Ja tochquote:Op zondag 13 mei 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en wij zijn er om debielen van de straat te houden of zo?
Oeh, dat hadden wij gisteren. Vandaag heb ik pasta met een tomaten/groente/gehakt prutje voor mammadag gemaakt.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is Kip Madras aan het maken
Lekkerrr
Kerel. Ga eens naar een ontzuurings oord.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en wij zijn er om debielen van de straat te houden of zo?
ga heen en loop de zee inquote:Op zondag 13 mei 2007 19:22 schreef gillesdelatourette het volgende:
stijve paal Hee wat leuk een bijna ruk chat topic
Als er geen station is hoef ik er niet te wezenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kerel. Ga eens naar een ontzuurings oord.
Nee, want dan gaat het treinstel oxideren door de zure regen. Dohquote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er geen station is hoef ik er niet te wezen
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:26 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag heb ik pasta met een tomaten/groente/gehakt prutje voor mammadag gemaakt.
Dat eerste, voor mijn pizzaquote:Op zondag 13 mei 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] of
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik had geen magnetronpizzaquote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naah pizza gaat met magnetronnetjes
Waarom zuigen kreng reageer je zoquote:
Dat zeg ik ook zo vaakquote:Op zondag 13 mei 2007 20:01 schreef Pheno het volgende:
Kut.
ow, sorry, stond dat in de gebruiksaanwijzing?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
nee maar magnetrons slaan op k&k voer, koksmutsjes op iets wat je echt zelf gekookt hebt
Dat zeg ik ook nietquote:
Zondag, zonder de zonquote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
Schijnbaar. Ik heb net een PH meting gedaan, en die uitslag was best hoog.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
Nee joh, het is hier toch altijd gezelligquote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
5!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] of
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |