Neuhquote:
20/27 meiquote:maargoed; is er al bekend wanneer we tegen die kaasjes moete?
Gabri kan uit mee doenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef versteegrob het volgende:
Alleen kut dat Davids en Gabri niet mee doen tegen AZ of Twenet
Uit lijkt me hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
eerst thuis
Lijkt mij ook eerst uit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Uit lijkt me hoor![]()
Nummer 2 mag volgens mij gewoon eerst uit anders is het corrupt.
denk het wel jah!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:19 schreef F1Bas het volgende:
Wie nu op het middenveld? Sneijder samen met Perez?
4 mans middenveld. Lindenbergh en Heitinga mogen opruimen en Perez en Sneijder mogen het spel verdelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:19 schreef F1Bas het volgende:
Wie nu op het middenveld? Sneijder samen met Perez?
Stam kreeg last van z'n hamstring, dus ook nog een vraagteken.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
4 mans middenveld. Lindenbergh en Heitinga mogen opruimen en Perez en Sneijder mogen het spel verdelen.
Van der Wiel moet hem wel kunnen vervangen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Stam kreeg last van z'n hamstring, dus ook nog een vraagteken.
Hoe kom je erbij dat Babel niet meedoet?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:29 schreef toma het volgende:
volgende wedstrijd wordt lastig als Babel, Gabri en Davids niet mee doen
Het zal toch niet dat Perez in de basis staat de volgende keerquote:Op zondag 13 mei 2007 16:29 schreef toma het volgende:
volgende wedstrijd wordt lastig als Babel, Gabri en Davids niet mee doen
Viel geblesseerd uit, maar dat zal niet veel meer dan een blauwe plek zijn. Werd geraakt aan z'n kuit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Babel niet meedoet?
Dat zag ik wel, maar dat is geen probleem denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Viel geblesseerd uit, maar dat zal niet veel meer dan een blauwe plek zijn. Werd geraakt aan z'n kuit.
Eerste half uur was het écht écht bedroevend.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef koningdavid het volgende:
Puik gespeeld trouwens van Ajax. Verdedigend helemaal niets weggegeven.
Dat heb ik gelukkig niet gezien dan.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Eerste half uur was het écht écht bedroevend.
vind ik ookquote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef Pritt het volgende:
Mooi zo! Tom de Mul was MotM.
Is maar goed ook, eerste 20 minuten was het trouwens.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet gezien dan.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:38 schreef Houniet het volgende:
wel lullig voor az, hebben ze helemaal niets dit seizoen
Ligt aan de wedstrijd in Alkmaar. Halen we daar een resultaat waar je mee verder kan, komen er weer twee belangrijke spelers terug. Dan zie ik ons ook wel door gaan. Maar voorlopig eerst maar redelijk schadevrij uit Alkmaar terugkomen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef cultheld het volgende:
Ajax gaat opnieuw voorronde CL spelen: AZ gaat weer door het ijs zakken.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:42 schreef vogeItjesdans het volgende:
Geen stam-Gabri-Davids, 1e wedstrijd overleven dan maar
quote:
Nilssonquote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef twi het volgende:
Verdedigend niets weggegeven? Na de 2-0 inderdaadVoor die tijd geluk dat de grensrechter 2 keer floot voor buitenspel van Nilsson waar 't dat niet was. Goeie speler trouwens, die Nilsson. [afbeelding]
Nooit gedacht dat hij dat kon zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Stekel is in vorm.
Aan de hand van de domme opmerkingen die je maakt krijg ik de indruk dat je niet zoveel van voetbal weet.quote:
quote:
quote:Voor Ajax is plaatsing voor de Champions League van eminent belang. De club leed over het afgelopen boekjaar een verlies van ongeveer 6 miljoen euro omdat ze niet op het hoogste Europese podium speelden.
Ajax kan de begroting voor het komende seizoen niet sluitend maken wanneer het volgend seizoen weer tot de UEFA-beker is veroordeeld.
Bovendien willen de topspelers van Ajax zich dolgraag met de beste voetballers van Europa. Voor spelers als Klaas-Jan Huntelaar en Ryan Babel betekent nog een seizoen in de UEFA-beker stilstand.
En, weet je al voor wie je bent?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:20 schreef Speed1971 het volgende:
Weer tegen AZ....relaxed. Weer twee mooie wedstrijden
Zit er ook niet op te wachten dat AZ. Maar goed, het moet dan maar.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:44 schreef toma het volgende:
interviewer: Zijn jullie de underdog tegen AZ?
Henk: underdog? Dat woord kennen wij niet bij Ajax.
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:44 schreef toma het volgende:
interviewer: Zijn jullie de underdog tegen AZ?
Henk: underdog? Dat woord kennen wij niet bij Ajax.
Dit soort uitspraken zijn dan ook de reden waarom ik me nog net achter Ten Cate kan scharen. Geweldige vent. Helaas toch niet zo'n geweldige coach. Gelukkig is Sneijder niet geschorst, anders had ik 'm echt de huid vol gescholden dat 'ie Sneijder niet had gewisseld.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Houniet het volgende:
Andy: "Tegen AZ, jullie Underdog?"
Henk: "Wij Underdog?? Dat woord kennen Wij niet bij AJAX!"
Ben ik nu raar dat dat me werkelijk geen drol interesseert?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:50 schreef denthemen het volgende:
De 4-0 is mooi, maar wat mooier is is het feit dat Bosvelt zijn laatste wedstrijd vertrouwt heeft verloren in A'dam..
WIJ WILLEN BOSVELT ZIEN HUILENNNNNNNNNNNNNN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |