Nou dan gaat het vast goedkomenquote:
je kan ook gewoon kloppenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan gaat het vast goedkomenik kom wel voor je raam staan zwaaien als ik er ben
![]()
Natquote:Op maandag 14 mei 2007 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Damn, hoe zou dat eruit hebben gezien
Oh okee, dan doe ik dat welquote:Op maandag 14 mei 2007 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan ook gewoon kloppen25B moet je zijn
Ik zou dat wel kunnen doen, maar dan moet ik even tot het einde van de maand wachten, dan kan ik het wel even test. En natuurlijk op een droge dag. Voordeel van de VP2 is, dat ik de neerslag weer kan recht zettenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het ook wel absurd veel ja, eigenlijk. Probeer eens of je dat met een douche haalt, op 1 m2. Dat haal je gewoon niet eens
Je kan ook gewoon de douche 10 seconden vol aan gooien en in een emmer spuiten, kijken of je dan ruim 6 liter hebt. EN dat is dan voor 1 vierkante meter zeg maarquote:Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou dat wel kunnen doen, maar dan moet ik even tot het einde van de maand wachten, dan kan ik het wel even test. En natuurlijk op een droge dag. Voordeel van de VP2 is, dat ik de neerslag weer kan recht zettenerg makkelijk dus
Hehe oke kan ookquote:Op maandag 14 mei 2007 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de douche 10 seconden vol aan gooien en in een emmer spuiten, kijken of je dan ruim 6 liter hebt. EN dat is dan voor 1 vierkante meter zeg maar
Datquote:
Jij ook al?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:51 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, afwas ook weer gedaan.
Goed hequote:
Dat is pas leuk! Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja pinksteren ook nog
en dan van 4 tot 18 juni op vakantie
Naar Luxembourg en Zwitserlandquote:
Triest, is er dan geen manier om beide niets te geven. Iets toevoegen doen ze toch nietquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/107(...)dood_om_erfenis.html
Het Leger des Heils door de bocht
En dan 13 dagen niet werkenquote:
Mwoa, dat was nog voordat ik die post ge-edit hadquote:
Nou ik ben absoluut geen greenpeacert, maar dit niveau van inhaligheid van het LdH verbaast me toch hogelijk. Deze publiciteit zal de collecta-obrengsten geen goed doen lijkt me.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Triest, is er dan geen manier om beide niets te geven. Iets toevoegen doen ze toch niet
En komt het goed?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat was nog voordat ik die post ge-edit had
Oh nee, dan niet. Vrijdag wilde ik vrij maar dat kon weer eens niet. Het zal weer rustig zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ehm, donderdag is het hemelvaart, dan werk je toch ook niet
Best flauw, maarja, krijg ook geen vrij aangezien er dan al 2 mensen vrij zijn.. En het bedrijf moet wel telefonisch bereikbaar blijven...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh nee, dan niet. Vrijdag wilde ik vrij maar dat kon weer eens niet. Het zal weer rustig zijn
Teringlijers.
Dan pleuren we de lounge wel volquote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Best flauw, maarja, krijg ook geen vrij aangezien er dan al 2 mensen vrij zijn.. En het bedrijf moet wel telefonisch bereikbaar blijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |