ik ook!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:12 schreef BuffyJan het volgende:
Slapen lukt niet, toch nog maar n peuk.
Ik wil beeld van Nico en Eric
Ik zag bijna dat "uit" over het hoofdquote:Op zondag 13 mei 2007 03:11 schreef cindy10 het volgende:
stttt ben niet alleen maf,maar ook nog goedkoop uit!![]()
![]()
![]()
Heb je dat kleine intermezzo bij de computers gevolgd? Dat was echt hilarischquote:Op zondag 13 mei 2007 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moest even hardop lachen toen Fries de pet van Erics hoofd mepte.
ik sluit me zowieso aan bij die peuk!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:12 schreef BuffyJan het volgende:
Ik denk dat ze hem voorlopig even achter laten afkoelenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:12 schreef BuffyJan het volgende:
geeft niet hoor,vergat het zelf ook bijna te typen!!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:12 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik zag bijna dat "uit" over het hoofd![]()
Goed, je zit dus met opzet en plezier zo vaak te zeuren over mijn COSsen. In dat geval kan ik je alleen maar zeggen dat je wel vaker vreemd overkomt, en dat verdere aandacht daaraan niet nodig is.quote:
Shit nu zie ik het ookquote:Op zondag 13 mei 2007 03:12 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik zag bijna dat "uit" over het hoofd![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
geeft niet hoor,vergat het zelf ook bijna te typen!!![]()
Die is nu allerlei hetereosexuele dingen aan het doen, om de schade ongedaan te maken.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nicolaas zag er behoorlijk pissig uit...... waarom zien we hem niet.![]()
kan dit naar slowchat,want tis oftopic over een andere user??? ploinkkkkk krijg plotst een deja vue gevoel....quote:Op zondag 13 mei 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, je zit dus met opzet en plezier zo vaak te zeuren over mijn COSsen. In dat geval kan ik je alleen maar zeggen dat je wel vaker vreemd overkomt, en dat verdere aandacht daaraan niet nodig is.
Ik wel?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:15 schreef kybe het volgende:
geen geluid bij stream 2?
Brokkelt zo'n briket niet af?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die is nu allerlei hetereosexuele dingen aan het doen, om de schade ongedaan te maken.
Ik zag hem net door de tuin lopen met twee apparaten van Black&Decker en een pak briketten voor de barbeque.
Stream 2? Daar slaapt iedereen.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:15 schreef kybe het volgende:
geen geluid bij stream 2?
Jij komt er welquote:Op zondag 13 mei 2007 03:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan dit naar slowchat,want tis oftopic over een andere user??? ploinkkkkk krijg plotst een deja vue gevoel....![]()
Misschien mogen we hem niet meer zien omdat hij teveel op heeft... met permissie van achter.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Stream 2? Daar slaapt iedereen.
We willen Eric zien![]()
Daar betalen we niet niet voor!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien mogen we hem niet meer zien omdat hij teveel op heeft... met permissie van achter.
Ktsssssss....quote:Op zondag 13 mei 2007 03:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan dit naar slowchat,want tis oftopic over een andere user??? ploinkkkkk krijg plotst een deja vue gevoel....![]()
Welnee... Prospera is gewoon een malloot die wel vaker zeurt en dus het beste genegeerd kan worden.quote:
Nee Huub en Lieke zijn aan het praten,in de keuken zei Huub tegen Lieke dat hij haar in bed de echte reden van zijn boosheid zou vertellen.Vandaar dus geen geluid waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Stream 2? Daar slaapt iedereen.
We willen Eric zien![]()
Wij.... willen Eric zien, wij willen Eric zien wij willen Eric zien wij willen Eric zien! Wij..................Willlen Eric zien wij willen Eric zien, wij willen Eric zien wij willen Eric zien!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:17 schreef Tissik het volgende:
Wrom geen beeld van Nicolaas en Eric? Ben toch erg nieuwsgierig, hoe Eric zometeen rustig naast Nicolaas wil gaan slapen?
Zullen we de persoonlijke aanvallen even achterwege laten?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee... Prospera is gewoon een malloot die wel vaker zeurt en dus het beste genegeerd kan worden.
Stelletje teringlijers zou Jaap zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee Huub en Lieke zijn aan het praten,in de keuken zei Huub tegen Lieke dat hij haar in bed de de echte reden van zijn boosheid zou vertellen.Vandaar dus geen geluid waarschijnlijk.
praten vrijen bedoel je.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee Huub en Lieke zijn aan het praten,in de keuken zei Huub tegen Lieke dat hij haar in bed de de echte reden van zijn boosheid zou vertellen.Vandaar dus geen geluid waarschijnlijk.
Disana kan nog geen linkjes kopieerenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed, je zit dus met opzet en plezier zo vaak te zeuren over mijn COSsen. In dat geval kan ik je alleen maar zeggen dat je wel vaker vreemd overkomt, en dat verdere aandacht daaraan niet nodig is.
Ja, misschien is zijn briket wel afgebrokkeld! Daarom doet 'ie nu al die heterosexuele dingen, natuurlijkquote:
Opmerkelijk zoals jij altijd maar 1 kant ziet, Mootje. Ook maar weer negeren dan hequote:Op zondag 13 mei 2007 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we de persoonlijke aanvallen even achterwege laten?
Ik gok op bier en tietenquote:Op zondag 13 mei 2007 03:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Stelletje teringlijers zou Jaap zeggen
Persoonlijke aanvallen in het algemeen.......quote:Op zondag 13 mei 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Opmerkelijk zoals jij altijd maar 1 kant ziet, Mootje. Ook maar weer negeren dan he![]()
Wat ben jij opstandig Cyn!quote:Op zondag 13 mei 2007 03:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kweet het,voel mn promotie naderen,vandaar dat ik zo mn best doe![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht toch echt dat ik Lieke al een tijdje geleden naar bed had zien gaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee Huub en Lieke zijn aan het praten,in de keuken zei Huub tegen Lieke dat hij haar in bed de echte reden van zijn boosheid zou vertellen.Vandaar dus geen geluid waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |