Die had gelezen van die littekens en zocht een smoes om ze zelf te zoeken. Door te doen alsof Amanda zwaar dronken was en haar onder dwang onder de douche te zetten, zodat ze Amanda zelf kon onderzoeken.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Dronken mensen rol je toch gewoon in bed? Natasja is echt gestoord.....
How convenient voor Natasja!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
Amanda gaat bij Natasja slapen........
Niet haar bed.. Nastasia's bed.. en Natas wil in d;r eigen bed.. dus Amanda movenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:41 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha.. amanda mag van Natasia niet meer haar bed uit... Wat wil ze doen dan? Corrigerende tik? -O_
Jawel anders had ze als hetero nooit met Lieke gezoend.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
Volgens mij is Amanda helemaal niet zo dronken trouwens.
Ze begint alweer de pleeg uit te hangen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Dronken mensen rol je toch gewoon in bed? Natasja is echt gestoord.....
Volgens mij ook nietquote:Op zondag 13 mei 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
Volgens mij is Amanda helemaal niet zo dronken trouwens.
Nats praat tegen iedereen zo, wordt daar een beetje onpassselijk van ook tegen JdBquote:Op zondag 13 mei 2007 01:42 schreef Liess het volgende:
'Nogmaals : Hoe Natas tegen Amanda praat zo praat ik tegen mijn 4 jarige dochter.
Over 2 uur hebben ze nog hetzelfde gesprek... zo vermoeiend!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:42 schreef Marrije het volgende:
En Huub en Lieke zijn nog steeds geen stap verder.
Voer je haar ook met behulp van een kerel naar de slaapkamer, om haar vervolgens op de grond te leggen zodat je goed de kleren samen met die kerel van haar af kan trekken? Dit is echt niet normaal hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:42 schreef Liess het volgende:
'Nogmaals : Hoe Natas tegen Amanda praat zo praat ik tegen mijn 4 jarige dochter.
Die zal er wel niet zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef solara4 het volgende:
jullie negeren mij, waar kan ik nu het filmpje vinden van lieke en amanda
die link was al in het vorige topic gegevenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef solara4 het volgende:
Hij lijkt Brain welquote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Over 2 uur hebben ze nog hetzelfde gesprek... zo vermoeiend!
Bij Natasia en Brian is dat voor Amanda niet veilig..quote:Op zondag 13 mei 2007 01:42 schreef SiRojK het volgende:
Whahaha, veilig in bed.. Hoezo is dat veilig ineens?
sorry, ik vond ze ergens aan het begin de vorige cos - waren linkjes van VOLquote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef solara4 het volgende:
kan me vinden in uw diagnose!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ze begint alweer de pleeg uit te hangen.
Het is jammer dat Natasia's schild van onverholen imbeciliteit volledig impenetrabel lijkt te zijn. Iedereen die haar de waarheid probeert te zeggen, stuit op een muur van infantiele verwensingen en een compleet gebrek aan zelfinzicht. Niettemin zal ze zichzelf altijd op de meest hardnekkige manier blijven beschouwen als Moeder Theresa zelve. Gedwongen TBS-opname is de enige oplossing.
Grotendeels mee eensquote:Op zondag 13 mei 2007 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ze begint alweer de pleeg uit te hangen.
Het is jammer dat Natasia's schild van onverholen imbeciliteit volledig impenetrabel lijkt te zijn. Iedereen die haar de waarheid probeert te zeggen, stuit op een muur van infantiele verwensingen en een compleet gebrek aan zelfinzicht. Niettemin zal ze zichzelf altijd op de meest hardnekkige manier blijven beschouwen als Moeder Theresa zelve. Gedwongen TBS-opname is de enige oplossing.
Nee. Dat kan ze zelf.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Voer je haar ook met behulp van een kerel naar de slaapkamer, om haar vervolgens op de grond te leggen zodat je goed de kleren samen met die kerel van haar af kan trekken? Dit is echt niet normaal hoor.
Logisch, je bent ook pas 22quote:Op zondag 13 mei 2007 01:42 schreef Liess het volgende:
filmpjes topic ?quote:
Liessje, heroverweeg die uitspraak. Wat die heks eruit kraamt zou ik niet eens tegen een negentienjarige dochter zeggen, tegen geen levend wezen eigenlijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:42 schreef Liess het volgende:
Niet bepaald nee, met Nena flikte ze dit ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:44 schreef Hanekrooi het volgende:
Smerig vies wijf die Natasia. Zgn. het verzorgend typje uithangen tegenover Amanda. Wtf, een meisje van 19 jaar wassen en aankleden onder het mom van......Dit is ook niet de eerste keer dat ze dit doet.
Ze heeft wel gelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Roosvicee is niet goed voor je tandjes en je hebt je tandjes al gepoetst....... Natasja doe gvd eens normaal!
Ik weet niet wat je bedoelt, leg eens uit?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Logisch, je bent ook pas 22![]()
Of bedoel ik nou?
Amanda,Mitch en Nicolaas hebben een gesprekje in de keukenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef solara4 het volgende:
Ook al is Lieke nu naar binnen en heeft Huub het gesprek met Eric, het is nog steeds hetzelfde gesprekquote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Over 2 uur hebben ze nog hetzelfde gesprek... zo vermoeiend!
Haar manier om controle over de situatie te krijgen, denigrerend en kleinerend optreden wanneer het maar kan.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Roosvicee is niet goed voor je tandjes en je hebt je tandjes al gepoetst....... Natasja doe gvd eens normaal!
Als ik Amanda was, zou ik morgen een klacht indienen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
Lieke die een krant leest is interessanter?
Ik ben een behoorlijk volgzaam type, maar hier zou ik echt niet tegenkunnen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haar manier om controle over de situatie te krijgen, denigrerend en kleinerend optreden wanneer het maar kan.
Mentale terreur uitoefenen kan ze wel, al is het op de meest basale manier denkbaar. Ik zou haar graag nog wat meer zien ruziën met Nicolaas, maar ja, die ligt alweer ruimschoots zijn roes uit te slapen
Ze zit in huis iedereen zogenaamd te bemoederen terwijl ze haar kinderen aan anderen over laat...hoe triest ben je danquote:Op zondag 13 mei 2007 01:47 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahahaha, Nasty wil dat Amanda morgen haar tas uitpakt.. Als ik daar zou zitten zou ik eerst een paar keer netjes doen wat ze zegt en haar daarna vertellen dat ze echt KNETTERGEK is dat ze denkt anderen iets te zeggen alsof ze hun moeder is
dat is niet waar want Huub geeft nu eindelijk toe dat ie zelf fout zatquote:Op zondag 13 mei 2007 01:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook al is Lieke nu naar binnen en heeft Huub het gesprek met Eric, het is nog steeds hetzelfde gesprek![]()
Het verbaast me dat je al een 4-jarige dochter hebt op 22-jarige leeftijd, that's all.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:47 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, leg eens uit?
Ik ben het met je eens. Maar Lieke vind vrouw-vrouw prima, als Huub met Brian had gezoend was ook prima geweest.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:49 schreef Wopper1 het volgende:
Huub heeft wel 1 punt..
Lieke ging flink over de zeik toen Huub met Amanda aan het zoenen was.. (inclusief Fok!)
Gisteren en vandaag hebben ze dan ''eindelijk'' sex met elkaar en gaat Lieke ineens met Amanda.
Brian met zijn toestel erbovenop is helemaal walgelijk. Die gast moet ze maar lekker online gaan zetten. Online=Exit Brian
Ze is niet dronken. Ze zat Natasia te pesten en werd toen door Natasia en Brian het huis ingesleept, op de grond gelegd, uitgekleed en onder de douche gezet. Daar kon ze weinig tegen doen, maar dronken is ze niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:49 schreef SiRojK het volgende:
Amanda is trouwens wel grappig als ze dronken is, van mij mag ze de hele dag door aan de drank... Als ze dit zou kunnen als ze nuchter is heeft ze iedereen er binnen no-time uit
Ja dat geeft hij volgens mij alleen maar toe omdat hij haar daarna weer kan neuken... hoorde hem net ook iets zeggen in de trant van: ja omdat ik haar wilde neuken... bij hem gaat alles om de SEX!!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dat is niet waar want Huub geeft nu eindelijk toe dat ie zelf fout zat
Dat is een onbehoorlijke opmerking.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je al een 4-jarige dochter hebt op 22-jarige leeftijd, that's all.
hoe kan je een psychoot nou vragen normaal te doen?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Jij leest gewoon niet goed.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef solara4 het volgende:
Komt ie ook alweer op terugquote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dat is niet waar want Huub geeft nu eindelijk toe dat ie zelf fout zat
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je al een 4-jarige dochter hebt op 22-jarige leeftijd, that's all.
Die zoekt ook maar 1x per week zijn uitlaatklep bij Amanda.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Brian zit steeds Amanda na te apen.
zijn dat de enige filmpjes? ik zie niet zozeer wanneer Huub zo voor lul is gezet? Buiten het moment dat Lieke giegelend onder de dekens samen met aDEL hem uitlachtquote:
Nog mooier ; Ik ben 21quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zelfs dan, ben ook wel es dronken thuis gekomen . Dan moest ik gewoon naar mijn kamer van mijn moederquote:Op zondag 13 mei 2007 01:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat geeft hij volgens mij alleen maar toe omdat hij haar daarna weer kan neuken... hoorde hem net ook iets zeggen in de trant van: ja omdat ik haar wilde neuken... bij hem gaat alles om de SEX!!
Daar valt Huub dus ook over.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:54 schreef Lipsch het volgende:
[..]
zijn dat de enige filmpjes? ik zie niet zozeer wanneer Huub zo voor lul is gezet? Buiten het moment dat Lieke giegelend onder de dekens samen met aDEL hem uitlacht
nasty zou zoveel kunnen willen....maar ze kon van mij aan het gas!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:47 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahahaha, Nasty wil dat Amanda morgen haar tas uitpakt.. Als ik daar zou zitten zou ik eerst een paar keer netjes doen wat ze zegt en haar daarna vertellen dat ze echt KNETTERGEK is dat ze denkt anderen iets te zeggen alsof ze hun moeder is
Ik hoop dat dit muisje nog een staartje krijgt en dat Amanda morgen niet weer op de bekende 'ik heb schuld' toer gaat.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die zoekt ook maar 1x per week zijn uitlaatklep.
Walgelijke vertoning.
Ik snap ff niet wat je bedoeld.... sorryquote:Op zondag 13 mei 2007 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dan, ben ook wel es dronken thuis gekomen . Dan moest ik gewoon naar mijn kamer van mijn moeder. En de volgende ochtend weer vroeg op
![]()
zei ik ook al eerder ja....quote:Op zondag 13 mei 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik Amanda was, zou ik morgen een klacht indienen.
Dat was alles?quote:
het kan nog jonger... in GB was er een meisje, 12 jaar oud, dat een kind kreeg van een jonge die 10 was...quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:
Het lijkt me niet bepaald een gespreksonderwerp om dat juist hier eens aan te gaan snijden wat jij daarvan vindt of denkt?quote:
je zou kunnen zeggen een wannabee moeder??quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zit in huis iedereen zogenaamd te bemoederen terwijl ze haar kinderen aan anderen over laat...hoe triest ben je dan![]()
nou, hup die kooi inquote:
Ik vond het meer een geval van intimidatie.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je zou kunnen zeggen een wannabee moeder??![]()
Tuurlijk wel maar op zich is het fenomeen tienermoeder je niet vreemd toch.quote:
Yep, en het kan nóg jonger: http://www.snopes.com/pregnant/medina.asp.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het kan nog jonger... in GB was er een meisje, 12 jaar oud, dat een kind kreeg van een jonge dat 10 was...
Ja, dat had ik ook zeker gedaan, maar ik wil er dus wél écht voor mijn kind zijn, en laat der niet bij mijn moeder achter omdat ik rust nodig heb.quote:
Goed plan, misschien wordt hij dan weer wat leuker.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar op zich is het fenomeen tienermoeder je niet vreemd toch.
Huub wéét wel dat hij zich heeft verloren in het spel met Lieke maar lijkt haar nu ook liever kwijt dan rijk te zijn.
ja en??quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mag dit naar de slow chat?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja en??
sommige zijn er wat eerder bij als anderen....en laten we eerlijk zijn,beter een kind op jonge leeftijd....als gewassen worden door mama natasja op 19 jarige leeftijd op tv!![]()
Maar dan is ie zijn neukertje kwijtquote:Op zondag 13 mei 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan, misschien wordt hij dan weer wat leuker.
Gaby is leuk, dus ja, doe maarquote:Op zondag 13 mei 2007 01:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan is ie zijn neukertje kwijt![]()
ach, bestelt ie er toch weer een?
En later tegen hem zegt dat ze er ook geen probleem van maakte toen hij met Eric bezig was. En dat Natasia en Brian erbij stonden en dat ook hoorden. Huub ziet dat als verraad van Lieke, want hij wil niet dat Brian zulke dingen van hem weet.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:54 schreef Lipsch het volgende:
[..]
zijn dat de enige filmpjes? ik zie niet zozeer wanneer Huub zo voor lul is gezet? Buiten het moment dat Lieke giegelend onder de dekens samen met aDEL hem uitlacht
Nee, natuurlijk niet. Kom ze alleen niet zo vaak tegen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar op zich is het fenomeen tienermoeder je niet vreemd toch.
Nou vooruit. Wie dan ook, als Huub maar van Lieke afgaat en weer eens wat gekke dingen gaat doen.quote:
Volgens mij was ik de enige die het niet zo opvatte, en het was nog wel tegen mijquote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Kom ze alleen niet zo vaak tegen.
Mijn opmerking impliceerde geen waardeoordeel, mijn excuses, dus, als dat wel zo werd opgevat.
Ja, dag.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het lijkt me niet bepaald een gespreksonderwerp om dat juist hier eens aan te gaan snijden wat jij daarvan vindt of denkt?
Ja, maar hij wil neuken. (zijn woorden)quote:Op zondag 13 mei 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan, misschien wordt hij dan weer wat leuker.
Dat is Huub zijn probleem. Ze hebben het er constant over samen. Natasia en Brian uit de kooi werken.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
En later tegen hem zegt dat ze er ook geen probleem van maakte toen hij met Eric bezig was. En dat Natasia en Brian erbij stonden en dat ook hoorden. Huub ziet dat als verraad van Lieke, want hij wil niet dat Brian zulke dingen van hem weet.
Ik vatte het niet op als waardeoordeel hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mijn opmerking impliceerde geen waardeoordeel, mijn excuses, dus, als dat wel zo werd opgevat.
Ja, nee, dat had je natuurlijk nooit verwacht van iemand die op Fok post, vreselijk zegquote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2007 02:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enige die het niet zo opvatte, en het was nog wel tegen mij![]()
hmm, ok - als dat alles was, valt het nog mee, vind ik zoquote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
En later tegen hem zegt dat ze er ook geen probleem van maakte toen hij met Eric bezig was. En dat Natasia en Brian erbij stonden en dat ook hoorden. Huub ziet dat als verraad van Lieke, want hij wil niet dat Brian zulke dingen van hem weet.
Nou. . .Amy liever ook niet. En ook niet die trien uit Oldenzaal.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit. Wie dan ook, als Huub maar van Lieke afgaat en weer eens wat gekke dingen gaat doen.
Dan kan je nog wel om iemand geven toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is een klootzak. Eerder vanavond zegt hij tegen de butler dat hij Lieke gebruikt voor het spel en nog steeds (0202u op 13 mei 2007) hangt hij de zielige onschuld uit.
"Het is net dat ik niet om je geef, het is juist omdat ik om je geef..." SMEERLAP HUUB. (Totaal respectloos!)![]()
![]()
![]()
Ja, je weet toch, Huub en drankquote:Op zondag 13 mei 2007 02:04 schreef Lipsch het volgende:
[..]
hmm, ok - als dat alles was, valt het nog mee, vind ik zo
Gatver. Nee, niet die. Ik mis de heldendaden van Eric en Huub. Zit er zo'n k*tje tussen.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . .Amy liever ook niet. En ook niet die trien uit Oldenzaal.
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:03 schreef product het volgende:
[..]
Ja, nee, dat had je natuurlijk nooit verwacht van iemand die op Fok post, vreselijk zeg![]()
Jij was me voor.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
Huub gaat met Lieke naar bed: het is niet omdat ik niet om je geef, het is juist omdat ik om je geef.
probeer het maar niet... je eindigt zo tussen personen die zichzelf napoleon noemen en waar jezus de buurman is...quote:Op zondag 13 mei 2007 02:03 schreef Charmian het volgende:
A world gone mad...nu ligt Amanda weer bij Natasia en Brian in bedik ga het vandaag allemaal niet meer snappen, morgen weer een nieuwe dag
![]()
Omdat Amy hem anders bespringt en dan laat Natas hem vallenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Waarom ligt Brian nou weer in Natasja's bed?
Jij woont dus blijkbaar niet in een achterstandswijkquote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ze zouden er zomaar zelf in kunnen gelovenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat Amy hem anders bespringt en dan laat Natas hem vallen![]()
alles voor de kijkcijfers tochquote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is een klootzak. Eerder vanavond zegt hij tegen de butler dat hij Lieke gebruikt voor het spel en nog steeds (0202u op 13 mei 2007) hangt hij de zielige onschuld uit.
"Het is net dat ik niet om je geef, het is juist omdat ik om je geef..." SMEERLAP HUUB. (Totaal respectloos!)![]()
![]()
![]()
Mandel mocht niet in het middenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat Amy hem anders bespringt en dan laat Natas hem vallen![]()
Ach, wees nou eerlijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Wat dat betreft kan Huub nog een puntje zuigen aan de tactiek van Lieke: alles voor de villaquote:Op zondag 13 mei 2007 02:06 schreef Starlie het volgende:
Ik snap die Lieke echt echt echt niet hoor, Huub maakt haar voor alles en nog wat uit (ben het maar snel weer vergeten) en ze blijft maar achter hem aanlopen!!! Durf te wedden dat ze straks weer in bed liggen te vozen....![]()
ten eerste is dit ontopic,het gaat nog steeds over natasja...quote:
Nee, maar laten we het ene gepercipieerde hokjesdenken niet verruilen voor het andere.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:07 schreef product het volgende:
[..]
Jij woont dus blijkbaar niet in een achterstandswijk
Hou nou toch op zeg, het gaat al een hele tijd over een user.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ten eerste is dit ontopic,het gaat nog steeds over natasja...
ten tweede wrm altijd die verwijzing naar slow chat?![]()
als je het leuk vind,ga je er zelf toch zitten?![]()
Ja. En het leek net de goede kant op te gaan...quote:Op zondag 13 mei 2007 02:09 schreef kybe het volgende:
Waar doet deze dgk soap me toch aan denken,oh ja:
Jason: Goodnight, Mama, goodnight, Ben.
Ben: Goodnght, everyone.
Jim Bob: Goodnight, Mama.
Mary Ellen: Goodnight, Daddy.
John: Goodnight, children.
John-Boy: Goodnight, Daddy, goodnight, Elizabeth.
Elizabeth: Goodnight, John-Boy, goodnight, Jim Bob. - GOODNIGHT, JIM BOB!
Everyone (shouts): GOODNIGHT JIM BOB!
Jim Bob (sleepily): What's going on? I was asleep. What's everybody doing?
Everybody: Goodnight, Jim Bob!
Oh, daar werd al die die passieve aggressiviteit dus voor ingezet. Natasia is zelf in voor wat 'strategisch geplande' female loving. Eng mens.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
Handjes onder de dekens Natas![]()
[afbeelding]
Eerder vanavond heb ik dat al tegen een andere user gezegd: Als iemand jou zo zou behandelen..dan ...dan...quote:
Dag Liessquote:Op zondag 13 mei 2007 02:09 schreef Liess het volgende:
Nou, ik ga nog even een gedicht schrijven, recht uit mijn hart, met góede NL taal.
Welterusten, en tot morgen.
Ik hoor het hun ook zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:11 schreef Wopper1 het volgende:
Ben ik nou echt gek aan het worden??
Het is verdomme 1 grote grap tussen Huub en Lieke.
ja en was ik de enige??quote:Op zondag 13 mei 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou nou toch op zeg, het gaat al een hele tijd over een user.
nee, ze zitten jaap gewoon te sarrenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:11 schreef Wopper1 het volgende:
Huub kan niet tegen gezichtsverlies... Hij heeft het tegen Jaap hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoor het hun ook zeggen
Verbaasd me ook niet
Nah, dit is alvast voor morgen, zodat ze alles weer recht kunnen breien.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:11 schreef Wopper1 het volgende:
Preciesquote:Op zondag 13 mei 2007 02:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ze zitten jaap gewoon te sarren
Schiet mij maar lek,nou begrijp ik er niets meer vanquote:Op zondag 13 mei 2007 02:13 schreef Tissik het volgende:
Huub tegen Jaap:
Het was een set-up! Brrrian denkt nu dat we helemaal boos op elkaar zijn!
Jaap: Dus dit was vantevoren bedacht?
Huub: Ja! Lieke zei: ik ga zoenen met Amanda, en dan...
Huub aan Jaap: Dus, is het doel gelukt?
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, dit is alvast voor morgen, zodat ze alles weer recht kunnen breien.
Ik weet ook niet meer wat ik moet geloven.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek,nou begrijp ik er niets meer vanAlles een groot toneelspel dus.
Nee hoor, ze houden Jaap voor de gek.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoor het hun ook zeggen
Verbaasd me ook niet
Huub vond van niet, die loopt er uren over te tierenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:04 schreef Lipsch het volgende:
[..]
hmm, ok - als dat alles was, valt het nog mee, vind ik zo
Één groot toneelspel, ja. Hoe ze er nu mee naar buiten treden.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek,nou begrijp ik er niets meer vanAlles een groot toneelspel dus.
HUHquote:Op zondag 13 mei 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Lieke: En nou wil je weer seks zeker.
Huub: Nee, laat maar.
ik schreef eerder al;tis een poppenkast.....en dat is het!quote:Op zondag 13 mei 2007 02:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat ik moet geloven.![]()
Brian en Natasja zijn niet gezegend met een bovengemiddeld brein, die vallen er wel voor.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:17 schreef maril het volgende:
Daar trap een inteligente kerrel als Jaap toch niet in, wat een smoes van Huub het is gespeeld aan mijn hoela.
Dat weet ikquote:Op zondag 13 mei 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, ze houden Jaap voor de gek.
Als het allemaal gepland was, dan was die urenlange discussie niet nodig.
Dus er is gewoon 1 leeg bed..... en zij liggen met zn 2-en Amanda te beschermen....... zouden ze het zelf geloven?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
Brian, terwijl Amanda volkomen helder praat: Volgens mij is ze nog steeds dronken.
Natasia: Ja, laat maar gaan.
jaaa dat geloven ze.....quote:Op zondag 13 mei 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus er is gewoon 1 leeg bed..... en zij liggen met zn 2-en Amanda te beschermen....... zouden ze het zelf geloven?
Nee, diep in hun hart weten ze wel wat ze met 'hun meisje' doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus er is gewoon 1 leeg bed..... en zij liggen met zn 2-en Amanda te beschermen....... zouden ze het zelf geloven?
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:15 schreef kybe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
Amanda: Brian geeft altijd anderen de schuld.
Brian: Houd je mond.
Natasja: Houd je mond en ga slapen.
tja stel je voor,de waarheid mag niet gezegd worden natuurlijk....quote:Op zondag 13 mei 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
????quote:Op zondag 13 mei 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
Sorrry Stijn, hoor je nog net aan de telefoon zeggen. Zal wel over de flikkerlampjes gaan.
(sorry)
Wat dat betreft is Natasia ook net Nettyquote:Op zondag 13 mei 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:24 schreef mootie het volgende:
Amanda gaat uit bed, Natasja hobbelt er achteraan, Amanda rent terug en springt op Brian.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:24 schreef Day het volgende:
Natasia gaat uit bed en Amanda grijpt gelijk haar kans bij Brian
Metamorfose pur sang ^_^quote:Op zondag 13 mei 2007 02:25 schreef SlagerKorrel het volgende:
Mag ik jullie even complimenteren met de volgorde waarin jullie posten, allemaal om 2.21u:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:25 schreef SlagerKorrel het volgende:
Mag ik jullie even complimenteren met de volgorde waarin jullie posten, allemaal om 2.21u:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahahaha dit moet toch een gouden oscar waard zijn?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze verdwenen even onder de dekens, maar moeke ligt er nu weer tussen.![]()
Die zit met een pilsie ergens andersquote:Op zondag 13 mei 2007 02:26 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat iemand het 24/7 met Nasty kan uithouden.. Ongelovelijk! Liefde maakt blind wilgo!
Sprak ik voor mijn beurtquote:Op zondag 13 mei 2007 02:25 schreef SlagerKorrel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft totaal geen zin. Die 2 gaan echt wel weer sexen.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:26 schreef maril het volgende:
Amanda zou het liefst Brain willen aanranden, oh natas moet eens ophouden met dat amanda in bedwang willen houden zo zinloos.
Godverdomme, ik wilde afsluiten en zag dat Tas net een konijnfuckshow voorkwam. Wat is die Aman toch een zielig trutje en Braajen een onvoorstelbaar labiele strontzak.quote:
jahoor,met of zonder toestemming,maar konijnen moet gewoon....quote:Op zondag 13 mei 2007 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft totaal geen zin. Die 2 gaan echt wel weer sexen.
Hehe, scherp waarnemingsvermogen.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:25 schreef SlagerKorrel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaha, maarrrrr... Natasia heeft Brian nu VERBODEN nog met Amanda te seksen!quote:Op zondag 13 mei 2007 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft totaal geen zin. Die 2 gaan echt wel weer sexen.
En dan ook nog van schattige kikker naar Hitlerkat, surely this must mean something.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hehe, scherp waarnemingsvermogen.
DIt is een goede conspiracy waard. Shapeshifters in de COS-topics.
brian heeft toch een crimele inslag?? die houd zich vast niet aan regeltjes....quote:Op zondag 13 mei 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaha, maarrrrr... Natasia heeft Brian nu VERBODEN nog met Amanda te seksen!![]()
Toevallig had ik net een passende avatar gepakt, als de sletkikker er had gestaan had het niet gewerkt.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En dan ook nog van schattige kikker naar Hitlerkat, surely this must mean something.
Oh, maar daar staat tegenover dat hij ook een verschrikkelijk moederskindje is.... dus we zullen zienquote:Op zondag 13 mei 2007 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
brian heeft toch een crimele inslag?? die houd zich vast niet aan regeltjes....![]()
Dan is hij de back-up van Natasja kwijt.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
brian heeft toch een crimele inslag?? die houd zich vast niet aan regeltjes....![]()
Brian has no backbone, he's just a jellyfish.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Dat is nog uiterst mild uitgedrukt.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Godverdomme, ik wilde afsluiten en zag dat Tas net een konijnfuckshow voorkwam. Wat is die Aman toch een zielig trutje en Braajen een onvoorstelbaar labiele strontzak.
Je zondagse kleedje is gepastquote:
Waarom?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:33 schreef Day het volgende:
Nou, het was me 't avondje wel, zeg.
En ik wou nog wel naar het songfestival kijken
Nou, ik denk dat Brian hem wel knijpt voor Natasja.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
we kunnen weer een poll opzetten,wanneer gaan brian en amanda weer konijnen?
ik denk vannacht,hooguit morgennacht....![]()
nederland verliest zowieso altijd,dus je hebt weinig gemist vrees ik....quote:Op zondag 13 mei 2007 02:33 schreef Day het volgende:
Nou, het was me 't avondje wel, zeg.
En ik wou nog wel naar het songfestival kijken
Doe er een schepje bovenop, het kan me niet grof genoeg meer worden.quote:
Omdat het vandaag best saai was en het feestje ook niet super begon.quote:
Nope. Natasia ligt er de komende 3 nachten als een onverzettelijk roadblock tussen. De squaw heeft haar veto uitgesproken.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
we kunnen weer een poll opzetten,wanneer gaan brian en amanda weer konijnen?
ik denk vannacht,hooguit morgennacht....![]()
welnee,hij bewerktstelligd wel weer een verhaal dat amanda naaien beter is voor zn geestelijke ontwikkeling ofzo...quote:Op zondag 13 mei 2007 02:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Brian hem wel knijpt voor Natasja.
Als hij vreselijk hoge nood had zou hij met Natasja komen praten en overleggen of het kon of niet.![]()
Nederland is allang van de kaart geveegdquote:Op zondag 13 mei 2007 02:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nederland verliest zowieso altijd,dus je hebt weinig gemist vrees ik....![]()
Nou, mij wel hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe er een schepje bovenop, het kan me niet grof genoeg meer worden.
Daar woont ze!quote:Op zondag 13 mei 2007 02:37 schreef STAP01 het volgende:
Natrasha gaat wilde naar GAYORGIE!
is het al afgelopen??????????quote:Op zondag 13 mei 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat het vandaag best saai was en het feestje ook niet super begon.
Maar het middenstukje en einde waren weer geweldig!![]()
Nedreland gaf net als vorig jaar 12 pntn aan Turkijequote:Op zondag 13 mei 2007 02:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zoals je ziet,volg ik het dus al tijden niet meer!![]()
+ een bijbehorende uitkering?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nedreland gaf net als vorig jaar 12 pntn aan Turkije
Ja net als Huub weet wat hij met zijn meisje doet, kruipen zal Like voor hem, wat zijn het toch walgelijke mensen daar, geef mij dan maar Jaar tart die jongen gewoon niet, tis opzich eeen goede lobbes.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, diep in hun hart weten ze wel wat ze met 'hun meisje' doen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:38 schreef FuTilE het volgende:
Ik loof een alternatieve nobelprijs uit voor degene die een krachtiger type afzuigkap uitvindt!
[afbeelding]
lijkt mij een eerlijke vraag? wrm eric wel en hij niet? of moet hij ook een jurk aantrekken om zn alcohol limiet te mogen overschrijden?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:39 schreef Day het volgende:
Huub heeft een discussie met iemand van de redactie waarom Natrasha wel mag drinken en hij niet.
Een goede lobbes die geen fatsoensnormen kent, en passant zonder enige scrupules mensen kapot probeert te maken.... lobbes...... ik heb er toch een ander beeld bij.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ja net als Huub weet wat hij met zijn meisje doet, kruipen zal Like voor hem, wat zijn het toch walgelijke mensen daar, geef mij dan maar Jaar tart die jongen gewoon niet, tis opzich eeen goede lobbes.![]()
Terecht hij zou zolang hji in de kooi zit niet meer dan 3 glazen mogen drinken net als Amanda beide kunnen er gewoon niet tegen. en ik denk nog steeds dat Lieke lesbies is alleeen wil ze bij Huub blijven vw het leuke verhaal hierin en de populariteitsnivo van Huub. maar ze genoot meer van het tongen met Amanda als dat ze met Huub doet.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:40 schreef Tissik het volgende:
Huub neemt snel een slok uit Eric's glas: moet je eens kijken hoe snel de telefoon gaat!
En inderdaad: foon!
Huub: waarom mag Eric wel drinken en ik niet?
hmhm, ok, ja, hmhm, hmhm, hmhm...
Huub is duidelijk pissed off, dat hij niet meer mag drinken en Eric wel.
Ik denk het nietquote:Op zondag 13 mei 2007 02:39 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij heeft Huub die Fucking Flens aan de foon
bij het woord lobbes zie ik een soort hond met hangwangen...oke jaap lijkt daarop,maar zn karakter is alles behalve lobbes,of goedsulquote:Op zondag 13 mei 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een goede lobbes die geen fatsoensnormen en kent, en passant zonder enige scrupules mensen kapot probeert te maken.... lobbes...... ik heb er toch een ander beeld bij.
KASSA. Niet zelf uitgevonden maar wel gevonden: de smoel van Huub, die zuigt alles af wat hem voor het spel,gelegen komt, cunt or dick, het schijnt hem niet uit te maken. Ik claim die prijs.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:38 schreef FuTilE het volgende:
Ik loof een alternatieve nobelprijs uit voor degene die een krachtiger type afzuigkap uitvindt!
[afbeelding]
hahahaha jij hebt het maar druk met die inrichting he?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:44 schreef Tissik het volgende:
Het kleed onder de eettafel is verwijderd, de gouden poefjes zijn weg, en er is een normale salontafel neergezet in de woonkamer.
Jaap is een lobbes. Een boerende lobbes, weliswaar, maar een lobbes.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een goede lobbes die geen fatsoensnormenen kent, en passant zonder enige scrupules mensen kapot probeert te maken.... lobbes...... ik heb er toch een ander beeld bij.
Zou de Boedha nog gaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:44 schreef Tissik het volgende:
Het kleed onder de eettafel is verwijderd, de gouden poefjes zijn weg, en er is een normale salontafel neergezet in de woonkamer.
Hij vind dat hij beloond moet worden omdat weer 'geleverd' heeftquote:Op zondag 13 mei 2007 02:40 schreef Tissik het volgende:
Huub neemt snel een slok uit Eric's glas: moet je eens kijken hoe snel de telefoon gaat!
En inderdaad: foon!
Huub: waarom mag Eric wel drinken en ik niet?
hmhm, ok, ja, hmhm, hmhm, hmhm...
Huub is duidelijk pissed off, dat hij niet meer mag drinken en Eric wel.
Nee hoor, ik citeerde even wat Eric zei.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahaha jij hebt het maar druk met die inrichting he?![]()
Dat heeft hij juist niet gedaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vind dat hij beloond moet worden omdat weer 'geleverd' heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |