Oh, maar daar staat tegenover dat hij ook een verschrikkelijk moederskindje is.... dus we zullen zienquote:Op zondag 13 mei 2007 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
brian heeft toch een crimele inslag?? die houd zich vast niet aan regeltjes....![]()
Dan is hij de back-up van Natasja kwijt.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
brian heeft toch een crimele inslag?? die houd zich vast niet aan regeltjes....![]()
Brian has no backbone, he's just a jellyfish.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Dat is nog uiterst mild uitgedrukt.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Godverdomme, ik wilde afsluiten en zag dat Tas net een konijnfuckshow voorkwam. Wat is die Aman toch een zielig trutje en Braajen een onvoorstelbaar labiele strontzak.
Je zondagse kleedje is gepastquote:
Waarom?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:33 schreef Day het volgende:
Nou, het was me 't avondje wel, zeg.
En ik wou nog wel naar het songfestival kijken
Nou, ik denk dat Brian hem wel knijpt voor Natasja.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
we kunnen weer een poll opzetten,wanneer gaan brian en amanda weer konijnen?
ik denk vannacht,hooguit morgennacht....![]()
nederland verliest zowieso altijd,dus je hebt weinig gemist vrees ik....quote:Op zondag 13 mei 2007 02:33 schreef Day het volgende:
Nou, het was me 't avondje wel, zeg.
En ik wou nog wel naar het songfestival kijken
Doe er een schepje bovenop, het kan me niet grof genoeg meer worden.quote:
Omdat het vandaag best saai was en het feestje ook niet super begon.quote:
Nope. Natasia ligt er de komende 3 nachten als een onverzettelijk roadblock tussen. De squaw heeft haar veto uitgesproken.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
we kunnen weer een poll opzetten,wanneer gaan brian en amanda weer konijnen?
ik denk vannacht,hooguit morgennacht....![]()
welnee,hij bewerktstelligd wel weer een verhaal dat amanda naaien beter is voor zn geestelijke ontwikkeling ofzo...quote:Op zondag 13 mei 2007 02:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Brian hem wel knijpt voor Natasja.
Als hij vreselijk hoge nood had zou hij met Natasja komen praten en overleggen of het kon of niet.![]()
Nederland is allang van de kaart geveegdquote:Op zondag 13 mei 2007 02:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nederland verliest zowieso altijd,dus je hebt weinig gemist vrees ik....![]()
Nou, mij wel hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe er een schepje bovenop, het kan me niet grof genoeg meer worden.
Daar woont ze!quote:Op zondag 13 mei 2007 02:37 schreef STAP01 het volgende:
Natrasha gaat wilde naar GAYORGIE!
is het al afgelopen??????????quote:Op zondag 13 mei 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat het vandaag best saai was en het feestje ook niet super begon.
Maar het middenstukje en einde waren weer geweldig!![]()
Nedreland gaf net als vorig jaar 12 pntn aan Turkijequote:Op zondag 13 mei 2007 02:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zoals je ziet,volg ik het dus al tijden niet meer!![]()
+ een bijbehorende uitkering?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nedreland gaf net als vorig jaar 12 pntn aan Turkije
Ja net als Huub weet wat hij met zijn meisje doet, kruipen zal Like voor hem, wat zijn het toch walgelijke mensen daar, geef mij dan maar Jaar tart die jongen gewoon niet, tis opzich eeen goede lobbes.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, diep in hun hart weten ze wel wat ze met 'hun meisje' doen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:38 schreef FuTilE het volgende:
Ik loof een alternatieve nobelprijs uit voor degene die een krachtiger type afzuigkap uitvindt!
[afbeelding]
lijkt mij een eerlijke vraag? wrm eric wel en hij niet? of moet hij ook een jurk aantrekken om zn alcohol limiet te mogen overschrijden?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:39 schreef Day het volgende:
Huub heeft een discussie met iemand van de redactie waarom Natrasha wel mag drinken en hij niet.
Een goede lobbes die geen fatsoensnormen kent, en passant zonder enige scrupules mensen kapot probeert te maken.... lobbes...... ik heb er toch een ander beeld bij.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ja net als Huub weet wat hij met zijn meisje doet, kruipen zal Like voor hem, wat zijn het toch walgelijke mensen daar, geef mij dan maar Jaar tart die jongen gewoon niet, tis opzich eeen goede lobbes.![]()
Terecht hij zou zolang hji in de kooi zit niet meer dan 3 glazen mogen drinken net als Amanda beide kunnen er gewoon niet tegen. en ik denk nog steeds dat Lieke lesbies is alleeen wil ze bij Huub blijven vw het leuke verhaal hierin en de populariteitsnivo van Huub. maar ze genoot meer van het tongen met Amanda als dat ze met Huub doet.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:40 schreef Tissik het volgende:
Huub neemt snel een slok uit Eric's glas: moet je eens kijken hoe snel de telefoon gaat!
En inderdaad: foon!
Huub: waarom mag Eric wel drinken en ik niet?
hmhm, ok, ja, hmhm, hmhm, hmhm...
Huub is duidelijk pissed off, dat hij niet meer mag drinken en Eric wel.
Ik denk het nietquote:Op zondag 13 mei 2007 02:39 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij heeft Huub die Fucking Flens aan de foon
bij het woord lobbes zie ik een soort hond met hangwangen...oke jaap lijkt daarop,maar zn karakter is alles behalve lobbes,of goedsulquote:Op zondag 13 mei 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een goede lobbes die geen fatsoensnormen en kent, en passant zonder enige scrupules mensen kapot probeert te maken.... lobbes...... ik heb er toch een ander beeld bij.
KASSA. Niet zelf uitgevonden maar wel gevonden: de smoel van Huub, die zuigt alles af wat hem voor het spel,gelegen komt, cunt or dick, het schijnt hem niet uit te maken. Ik claim die prijs.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:38 schreef FuTilE het volgende:
Ik loof een alternatieve nobelprijs uit voor degene die een krachtiger type afzuigkap uitvindt!
[afbeelding]
hahahaha jij hebt het maar druk met die inrichting he?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:44 schreef Tissik het volgende:
Het kleed onder de eettafel is verwijderd, de gouden poefjes zijn weg, en er is een normale salontafel neergezet in de woonkamer.
Jaap is een lobbes. Een boerende lobbes, weliswaar, maar een lobbes.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een goede lobbes die geen fatsoensnormenen kent, en passant zonder enige scrupules mensen kapot probeert te maken.... lobbes...... ik heb er toch een ander beeld bij.
Zou de Boedha nog gaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:44 schreef Tissik het volgende:
Het kleed onder de eettafel is verwijderd, de gouden poefjes zijn weg, en er is een normale salontafel neergezet in de woonkamer.
Hij vind dat hij beloond moet worden omdat weer 'geleverd' heeftquote:Op zondag 13 mei 2007 02:40 schreef Tissik het volgende:
Huub neemt snel een slok uit Eric's glas: moet je eens kijken hoe snel de telefoon gaat!
En inderdaad: foon!
Huub: waarom mag Eric wel drinken en ik niet?
hmhm, ok, ja, hmhm, hmhm, hmhm...
Huub is duidelijk pissed off, dat hij niet meer mag drinken en Eric wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |