanda modus weer off)quote:Op zondag 13 mei 2007 03:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jaap modus on: DAT MEEEEEEN JE NIET: Jaap modus off..![]()
quote:Luidzingend verliet ik met Amanda de camping. "Bier & tieten lalalala, bier & tieten lalalalalaaaaaaaa" en het volgende lied zette ik snel in "wijjjjjjj willen tietuhhhh zien". Wat moet dat een shot geweest zijn haha. Mijn missie om uit te vinden of de tieten echt of nep zijn heb ik met goed gevolg behaald. Ik stelde de stoephoer een dilemma voor. Of ik ga in mijn ranspak (Judith had eieren & modder over me heen gegooid; straks meer daarover) in het 2-persoons bed slapen, of je gaat me topless in bad wassen. Jahooooor tjakkaaaaa!!! Voorover gebogen stond het tietenmonster mijn eierkapsel te wassen, ik gluurde stiekempjes onder de boobies en zag daar 2 littekens pal onder de boobie zitten. Omdat ik dit geheim heb ontdekt, bood de stoephoer haar lichaam aan om mijn stilzwijgen te kopen. Het glijmiddel vloeide rijkelijk en het genot was groot. Vooral mijn nieuwe brandwonden van het kaarsvetmasochisme stemmen me zeer tevree, dit breng me dichter tot mijn doel om hier in de kooi te sterven aan infecties.
Gaan we dit gezeik weer krijgen?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wil jij Prospera eens vriendelijk vragen op te houden bij veel COSsen die ik open negatief commentaar te leveren? Jij hebt waarschijnlijk meer zeggingskracht als mod dan ik.
'We' krijgen dit gezeik door Prospera. Dit is niet de eerste keer dat ze het doet, en zoals je ziet gaan een aantal users er graag in mee. Aan jou om de COSsen schoon te houdenquote:
Of gezeik naar FB verwijzenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
'We' krijgen dit gezeik door Prospera. Dit is niet de eerste keer dat ze het doet, en zoals je ziet gaan een aantal users er graag in mee. Aan jou om de COSsen schoon te houden![]()
Het wordt misschien nog interessant als Eric en Sint Nicolaas terugkomen, of zijn ze dat nou op stream 2?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:35 schreef cindy10 het volgende:
zijn er uberhaupt nog bewoners wakker,of moet ik nu echt mn tijd gaan vullen ?![]()
mens hou op met zeuren,en hoog van de toren blazen,dan blijft het gezellig!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
'We' krijgen dit gezeik door Prospera. Dit is niet de eerste keer dat ze het doet, en zoals je ziet gaan een aantal users er graag in mee. Aan jou om de COSsen schoon te houden![]()
Ja wat Eric deed was absoluut verkeerd bijna/zelfs aanranding, als Nicolaas daar werk van wil maken staat hij sterk.quote:
Je kunt je afvragen waarom een aantal users er in meegaanquote:Op zondag 13 mei 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
mischien wil amanda wel op je schoot,nu ze door brian half verstoten is,en hij zn heil zoekt bij mama tasja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |