Ik houd mijn hart vast zondag..quote:
Yep. Alsmede Davids.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:50 schreef knnth het volgende:
Is Gabri er wel weer bij voor de return?
Babel:quote:Op maandag 14 mei 2007 00:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
en Babel heeft 2 wapens zijn snelheid en zijn schot en hij maakte daar heel erg weinig gebruik van.
alleen oppassen dat we daar in Alkmaar niet te hard onderuit gaan. Scheidrechter wordt ook erg belangrijk, zeker na dat gedoe over de bekerfinale. Ben toch een beetje bang voor dat er "compensatie voor AZ" gaat plaatsvinden.... zou jammer zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:57 schreef rompompom het volgende:
Gelijkspelletje in Alkmaar en dan afmaken in de ArenA.
Even afwachten wie er scheids wordt. Is Braamhaar al hersteld van z'n blessure? Die was kandidaat om de CL-finale te leiden, meen ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef manny het volgende:
[..]
alleen oppassen dat we daar in Alkmaar niet te hard onderuit gaan. Scheidrechter wordt ook erg belangrijk, zeker na dat gedoe over de bekerfinale. Ben toch een beetje bang voor dat er "compensatie voor AZ" gaat plaatsvinden.... zou jammer zijn.
Braamhaar CL finale?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Even afwachten wie er scheids wordt. Is Braamhaar al hersteld van z'n blessure? Die was kandidaat om de CL-finale te leiden, meen ik.
Zolang Ajax een doelpunt maakt, is alles thuis mogelijk. Maar ze moeten wel scoren daar.
Nee, ik bedoelde CL-finale. Ze hebben 'm hoog zitten bij de UEFA.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Braamhaar CL finale?
[edit] Oh in je context gelezen bedoel je playoff finale[/edit]
Zeker na Lille - Man U? Maar inderdaad, als ze AZ maar niet bevoordelen met in hun achterhoofd 'de bekerfinale'.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde CL-finale. Ze hebben 'm hoog zitten bij de UEFA.
Hoe nep was die kaart van Davids.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat heel zwaar worden tegen een getergd AZ.
Echt weer heel jammer van die kaart van Davids.
Compensatie waarvoor. In de competitie zijn we 2 keer bij een goal genaaid tegen AZ.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef manny het volgende:
[..]
alleen oppassen dat we daar in Alkmaar niet te hard onderuit gaan. Scheidrechter wordt ook erg belangrijk, zeker na dat gedoe over de bekerfinale. Ben toch een beetje bang voor dat er "compensatie voor AZ" gaat plaatsvinden.... zou jammer zijn.
Zul je net zien dat Sneijder in Alkmaar een gele kaart pakt zodat ie er thuis tegen az niet bij zal zijn.quote:
Joah, maar ze hebben nu een week om zich op te laden. En daarna weer een week.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Sneijder in Alkmaar een gele kaart pakt zodat ie er thuis tegen az niet bij zal zijn.
Denk dat het 2 spannende confro's gaan worden maar ik vond az gisteren maar een beetje een uitgebluste indruk maken....
Heb je de TV beelden gezien?quote:Op maandag 14 mei 2007 10:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoe nep was die kaart van Davids.
Omfg. Voor een overtreding fluiten ā-la maar geelNEVER!!!
Hij speelde eerst de bal, en raakt daarna de man. Zo werd in Engeland gisteren ook de goal van Sheffield Utd tegen Wigan niet afgekeurd.
Boeiend wat ze bij andere sporten doen mbt play-offs.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef SCH het volgende:
Jammer dat mensen niet gaan, ik vind die boycot van de play offs nogal amateuristisch en sneu.
Bij andere sporten zijn ze daar veel verder in.
Nee, want ze waren beter.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Joah, maar ze hebben nu een week om zich op te laden. En daarna weer een week.
Van Gaal trouwens bij Tien gisteren, dat de spelers van AZ geen revanchegevoelens hebben na de bekerfinale.!
Dan gaat het om het kampioenschap, niet om de tweede plek.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef SCH het volgende:
Jammer dat mensen niet gaan, ik vind die boycot van de play offs nogal amateuristisch en sneu.
Bij andere sporten zijn ze daar veel verder in.
Inderdaad, dat is erg interessant. Daar valt veel van te leren.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Boeiend wat ze bij andere sporten doen mbt play-offs.
In dit geval valt er mijns inziens niks van te leren. Het was goed zoals het was.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is erg interessant. Daar valt veel van te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |