Ja, je weet toch, Huub en drankquote:Op zondag 13 mei 2007 02:04 schreef Lipsch het volgende:
[..]
hmm, ok - als dat alles was, valt het nog mee, vind ik zo
Gatver. Nee, niet die. Ik mis de heldendaden van Eric en Huub. Zit er zo'n k*tje tussen.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . .Amy liever ook niet. En ook niet die trien uit Oldenzaal.
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:03 schreef product het volgende:
[..]
Ja, nee, dat had je natuurlijk nooit verwacht van iemand die op Fok post, vreselijk zeg![]()
Jij was me voor.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
Huub gaat met Lieke naar bed: het is niet omdat ik niet om je geef, het is juist omdat ik om je geef.
probeer het maar niet... je eindigt zo tussen personen die zichzelf napoleon noemen en waar jezus de buurman is...quote:Op zondag 13 mei 2007 02:03 schreef Charmian het volgende:
A world gone mad...nu ligt Amanda weer bij Natasia en Brian in bedik ga het vandaag allemaal niet meer snappen, morgen weer een nieuwe dag
![]()
Omdat Amy hem anders bespringt en dan laat Natas hem vallenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Waarom ligt Brian nou weer in Natasja's bed?
Jij woont dus blijkbaar niet in een achterstandswijkquote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Kom ze alleen niet zo vaak tegen.
Mijn opmerking impliceerde geen waardeoordeel, mijn excuses, dus, als dat wel zo werd opgevat.
Ze zouden er zomaar zelf in kunnen gelovenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat Amy hem anders bespringt en dan laat Natas hem vallen![]()
alles voor de kijkcijfers tochquote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is een klootzak. Eerder vanavond zegt hij tegen de butler dat hij Lieke gebruikt voor het spel en nog steeds (0202u op 13 mei 2007) hangt hij de zielige onschuld uit.
"Het is net dat ik niet om je geef, het is juist omdat ik om je geef..." SMEERLAP HUUB. (Totaal respectloos!)![]()
![]()
![]()
Mandel mocht niet in het middenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat Amy hem anders bespringt en dan laat Natas hem vallen![]()
Ach, wees nou eerlijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is een klootzak. Eerder vanavond zegt hij tegen de butler dat hij Lieke gebruikt voor het spel en nog steeds (0202u op 13 mei 2007) hangt hij de zielige onschuld uit.
"Het is net dat ik niet om je geef, het is juist omdat ik om je geef..." SMEERLAP HUUB. (Totaal respectloos!)![]()
![]()
![]()
Wat dat betreft kan Huub nog een puntje zuigen aan de tactiek van Lieke: alles voor de villaquote:Op zondag 13 mei 2007 02:06 schreef Starlie het volgende:
Ik snap die Lieke echt echt echt niet hoor, Huub maakt haar voor alles en nog wat uit (ben het maar snel weer vergeten) en ze blijft maar achter hem aanlopen!!! Durf te wedden dat ze straks weer in bed liggen te vozen....![]()
ten eerste is dit ontopic,het gaat nog steeds over natasja...quote:
Nee, maar laten we het ene gepercipieerde hokjesdenken niet verruilen voor het andere.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:07 schreef product het volgende:
[..]
Jij woont dus blijkbaar niet in een achterstandswijk
Hou nou toch op zeg, het gaat al een hele tijd over een user.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ten eerste is dit ontopic,het gaat nog steeds over natasja...
ten tweede wrm altijd die verwijzing naar slow chat?![]()
als je het leuk vind,ga je er zelf toch zitten?![]()
Ja. En het leek net de goede kant op te gaan...quote:Op zondag 13 mei 2007 02:09 schreef kybe het volgende:
Waar doet deze dgk soap me toch aan denken,oh ja:
Jason: Goodnight, Mama, goodnight, Ben.
Ben: Goodnght, everyone.
Jim Bob: Goodnight, Mama.
Mary Ellen: Goodnight, Daddy.
John: Goodnight, children.
John-Boy: Goodnight, Daddy, goodnight, Elizabeth.
Elizabeth: Goodnight, John-Boy, goodnight, Jim Bob. - GOODNIGHT, JIM BOB!
Everyone (shouts): GOODNIGHT JIM BOB!
Jim Bob (sleepily): What's going on? I was asleep. What's everybody doing?
Everybody: Goodnight, Jim Bob!
Oh, daar werd al die die passieve aggressiviteit dus voor ingezet. Natasia is zelf in voor wat 'strategisch geplande' female loving. Eng mens.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
Handjes onder de dekens Natas![]()
[afbeelding]
Eerder vanavond heb ik dat al tegen een andere user gezegd: Als iemand jou zo zou behandelen..dan ...dan...quote:
Dag Liessquote:Op zondag 13 mei 2007 02:09 schreef Liess het volgende:
Nou, ik ga nog even een gedicht schrijven, recht uit mijn hart, met góede NL taal.
Welterusten, en tot morgen.
Ik hoor het hun ook zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:11 schreef Wopper1 het volgende:
Ben ik nou echt gek aan het worden??
Het is verdomme 1 grote grap tussen Huub en Lieke.
ja en was ik de enige??quote:Op zondag 13 mei 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou nou toch op zeg, het gaat al een hele tijd over een user.
nee, ze zitten jaap gewoon te sarrenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:11 schreef Wopper1 het volgende:
Huub kan niet tegen gezichtsverlies... Hij heeft het tegen Jaap hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoor het hun ook zeggen
Verbaasd me ook niet
Nah, dit is alvast voor morgen, zodat ze alles weer recht kunnen breien.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:11 schreef Wopper1 het volgende:
Preciesquote:Op zondag 13 mei 2007 02:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ze zitten jaap gewoon te sarren
Schiet mij maar lek,nou begrijp ik er niets meer vanquote:Op zondag 13 mei 2007 02:13 schreef Tissik het volgende:
Huub tegen Jaap:
Het was een set-up! Brrrian denkt nu dat we helemaal boos op elkaar zijn!
Jaap: Dus dit was vantevoren bedacht?
Huub: Ja! Lieke zei: ik ga zoenen met Amanda, en dan...
Huub aan Jaap: Dus, is het doel gelukt?
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, dit is alvast voor morgen, zodat ze alles weer recht kunnen breien.
Ik weet ook niet meer wat ik moet geloven.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek,nou begrijp ik er niets meer vanAlles een groot toneelspel dus.
Nee hoor, ze houden Jaap voor de gek.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoor het hun ook zeggen
Verbaasd me ook niet
Huub vond van niet, die loopt er uren over te tierenquote:Op zondag 13 mei 2007 02:04 schreef Lipsch het volgende:
[..]
hmm, ok - als dat alles was, valt het nog mee, vind ik zo
Één groot toneelspel, ja. Hoe ze er nu mee naar buiten treden.quote:Op zondag 13 mei 2007 02:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek,nou begrijp ik er niets meer vanAlles een groot toneelspel dus.
HUHquote:Op zondag 13 mei 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Lieke: En nou wil je weer seks zeker.
Huub: Nee, laat maar.
ik schreef eerder al;tis een poppenkast.....en dat is het!quote:Op zondag 13 mei 2007 02:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat ik moet geloven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |