So what???quote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Beetje audio-dislectisch? Seksen en sex hebben betekent hetzelfde.![]()
![]()
Beste Liekefan: sekse is iets anders dan seksenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Beetje audio-dislectisch? Seksen en sex hebben betekent hetzelfde.![]()
![]()
Een mooie en snelle OP.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
Is er dan niemand die me een compliment geeft over de TT en de OP![]()
Vooral de snelheid lijkt me een schouderklopje waard![]()
Maar ze zei seksen, ik zat er zelf bijquote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beste Liekefan: sekse is iets anders dan seksen![]()
Ik lees meestal de SV van VOL................... gratis tipquote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mooie en snelle OP.![]()
Alleen: wat had Eric gedaan dan, dat Nicolaas aan het klagen is?
Of moet ik dan "de COS-sen maar teruglezen."
hem aangerand en Nico schopte hem weg en zei als je nog 1 keer aan me zit dan breek ik je neus vieze vuile tering homoquote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
nou ja, zijn pik is de baas en huub heeft gewoon te gehoorzamen, zijn pik wil alleeen maar seksenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:25 schreef Dark het volgende:
Huub heeft een goede relatie met zijn pik, ze zijn gewoon vrienden![]()
Natrasha werd lichtelijk opdringerig in bed.... in eerste instantie moest Nicolaas lachen... toen het te lang duurde werd Nicolaas een beetje pissig.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
COS hiervoor heb ik het uitgelegd in het kort in de OPquote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85Equote:Op zondag 13 mei 2007 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij luisterde gewoon wat subjectief, maar dat is niet ergquote:
Lieke had het idd over seksen, maar Huub had het over sekse alleen Lieke begreep dat niet of verkeerd.quote:
Niet om lullig te doen schat, maar als je dood bent gaat dit zo veel opleverenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Dringels op het tafelblad, kloivys is klaargezet: quublestijd.
huub raakt de weg steeds vaker kwijt tegenwoordigquote:Op zondag 13 mei 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is trots omdat de mensen wegliepen tijdens die 'discussie'.![]()
Dan ga ik mn sms terug trekkenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, zijn pik is de baas en huub heeft gewoon te gehoorzamen, zijn pik wil alleeen maar seksen
Thx.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=N3SNm6jm85E
Gaat wel weer over na de volgende popupoll. Is die trouwens vanavond??quote:Op zondag 13 mei 2007 17:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub raakt de weg steeds vaker kwijt tegenwoordig
Goede TT....quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen schat, maar als je dood bent gaat dit zo veel opleveren
Gaat het nog een beetje met je?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
... en de kisten zijn niet aan te slepen...quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen schat, maar als je dood bent gaat dit zo veel opleveren
In Alphen aan de Rijn wordt een N aan het eind van een woord niet zo geprononceerd uitgesproken als in het oosten des lands. Het was dus seksen op z'n Alphens uitgesproken.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij luisterde gewoon wat subjectief, maar dat is niet erg![]()
quote:
*Miskend artistiek genie-alert*quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
seksuhquote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef FdW het volgende:
[..]
In Alphen aan de Rijn wordt een N aan het eind van een woord niet zo geprononceerd uitgesproken als in het oosten des lands. Het was dus seksen op z'n Alphens uitgesproken.![]()
Wat een leuk klein Jaapje was dat he?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gelukkig met Servische ondertiteling
Is het quublestijd !! Helemaal vergetenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Jemig wat leer ik veel, ik kom nooit buiten de ring A10quote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef FdW het volgende:
[..]
In Alphen aan de Rijn wordt een N aan het eind van een woord niet zo geprononceerd uitgesproken als in het oosten des lands. Het was dus seksen op z'n Alphens uitgesproken.![]()
Liefde maakt blind héquote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef FdW het volgende:
[..]
dus toch een sletquote:Op zondag 13 mei 2007 17:43 schreef Dark het volgende:
Als Aman haar moeder niet durft te bellen, kan ze Netty toch ook bellen?
Zoals Brian zegt: "Mijn moeder is ook een beetje jouw moeder."![]()
Wat zijn jullie artistiekig vandaagquote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel een gedicht opborrelen
Jaapje met je zwarte bril,quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel een gedicht opborrelen
Maar dan wel met de andere seksequote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, zijn pik is de baas en huub heeft gewoon te gehoorzamen, zijn pik wil alleeen maar seksen
Goed idee van je.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:43 schreef Copycat het volgende:
Er was geen moeder bereid om naar de Kooi te komen?
Mag er dan een moeder uit de kooi gezet worden?
Ah, alsjebliehief???
Gelukkig maar. Anders kon Amanda bijna nergens naar haar eigen beeltenis kijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Aha, in het ronde raam zit nu een spiegel.
Zou het? Volgens mij is Jaap stukke erger geweestquote:Op zondag 13 mei 2007 17:49 schreef FdW het volgende:
Zinderende spanning in de villa vanwege de waarschijnlijke aanstaande exit van Eric.
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
Voor Huub:
Mn pik praat, ik luister maar versta hem niet
Het is Servisch
Ik pak mn woordenboek
( modern)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |