Zooooo ordinair....en zo'n smerig rot-karakter.......quote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Soury het volgende:
WTF: Natas 'Ik hou veel van je Amanda'En zodra ze weg is zegt ze "dikke vinger voor je trut"
![]()
Integendeel, écht. Gewoon doen, zien is gelovenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil niet off topic gaan, maar is pokon slecht voor een laptop ?
Wat een prachtige bijna haikuquote:Op zondag 13 mei 2007 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
Jairo, lief kindje je jankt
Dit is mijn dag
Dus je wordt bedankt
Ja maar nu zegt ze het weer tegen Amanda recht in haar gezicht alleen maar omdat Brian opmerkte dat hij het niet o.k. vind zo achter haar rug. Nu verpakt ze het in een grapje met moppie en lievjequote:
Ja, want ze is beledigd dat ze niet altijd op nr 1 komt bij Brian.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef Copycat het volgende:
Kijk mij een hier zielig op de bank liggen. Met mijn muil vol koek en mijn hart vol verdriet.
Dat is immers stukken erger dan een huilend jochie dat zijn moeder mist. En nee, dan heb ik het niet over Brian.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:33 schreef Marrije het volgende:
Ja, want ze is beledigd dat ze niet altijd op nr 1 komt bij Brian.
Vind het al belachelijk dat Natas Amanda moet douchen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:34 schreef Marrije het volgende:
Nou ja zeg, Natas, logisch dat ej Amanda haar borsten niet mag optillen. Snee of geen snee, kan me voorstellen dat ze dat niet wilt.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
Brian heeft vertelt dat Aman topless Jaap heeft gewassen (in het hotel) en dat Jaap ook de lidtekens gezien heeft.
Ik kan me veel van Amanda voorstellen, maar niet dat ze Jaap topless gaat inzepen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
Brian heeft vertelt dat Aman topless Jaap heeft gewassen (in het hotel) en dat Jaap ook de lidtekens gezien heeft.
lidteken?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
Natas wilde per se weten of Amanda lidtekens heeft onder haar borsten. Ze was Aman gisteren aan het inzepen onder de douche en ze wilde het weten, helaas draaide Aman zich af.
met van die aanstellerige geloken ogen. Wat is het toch ook een nepwijf en een kut "moeder".quote:Op zondag 13 mei 2007 18:32 schreef Copycat het volgende:
Kijk mij een hier zielig op de bank liggen. Met mijn muil vol koek en mijn hart vol verdriet.
Vanmiddag na het telefoontje was het helemaal te nep voor woorden. En maar persen op die tranen die niet wilden komen. Onderwijl een triest mammaliedje kwelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:37 schreef Gert het volgende:
met van die aanstellerige geloken ogen. Wat is het toch ook een nepwijf en een kut "moeder".
Lullig die beestjes op je Piemelquote:
Huub zou dus beter moeten weten na de waarschuwing voor Brianquote:Op zondag 13 mei 2007 18:37 schreef Soury het volgende:
Nu gaat Huub ff over de tong. Over zijn gescheld en harde woorden. Ik kan me nog herinneren dat Brain een telfoontje kreeg van de kankerstichting![]()
Eh? Huilend jochie? Ze is het vast alweer vergetenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is immers stukken erger dan een huilend jochie dat zijn moeder mist. En nee, dan heb ik het niet over Brian.
Haiku is een rijmvorm (Japans volgens mij) Die andere ??? Naar uien ruiken of zoquote:Op zondag 13 mei 2007 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is Haiku ? en wat is geloken ?
Was echt verschrikkelijk ,hoe Brian en Natasia bezig waren gisteravond.Amanda werd op een absurde manier uitgekleed en onder de douche gezet.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
Natas wilde per se weten of Amanda lidtekens heeft onder haar borsten. Ze was Aman gisteren aan het inzepen onder de douche en ze wilde het weten, helaas draaide Aman zich af.
Die "lidtekens" zijn hardnekkig als littekens!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef Dark het volgende:
Eens.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het al belachelijk dat Natas Amanda moet douchen.
Dat flikt ze elke keer als Amanda dronken is.
Als een schaap naar de slachtbankquote:Op zondag 13 mei 2007 18:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Was echt verschrikkelijk ,hoe Brian en Natasia bezig waren gisteravond.Amanda werd op een absurde manier uitgekleed en onder de douche gezet.
Heeft Jaap op zijn blog geschreven en Brian gelooft dat!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me veel van Amanda voorstellen, maar niet dat ze Jaap topless gaat inzepen.
Het ging echt heel ver inderdaad. Vreemd dat bij relatief kleine incidentjes wordt ingegrepen, maar bij dit bizarre gedoe laten ze het gewoon doorgaan.quote:
Heb het ff opgezochtquote:Op zondag 13 mei 2007 18:41 schreef demins het volgende:
[..]
Die "lidtekens" zijn hardnekkig als littekens!
Omdat Amanda haar mond niet opentrekt..Ze heeft ook al een klap voor de'r kop gekregenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het ging echt heel ver inderdaad. Vreemd dat bij relatief kleine incidentjes wordt ingegrepen, maar bij dit bizarre gedoe laten ze het gewoon doorgaan.
Zelfs aan de meest basale basiskennis ontbreekt het dat kind.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:43 schreef Marrije het volgende:
Amanda vraagt aan Eric hoe je champignons snijdt, Eric: in laagjes. . .en van je af snijden zo snijdt je in je vingers.
Als Marc meekijkt. . .
Behalve wanneer Huub en Lieke dit waren geweest.........quote:
woorden of lettergrepen??quote:Op zondag 13 mei 2007 18:42 schreef Copycat het volgende:
Geloken is half gesloten.
Een haiku is een gedicht van drie regels, bestaande uit 5, 7 en weer 5 woorden.
sorryquote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs aan de meest basale basiskennis ontbreekt het dat kind.
Ze riep de hele tijd ''help'' en ''aanranding".Of ze het nou als grapje bedoelde of niet,het waren geen mooie beelden.quote:
Je zou bijna niet geloven dat ze daar kort geleden een cursus voor heeft gehadquote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lettergrepen idd.quote:
Klopt heel naar.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Ze riep de hele tijd ''help'' en ''aanranding".Of ze het nou als grapje bedoelde of niet,het waren geen mooie beelden.
Zo als : Del bv ?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lettergrepen idd.
Of éénlettergrepige woorden, uiiteraard.
Ere wie ere toekomt, ze weet weer wel hoe lang het duurt tot de Carmenset is opgewarmdquote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haiku is een japanse dichtvorm - 17 lettergrepen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is Haiku ? en wat is geloken ?
kleinzusje! Je gaat me nu toch niet vertellen dat jij niet weet hoe champignons te snijden? Of koop je ze altijd gesneden en denk je dat ze zo aan de champignonnenboom groeien?quote:
Hoe kun je nou niet weten hoe je champignons moet snijden?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
kleinzusje! Je gaat me nu toch niet vertellen dat jij niet weet hoe champignons te snijden? Of koop je ze altijd gesneden en denk je dat ze zo aan de champignonnenboom groeien?
ik ben nu een delquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |