quote:
Het lijkt me niet bepaald een gespreksonderwerp om dat juist hier eens aan te gaan snijden wat jij daarvan vindt of denkt?quote:
je zou kunnen zeggen een wannabee moeder??quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zit in huis iedereen zogenaamd te bemoederen terwijl ze haar kinderen aan anderen over laat...hoe triest ben je dan![]()
nou, hup die kooi inquote:
Ik vond het meer een geval van intimidatie.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je zou kunnen zeggen een wannabee moeder??![]()
Tuurlijk wel maar op zich is het fenomeen tienermoeder je niet vreemd toch.quote:
Yep, en het kan nóg jonger: http://www.snopes.com/pregnant/medina.asp.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het kan nog jonger... in GB was er een meisje, 12 jaar oud, dat een kind kreeg van een jonge dat 10 was...
Ja, dat had ik ook zeker gedaan, maar ik wil er dus wél écht voor mijn kind zijn, en laat der niet bij mijn moeder achter omdat ik rust nodig heb.quote:
Goed plan, misschien wordt hij dan weer wat leuker.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar op zich is het fenomeen tienermoeder je niet vreemd toch.
Huub wéét wel dat hij zich heeft verloren in het spel met Lieke maar lijkt haar nu ook liever kwijt dan rijk te zijn.
ja en??quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je al een 4-jarige dochter hebt op 22-jarige leeftijd, that's all.
Mag dit naar de slow chat?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja en??
sommige zijn er wat eerder bij als anderen....en laten we eerlijk zijn,beter een kind op jonge leeftijd....als gewassen worden door mama natasja op 19 jarige leeftijd op tv!![]()
Maar dan is ie zijn neukertje kwijtquote:Op zondag 13 mei 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan, misschien wordt hij dan weer wat leuker.
Gaby is leuk, dus ja, doe maarquote:Op zondag 13 mei 2007 01:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dan is ie zijn neukertje kwijt![]()
ach, bestelt ie er toch weer een?
En later tegen hem zegt dat ze er ook geen probleem van maakte toen hij met Eric bezig was. En dat Natasia en Brian erbij stonden en dat ook hoorden. Huub ziet dat als verraad van Lieke, want hij wil niet dat Brian zulke dingen van hem weet.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:54 schreef Lipsch het volgende:
[..]
zijn dat de enige filmpjes? ik zie niet zozeer wanneer Huub zo voor lul is gezet? Buiten het moment dat Lieke giegelend onder de dekens samen met aDEL hem uitlacht
Nee, natuurlijk niet. Kom ze alleen niet zo vaak tegen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar op zich is het fenomeen tienermoeder je niet vreemd toch.
Nou vooruit. Wie dan ook, als Huub maar van Lieke afgaat en weer eens wat gekke dingen gaat doen.quote:
Volgens mij was ik de enige die het niet zo opvatte, en het was nog wel tegen mijquote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Kom ze alleen niet zo vaak tegen.
Mijn opmerking impliceerde geen waardeoordeel, mijn excuses, dus, als dat wel zo werd opgevat.
Ja, dag.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het lijkt me niet bepaald een gespreksonderwerp om dat juist hier eens aan te gaan snijden wat jij daarvan vindt of denkt?
Ja, maar hij wil neuken. (zijn woorden)quote:Op zondag 13 mei 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan, misschien wordt hij dan weer wat leuker.
Dat is Huub zijn probleem. Ze hebben het er constant over samen. Natasia en Brian uit de kooi werken.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
En later tegen hem zegt dat ze er ook geen probleem van maakte toen hij met Eric bezig was. En dat Natasia en Brian erbij stonden en dat ook hoorden. Huub ziet dat als verraad van Lieke, want hij wil niet dat Brian zulke dingen van hem weet.
Ik vatte het niet op als waardeoordeel hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Kom ze alleen niet zo vaak tegen.
Mijn opmerking impliceerde geen waardeoordeel, mijn excuses, dus, als dat wel zo werd opgevat.
Ja, nee, dat had je natuurlijk nooit verwacht van iemand die op Fok post, vreselijk zegquote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je al een 4-jarige dochter hebt op 22-jarige leeftijd, that's all.
Inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2007 02:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enige die het niet zo opvatte, en het was nog wel tegen mij![]()
hmm, ok - als dat alles was, valt het nog mee, vind ik zoquote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
En later tegen hem zegt dat ze er ook geen probleem van maakte toen hij met Eric bezig was. En dat Natasia en Brian erbij stonden en dat ook hoorden. Huub ziet dat als verraad van Lieke, want hij wil niet dat Brian zulke dingen van hem weet.
Nou. . .Amy liever ook niet. En ook niet die trien uit Oldenzaal.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit. Wie dan ook, als Huub maar van Lieke afgaat en weer eens wat gekke dingen gaat doen.
Dan kan je nog wel om iemand geven toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is een klootzak. Eerder vanavond zegt hij tegen de butler dat hij Lieke gebruikt voor het spel en nog steeds (0202u op 13 mei 2007) hangt hij de zielige onschuld uit.
"Het is net dat ik niet om je geef, het is juist omdat ik om je geef..." SMEERLAP HUUB. (Totaal respectloos!)![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |