Hij zei ook dat ze stonk. Ze zijn echt heel fout bezig nu.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:28 schreef Tissik het volgende:
Brian: O ze is weer dronken, ze is weer geil.
engerd!![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Grote held ??? Neuhh Huub is niet mijn grote held, maar ik kan niet hebben dat pannenkoek haar zin krijgt en Brian boven huub komt in de popu dusssssssssssssssss ik heb lekker voor Huub gestemd.
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Grote held ??? Neuhh Huub is niet mijn grote held, maar ik kan niet hebben dat pannenkoek haar zin krijgt en Brian boven huub komt in de popu dusssssssssssssssss ik heb lekker voor Huub gestemd.
Ja ook dat, maar toch gun ik het haar niet dat Brian boven huub komt dus dat.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ooit bij je opgekomen dat mevrouw flens met elk smsje blij is?![]()
Wattan? (geen streams)quote:Op zondag 13 mei 2007 01:30 schreef STAP01 het volgende:
Naaaah, dit is echt te schandalig voor woorden wat Brain en Natas nu hebben gedaan!
Ik vind dit ook niet kunnenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
Schandalig wat Natasia nu doet.
Ik ook van jouquote:Op zondag 13 mei 2007 01:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar toch gun ik het haar niet dat Brian boven huub komt dus dat.![]()
Wat gebeurt daar?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:30 schreef kybe het volgende:
Dit is te gek voor woorden rot toch op Natasia en Brian blijf van dat kind af.
Uitgekleed en onder de douche gezet! Omdat Natas dr tieten wil zien (dr lidtekens)quote:
Alleen maar omdat ze de littekens zelf wil zienquote:Op zondag 13 mei 2007 01:28 schreef Tissik het volgende:
Natasja ruikt haar kans weer om Amanda onder de douche te slepen.
Ze kleden haar onder dwang uit en zetten haar onder de douche. Onder het mom dat ze dronken is. Maar dat is ze niet, ze zit Natasia te stangen.quote:
Moedergevoelensquote:Op zondag 13 mei 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
Natasia en Brian behandelen Amanda op een schandalige manier.
[[url=http://aycu24.webshots.com/image/15143/2002571410545640033_rs.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:31 schreef Prospera het volgende:
je bent geil zegt Brian en draagt haar weg.
Dit is fysiek geweld zegt Snol
Zeg luister lelijkerd, wil je nog onder de douche of niet, vraagt Natas.
Brian: ze stinkt.
[afbeelding]
Amanda hoe heet je moeder?
Brian rande me net aan.
Bier&Tieten zingt Amanda.
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:30 schreef nueffeniet het volgende:
ik zit net te denken aan lieke dr vader ..die zal wel heeeeel trots zijn
Amy Winehouse?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:32 schreef Polonium-120 het volgende:
natasja geilt op de littekens van amy... kan ze zich mentaal voorbereiden...
Amanda is verre van dronken. Ze krijgt straf voor het pesten van Natasia, en Brian verleent hulp.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:32 schreef petraa het volgende:
Natas over Amanda, ze moet ECHT kappen met zuipen.
... nog steeds geen streams?...quote:Op zondag 13 mei 2007 01:31 schreef carpediem23 het volgende:
Ik kan niet wachten tot er een filmpje is...........is daar iemand al mee bezig???
Dat was Amanda d'r vaderquote:Op zondag 13 mei 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die is sneu genoeg 17 jaar geleden overleden...
dat is Amanda haar vader hoor.. niet die van Liekequote:Op zondag 13 mei 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die is sneu genoeg 17 jaar geleden overleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |