Dan plet ik d'rquote:Op zondag 13 mei 2007 17:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet fles, toch meer je stempel erop zetten.
Zit achter de computers Net pizza gehadquote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg spammertjes, waar zijn jullie nou helemaal mee bezig
Is niet zo moeilijk te snappen tochquote:Op zondag 13 mei 2007 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat driebanden snap ik niks van. Die lui zijn aan het biljarten op niks af
Snooker is de shizzle
nee, maar het is saai. Het gaat nergens heen. Met snooker kan je de tafel leegspelenquote:
Dunken is weer een andere sport hequote:
Kan 't wel wat begrijpen, vond het ook raar om het zo te zien; enige is dat het meer spelinzicht vergt van de speler; er kan op zoveel manier gespeeld worden...quote:Op zondag 13 mei 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, maar het is saai. Het gaat nergens heen. Met snooker kan je de tafel leegspelen
en dingen ergens in knallen en zo
erg bevredigend voor de doorsnee man
Is er geen ONZ-topic over mammadag?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:03 schreef Renesite het volgende:
Ik doe eventjes de groetjes aan mijn moeder.
Hoi moeder![]()
Ja tochquote:Op zondag 13 mei 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en wij zijn er om debielen van de straat te houden of zo?
Oeh, dat hadden wij gisteren. Vandaag heb ik pasta met een tomaten/groente/gehakt prutje voor mammadag gemaakt.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is Kip Madras aan het maken
Lekkerrr
Kerel. Ga eens naar een ontzuurings oord.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, en wij zijn er om debielen van de straat te houden of zo?
ga heen en loop de zee inquote:Op zondag 13 mei 2007 19:22 schreef gillesdelatourette het volgende:
stijve paal Hee wat leuk een bijna ruk chat topic
Als er geen station is hoef ik er niet te wezenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kerel. Ga eens naar een ontzuurings oord.
Nee, want dan gaat het treinstel oxideren door de zure regen. Dohquote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er geen station is hoef ik er niet te wezen
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:26 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag heb ik pasta met een tomaten/groente/gehakt prutje voor mammadag gemaakt.
Dat eerste, voor mijn pizzaquote:Op zondag 13 mei 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] of
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik had geen magnetronpizzaquote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naah pizza gaat met magnetronnetjes
Waarom zuigen kreng reageer je zoquote:
Dat zeg ik ook zo vaakquote:Op zondag 13 mei 2007 20:01 schreef Pheno het volgende:
Kut.
ow, sorry, stond dat in de gebruiksaanwijzing?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
nee maar magnetrons slaan op k&k voer, koksmutsjes op iets wat je echt zelf gekookt hebt
Dat zeg ik ook nietquote:
Zondag, zonder de zonquote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
Schijnbaar. Ik heb net een PH meting gedaan, en die uitslag was best hoog.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
Nee joh, het is hier toch altijd gezelligquote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
5!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] of
Hier schijnt ook zo'n gezellig knus avondzonnetjequote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
Hier schijnt nu anders een zonnetje, maar het behoort te onweren geloof ik.
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop3uurquote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier schijnt nu anders een zonnetje, maar het behoort te onweren geloof ik.
Misschien moet je dan buiten gaan staan, schijnt het vochtiger te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik heb net een PH meting gedaan, en die uitslag was best hoog.
Long time no see, indeedquote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan buiten gaan staan, schijnt het vochtiger te zijn.
Hoi René leuk dat je na maanden je snoet weer eens laat zien
Heerlijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier schijnt ook zo'n gezellig knus avondzonnetje.
Hier doet het al een dag niets. Het is gewoon bewolkt tyfusweerquote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop3uur
Het is 'versnipperd'
Met jou altijd.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, het is hier toch altijd gezellig
Geen ideequote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
Nee, zit net lekker, alleen mijn internet wil niet echt.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen idee
Ren je weer snel weg als ik post?
Dan wacht ik welquote:Op zondag 13 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, zit net lekker, alleen mijn internet wil niet echt.
Doe heel lang met het posten van een bericht.![]()
Voor wat jij gewend bent misschien.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:04 schreef classpc het volgende:
6 minuten tussen een post... valt nog mee voor slowchat
half jaar tussen postsquote:
T is gewoon onbewolkt hierquote:Op zondag 13 mei 2007 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier doet het al een dag niets. Het is gewoon bewolkt tyfusweer
Neem intussen wat te drinken daarna zal er wel weer wat gepost zijn.quote:
6 uur?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem intussen wat te drinken daarna zal er wel weer wat gepost zijn.
Moet wel vroeg naar bed, 6 uur gaat de wekker.![]()
Nee hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
Is dit wegjaagdag?
Da's lekker op tijdquote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, 7 uur zit ik in de bus, half 8 beginnen met werken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |