Niet bepaald nee, met Nena flikte ze dit ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:44 schreef Hanekrooi het volgende:
Smerig vies wijf die Natasia. Zgn. het verzorgend typje uithangen tegenover Amanda. Wtf, een meisje van 19 jaar wassen en aankleden onder het mom van......Dit is ook niet de eerste keer dat ze dit doet.
Ze heeft wel gelijkquote:Op zondag 13 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Roosvicee is niet goed voor je tandjes en je hebt je tandjes al gepoetst....... Natasja doe gvd eens normaal!
Ik weet niet wat je bedoelt, leg eens uit?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Logisch, je bent ook pas 22![]()
Of bedoel ik nou?
Amanda,Mitch en Nicolaas hebben een gesprekje in de keukenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef solara4 het volgende:
jullie negeren mij, waar kan ik nu het filmpje vinden van lieke en amanda
Ook al is Lieke nu naar binnen en heeft Huub het gesprek met Eric, het is nog steeds hetzelfde gesprekquote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Over 2 uur hebben ze nog hetzelfde gesprek... zo vermoeiend!
Haar manier om controle over de situatie te krijgen, denigrerend en kleinerend optreden wanneer het maar kan.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Roosvicee is niet goed voor je tandjes en je hebt je tandjes al gepoetst....... Natasja doe gvd eens normaal!
Als ik Amanda was, zou ik morgen een klacht indienen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
Lieke die een krant leest is interessanter?
Ik ben een behoorlijk volgzaam type, maar hier zou ik echt niet tegenkunnen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haar manier om controle over de situatie te krijgen, denigrerend en kleinerend optreden wanneer het maar kan.
Mentale terreur uitoefenen kan ze wel, al is het op de meest basale manier denkbaar. Ik zou haar graag nog wat meer zien ruziën met Nicolaas, maar ja, die ligt alweer ruimschoots zijn roes uit te slapen
Ze zit in huis iedereen zogenaamd te bemoederen terwijl ze haar kinderen aan anderen over laat...hoe triest ben je danquote:Op zondag 13 mei 2007 01:47 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahahaha, Nasty wil dat Amanda morgen haar tas uitpakt.. Als ik daar zou zitten zou ik eerst een paar keer netjes doen wat ze zegt en haar daarna vertellen dat ze echt KNETTERGEK is dat ze denkt anderen iets te zeggen alsof ze hun moeder is
dat is niet waar want Huub geeft nu eindelijk toe dat ie zelf fout zatquote:Op zondag 13 mei 2007 01:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook al is Lieke nu naar binnen en heeft Huub het gesprek met Eric, het is nog steeds hetzelfde gesprek![]()
Het verbaast me dat je al een 4-jarige dochter hebt op 22-jarige leeftijd, that's all.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:47 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, leg eens uit?
Ik ben het met je eens. Maar Lieke vind vrouw-vrouw prima, als Huub met Brian had gezoend was ook prima geweest.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:49 schreef Wopper1 het volgende:
Huub heeft wel 1 punt..
Lieke ging flink over de zeik toen Huub met Amanda aan het zoenen was.. (inclusief Fok!)
Gisteren en vandaag hebben ze dan ''eindelijk'' sex met elkaar en gaat Lieke ineens met Amanda.
Brian met zijn toestel erbovenop is helemaal walgelijk. Die gast moet ze maar lekker online gaan zetten. Online=Exit Brian
Ze is niet dronken. Ze zat Natasia te pesten en werd toen door Natasia en Brian het huis ingesleept, op de grond gelegd, uitgekleed en onder de douche gezet. Daar kon ze weinig tegen doen, maar dronken is ze niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:49 schreef SiRojK het volgende:
Amanda is trouwens wel grappig als ze dronken is, van mij mag ze de hele dag door aan de drank... Als ze dit zou kunnen als ze nuchter is heeft ze iedereen er binnen no-time uit
Ja dat geeft hij volgens mij alleen maar toe omdat hij haar daarna weer kan neuken... hoorde hem net ook iets zeggen in de trant van: ja omdat ik haar wilde neuken... bij hem gaat alles om de SEX!!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dat is niet waar want Huub geeft nu eindelijk toe dat ie zelf fout zat
Dat is een onbehoorlijke opmerking.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je al een 4-jarige dochter hebt op 22-jarige leeftijd, that's all.
hoe kan je een psychoot nou vragen normaal te doen?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Jij leest gewoon niet goed.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:43 schreef solara4 het volgende:
jullie negeren mij, waar kan ik nu het filmpje vinden van lieke en amanda
Komt ie ook alweer op terugquote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dat is niet waar want Huub geeft nu eindelijk toe dat ie zelf fout zat
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je al een 4-jarige dochter hebt op 22-jarige leeftijd, that's all.
Die zoekt ook maar 1x per week zijn uitlaatklep bij Amanda.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Brian zit steeds Amanda na te apen.
zijn dat de enige filmpjes? ik zie niet zozeer wanneer Huub zo voor lul is gezet? Buiten het moment dat Lieke giegelend onder de dekens samen met aDEL hem uitlachtquote:
Nog mooier ; Ik ben 21quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zelfs dan, ben ook wel es dronken thuis gekomen . Dan moest ik gewoon naar mijn kamer van mijn moederquote:Op zondag 13 mei 2007 01:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat geeft hij volgens mij alleen maar toe omdat hij haar daarna weer kan neuken... hoorde hem net ook iets zeggen in de trant van: ja omdat ik haar wilde neuken... bij hem gaat alles om de SEX!!
Daar valt Huub dus ook over.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:54 schreef Lipsch het volgende:
[..]
zijn dat de enige filmpjes? ik zie niet zozeer wanneer Huub zo voor lul is gezet? Buiten het moment dat Lieke giegelend onder de dekens samen met aDEL hem uitlacht
nasty zou zoveel kunnen willen....maar ze kon van mij aan het gas!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:47 schreef SiRojK het volgende:
Whahahahahaha, Nasty wil dat Amanda morgen haar tas uitpakt.. Als ik daar zou zitten zou ik eerst een paar keer netjes doen wat ze zegt en haar daarna vertellen dat ze echt KNETTERGEK is dat ze denkt anderen iets te zeggen alsof ze hun moeder is
Ik hoop dat dit muisje nog een staartje krijgt en dat Amanda morgen niet weer op de bekende 'ik heb schuld' toer gaat.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die zoekt ook maar 1x per week zijn uitlaatklep.
Walgelijke vertoning.
Ik snap ff niet wat je bedoeld.... sorryquote:Op zondag 13 mei 2007 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dan, ben ook wel es dronken thuis gekomen . Dan moest ik gewoon naar mijn kamer van mijn moeder. En de volgende ochtend weer vroeg op
![]()
zei ik ook al eerder ja....quote:Op zondag 13 mei 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik Amanda was, zou ik morgen een klacht indienen.
Dat was alles?quote:
het kan nog jonger... in GB was er een meisje, 12 jaar oud, dat een kind kreeg van een jonge die 10 was...quote:Op zondag 13 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |