Nou de kindjes kunnen weer trots zijn op hun moeder.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:32 schreef Tissik het volgende:
Natasja heeft het weer voor elkaar, en heeft Amanda weer onder de douche gemanoeuvreerd. Natasja wil de littekens van de borstvergroting zelf zien, zegt ze tegen Brian.
Amanda roept ondertussen de hele tijd dat ze wordt aangerand, en aangezien het doel van Natasja nu is om haar littekens eens goed te kunenn bekijken, heeft Amanda nog echt gelijk ook.
OK duidelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 01:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar toch gun ik het haar niet dat Brian boven huub komt dus dat.![]()
ksnap dan niet dat ie zon probleem had met die verhouding met huub toen die begonquote:Op zondag 13 mei 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die is sneu genoeg 17 jaar geleden overleden...
Ook als je bij de groenteboer staat kun je een touwtje tussen de billen niet altijd zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:32 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe is Lieke nog serieus te nemen , na een jurk gedragen te hebben zonder slip........![]()
???? Lieke zegt steeds dat haar vader absoluut tegen de relatie van haar en Huub is.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oh dearquote:Op zondag 13 mei 2007 01:34 schreef Liess het volgende:
Ik lig bij mijn moeder op bed te kletsen, en ik hoor ergens verder op, ALCOHOL en BEFFEN en BIER en ZOENEN...
En wat dacht je moeder toen?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:34 schreef Liess het volgende:
Ik lig bij mijn moeder op bed te kletsen, en ik hoor ergens verder op, ALCOHOL en BEFFEN en BIER en ZOENEN...
Heh? ze heeft het zelf een paar keer over haar vader gehad. . .dat ie huub maar niets vond bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 mei 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is de vader van Amanda.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hehe, ik had toch wel gedacht dat jij me favo eendje dat eerder door zou hebben.quote:
ja dacht ik ook maar ja somigge hier lullen maar watquote:Op zondag 13 mei 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
[..]
???? Lieke zegt steeds dat haar vader absoluut tegen de relatie van haar en Huub is.
Amanda's vader is overleden. Lieke's vader nietquote:Op zondag 13 mei 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
[..]
???? Lieke zegt steeds dat haar vader absoluut tegen de relatie van haar en Huub is.
Goede caps, Prospera. Te gek voor woorden dat dit zomaar kan.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:34 schreef Prospera het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet in mijn kast komen.
Brian jankt als een Hyena.
Dit is de Gouden Kooi daar kan alles..iedere keer wanneer ik denk dat het niet erger kan gebeurt er weer ietsquote:Op zondag 13 mei 2007 01:33 schreef solara4 het volgende:
gadver gadver, dit kan niet
[COS#1427] Brian mag Amanda niet meer bewerkstelligenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:25 schreef solara4 het volgende:
ik wil dat filmpje zien
Welnee zo'n geluid komt er zo nu en dan uitquote:Op zondag 13 mei 2007 01:36 schreef Tissik het volgende:
WTF, Amanda huilt!
Sorry, heb ik niet goed gelezen.quote:
Waneer houdt iedereen op Amanda Amy te noemen?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:32 schreef Polonium-120 het volgende:
natasja geilt op de littekens van amy... kan ze zich mentaal voorbereiden...
Geen idee, we hadden een erg goed serieus gesprek en ik begin keihard te lachen toen ik Amanda hoorde.quote:
waar staat dat filmpjequote:Op zondag 13 mei 2007 01:35 schreef Wopper1 het volgende:
Dat filmpje van Lieke die Huub keihard uit zit te lachen.... pffff
Fuck die chick, dumpen die handel en de oude Huub weer worden![]()
Terror![]()
en als het echt niet kan, dan is er nog altijd de streamlock.......quote:Op zondag 13 mei 2007 01:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dit is de Gouden Kooi daar kan alles..iedere keer wanneer ik denk dat het niet erger kan gebeurt er weer iets![]()
Schatje... poepie.... onderbroekje, tandjes poetsen...... tandenborsteltje...... KRENG..... bier en tieten....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |