Heb ik gedaanquote:Op zondag 13 mei 2007 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
Hey ik wou Pheno begroeten en toen was ie dicht.Pheno.
Stoute hupper!quote:
Omdat het achterlijk gedrag isquote:
Dat dus.quote:
Die jumpstylers zijn dan ook niet zo slimquote:Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dus.
Wel mooi geregeld in de dierenwereld, dat kangoeroes ook van pinguīns nog wat kunnen leren
Nee hoor, gisteren was hij er nogquote:
Ik kan me jou niet herinnerenquote:
Ik ben te dom om iets te lerenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dus.
Wel mooi geregeld in de dierenwereld, dat kangoeroes ook van pinguīns nog wat kunnen leren
Ja, al dat gekloon maakt het ook niet makkelijker natuurlijk.quote:
Oh dat geeft niet hoor, we houden MED wel bijquote:
Die welquote:
Hopen dat ze geen heel slecht imago opbouwtquote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Die wel
Maare... wat moet je met al die kloontjes
mwah de eerste was van een band die ik leuk VOND. de tweede was te br33zah, deze vind ik mooi en hou ikquote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Die wel
Maare... wat moet je met al die kloontjes
De 3de is te altoquote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah de eerste was van een band die ik leuk VOND. de tweede was te br33zah, deze vind ik mooi en hou ik
Je hok in jij, kutbeestquote:
andersom neem ik aanquote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah de eerste was van een band die ik leuk VOND. de tweede was te br33zah, deze vind ik mooi en hou ik
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hok in jij, kutbeest![]()
Niemand komt aan mijn buurvrouw
Wat is er kinderachtig aan mijn naamquote:Op zondag 13 mei 2007 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
so? die van jou is kinderachtig hoor je mij ook niet over
Prutz0rquote:
En over een half jaar dan heb je weer een andere?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het vermoeden bestaatquote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef classpc het volgende:
[..]
En over een half jaar dan heb je weer een andere?
dat denk ik nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:05 schreef classpc het volgende:
[..]
En over een half jaar dan heb je weer een andere?
Bel een traumaheli ipv hier je tijd te verdoenquote:
Zonde van de inzet van die hulptroepenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel een traumaheli ipv hier je tijd te verdoen
ah, je had je mailadres gekregen....quote:Op zondag 13 mei 2007 17:24 schreef miqueldasousefaria het volgende:
Hola iek zijn priens van los die quitemalaos
quote:
quote:
De teringquote:Op zondag 13 mei 2007 17:24 schreef miqueldasousefaria het volgende:
Hola iek zijn priens van los die quitemalaos
Dat mag ik dadelijk ook klaarmakenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is Kip Madras aan het maken
Lekkerrr
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:44 schreef skippy22 het volgende:
Van wie is miqueldasousefaria een kloon
Ben ook zo bang voor jou.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op zich niet, maar snel wegrennen als ik binnenkom is ook niet vriendelijk
Dan plet ik d'rquote:Op zondag 13 mei 2007 17:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet fles, toch meer je stempel erop zetten.
Zit achter de computers Net pizza gehadquote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg spammertjes, waar zijn jullie nou helemaal mee bezig
Is niet zo moeilijk te snappen tochquote:Op zondag 13 mei 2007 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat driebanden snap ik niks van. Die lui zijn aan het biljarten op niks af
Snooker is de shizzle
nee, maar het is saai. Het gaat nergens heen. Met snooker kan je de tafel leegspelenquote:
Dunken is weer een andere sport hequote:
Kan 't wel wat begrijpen, vond het ook raar om het zo te zien; enige is dat het meer spelinzicht vergt van de speler; er kan op zoveel manier gespeeld worden...quote:Op zondag 13 mei 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, maar het is saai. Het gaat nergens heen. Met snooker kan je de tafel leegspelen
en dingen ergens in knallen en zo
erg bevredigend voor de doorsnee man
Is er geen ONZ-topic over mammadag?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:03 schreef Renesite het volgende:
Ik doe eventjes de groetjes aan mijn moeder.
Hoi moeder![]()
Ja tochquote:Op zondag 13 mei 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en wij zijn er om debielen van de straat te houden of zo?
Oeh, dat hadden wij gisteren. Vandaag heb ik pasta met een tomaten/groente/gehakt prutje voor mammadag gemaakt.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is Kip Madras aan het maken
Lekkerrr
Kerel. Ga eens naar een ontzuurings oord.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en wij zijn er om debielen van de straat te houden of zo?
ga heen en loop de zee inquote:Op zondag 13 mei 2007 19:22 schreef gillesdelatourette het volgende:
stijve paal Hee wat leuk een bijna ruk chat topic
Als er geen station is hoef ik er niet te wezenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kerel. Ga eens naar een ontzuurings oord.
Nee, want dan gaat het treinstel oxideren door de zure regen. Dohquote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er geen station is hoef ik er niet te wezen
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:26 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag heb ik pasta met een tomaten/groente/gehakt prutje voor mammadag gemaakt.
Dat eerste, voor mijn pizzaquote:Op zondag 13 mei 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] of
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik had geen magnetronpizzaquote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naah pizza gaat met magnetronnetjes
Waarom zuigen kreng reageer je zoquote:
Dat zeg ik ook zo vaakquote:Op zondag 13 mei 2007 20:01 schreef Pheno het volgende:
Kut.
ow, sorry, stond dat in de gebruiksaanwijzing?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
nee maar magnetrons slaan op k&k voer, koksmutsjes op iets wat je echt zelf gekookt hebt
Dat zeg ik ook nietquote:
Zondag, zonder de zonquote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
Schijnbaar. Ik heb net een PH meting gedaan, en die uitslag was best hoog.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
Nee joh, het is hier toch altijd gezelligquote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
5!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] of
Hier schijnt ook zo'n gezellig knus avondzonnetjequote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
Hier schijnt nu anders een zonnetje, maar het behoort te onweren geloof ik.
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop3uurquote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier schijnt nu anders een zonnetje, maar het behoort te onweren geloof ik.
Misschien moet je dan buiten gaan staan, schijnt het vochtiger te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik heb net een PH meting gedaan, en die uitslag was best hoog.
Long time no see, indeedquote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan buiten gaan staan, schijnt het vochtiger te zijn.
Hoi René leuk dat je na maanden je snoet weer eens laat zien
Heerlijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier schijnt ook zo'n gezellig knus avondzonnetje.
Hier doet het al een dag niets. Het is gewoon bewolkt tyfusweerquote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop3uur
Het is 'versnipperd'
Met jou altijd.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, het is hier toch altijd gezellig
Geen ideequote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
Nee, zit net lekker, alleen mijn internet wil niet echt.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen idee
Ren je weer snel weg als ik post?
Dan wacht ik welquote:Op zondag 13 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zit net lekker, alleen mijn internet wil niet echt.
Doe heel lang met het posten van een bericht.![]()
Voor wat jij gewend bent misschien.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef classpc het volgende:
6 minuten tussen een post... valt nog mee voor slowchat
half jaar tussen postsquote:
T is gewoon onbewolkt hierquote:Op zondag 13 mei 2007 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier doet het al een dag niets. Het is gewoon bewolkt tyfusweer
Neem intussen wat te drinken daarna zal er wel weer wat gepost zijn.quote:
6 uur?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem intussen wat te drinken daarna zal er wel weer wat gepost zijn.
Moet wel vroeg naar bed, 6 uur gaat de wekker.![]()
Nee hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
Da's lekker op tijdquote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, 7 uur zit ik in de bus, half 8 beginnen met werken.![]()
Nee, ik heb r gebeld, ze was in Luxemburgquote:
Bellen is toch wel het minste wat je kan doen he.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb r gebeld, ze was in Luxemburg
OMGquote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
Skippy heeft een ban,Weet alleen niet waarvoor.
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bellen is toch wel het minste wat je kan doen he.
dat dusquote:skippy22 is z'n relkloon kwijt en mag zelf over een weekje weer terugkomen
Wat een rust, nu alquote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
of voor die miquelquote:Op zondag 13 mei 2007 21:59 schreef Pheno het volgende:
En waarvoor: ik denk een oeuvre prijs:
http://forum.fok.nl/user/history/179540
Dat zou ook nog kunnen. Ik vond het niet eens een grappige kloon.quote:
Klonen zijn zelden grappigquote:Op zondag 13 mei 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Ik vond het niet eens een grappige kloon.
dat optreden was cool!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:40 schreef qu63 het volgende:
zo eerst naar het theater en dan weer naar Amersfoort voor 3 daagjes..![]()
juiste link trouwens-> http://www.deflint.nl/page.ocl?pageid=29&eventid=5264quote:
Over een half uurquote:
Kuukquote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Loungies![]()
.
Vakantie. Dadelijk lekker winkelen
.
Ola Kuukquote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Loungies![]()
.
Vakantie. Dadelijk lekker winkelen
.
Ik mag hopen van nietquote:
quote:
quote:
quote:
Het is idd middagquote:
Jij zit vandaag verplicht thuis zekerquote:
Ga 's nuecken jullie, ipv hier een beetje te komen schreeuwen hoe vet het wel is om vakantie te hebben en blaaaaaatquote:
Alweer?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga 's nuecken jullie, ipv hier een beetje te komen schreeuwen hoe vet het wel is om vakantie te hebben en blaaaaaat
er bestaat geen "genoeg sex"quote:
Goed punt.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:43 schreef Pheno het volgende:
er bestaat geen "genoeg sex"
louterquote:
Ja natuurlijk, alweer.quote:
Oké, sorry voor mijn dwaling.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja natuurlijk, alweer.En luister naar Pheno.
Eensch.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef Pheno het volgende:
Aan katten denk ik meteen aan Garfield, de enige toffe kat die er is
Ik wil weg, ruilen?quote:
Beter dan werken en zonquote:
Iddquote:
Ja, tot het letterlijk compleet anders liep. Iedereen had hierop gewacht, die squalline spitste zich op helaas, kortom, ZO'en kreeg de volle bakquote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je had gisteren nog onweer beloofd
Iets met hoge druk gebied denk ik...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een klootzak, die vuile kut Squalline
Wie is dat?
Kan een pittig buienlijn veroorzaken die veel onweer en schade met zich mee brengt. Windstoten kunnen oplopen naar 140km/h, bij ideale omstandigheden kan er ook flinke hagelstenen uitvallenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een klootzak, die vuile kut Squalline
Wie is dat?
Yup bijnaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
De helft van het neerslagtekort van april is inmiddels goedgemaakt
[afbeelding]
Dat is een behoorlijke korte naam voor zo'n lange uitlegquote:Op maandag 14 mei 2007 15:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan een pittig buienlijn veroorzaken die veel onweer en schade met zich mee brengt. Windstoten kunnen oplopen naar 140km/h, bij ideale omstandigheden kan er ook flinke hagelstenen uitvallenechter houd die lijn maar tijdelijk aan, als die genoeg heeft spits die uitelkaar en merk je er dan nog weinig van
quote:
Idd ik weet hetquote:Op maandag 14 mei 2007 15:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke korte naam voor zo'n lange uitleg
Ik wil niet veel zeggen maar euh.......quote:Op maandag 14 mei 2007 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
300 mm per uur lijkt me wel heel erg overdreven trouwens. Kan er maar weinig van vinden eigenlijk. Wel allemaal shit over jaarrecords en zo, in inchesAls die kutboeren in de Staids nogeens normaal leren tellen....
Maar daar heb ik dus niks aan.
Wel een berichtje over 38 mm in een minuut (!!) op Guadeloupe ooit.
ZOiets houdt natuurllijk ook niet veel langer dan 1 minuut aan hequote:Op maandag 14 mei 2007 16:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet je zeker dat die 38mm in 1 min was? In 1 uur zou het op 2280mm komen volgens mijn berekening
http://www.telegraaf.nl/prive/article63634841.ece?cid=rss omgquote:Na een gestrande politieke carričre heeft Hilbrand Nawijn zich op de muziek gestort. Zijn legendarische optreden in het SBS-programma So You Wannabe A Popstar krijgt maandag een vervolg. De oud-minister presenteert zijn eerste single: Hey Jumpen.
Dit is toch niet echt waar he?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/prive/article63634841.ece?cid=rss omg
Toch lijkt me dat heel extreemquote:Op maandag 14 mei 2007 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZOiets houdt natuurllijk ook niet veel langer dan 1 minuut aan he
vandaag nietquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Weather_records#Rainquote:Op maandag 14 mei 2007 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat heel extreemheb je bron?
dit moet gewoon een typfout zijn!
Morgen?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vandaag nietmoet nog 2 deelvragen maken voor onderzoeksmaatje morgen komt
verder zegt u t maar
Okee. Lust je Brand?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
is goed
Damn, hoe zou dat eruit hebben gezienquote:Op maandag 14 mei 2007 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Weather_records#Rain
Nou dan gaat het vast goedkomenquote:
je kan ook gewoon kloppenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan gaat het vast goedkomenik kom wel voor je raam staan zwaaien als ik er ben
![]()
Natquote:Op maandag 14 mei 2007 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Damn, hoe zou dat eruit hebben gezien
Oh okee, dan doe ik dat welquote:Op maandag 14 mei 2007 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan ook gewoon kloppen25B moet je zijn
Ik zou dat wel kunnen doen, maar dan moet ik even tot het einde van de maand wachten, dan kan ik het wel even test. En natuurlijk op een droge dag. Voordeel van de VP2 is, dat ik de neerslag weer kan recht zettenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het ook wel absurd veel ja, eigenlijk. Probeer eens of je dat met een douche haalt, op 1 m2. Dat haal je gewoon niet eens
Je kan ook gewoon de douche 10 seconden vol aan gooien en in een emmer spuiten, kijken of je dan ruim 6 liter hebt. EN dat is dan voor 1 vierkante meter zeg maarquote:Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou dat wel kunnen doen, maar dan moet ik even tot het einde van de maand wachten, dan kan ik het wel even test. En natuurlijk op een droge dag. Voordeel van de VP2 is, dat ik de neerslag weer kan recht zettenerg makkelijk dus
Hehe oke kan ookquote:Op maandag 14 mei 2007 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de douche 10 seconden vol aan gooien en in een emmer spuiten, kijken of je dan ruim 6 liter hebt. EN dat is dan voor 1 vierkante meter zeg maar
Datquote:
Jij ook al?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:51 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, afwas ook weer gedaan.
Goed hequote:
Dat is pas leuk! Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja pinksteren ook nog
en dan van 4 tot 18 juni op vakantie
Naar Luxembourg en Zwitserlandquote:
Triest, is er dan geen manier om beide niets te geven. Iets toevoegen doen ze toch nietquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/107(...)dood_om_erfenis.html
Het Leger des Heils door de bocht
Mwoa, dat was nog voordat ik die post ge-edit hadquote:
Nou ik ben absoluut geen greenpeacert, maar dit niveau van inhaligheid van het LdH verbaast me toch hogelijk. Deze publiciteit zal de collecta-obrengsten geen goed doen lijkt me.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Triest, is er dan geen manier om beide niets te geven. Iets toevoegen doen ze toch niet
En komt het goed?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat was nog voordat ik die post ge-edit had
Oh nee, dan niet. Vrijdag wilde ik vrij maar dat kon weer eens niet. Het zal weer rustig zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ehm, donderdag is het hemelvaart, dan werk je toch ook niet
Best flauw, maarja, krijg ook geen vrij aangezien er dan al 2 mensen vrij zijn.. En het bedrijf moet wel telefonisch bereikbaar blijven...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh nee, dan niet. Vrijdag wilde ik vrij maar dat kon weer eens niet. Het zal weer rustig zijn
Teringlijers.
Dan pleuren we de lounge wel volquote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Best flauw, maarja, krijg ook geen vrij aangezien er dan al 2 mensen vrij zijn.. En het bedrijf moet wel telefonisch bereikbaar blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |