betraptquote:Op zondag 13 mei 2007 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
kleinzusje! Je gaat me nu toch niet vertellen dat jij niet weet hoe champignons te snijden? Of koop je ze altijd gesneden en denk je dat ze zo aan de champignonnenboom groeien?
Een wereld vol kroketten, berenhappen en melkshakes.....................quote:Op zondag 13 mei 2007 18:50 schreef Polonium-120 het volgende:
is nicolaas in een andere wereld?
Zijn eigen wat?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Brian de logs over zijn eigen al gelezen.
Jij bent gewoon het kleine zusje van Amanda, hè?quote:
Ik heb me ook rot gelachen.Natasia zat zich dood te ergeren aan haar.Jammer dat het maar zo kort duurde.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:49 schreef Soury het volgende:
Verder heb ik me gister super vermaakt met Amanda ze was redelijk gebekt, en dat stoort zo te horen nog steeds bij die twee zuigers
Oh, over zichzelf.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef rooie3 het volgende:
Ja die weblog van Japio.
Die ging toch over Brian.
't lijkt inderdaad chronisch te zijn geworden..........quote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
Wifebeater Brian kan niet zonder Huub. Hij blijft maar over hem lullen.
Eeuwige jachtvelden?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:50 schreef Polonium-120 het volgende:
is nicolaas in een andere wereld?
Andersom is dat ook hoor, ben er vanacht getuigen van geweest two of the kind.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef schatje het volgende:
Wifebeater Brian kan niet zonder Huub. Hij blijft maar over hem lullen.
Wel bladiebladiebla Amandaatjequote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef kybe het volgende:
Gvd, komen Brian en Natasia zich weer met de kookkunsten van Amanda bemoeien.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een wereld vol kroketten, berenhappen en melkshakes.....................
hoop ik maar dat flensje daar niet de scepter zwaait...quote:
Ik snap Brain ook niet hoor, wel Amanda gebruiken en daarna oeverloos over haar roddelen en zeiken. Plus dat die gozer niet gek is geworden ondertussen van Natas is me helemaal een raadselquote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef kybe het volgende:
Gvd, komen Brian en Natasia zich weer met de kookkunsten van Amanda bemoeien.
En niet alleen haar kindjes, ze doet dit voor alle kindjes van nederland, zo kunnen die allemaal wat moederliefde voelenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:55 schreef Copycat het volgende:
Oh gelukkig. Natasia gaat zo nog wel voorlezen. Hebben haar kindjes toch nog hun moeder bij zich.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
De hypocrisie.
Twee seconden geluisterd naar Natasia die de kinderen van Nederland toespreekt:
"Dat jullie lief zijn voor jullie mamma's, die er altijd zijn. Ja, want daar ben je mamma voor, hè?"
Mag ik een teiltje? Doe er maar twee!
natajsaquote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
De hypocrisie.
"Dat jullie lief zijn voor jullie mamma's, die er altijd zijn. Ja, want daar ben je mamma voor, hè?"
Wat een vreselijk secreet is het...haar kids nog een beetje een schuldgevoel aanpraten ook..quote:Op zondag 13 mei 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
Natas zegt even tegen de kids dat ze niet moeten huilen want dan maken ze het zichzelf en haar errug moeilijk.
aah laat toch gaan joh, dat meidje doet haar best......quote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef rooie3 het volgende:
Lig in een deuk hoe Amanda kookt.
En nu gaat ze alles apart opscheppen.
Als ze nu de pan mee neemt naar de borden lijkt me handiger.
Kleine aanvulling.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef Copycat het volgende:
De hypocrisie.
Das beter dan een pan als snijplankquote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
En we gebruiken een snijplank als deksel!
Ja gister volgens mij, maar ze heeft al eerder gezegd dat ze gewoon blijft voor de overwinning. Die paar maanden wat ze altijd roept is een soort spelvorm van haar. Oh ja en als Brain het nog een keer met Amanda doet trekt Natas haar handen af van Brianquote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef schatje het volgende:
Heeft Natasia gezegd dat ze langer in de villa blijft om op Brian te passen?
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleine aanvulling.
Mamma gaat nu snel lezen, anders moet ze misschien wel huilen. Mamma heeft vadaag moeite om haar tranen in te houden en daar hebben jullie ook niks aan.
Al een paar keer.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef schatje het volgende:
Of snijplank als panquote:
Het was ook behoorlijk walgelijk, hoe dat vervelende snotjong meteen begon te grienen toen-ie z'n mama hoorde. Kan me voorstellen dat Natasia not amused is.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:00 schreef Dark het volgende:
Natas zegt even tegen de kids dat ze niet moeten huilen want dan maken ze het zichzelf en haar errug moeilijk.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Kleine aanvulling.
Mamma gaat nu snel lezen, anders moet ze misschien wel huilen. Mamma heeft vadaag moeite om haar tranen in te houden en daar hebben jullie ook niks aan.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef schatje het volgende:
Precies, even haar mammadag verpesten, wat denkt dat kind wel niet?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was ook behoorlijk walgelijk, hoe dat vervelende snotjong meteen begon te grienen toen-ie z'n mama hoorde. Kan me voorstellen dat Natasia not amused is.
De maaltijd bestaat uit doperwten, vis met uien en champignons.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:06 schreef Marrije het volgende:
LOL, Amanda heeft groente en vis gemaakt, maar is de rijst/aardappelen of pasta vergeten!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |