Nope, dat was echt grappig om te zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Eric die Nico wilde Palen???? das een grapje toch ...offuh??
Misschien heb ik dan toch wel het meest idiote moederdag kadootje, vanaf 12.00uur vanacht ging het los!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
welcome back baby...just paid myself a whole week again whahaa..
Ik ben echt te vroeg uitgeschakeld gisteren....jammer hoop gemist..ben weggegaan rond einde ruzie huub en amanda en lieke...en dat stukje dat natasia zei....jij brian niet meer neuke met amanda...lolquote:Op zondag 13 mei 2007 14:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nope, dat was echt grappig om te zien.
Eric bood door het hele huis zijn "diensten" aan, aan iedereen die het maar wilde horen. Hij ging zelfs zover dat hij Jaap aanbood om "hem eens lekker vast te binden" (of iets van die strekking) - De blik van Jaap die daarop volgde was echt hilarisch..
Hier iig een stukje er van http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85Equote:Op zondag 13 mei 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
Is er een flmpie van de aanranding van Eric ?
Hier kan je nog gratis kijkenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
welcome back baby...just paid myself a whole week again whahaa..
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hier iig een stukje er van http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85E
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Normaal???? Jij zit zeker in de Errric scenequote:Op zondag 13 mei 2007 14:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een errug stukkie....eric ow ow ow...ouwe ruilnich...ach hij mag wel hij heeft zich tot nu toe aardig normaal gedragen!!!
Nee helemaal niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:48 schreef petraa het volgende:
13:14 - Routineklus
Het gesprek tussen Huub en Lieke is ten einde. Dat betekent natuurlijk niet dat ze zich omdraaien en allebei iets anders gaan doen. Nee, Huub en Lieke hebben daar hun eigen oplossing voor. Verstopt onder de dekens produceren ze allerlei zucht- en kreungeluiden en… ach, het begint zo langzamerhand wel een beetje saai te worden hoor. Kennelijk ondervinden ze dat zelf ook, want plotseling barsten beide tortelduifjes in lachen uit. En waarom? Tja, sommige dingen in De Gouden Kooi blijven gelukkig wèl geheim…
Bron 10
Zeiden ze dit ook bij de sexpartijen van Brian en Amanda >??
Hilerisch stukje....hahaha....echt grappig....lach me dood.!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik vannacht dus. Mevrouw Pannenkoek wil Huub eruit hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Gisteren was de kop van een stukje ook al dekhengst Huub.
Niels vertelde vanmorgen dat hij hem in de buitenwereld dood zou hebben geslagen..quote:Op zondag 13 mei 2007 14:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Vind Nicootje lekker beheerst juist..
lijkt me een prima plan.. doe jongen is over the hill en enorm arrogant de laatste dagen.. weg ermeequote:Op zondag 13 mei 2007 14:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik vannacht dus. Mevrouw Pannenkoek wil Huub eruit hebben.
Dat met Huub was ook niet normaal. Huub is gewoon het zwijgen opgelegd, en mag er niet over praten, terwijl Eric zelf honderduit blijft verkondigen dat Huub ervan genoot (Huub sliep) en dat het niet de eerste keer was. Sindsdien, zegt Huub dat Eric vals is.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat een errug stukkie....eric ow ow ow...ouwe ruilnich...ach hij mag wel hij heeft zich tot nu toe aardig normaal gedragen!!!
Met dank aan Pannenkoek. Die wist dat dit ging gebeuren toen Lieke erin werd gezet. Beetje stom dat de meeste streamers dat niet willen zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
lijkt me een prima plan.. doe jongen is over the hill en enorm arrogant de laatste dagen.. weg ermee![]()
Dat geloof ik graag...hahaha......trouwens dat stukkie van japio en eric is ook errug leuk.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Niels vertelde vanmorgen dat hij hem in de buitenwereld dood zou hebben geslagen..![]()
Japio kreeg het toch wat benauwdjesquote:Op zondag 13 mei 2007 14:55 schreef FuTilE het volgende:
Ahaha.. Hier dat filmpje van Eric en Jaap... "Zal ik jou ook eens ff lekker vastbinden?" - Die kop van Jaap
http://www.youtube.com/watch?v=QPLwiRasEgg
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:55 schreef Napster het volgende:
Ik had hem allang op zn bek getimmerd, teringhomo
Ook een beetje opgewonden misschien?quote:
Nee, Nico heeft Errrrric 5 CP gegeven en toen heeft de HuisHomoMartelaar de aanklacht in getrokkenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:58 schreef Meganog het volgende:
Heeft Eric de politie al gebeld wegens discriminatie?![]()
Terecht, wat een stom wijf is het ookquote:Op zondag 13 mei 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater is boos op Amanda, omdat ze vergeten is mayo op zijn broodje te doen.
Duidelijker dan dit kan het niet worden inderdaad. Waarom er niet over gesproken mag worden is me niet echt duidelijk. We hebben de beelden gezien en we hebben er al meerdere bewoners over gehoordvquote:Op zondag 13 mei 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
Volgens Natasja mag er niet meer gesproken worden over het Natrashadebacle.
Net als over het Huub/Ericdebacle. Die doofpot bij de FEBO begint aardig vol te raken.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
Onbegonnen werk.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:07 schreef Dark het volgende:
Brian wil Amanda leren om met een goed mes brood te smeren en niet met een te scherp mes.
Vraag me af waarom ze Erik zo in bescherming nemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:05 schreef mootie het volgende:
HIJ weet veelquote:Op zondag 13 mei 2007 15:07 schreef Dark het volgende:
Brian wil Amanda leren om met een goed mes brood te smeren en niet met een te scherp mes.
Dit is al de 2e keer dat hij zwaar over de schreef gaat........ maar Eric blijft maar heilig boontje spelen en is verontwaardigd over alles wat Huub doet.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:09 schreef Ning het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze Erik zo in bescherming nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |