Wat is jouw verklaring waarom ze deze scoop niet gebruikt hebben en er zelfs in het huis niet over gesproken mag worden?quote:
Zo, dan wordt het echt hakken dus..quote:
há, mijn NEderlands is veel beterder!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik spreek vloeibaar Nederlands...
Dat zagen we op je vorige avatar!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik spreek vloeibaar Nederlands...
Lipischquote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Zo, dan wordt het echt hakken dus..Maar oprotten met Netty, als er een stemming gaat komen, moet de uitslag natuurlijk wel zo zijn dat ze absoluut niet welkom is..
... het introduceert me helemaal niet....quote:
Kijk even in het flimpjes topic hier of op Vol.....quote:Op zondag 13 mei 2007 18:14 schreef solara4 het volgende:
maar is er een filmpje van het gesprek tussen moeder en zoon???
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:14 schreef solara4 het volgende:
Schat ik weet het niet, misschien bij de buren ?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:14 schreef solara4 het volgende:
... dankje... ff checke...quote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat haar moeder bellen!
En neemt niet opquote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat haar moeder bellen!
Als je op je PC een geluidskaart hebt is het prima te volgen. Maar de moeder zit in Belgie, dus het kan even durenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
Waarom mogen we het telefoongesprek van Amanda nou weer niet horen?
-edit- herstel. Geluid is weer aan.
In Belgie is het gratis, dus ik denk van nietquote:Op zondag 13 mei 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
Ook het derde nummer dat Amanda probeert, wordt niet opgenomen.
Kijken ze geen streams of juist wèl?
O dus dát weet je nog wel, dat er een geluidskaart in een PC zit.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je op je PC een geluidskaart hebt is het prima te volgen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
Ze belt een mobiel nr., misschien een idee om gewoon even naar huis te bellen?
Mamma aDEL is gewoon veel te druk met haar wel erkende dochtersquote:Op zondag 13 mei 2007 18:18 schreef Gert het volgende:
Ook het derde nummer dat Amanda probeert, wordt niet opgenomen.
Kijken ze geen streams of juist wèl?
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
O dus dát weet je nog wel, dat er een geluidskaart in een PC zit.
Nee Brian, hij heeft gewoon met 'r gesext om jou te treiteren.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Dark het volgende:
Brian vraagt zich af of Huub en Lieke interesse hebben om Eric eruit te ketsen.
Volgens Brian houdt Huub meer van Amanda dan van Lieke.
En heeft haar ook nog es een slappe buik bezorgdquote:Op zondag 13 mei 2007 18:22 schreef Gigageil het volgende:
Eucalypta heeft nog geen woord over jankende Yairo vuil gemaakt ? Ze gaapt maar wat, ze ligt maar wat lelijk te wezen, ze gaapt nog een keer, ze luisterd verveelt naar Brian, ze gaapt nog maar es met haar vieze piercing-muil wijd open.....en kindjes worden gewoon uit gedachte gebannen, het jochie staat immers haar borsten in de weg.....
![]()
Ik kan 'm zelfs installerenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar hoe die aangaat is me dan wel weer een raadsel
![]()
Geef het dagelijks een beetje water, komt het vanzelfquote:Op zondag 13 mei 2007 18:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar hoe die aangaat is me dan wel weer een raadsel
![]()
Tja.....al haar sexappeal in 9 maanden naar de verdommenis door dat kind....die moet je wel straffen....quote:Op zondag 13 mei 2007 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En heeft haar ook nog es een slappe buik bezorgd![]()
Ik wil niet off topic gaan, maar is pokon slecht voor een laptop ?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Geef het dagelijks een beetje water, komt het vanzelf
Precies, wat een pestkind. En dan ook nog haar moederdag verpesten.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En heeft haar ook nog es een slappe buik bezorgd![]()
Kwestie van tijd totdat die opmerking aDEL bereikt. Lieke heeft echt de rol van Syl gekregen, ze is ook zo vreselijk slecht gekleedquote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Soury het volgende:
WTF: Natas 'Ik hou veel van je Amanda'En zodra ze weg is zegt ze "dikke vinger voor je trut"
![]()
Jairo, lief kindje je janktquote:Op zondag 13 mei 2007 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, wat een pestkind. En dan ook nog haar moederdag verpesten.
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:25 schreef Soury het volgende:
WTF: Natas 'Ik hou veel van je Amanda'En zodra ze weg is zegt ze "dikke vinger voor je trut"
![]()
Ik zie nu pas dat het een jurkje is. Maakt niet uit voor mijn mening, blijf het niks vinden.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:29 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat die opmerking aDEL bereikt. Lieke heeft echt de rol van Syl gekregen, ze is ook zo vreselijk slecht gekleed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |