Neuhquote:
20/27 meiquote:maargoed; is er al bekend wanneer we tegen die kaasjes moete?
Gabri kan uit mee doenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef versteegrob het volgende:
Alleen kut dat Davids en Gabri niet mee doen tegen AZ of Twenet
Uit lijkt me hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
eerst thuis
Lijkt mij ook eerst uit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Uit lijkt me hoor![]()
Nummer 2 mag volgens mij gewoon eerst uit anders is het corrupt.
denk het wel jah!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:19 schreef F1Bas het volgende:
Wie nu op het middenveld? Sneijder samen met Perez?
4 mans middenveld. Lindenbergh en Heitinga mogen opruimen en Perez en Sneijder mogen het spel verdelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:19 schreef F1Bas het volgende:
Wie nu op het middenveld? Sneijder samen met Perez?
Stam kreeg last van z'n hamstring, dus ook nog een vraagteken.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
4 mans middenveld. Lindenbergh en Heitinga mogen opruimen en Perez en Sneijder mogen het spel verdelen.
Van der Wiel moet hem wel kunnen vervangen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Stam kreeg last van z'n hamstring, dus ook nog een vraagteken.
Hoe kom je erbij dat Babel niet meedoet?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:29 schreef toma het volgende:
volgende wedstrijd wordt lastig als Babel, Gabri en Davids niet mee doen
Het zal toch niet dat Perez in de basis staat de volgende keerquote:Op zondag 13 mei 2007 16:29 schreef toma het volgende:
volgende wedstrijd wordt lastig als Babel, Gabri en Davids niet mee doen
Viel geblesseerd uit, maar dat zal niet veel meer dan een blauwe plek zijn. Werd geraakt aan z'n kuit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Babel niet meedoet?
Dat zag ik wel, maar dat is geen probleem denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Viel geblesseerd uit, maar dat zal niet veel meer dan een blauwe plek zijn. Werd geraakt aan z'n kuit.
Eerste half uur was het écht écht bedroevend.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef koningdavid het volgende:
Puik gespeeld trouwens van Ajax. Verdedigend helemaal niets weggegeven.
Dat heb ik gelukkig niet gezien dan.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Eerste half uur was het écht écht bedroevend.
vind ik ookquote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef Pritt het volgende:
Mooi zo! Tom de Mul was MotM.
Is maar goed ook, eerste 20 minuten was het trouwens.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet gezien dan.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:38 schreef Houniet het volgende:
wel lullig voor az, hebben ze helemaal niets dit seizoen
Ligt aan de wedstrijd in Alkmaar. Halen we daar een resultaat waar je mee verder kan, komen er weer twee belangrijke spelers terug. Dan zie ik ons ook wel door gaan. Maar voorlopig eerst maar redelijk schadevrij uit Alkmaar terugkomen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef cultheld het volgende:
Ajax gaat opnieuw voorronde CL spelen: AZ gaat weer door het ijs zakken.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:42 schreef vogeItjesdans het volgende:
Geen stam-Gabri-Davids, 1e wedstrijd overleven dan maar
quote:
Nilssonquote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef twi het volgende:
Verdedigend niets weggegeven? Na de 2-0 inderdaadVoor die tijd geluk dat de grensrechter 2 keer floot voor buitenspel van Nilsson waar 't dat niet was. Goeie speler trouwens, die Nilsson. [afbeelding]
Nooit gedacht dat hij dat kon zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Stekel is in vorm.
Aan de hand van de domme opmerkingen die je maakt krijg ik de indruk dat je niet zoveel van voetbal weet.quote:
quote:
quote:Voor Ajax is plaatsing voor de Champions League van eminent belang. De club leed over het afgelopen boekjaar een verlies van ongeveer 6 miljoen euro omdat ze niet op het hoogste Europese podium speelden.
Ajax kan de begroting voor het komende seizoen niet sluitend maken wanneer het volgend seizoen weer tot de UEFA-beker is veroordeeld.
Bovendien willen de topspelers van Ajax zich dolgraag met de beste voetballers van Europa. Voor spelers als Klaas-Jan Huntelaar en Ryan Babel betekent nog een seizoen in de UEFA-beker stilstand.
En, weet je al voor wie je bent?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:20 schreef Speed1971 het volgende:
Weer tegen AZ....relaxed. Weer twee mooie wedstrijden
Zit er ook niet op te wachten dat AZ. Maar goed, het moet dan maar.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:44 schreef toma het volgende:
interviewer: Zijn jullie de underdog tegen AZ?
Henk: underdog? Dat woord kennen wij niet bij Ajax.
Dit soort uitspraken zijn dan ook de reden waarom ik me nog net achter Ten Cate kan scharen. Geweldige vent. Helaas toch niet zo'n geweldige coach. Gelukkig is Sneijder niet geschorst, anders had ik 'm echt de huid vol gescholden dat 'ie Sneijder niet had gewisseld.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Houniet het volgende:
Andy: "Tegen AZ, jullie Underdog?"
Henk: "Wij Underdog?? Dat woord kennen Wij niet bij AJAX!"
Ben ik nu raar dat dat me werkelijk geen drol interesseert?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:50 schreef denthemen het volgende:
De 4-0 is mooi, maar wat mooier is is het feit dat Bosvelt zijn laatste wedstrijd vertrouwt heeft verloren in A'dam..
WIJ WILLEN BOSVELT ZIEN HUILENNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Houniet het volgende:
Eens.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:55 schreef twi het volgende:
---------------------- Stekelenburg ----------------------
Ogararu - Van der Wiel - Vermaelen - Emanuelson
------------- Maduro ------------- Heitinga -------------
Perez ----------------- Sneijder ---------------- Babel
------------------------ Huntelaar -----------------------
ik overdrijf 't ook maar vond het wel ff mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 17:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik nu raar dat dat me werkelijk geen drol interesseert?
Heerenveen had Ajax terug in maart ook omgekocht. Gaan we Ronaldinho van halen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:42 schreef versteegrob het volgende:
Ben ik de enige die serieus denkt dat AZ - Twente heeft omgekocht of dat Twente niet wou winnen. Omdat Twente toch geen kans maakt op het hoogste niveau. Verder de blunder van Twente, thuis speelde ze spelcht en een paar niet te missen kansen worden wel gemist.... ik vind het verdacht
Maduroquote:Op zondag 13 mei 2007 17:55 schreef twi het volgende:
---------------------- Stekelenburg ----------------------
Ogararu - Van der Wiel - Vermaelen - Emanuelson
------------- Maduro ------------- Heitinga -------------
Perez ----------------- Sneijder ---------------- Babel
------------------------ Huntelaar -----------------------
Natuurlijk, want Twente wil graag CL voetbal met bijbehorende 9 miljoen euro gegarandeerd mislopen voor een speciaal leentarief bij ome Dirkquote:Op zondag 13 mei 2007 18:42 schreef versteegrob het volgende:
Ben ik de enige die serieus denkt dat AZ - Twente heeft omgekocht of dat Twente niet wou winnen. Omdat Twente toch geen kans maakt op het hoogste niveau. Verder de blunder van Twente, thuis speelde ze spelcht en een paar niet te missen kansen worden wel gemist.... ik vind het verdacht
Ach, AZ koopt ons toch om.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:55 schreef versteegrob het volgende:
Hoor net dat Stam waarschijnlijk wel op tijd fit is maar het is zo kut dat we BEIDE Gabri en Davids missen, zij zijn toch de vechters die heb je nodig op het midden veld. Overdreven dat 2 x geel al gelijk een schorsing is.
serieus?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef twi het volgende:
Het is wat met Stam. Voor de derde keer zou 'ie naar Studio Voetbal komen, maar door z'n blessure vanavond weer niet te zien
Ten Cate in AD Sportweek:quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Houniet het volgende:
Zou mooi zijn als we Stam missenquote:Ernst spierblessure Dembele nog ongewis
13/5/2007 17:48
AZ tast nog in het duister over de beschikbaarheid van Moussa Dembele tegen Ajax. De spits hield spierletsel over aan het duel met FC Twente.
'Het is te vroeg om daar iets over te zeggen, dus dan kan ik maar beter zwijgen', weigerde trainer Louis van Gaal op de AZ-site vooruit te lopen op de ernst van de hamstringblessure. 'Hij is er alleen wel op tijd uitgegaan, want we wilden geen risico nemen.'
Dembele viel na ruim een half uur uit met een hamstringblessure. Na een spintduel met Edson Braafheid schoot het erin bij de Belgische aanvaller.
Ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:42 schreef versteegrob het volgende:
Inderdaad. Donderdag het hele topic volspammen en nu blijft hij weg. Een held voor de wedstrijd dan ook een held na de wedstrijd.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben benieuwd of de Friese huisnicht nu z'n bek nog laat zien.
Absoluut! Het rendement van De Mul was weer minimaal..quote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Nashje het volgende:
Toppertje hoor die Alves. 2 wedstrijden helemaal onzichtbaar.
Perez moet een basisplaats krijgen trouwens. Zeker.
Welnee, hij speelt het hele seizoen al zo, het begint veel mensen nu alleen pas op te vallen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:54 schreef twi het volgende:
De Mul was inderdaad slecht, maar ik blijf 't jammer vinden dat hij niet wil verlengen. Hij is nu duidelijk niet in vorm, maar wanneer hij dat wel is is 't gewoon een aanwinst.
Eén prima wedstrijd ja. Maarja aan jouw mening valt natuurlijk niet te twijfelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:57 schreef twi het volgende:
Onzin, hij heeft prima wedstrijden gespeeld. Maargoed, als jij je eigen verhaaltje wilt geloven is dat prima. Die 8 assists waren ongetwijfeld onbedoelde gelukkige rollertjes.
Alves is een hypequote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Nashje het volgende:
Toppertje hoor die Alves. 2 wedstrijden helemaal onzichtbaar.
Perez moet een basisplaats krijgen trouwens. Zeker.
Iedereen in vorm is een aanwinst. Like duh.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:54 schreef twi het volgende:
De Mul was inderdaad slecht, maar ik blijf 't jammer vinden dat hij niet wil verlengen. Hij is nu duidelijk niet in vorm, maar wanneer hij dat wel is is 't gewoon een aanwinst.
Je 14-jarige broertje heeft weer lafjes een gebroken glas in zn oog gestoken?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Toevallig nog een Jood hier die gister in de 3 gezusters was in Groningen?
In Alkmaar met 1-0 verliezen en thuis er gewoon 4 maken..quote:Op zondag 13 mei 2007 20:05 schreef Terrorbita het volgende:
Toch jammer dat we meteen al in de eerste wedstrijd jongens als Stam, Gabri en Davids moeten missen.
AZ zal bloed ruiken neem ik aan...
Nee, was vrijdag wel in de Blauwe Engelquote:Op zondag 13 mei 2007 19:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Toevallig nog een Jood hier die gister in de 3 gezusters was in Groningen?
Mja, wordt weer zwaar. In Alkmaar schade beperkt houden en dan weer in Amsterdam afmaken.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:05 schreef Terrorbita het volgende:
Toch jammer dat we meteen al in de eerste wedstrijd jongens als Stam, Gabri en Davids moeten missen.
AZ zal bloed ruiken neem ik aan...
In 2005 won Ajax de beker niet hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
In Alkmaar met 1-0 verliezen en thuis er gewoon 4 maken..![]()
De blauwe engel, dan was het vast en zeker na 05.00quote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, was vrijdag wel in de Blauwe Engel
Yep. Je merkt duidelijk dat die jongen momenteel op is, net zoals babel overigens, maar eerder dit seizoen was hij gewoon goed bezig. Momenteel mis je toch wel een Leonardo die je kunt in brengen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:54 schreef twi het volgende:
En Manucharyan gaat excelleren als defensieve middenvelder volgend jaar!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Wooldoor het volgende:
Ogararu wordt denk ik net als Grygera rustig en weinig opvallend in het eerste jaar maar doorbrekend in het tweede als robuste centrumverdediger.
Gaat Ajax altijd zo met haar supporters om?quote:- Ajax-seizoenkaarthouders kunnen niet hun eigen plaats reserveren.
Niet eens.....was er om 12 uur, aangezien het dan piekuur is. Snel biertjes hijsen en dan gauw ergens anders heen. Maar ja, dan ga je naar 't Feest, en dan sta je opeens oog in oog met een paar travo'squote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
De blauwe engel, dan was het vast en zeker na 05.00![]()
Ook geweest Vrijdag en Zaterdag. Blauwe engel ging vanmorgen 8 uur dicht. Toen zijn we naar de Santana geweest. Wat een tent is dat zeg. Alleen maar pooiers en hoeren daar binnen manquote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, was vrijdag wel in de Blauwe Engel
Schrijf er een boek over.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ook geweest Vrijdag en Zaterdag. Blauwe engel ging vanmorgen 8 uur dicht. Toen zijn we naar de Santana geweest. Wat een tent is dat zeg. Alleen maar pooiers en hoeren daar binnen man![]()
Gister avond wel gelachen zeg. Ik stond te pissen in de 3 gezusters. 3 lui begonnen Heerenveen dingen te zingen. En toen kwam er opeens een Jood zich mee bemoeien. Hij zat altijd in het uitvak en weet ik het allemaal. Zo'n gast die er toen net aan kwam lopen hoorde dat. Dus hij naar de Jood.... "hey ben jij een Jood?" "ben jij een viese tyfus jood?". Die jood had de schrik goed te pakken, en hij zat maar... "wat maakt het uit?" "Ja ik ben en jood, maar wat maakt het uit?" Gast scheet in zijn broek van de angst dat hem wat aangedaan werd.
Ik was wel in mijn eigen wereld die avond ja, maar ik kan dat me toch nog wel voor de 100% herinneren.quote:
Vond het opzich best mooi. Gast komt met stoere praatjes aanzetten dat hij in het uitvak zat enzo, en 2 tellen later schijt hij in zijn broek van angst. Zal er niet raar van opkijken als het een 410er wasquote:
Whehehe. Normaal gesproken kan je er in Groningen nog wel fatsoenlijk voor uitkomen dat je voor Ajax bent, maar op zaterdag wanneer al die oosterparkers in de stad rondhangen kan je beter je bek daarover houden. Ik vind het zaterdag sowieso niet echt gezellig in de stad. Vooral in de poelestraat lopen er een hoop debielen rond.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ook geweest Vrijdag en Zaterdag. Blauwe engel ging vanmorgen 8 uur dicht. Toen zijn we naar de Santana geweest. Wat een tent is dat zeg. Alleen maar pooiers en hoeren daar binnen man![]()
Gister avond wel gelachen zeg. Ik stond te pissen in de 3 gezusters. 3 lui begonnen Heerenveen dingen te zingen. En toen kwam er opeens een Jood zich mee bemoeien. Hij zat altijd in het uitvak en weet ik het allemaal. Zo'n gast die er toen net aan kwam lopen hoorde dat. Dus hij naar de Jood.... "hey ben jij een Jood?" "ben jij een viese tyfus jood?". Die jood had de schrik goed te pakken, en hij zat maar... "wat maakt het uit?" "Ja ik ben en jood, maar wat maakt het uit?" Gast scheet in zijn broek van de angst dat hem wat aangedaan werd.
Maar kom je wel eens in de Santana?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Whehehe. Normaal gesproken kan je er in Groningen nog wel fatsoenlijk voor uitkomen dat je voor Ajax bent, maar op zaterdag wanneer al die oosterparkers in de stad rondhangen kan je beter je bek daarover houden. Ik vind het zaterdag sowieso niet echt gezellig in de stad. Vooral in de poelestraat lopen er een hoop debielen rond.
Doordeweeks is het inderdaad een stuk leuker, maar ik geloof dat dit niet echt ontopic isquote:Op zondag 13 mei 2007 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Whehehe. Normaal gesproken kan je er in Groningen nog wel fatsoenlijk voor uitkomen dat je voor Ajax bent, maar op zaterdag wanneer al die oosterparkers in de stad rondhangen kan je beter je bek daarover houden. Ik vind het zaterdag sowieso niet echt gezellig in de stad. Vooral in de poelestraat lopen er een hoop debielen rond.
Nee nooit. En wat ik van jou hoor lijkt het nog erger dan de Rumba, en daar kom ik nooit meerquote:
2 nachten super goed naar m'n zin gehad. Die sluitingstijden daar zijn erg rlx. De vrouwtjes zijn er ook niet verkeerdquote:Op zondag 13 mei 2007 20:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Doordeweeks is het inderdaad een stuk leuker, maar ik geloof dat dit niet echt ontopic is.
Babel heeft 1 goed actie gehad en voor de rest was het weer prut. Paar keer ook goed te horen hoe Davids tegen hem tekeer ging.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Wooldoor het volgende:
Complimenten aan stekelenburg wat heeft die kerel ons een paar keer geweldig gered en vooral op die pegel van Alves.
Babel eindelijk weer eens zijn oude niveau.
Ogararu wordt denk ik net als Grygera rustig en weinig opvallend in het eerste jaar maar doorbrekend in het tweede als robuste centrumverdediger.
Vandaag Ajax in vorm en Az was echt niets ze waren bijzonder lucky.
Vismarkt...quote:Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef S-Two het volgende:
Waar zit Santana eigenlijk?
In het steegje naast De Beurs (dus niet Folkingestraat) op de Vismarkt aan de AH kant.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:57 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vismarkt...
Echt, ik raad het je af. Wat een volk loopt daar rond zeg. Allemaal pooiers met hoeren. Als je gratis coke moet hebben, moet je daar naar binnen gaan. Een paar keer met je bankpasje over de pooltafels vegen en je hebt zo een gram bij elkaar![]()
maar we gaan volgens mij teveel offtopic
Spoorloos verdwenenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Iemand SCH nog gezien?
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd trouwens
Vermaelen is gewoon een held.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:56 schreef Aanvoerder het volgende:
1 keer uitgeweest in Groningen. Wat een kutdorp is dat zeg.
Vermaelen en Ogararu waren echt goed bezig. Echt genieten geblazen.
ik hoop dat je dit zondag rond deze tijd ook kan zeggenquote:
Ben ik niets bang voor.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik hoop dat je dit zondag rond deze tijd ook kan zeggen [afbeelding]
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:56 schreef Aanvoerder het volgende:
1 keer uitgeweest in Groningen. Wat een kutdorp is dat zeg.
ik ook nietquote:
en Stam weer weken wegquote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef stefmans het volgende:
Kennedy is trouwens rond volgens VI.
Hij kon weer niet, hij zal er nu over 14 dagen zijn (bij Studio Voetbal).quote:Op zondag 13 mei 2007 21:57 schreef w00h00 het volgende:
Ik dacht dat Japie vandaag of morgen bij een voetbal programma te gast zou zijn?
Kon niet door blessurequote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij kon weer niet, hij zal er nu over 14 dagen zijn (bij Studio Voetbal).
tjah dat kon je weten dat stam erg blessure gevoelig is, gelukkig hebben we best goede vervangers.quote:
Ajax heeft ook inspraak en vooral met die spartaaffaire was het verstandig dat Sneijder er niet was.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ze zeggen wel vaak af, was ook met Sneijder toen met z'n Spartaffaire.
ging je om 8.00 nog naar een andere tentquote:Op zondag 13 mei 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Momar N'DIAYEquote:Op zondag 13 mei 2007 23:02 schreef w00h00 het volgende:
Ajax zou belangstelling hebben vooor een spits zeiden ze bij studio voetbal?
Stel hem maar op zondag.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef stefmans het volgende:
Kennedy is trouwens rond volgens VI.
Gaat niet lukken denk ikquote:
Ik heb me prima vermaakt afgelopen weekend.quote:
Zegt toch genoeg dat hij liever komt naar onze mooie club ipv die club die 3x achter elkaar kampioen is geworden.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:18 schreef BB-boy het volgende:
Hij komt vooral voor het systeem zegt hij. Jammer, had liever dat hij had gezegd dat Ajax gewoon een mooiere club is dan psv.
Knap dat ze dan al een paar dagen wisten dat ie vandaag geblesseerd zou raken.quote:
tijd om eens overtuigend te winnenquote:Op maandag 14 mei 2007 00:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Lachen man, voor de 7e keer tegen az ofzo.
Wat een drama was dat samen met de Mul... ipv de diepte zoeken ging die zowat bij ogararu op d eschoot zitten en Babel heeft 2 wapens zijn snelheid en zijn schot en hij maakte daar heel erg weinig gebruik van.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:56 schreef navigator het volgende:
[..]
Babel heeft 1 goed actie gehad en voor de rest was het weer prut. Paar keer ook goed te horen hoe Davids tegen hem tekeer ging.
idd heeft ons al een paar keer gered vorige week en vandaag ook geloof ikquote:Op maandag 14 mei 2007 00:30 schreef Camplo het volgende:
Ik vind Ogararu trouwens laatste wedstrijden steeds beter presteren.
Hulde!
Ja maar je kon zien aan zijn goal dat hij het wel kanquote:Op maandag 14 mei 2007 00:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een drama was dat samen met de Mul... ipv de diepte zoeken ging die zowat bij ogararu op d eschoot zitten en Babel heeft 2 wapens zijn snelheid en zijn schot en hij maakte daar heel erg weinig gebruik van.
Ja een goede speler en hij scoort vaak, hij scoort in 20 minuten meer dan de mul in 90 minuten en hij is geeneens een aanvallerquote:Op maandag 14 mei 2007 00:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze anders een keer Perez in de basis.
Ja precies hij mag blij zijn dat hij met de eerste van Ajax mag mee doen en dan zijn contract niet verlengen, ga bij Sparte spelen of bij Adoquote:Op maandag 14 mei 2007 00:55 schreef PizzaSalami het volgende:
De Mul is een schattig kereltje, maar geen voetballer voor Ajax op dit moment, parkeer lekker bij Willem 2 ofzo. Perez is latijd goed als hij speelt.
Tja ik zou zeggen De Mul vrouwen voetbal that wayquote:Op maandag 14 mei 2007 01:08 schreef PizzaSalami het volgende:
De Mul oprotten, veels te lief voor profvoetbal lulletje.
27 mei.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Wanneer maakt Sneijder zijn beslissing bekend dan?
Ik ga er van uit dat hij gewoon blijft hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Camplo het volgende:
Sneijder gaat foets.
Of we moeten CL halen dan is er nog hoop mits ze contract openbreken, want ze gaan hem nooit gratis weg laten lopen
Nee hoor, loopt z'n contract af en dan gaat hij gratis naar een andere club.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat hij gewoon blijft hoor
quote:Op maandag 14 mei 2007 00:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Lachen man, voor de 7e keer tegen az ofzo.
Ja, ik denk ook dat hij dat zal doen, ongeacht wat er uit de PO's komt.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ok, als ik hem was zou ik weg gaan.
Daarom zeg ik, ik zou er een principekwestie van maken en een civiele procedure aanspannen. Dat doen ze dan met steun van alle clubs die internationals afleveren, volgens mij.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:26 schreef knnth het volgende:
Komt die discussie iedere keer? Het is volgens mij allang duidelijk dat de bond spelers kan opeisen. Maargoed, Ajax staat daar waarschijnlijk boven ofzo
Leuk, als dát feyenoord isquote:Wat is Feyenoord? Feyenoord is de tranen in je ogen hebben, ze nog net kunnen binnenhouden, omdat een held afscheid neemt, omdat je (godverdomme) geen UEFA cup speelt volgend seizoen, Feyenoord is over het perron lopen en iemand uit je vak zien staan met rode wangen van de tranen en zelf daardoor weer een brok in je keel krijgen, Feyenoord is ondanks bovenstaand, nu al uitkijken naar de volgende keer dat je weer naar de Kuip mag gaan. Dat is voor mij Feyenoord.
Civiele procedure is ruzie met de UEFA danwel FIFA. Ik vind het ook van de zotte dat sommige spelers van Ajax en PSV iets van 50-60 wedstrijden spelen zonder fatsoenlijke zomerstop ertussen, maar de KNVB staat heel sterk hierin.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik zou er een principekwestie van maken en een civiele procedure aanspannen. Dat doen ze dan met steun van alle clubs die internationals afleveren, volgens mij.
True dat.quote:Fuck plee-offs ook..
Dat zal best ja. Maar als bijvoorbeeld de G-14 zich volledig solidair verklaart, ben je een stap verder. Nou ja, het zal niet gebeuren allemaal. V.D. Wiel moet gewoon zelf tegen de KNVB zeggen dat ze deze wedstrijd niet op hem hoeven te rekenen. Dan kunnen ze niks beginnen.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:57 schreef knnth het volgende:
[..]
Civiele procedure is ruzie met de UEFA danwel FIFA. Ik vind het ook van de zotte dat sommige spelers van Ajax en PSV iets van 50-60 wedstrijden spelen zonder fatsoenlijke zomerstop ertussen, maar de KNVB staat heel sterk hierin.
Ik houd mijn hart vast zondag..quote:
Yep. Alsmede Davids.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:50 schreef knnth het volgende:
Is Gabri er wel weer bij voor de return?
Babel:quote:Op maandag 14 mei 2007 00:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
en Babel heeft 2 wapens zijn snelheid en zijn schot en hij maakte daar heel erg weinig gebruik van.
alleen oppassen dat we daar in Alkmaar niet te hard onderuit gaan. Scheidrechter wordt ook erg belangrijk, zeker na dat gedoe over de bekerfinale. Ben toch een beetje bang voor dat er "compensatie voor AZ" gaat plaatsvinden.... zou jammer zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:57 schreef rompompom het volgende:
Gelijkspelletje in Alkmaar en dan afmaken in de ArenA.
Even afwachten wie er scheids wordt. Is Braamhaar al hersteld van z'n blessure? Die was kandidaat om de CL-finale te leiden, meen ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef manny het volgende:
[..]
alleen oppassen dat we daar in Alkmaar niet te hard onderuit gaan. Scheidrechter wordt ook erg belangrijk, zeker na dat gedoe over de bekerfinale. Ben toch een beetje bang voor dat er "compensatie voor AZ" gaat plaatsvinden.... zou jammer zijn.
Braamhaar CL finale?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Even afwachten wie er scheids wordt. Is Braamhaar al hersteld van z'n blessure? Die was kandidaat om de CL-finale te leiden, meen ik.
Zolang Ajax een doelpunt maakt, is alles thuis mogelijk. Maar ze moeten wel scoren daar.
Nee, ik bedoelde CL-finale. Ze hebben 'm hoog zitten bij de UEFA.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Braamhaar CL finale?
[edit] Oh in je context gelezen bedoel je playoff finale[/edit]
Zeker na Lille - Man U? Maar inderdaad, als ze AZ maar niet bevoordelen met in hun achterhoofd 'de bekerfinale'.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde CL-finale. Ze hebben 'm hoog zitten bij de UEFA.
Hoe nep was die kaart van Davids.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat heel zwaar worden tegen een getergd AZ.
Echt weer heel jammer van die kaart van Davids.
Compensatie waarvoor. In de competitie zijn we 2 keer bij een goal genaaid tegen AZ.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef manny het volgende:
[..]
alleen oppassen dat we daar in Alkmaar niet te hard onderuit gaan. Scheidrechter wordt ook erg belangrijk, zeker na dat gedoe over de bekerfinale. Ben toch een beetje bang voor dat er "compensatie voor AZ" gaat plaatsvinden.... zou jammer zijn.
Zul je net zien dat Sneijder in Alkmaar een gele kaart pakt zodat ie er thuis tegen az niet bij zal zijn.quote:
Joah, maar ze hebben nu een week om zich op te laden. En daarna weer een week.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Sneijder in Alkmaar een gele kaart pakt zodat ie er thuis tegen az niet bij zal zijn.
Denk dat het 2 spannende confro's gaan worden maar ik vond az gisteren maar een beetje een uitgebluste indruk maken....
Heb je de TV beelden gezien?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoe nep was die kaart van Davids.
Omfg. Voor een overtreding fluiten à-la maar geelNEVER!!!
Hij speelde eerst de bal, en raakt daarna de man. Zo werd in Engeland gisteren ook de goal van Sheffield Utd tegen Wigan niet afgekeurd.
Boeiend wat ze bij andere sporten doen mbt play-offs.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef SCH het volgende:
Jammer dat mensen niet gaan, ik vind die boycot van de play offs nogal amateuristisch en sneu.
Bij andere sporten zijn ze daar veel verder in.
Nee, want ze waren beter.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Joah, maar ze hebben nu een week om zich op te laden. En daarna weer een week.
Van Gaal trouwens bij Tien gisteren, dat de spelers van AZ geen revanchegevoelens hebben na de bekerfinale.!
Dan gaat het om het kampioenschap, niet om de tweede plek.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef SCH het volgende:
Jammer dat mensen niet gaan, ik vind die boycot van de play offs nogal amateuristisch en sneu.
Inderdaad, dat is erg interessant. Daar valt veel van te leren.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Boeiend wat ze bij andere sporten doen mbt play-offs.
In dit geval valt er mijns inziens niks van te leren. Het was goed zoals het was.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is erg interessant. Daar valt veel van te leren.
Wil je het kampioenschap er ook bij voegen?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan gaat het om het kampioenschap, niet om de tweede plek.
Het is vooral een kwestie van wennen. Na een tijdje weten we niet beter en is het een mooi toetje van het seizoen waar veel te winnen en te verliezen valt.quote:Daarnaast zijn de plee-offs gewoon uit commercieel oogpunt opgezet, niks meer en niks minder. Het devalueert de reguliere competitie, omdat ploegen die zeker zijn van PO en kansloos zijn voor het kampioenschap zich de laatste wedstrijden kunnen sparen. Daarnaast is risico dat een onwaardige ploeg per ongeluk vCL haalt een heel stuk groter. Wat mij betreft staat iedereen na 34 wedstrijden waar-ie hoort. Wat is er goed aan, in jouw ogen?
Behoudendheid is een kenmerk van de voetbalfan inderdaad. Maar bij de andere sporten kun je zien hoe het gaat leven, hoe goed het werkt en hoe spannend en enerverend het kan zijn. Misschien moet je inderdaad het kampioenschap er nog wel aan toevoegen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
In dit geval valt er mijns inziens niks van te leren. Het was goed zoals het was.
Wie heeft het over de VS? Ik niet hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:00 schreef cultheld het volgende:
Voetbal is geen andere sport en in de VS heeft men sowieso hele andere opvattingen over sport, dus dat is geen eerlijke vergelijking.
Ja maar het slaat toch nergens op dat Heerenveen voor hetzelfde doel speelt als Ajax terwijl Ajax 20!!! punten meer heeft gehaald..... Net als dat het vorig jaar nergens op sloeg dat ajax nog CL kan halen terwijl ze 5e werden.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef SCH het volgende:
Het is vooral een kwestie van wennen. Na een tijdje weten we niet beter en is het een mooi toetje van het seizoen waar veel te winnen en te verliezen valt.
Dat is wel de bakermat van de play-off's. Op welke sporten en competities doel je precies als ik vragen mag?quote:
Kijk naar het hockey hier bijvoorbeeld, niet echt een Amerikaanse sportquote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is wel de bakermat van de play-off's. Op welke sporten en competities doel je precies als ik vragen mag?
Dit is geen NFL, NBA, NHL of NBL. Moeten alle sporten per se PO's hebben?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef SCH het volgende:
Dat weet je van te voren toch? Er is niks onduidelijks aan hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja maar het slaat toch nergens op dat Heerenveen voor hetzelfde doel speelt als Ajax terwijl Ajax 20!!! punten meer heeft gehaald..... Net als dat het vorig jaar nergens op sloeg dat ajax nog CL kan halen terwijl ze 5e werden.
Heel simpel, doch uiterst doeltreffend gezegd wat er aan schort met de PO's.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:04 schreef devv05 het volgende:
Weet je wat spannend zou zijn? Als de nummer laatst en de kampioen van de Eredivisie tegen elkaar moesten spelen en dat als de nummer laatst dan beter uit de strijd komt, dat de kampioen degradeert en de nummer laatst kampioen wordtMaakt het wel spannend!
Nee, dan zou PSV dit seizoen vanaf de winterstop hebben kunnen freewheelen, dat gaat toch niet over sport?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je het kampioenschap er ook bij voegen?
Maar waarom zou je na een seizoen van 34 wedstrijden nog via POs de tickets voor Europa verdelen? Dat gaat toch nergens over? Dat heeft m.i. nou niks met sport te maken. In Amerika spelen ze play-offs ja, maar gaat daar een seizoen aan vooraf waarin elke tegenstander elkaar twee keer treft? Dacht het niet.quote:[..]
Het is vooral een kwestie van wennen. Na een tijdje weten we niet beter en is het een mooi toetje van het seizoen waar veel te winnen en te verliezen valt.
En een onwaardige ploeg die CL speelt dat vloekt met alles waar sport over gaat.
Wat onduidelijk? Dat zeg ik toch niet. Het slaat toch compleet nergens op dat een ploeg die 20 punten meer heeft gehaald dan een ander, hetzelfde gekwalificeerd word? Dan kun je het wel afdoen als "dat weet je vantevoren" maar dat slaat toch werkelijk compleet nergens op. Het is gewoon een kutsysteem.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren toch? Er is niks onduidelijks aan hoor.
Wie heeft het over onduidelijkheid?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat wel over duidelijkheid. Als je van tevoren de regels zo bepaalt weet iedereen waar ie aan toe is. Ik vind het ook belachelijk dat je maar 2 x per seizoen tegen elkaar speelt, je zou elkaar 8 x moeten treffen om te weten wie de beste is. KOm op zeg, er wordt gewoon gekozen voor een systeem en als je zo goed bent dan moet je het in zo'n systeem gewoon redden. Je moet tot het einde scherp blijven, er altijd voor gaan en niet zeiken. Prachtige sportquote:Op maandag 14 mei 2007 12:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat onduidelijk? Dat zeg ik toch niet. Het slaat toch compleet nergens op dat een ploeg die 20 punten meer heeft gehaald dan een ander, hetzelfde gekwalificeerd word? Dan kun je het wel afdoen als "dat weet je vantevoren" maar dat slaat toch werkelijk compleet nergens op. Het is gewoon een kutsysteem.
Waarom zou voetbal zo volstrekt anders zijn dan vrijwel alle andere teamsporten?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dit is geen NFL, NBA, NHL of NBL. Moeten alle sporten per se PO's hebben?
ga snel je steen zoeken en er weer onder liggen....quote:Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat wel over duidelijkheid. Als je van tevoren de regels zo bepaalt weet iedereen waar ie aan toe is. Ik vind het ook belachelijk dat je maar 2 x per seizoen tegen elkaar speelt, je zou elkaar 8 x moeten treffen om te weten wie de beste is. KOm op zeg, er wordt gewoon gekozen voor een systeem en als je zo goed bent dan moet je het in zo'n systeem gewoon redden. Je moet tot het einde scherp blijven, er altijd voor gaan en niet zeiken. Prachtige sport
Tuurlijk vind jij dit systeem fantastisch.. dit is de enige weg voor jullie naar de CL. Logisch.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat wel over duidelijkheid. Als je van tevoren de regels zo bepaalt weet iedereen waar ie aan toe is. Ik vind het ook belachelijk dat je maar 2 x per seizoen tegen elkaar speelt, je zou elkaar 8 x moeten treffen om te weten wie de beste is. KOm op zeg, er wordt gewoon gekozen voor een systeem en als je zo goed bent dan moet je het in zo'n systeem gewoon redden. Je moet tot het einde scherp blijven, er altijd voor gaan en niet zeiken. Prachtige sport
Ga je ook lobbyen voor PO's bij het schaken?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou voetbal zo volstrekt anders zijn dan vrijwel alle andere teamsporten?
L-E-Z-E-Nquote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Over een jaar of 5 weet je niet beter, zo gaat het altijd met die dingen. Net als met het 3 punten systeem, was ook enorm veel weerstand tegen en wie heeft het er nou nog over?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N, hij heeft het niet over onduidelijkheid, hij heeft het erover dat het nergens op slaat dat Ajax die in een seizoen 20 punten voorstaat op Heerenveen; nog om hetzelfde speelt
En vorig jaar hetzelfde met Ajax..
En daar ben ik het helemaal mee eens. Play-offsOprotten; gewoon alles nemen over 1 seizoen, klaar! Ik vind de play-offs dan absoluut geen ‘toetje’ , meer mosterd na de maaltijd..
Laat jij dit topic nou maar in de steek. Je zal wel gebaald hebben zondag in de ArenA, of was je er niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:16 schreef SCH het volgende:
Maar goed: laat je club maar lekker in de steek.
Ja wat boeit dat nou, daarin worden teams niet benadeeld. In dit systeem word de nummer 2 benadeeld,waar heb je dan heel dat seizoen voor geveotbald. Heb je een voorsprong opgebouwd van 20 punten, moet je weer naar die simpele friezen toe die heel het seizoen afstemmen op de o-zo-geweldige pleeoffs.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Over een jaar of 5 weet je niet beter, zo gaat het altijd met die dingen. Net als met het 3 punten systeem, was ook enorm veel weerstand tegen en wie heeft het er nou nog over?
Gelukkig heeft Ajax in 4 wedstrijden dit seizoen wel bewezen gewoon beter te zijn dan Heerenveen!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:16 schreef SCH het volgende:
Maar goed: laat je club maar lekker in de steek.
dit komt toch niet meer goed omdat het niet geheel 'eerlijk' is. Kijk eens hoeveel mensen er tegen zijn, die zijn volgend jaar écht niet voor hoor. Kijk naar Ajax vorig jaar; zélfs toen ze 5e werden en wonnen zaten de stadion's nog niet vol. Het is toch bedoeld voor supportersquote:Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Over een jaar of 5 weet je niet beter, zo gaat het altijd met die dingen. Net als met het 3 punten systeem, was ook enorm veel weerstand tegen en wie heeft het er nou nog over?
Dat is dus niet waar. Twente was drie wedstrijden voor het einde al klaar. Dat heeft helemaal niks met sport te maken.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking. Dat is iets wat invloed heeft op het reguliere seizoen, de POs zijn een nutteloze toevoeging om wat extra TV-geld op te strijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |