abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2007 @ 00:36:15 #1
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49319568
Hey,

Dit is m`n huidige situatie:

's Ochtends sta ik om half 4 op, neem 2 crackerts en melk. Dan stap ik op de fiets om kranten te halen en drink daar wat koffie en dan ga ik die kranten rondbrengen op de fiets. Dat duurt een uurtje of 2. Als ik klaar ben eet ik 2 crackerts om kwart over 7. Dan ga ik naar school, in de pauze haal ik een blikkie cola. Als ik thuis kom (dat kan om 12 uur zijn maar ook om 16 uur) dan 2 boterhammen. En 's avonds eten dan. Dat is het enigste wat ik eet, verder geen snoep ofzo.

Maar toch is m`n bmi 37, wat mij veel lijkt. Hoe kan ik m`n levenstijl aanpassen zodat er juist wat afgaat aan kilo`s en vet? Ik ben nog jong, 17 jaar. Water zuigt, tevens de sportschool omdat ze zo duur zijn.

Iemand tips om af te vallen.

Groeten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_49319627
Geen blikje cola.

Ga sporten, of hardlopen in het park. Dat je intensief bezig bent en flink gaat zweten, voor resultaat: 3 keer per week.. het liefste meer dan één uur. 1,5 of 2.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:42:43 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49319767
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:38 schreef OldJeller het volgende:
Geen blikje cola.

Ga sporten, of hardlopen in het park. Dat je intensief bezig bent en flink gaat zweten, voor resultaat: 3 keer per week.. het liefste meer dan één uur. 1,5 of 2.
Maar fietsen 2 uur elke dag, helpt dat dan niet veel?
  zondag 13 mei 2007 @ 00:45:24 #4
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49319847
Wat dacht je van een gezond eetpatroon?
Voices tell me I'm the shit.
pi_49319937
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:42 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk wel.. als je dat niet meer zou doen dan zou je waarschijnlijk aankomen.

Maar het gaat om het écht intensief sporten, dat je jezelf helemaal in het zweet werkt. Dus als je daarnaast nog flinke stukken keihard gaat fietsen helpt het, hardlopen is overigens beter.

Hardlopen & roeien om je buik weg te werken in elk geval.
pi_49319958
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat dacht je van een gezond eetpatroon?
Inderdaad, gewoon 's ochtends brood eten ipv. crackers en 's middags ook. Dat blikje Cola kan je best wel blijven drinken maar eet er dan ook iets van brood bij.. En je hoeft toch niet per sé maar de sportschool te gaan om af te vallen? Genoeg andere (gratis) sporten..
pi_49320021
Gezond en gevarieerd eten, je lichaam heeft bouwstoffen nodig. Als hij deze niet krijgt dan gaat hij alles opslaan of niet goed functioneren. Dus groente en fruit, maar ook een broodje kaas/pasta enz. Als je maar gevarieerd en niet te veel eet.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  zondag 13 mei 2007 @ 00:53:15 #8
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49320051
meer brood eten
en dan met name donker brood.
en fruit.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_49320178
en leren water te drinken.

water neemt de honger weg. tevens zorgt het voor een betere zuivering van het lichaam.
pi_49320186
Mensen die zeggen dat je alleen je eetpatroon moet veranderen om af te vallen weten niet waar ze over praten.

Ja, het helpt als je altijd b.v. frituur zit te eten en plotseling alleen maar gezond gaat eten.. maar daarnaast vergt het meer; beweging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Donald Duck held zondag 13 mei 2007 @ 01:00:03 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49320230
Toch sportschool overwegen. Voor 50 per maand heb je een tof pakket waar je onbeperkt mee mag komen, je hebt begeleiding, ze kunnen je ook goed adviseren over eten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49322167
meer, gezonder en regelmatiger eten..
ook wat meer variatie in je eetpatroon brengen...
en toch proberen iets van sport te gaan doen...

ik kan het me trouwens niet voorstellen dat je met dit eetp/leefpatroon een bmi van 37 haalt (da's morbide obesitas? of in elk geval bijna?) heb je het wel goed uitgerekend?
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_49322454
Je moet meer eten om af te vallen, minstens 6 kleine porties en zoals gezegd toch meer bewegen
Please don't sit on my imaginary friend
  zondag 13 mei 2007 @ 03:08:11 #14
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_49322575
ik denk écht niet dat deze persoon te veel eet. een probleem met het metabolisme lijkt me logischer. ga eens naar de dokter voor meer duidelijkheid want je BMI is ongezong hoog.

aan dat blikje cola zal het niet liggen vb. ik drink per dag tussen de halve liter en de liter frisdrank en m'n BMI is ongeveer 20
Screw you guys, I'm going home.
pi_49324189
Zonder moeite zal het niet gaan ben ik bang. Om resultaat te boeken zul je je altijd moeten inspannen. Waarschijnlijk door een verandering in je eetpatroon wat gezond is (geen cola, maar een broodje kaas ofzo) en je stofwisseling wat meer omhoog gooit. En sport/instensieve beweging, aangezien dat ook je stofwisseling sneller doet gaan .
pi_49324411
hij is nog maar 17, dus dan geldt een BMI ook nog niet, dat is alleen voor volwassenen

ik zou gewoon wat afwisselender eten, en ipv crackers brood nemen, meer groenten en fruit en toch meer gaan sporten, hoeft niet perse in een sportschool, kunt ook gewoon een andere sport gaan doen ( teamsport ofzo) of gewoon buiten sporten ( hardlopen/skeeleren ofzo)
pi_49324489
Jammer als je aanleg hebt om dik te worden. Is trouwens wel wat aan te doen.
Stel een gemiddelde auto rijdt 1:15, maar jij bent een model auto dat zuinger rijdt; 1:20.
Ja erg vervelend, maar je kan je auto meer laten zuipen door het op te voeren.
Dus zet er een krachtigere motor in die meer verbruikt.

Jij kan ook meer gaan verbruiken. Dit door te gaan fitnessen. Je moet spieren gaan kweken. Hoe meer spieren je hebt, hoe meer je verbruikt. En je hoeft er eigenlijk niets voor te doen, want ze verbruiken ook als je niets doet meer energie. En het kost je maar een half uur per dag. Gewoon naar de fitnesscentrum en serieus aan de slag met gewichten.

En hou eens op met die achterlijke diëten. Die verpesten gewoon je metabolisme. Zorg wel dat je weg blijft van ongezonde dingen. Geen chips, koek, ijs en dergelijke in huis halen, maar fruit. Dat verplicht je, om als je trek hebt een appel of iets dergelijks te nemen, ipv een zak chips.
Maar overdrijf het niet. Je hebt recht op 1 lekkernij per dag. Die reep chocola of die zak chips.. ach.
Hoe meer je fitnesst, hoe meer je verbrand, hoe meer je er van mag eten zonder schuld.

Dus maak het je gemakkelijker en verhoog je verbranding. Zie jezelf als die auto. Je lichaam loopt op brandstof en nergens anders op. Dus brandstof verbrand je gewoon. Door meer beweging verbrand je die brandstof. Je kan niet minder gaan eten dan je nu al doet, heel veel mensen zitten al op een minimum. Dit komt omdat hun lichaam zich daar op heeft aangepast. Maar er zit geen maximum op beweging. Meer spierkracht + beweging = meer verbranding.
  zondag 13 mei 2007 @ 10:58:37 #18
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49324814
Heb je je BMI wel goed berekend? Wat is je lengte en je gewicht?

En je eet nu erg weinig. Misschien is het handig om je door de huisarts door te laten verwijzen naar een diëtist.
pi_49324826
BMI is toch nog geen goeie graadmeter als je minderjarig bent
  zondag 13 mei 2007 @ 11:01:24 #20
4177 Jojogirl
pi_49324849
Er zijn ook BMI grenzen voor kinderen/jongeren.
pi_49324872
Ja en over een paar maandjes is het ineens wel te gebruiken
Het eetpatroon ziet er erg slecht uit. Eet gewoon bruine boterhammen in plaats van crackers, neem ook brood en fruit mee naar school, drink voldoende en ren evt. een ommetje in de avond.
Het mooi kotsende meisje.
pi_49325114
ik wil rijk worden zonder er wat voor te doen, hoe doe ik dat
pi_49325749
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:18 schreef staticdata het volgende:
ik wil rijk worden zonder er wat voor te doen, hoe doe ik dat
Heel gemakkelijk. Je zoekt iets waar mensen te lui zijn om zelf te doen, zoals afvallen. En vind daar een oplossing voor. Je verzint bijvoorbeeld iets als een afvalcreme of afvalpilletje. En daarbij een concept als kruiden uit de amazone en slakken slijm uit de maladiven. En je bent rijk!

Oh en je richt je als doelgroep op mensen zoals de TS.
  zondag 13 mei 2007 @ 12:02:10 #24
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_49326107
jij eet veeel te weinig geen fruit, geen water, geen vezels,
, ik zie niks wat oke is en van dat ene blikje cola per dag zul je geen bmi van 37 hebben. geef eens iets meer gegevens? je gewicht en je lengte? of als je dat niet wilt vul je gegevens hier in: http://212.78.187.107/bmi/
pi_49326514
Afvallen zonder moeite gaat niet.
pi_49326561
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:18 schreef Paltos het volgende:
Afvallen zonder moeite gaat niet.
met gewoon normaal eten en bewegen kom je al een heel eind
pi_49326595
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:20 schreef Miss_S het volgende:
Mja, inderdaad.
pi_49326729
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee, dan blijf je gewoon op constant gewicht. Het idee van afvallen is juist om meer inspanning te leveren.
pi_49326760
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:27 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Nee, dan blijf je gewoon op constant gewicht. Het idee van afvallen is juist om meer inspanning te leveren.
niet als je normaal niet beweegt en teveel (ongezonde) dingen eet
pi_49327457
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:27 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Dat hoeft niet perse, als je gezond eet en normaal beweegt dan val je af tot het lichaam op zijn "normale" niveau is (niet te dik, niet te dun)
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  zondag 13 mei 2007 @ 13:02:29 #31
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49327651
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:02 schreef scrub_nurse het volgende:
jij eet veeel te weinig geen fruit, geen water, geen vezels,
, ik zie niks wat oke is en van dat ene blikje cola per dag zul je geen bmi van 37 hebben. geef eens iets meer gegevens? je gewicht en je lengte? of als je dat niet wilt vul je gegevens hier in: http://212.78.187.107/bmi/
Hiermee kom ik op hetzelfde uit...

Maar ik had wel tot voor kort een abbonement op de sportschool. Ik had het opgezegd omdat het me te duur kostte, 29 euro en dat terwijl ik maar echt 1 keer in de 2 weken ging. En niet omdat ik zin had maar omdat ik dacht dat het dan ook weer zonde is om te betalen. En ik weet vooral niet wat ik moet doen in een sportschool. Ik begin vaak met fietsen (terwijl ik elke dag al 2 uur fiets ) en dan ga ik meestal door richting de gewichten.

En ik ga zo over me nek van alleen water drinken...
pi_49327747
Maar waarom ga je dan niet gewoon een andere sport doen

Je hoeft niet persee naar de sportschool om te sporten hoor

En ben wel erg benieuwd naar je lengte en gewicht dan
  zondag 13 mei 2007 @ 13:28:06 #33
177846 colette
kloon van conleche
pi_49328361
[quote]Op zondag 13 mei 2007 13:02 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hiermee kom ik op hetzelfde uit...

Maar ik had wel tot voor kort een abbonement op de sportschool. Ik had het opgezegd omdat het me te duur kostte, 29 euro en dat terwijl ik maar echt 1 keer in de 2 weken ging. En niet omdat ik zin had maar omdat ik dacht dat het dan ook weer zonde is om te betalen. En ik weet vooral niet wat ik moet doen in een sportschool. Ik begin vaak met fietsen (terwijl ik elke dag al 2 uur fiets ) en dan ga ik meestal door richting de gewichten.

En ik ga zo over me nek van alleen water drinken...
[/quote

Bij de meeste sportscholen kan je hulp vragen hoor! Dan loopt er iemand mee en die verteld hoe alle apparaten precies werken en wat je het beste kan doen in jouw specifieke geval, met hoeveel gewicht en zo. Dat doen ze natuurlijk maar 1 keer, maar dan heb je iig houvast. En 29 euro voor een maandabbo is niet zoveel, de meeste sportscholen zijn duurder (die van mij iig wel)
pi_49329423
Ik deed 2 jaar geleden 5 jaar lang waterpolo.

Sinds die 2 jaar doe ik alleen een half uurtje zwemmen, wat zelf maar 15 min echt zwemmen word.
Ik ben dan wel flink aan het zwemmen. Het is maar 10-30 min in de week. Verder nog 1 uur gymen ofzo... Maar ik vreet ook bijna niks en anders vreet ik wel een of ander junkfood. Ben nog steeds gespierd .

Maar ik drink ook niet veel. Misschien een idee om lichaamsvocht te verminderen op die manier? (minder drinken, nog net niet dorstig worden).
Dan verlies je al vocht zonder te sporten neem ik zo aan
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 13 mei 2007 @ 14:06:33 #35
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_49329457
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:42 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je fietst niet twee uur non-stop.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_49329488
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:06 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Je fietst niet twee uur non-stop.
Kan je dat niet, chubby?
  zondag 13 mei 2007 @ 14:11:38 #37
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_49329613
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:07 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Kan je dat niet, chubby?
Lezen, puppy. De dikke TS vertelt dat ie 2 uur per dag fietst, maar twee uur bezig zijn met je krantenwijkje betekent niet dat je twee uur fietst.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_49329684
Ooh, ik dacht dat ie een uur moest fietsen naar school oid...
Krantenwijk is ook beweging, maar natuurlijk wel minder intensief dan een uur flink doortrappen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_49329752
quote:
Op zondag 13 mei 2007 03:08 schreef Mihaelaz het volgende:
ik denk écht niet dat deze persoon te veel eet. een probleem met het metabolisme lijkt me logischer. ga eens naar de dokter voor meer duidelijkheid want je BMI is ongezong hoog.

aan dat blikje cola zal het niet liggen vb. ik drink per dag tussen de halve liter en de liter frisdrank en m'n BMI is ongeveer 20
Is ook al waar ik aan dacht. Zo veel eet hij/zij niet en daarbij wordt er elke dag gefietst, wat normaal gesproken genoeg beweging zou moeten zijn. Ook vind ik het niet heel erg ongezond wat er gegeten wordt, al zou het beter zijn om de crackers te vervangen voor brood en iets vaker fruit te eten en meer te drinken (hoeft niet per se water te zijn, maar zorg wel voor 2 liter per dag).
Maar denk dat je beter even langs de huisarts kan gaan (tenzij je natuurlijk nu gaat vertellen dat je avondeten uit 3 overvolle borden bestaat en/of alleen maar ongezonde meuk)
  zondag 13 mei 2007 @ 14:19:12 #40
177846 colette
kloon van conleche
pi_49329841
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:05 schreef Sjibble het volgende:

Maar ik drink ook niet veel. Misschien een idee om lichaamsvocht te verminderen op die manier? (minder drinken, nog net niet dorstig worden).
Dan verlies je al vocht zonder te sporten neem ik zo aan
Das 't idiootste advies dat ik ooit heb gehoord. VEEL moet je drinken en dan geen cola, maar gewoon water. Of thee of whatever, als er maar geen suiker in zit. (in fruitsap zit OOK suiker.)
pi_49329995
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:11 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Lezen, puppy. De dikke TS vertelt dat ie 2 uur per dag fietst, maar twee uur bezig zijn met je krantenwijkje betekent niet dat je twee uur fietst.
Dat weten we niet, hij zei dat z'n krantenwijkje ongeveer twee uur in beslag nam, hij doet dit per fiets, daarna gaat hij nog naar school wat waarschijnlijk ook op de fiets gebeurd... dus vielleicht komt hij wel aan die twee uur, hubby.
pi_49330328
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:25 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat weten we niet, hij zei dat z'n krantenwijkje ongeveer twee uur in beslag nam, hij doet dit per fiets, daarna gaat hij nog naar school wat waarschijnlijk ook op de fiets gebeurd... dus vielleicht komt hij wel aan die twee uur, hubby.
Ook al zou het de helft zijn, zou dat echt wel genoeg beweging zijn hoor. Waarom denkt iedereen toch dat je alleen voldoende beweegt als je minstens 3 keer per week anderhalf uur in de sportschool zit.
pi_49330397
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:35 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ook al zou het de helft zijn, zou dat echt wel genoeg beweging zijn hoor. Waarom denkt iedereen toch dat je alleen voldoende beweegt als je minstens 3 keer per week anderhalf uur in de sportschool zit.
Voor iemand die een 'normaal' postuur heeft en dus zonder overgewicht is een half uur intensief sporten per dag een leiddraad. Als je twee uur per dag beweegt in plaats daarvan zal het ook wel goed zijn.
MAAR, het gaat hier om afvallen, om af te vallen moet je drie keer per week naar de sportschool en fanatiek gaan sporten. Wat alleen je eetpatroon veranderen helpt niet genoeg, zeker wel deels, maar niet genoeg.
En het ging hier om afvallen.
  zondag 13 mei 2007 @ 14:39:09 #44
4177 Jojogirl
pi_49330431
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Voor iemand die een 'normaal' postuur heeft en dus zonder overgewicht is een half uur intensief sporten per dag een leiddraad. Als je twee uur per dag beweegt in plaats daarvan zal het ook wel goed zijn.
MAAR, het gaat hier om afvallen, om af te vallen moet je drie keer per week naar de sportschool en fanatiek gaan sporten. Wat alleen je eetpatroon veranderen helpt niet genoeg, zeker wel deels, maar niet genoeg.
En het ging hier om afvallen.
Als je dit eet en dan langzaam een BMI van 37 ontwikkelt klopt er iets niet hoor. Hup naar de huisarts dus,
pi_49330471
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:39 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Als je dit eet en dan langzaam een BMI van 37 ontwikkelt klopt er iets niet hoor. Hup naar de huisarts dus,
daarom vraag ik me af of hij altijd zo gegeten heeft want dan is er inderdaad iets goed fout
maar toen ik een bmi van 35 had en ook 2 uur op een dag fietsen hielp dat ook niets je moet toch iets intensief gaan doen en niet iets wat je gewend bent
pi_49330979
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

daarom vraag ik me af of hij altijd zo gegeten heeft want dan is er inderdaad iets goed fout
maar toen ik een bmi van 35 had en ook 2 uur op een dag fietsen hielp dat ook niets je moet toch iets intensief gaan doen en niet iets wat je gewend bent
Ja, ok, maar deze persoon is pas 17!! Tenzij zijn avondeten echt dramatisch is, zal hij normaal op dit eetpatroon en bewegingspatroon gewoon af moeten vallen. Op 17jarige leeftijd hoef je normaal gesproken niet op heftige dieten. Heb net even uitgerekend en vermoedelijk weegt TS ruim over de 100 kilo, dat lukt je niet zo maar hoor.
pi_49331059
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:54 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ja, ok, maar deze persoon is pas 17!! Tenzij zijn avondeten echt dramatisch is, zal hij normaal op dit eetpatroon en bewegingspatroon gewoon af moeten vallen. Op 17jarige leeftijd hoef je normaal gesproken niet op heftige dieten. Heb net even uitgerekend en vermoedelijk weegt TS ruim over de 100 kilo, dat lukt je niet zo maar hoor.
kennelijk lukt dat toch op het weinige wat hij eet, wat ik ook niet begrijp
pi_49331109
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:39 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ik denk niet zozeer ontwikkelt, maar dat z'n stofwisseling minder hoog ligt en dat hij/zij gewoon meer beweging nodig heeft. Had het idee dat op dit moment TS niet afvalt met het huidige dieet, dus hup sporten!
pi_49331276
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kennelijk lukt dat toch op het weinige wat hij eet, wat ik ook niet begrijp
Ik vermoed dat wat hij avondeten noemt, gewoon heel erg veel is (wat haast wel moet als je de hele dag zo weinig eet) of heel erg ongezond. Maar dat weten we pas als TS daarop reageert.
pi_49331399
Idd sporten is gewoon tgeen wat je moet doen, ik fitness nu 3 maanden ongeveer 2/3 per week, en doe alleen cardio (fietsen/roeien/hardlopen). Ik ben iets beter gaan optletten met wat ik eet, en daardoor 5/6 kg afgevallen. En dan eet ik nog niet "goed" ook like geen ontbijt, in t weekend vette dingen eten .
pi_49334060
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:06 schreef naittun1 het volgende:
Idd sporten is gewoon tgeen wat je moet doen, ik fitness nu 3 maanden ongeveer 2/3 per week, en doe alleen cardio (fietsen/roeien/hardlopen). Ik ben iets beter gaan optletten met wat ik eet, en daardoor 5/6 kg afgevallen. En dan eet ik nog niet "goed" ook like geen ontbijt, in t weekend vette dingen eten .
Is nou niet echt om over naar huis te schrijven... 5 a 6 kilo in 3 maanden
pi_49334475
Een goeie sportschool maakt een trainingschema voor je, op basis van je lengte, leeftijd, gewicht en geslacht en die hele mikmak. En 1 keer in de 2 weken gaan, stelt niks voor. Je bereikt resultaten als je minimaal 2 keer per week komt.
Ik ga nu 2 keer per week elke keer 1,5 uur sporten, en dan flink cardio en krachttraining en na 4 keer was er al 1,7% vet af. En natuurlijk doordeweeks niet snaaien of fris.
  maandag 14 mei 2007 @ 11:47:31 #53
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49357601
Ik ga vandaag maar naar een sportschool, hopelijk is het het waard Naast me heb ik een glas water, dus daar ga ik maar ook aan wennen.

Vanaf wanneer merk ik resultaat?

p.s.: 's ochtends zit ik ongeveer 2½ uur op de fiets (met de kranten op te halen enzo) maar ik heb er idd 2 uur van gemaakt omdat ik ook met m`n mp3speler ff moet spelen enzo af en toe. Maar ik steeds als het ware optrekken, net zoals bij een brommer verbruik je bij het optrekken juist meer energie en het lijkt me logisch als het met m`n lichaam ook gebeurd. Ennee, ik ga op de brommer naar school elke dag, want fietsend is het drie kwartier ofzo.
pi_49358190
Dan sta je toch wat eerder op?
Alle beetjes helpen, en ik kreeg na 2 weken (dus 4 keer geweest) al complimentjes dat ik er beter uitzag, terwijl ik nog niet eens iets was afgevallen
Maar als je er écht voor gaat, dus flink wat cardio en krachttraining zou je al snel resultaat moeten merken. En ook echt een goede work out doen, want ik zie van die oude dametjes zo paar keer een buikspieroefening doen, 5 minuten lusteloos op de loopband, en puffend op de fiets, daar schiet je dus niks mee op
  maandag 14 mei 2007 @ 12:09:13 #55
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49358359
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:04 schreef Empathologica het volgende:
Dan sta je toch wat eerder op?
Alle beetjes helpen, en ik kreeg na 2 weken (dus 4 keer geweest) al complimentjes dat ik er beter uitzag, terwijl ik nog niet eens iets was afgevallen
Maar als je er écht voor gaat, dus flink wat cardio en krachttraining zou je al snel resultaat moeten merken. En ook echt een goede work out doen, want ik zie van die oude dametjes zo paar keer een buikspieroefening doen, 5 minuten lusteloos op de loopband, en puffend op de fiets, daar schiet je dus niks mee op
Toen ik eerst veel fitnessde deed ik veel krachttraining, iedereen zei van dat ik ben afgevallen enzo maar op de weegschaal merkte ik niks. Het was dus 1 en al spieren wat ik kweekte Dat wil ik niet, ik wil juist vet verliezen.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:11:03 #56
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49358432
TS, wat vind je zelf van je eetpatroon als je het zo op een rijtje ziet?

3.30 uur
2 crackers en melk

7.15 uur
2 crackers

10.15 uur
blikje cola

ergens tussen 12 en 16 uur
2 boterhammen

avond
"avondeten"
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 14 mei 2007 @ 12:12:55 #57
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49358504
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef Faat het volgende:
TS, wat vind je zelf van je eetpatroon als je het zo op een rijtje ziet?

3.30 uur
2 crackers en melk

7.15 uur
2 crackers

10.15 uur
blikje cola

ergens tussen 12 en 16 uur
2 boterhammen

avond
"avondeten"
Zo op het eerste gezicht weinig.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:14:14 #58
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49358563
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:58 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die zeggen dat je alleen je eetpatroon moet veranderen om af te vallen weten niet waar ze over praten.
Gelukkig weet jij wel waar je over praat. Zo is het tenminste nog leuk om jouw reactie(s) te lezen
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:58 schreef OldJeller het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige tip, wat zullen die mensen zich fijn en gemotiveerd voelen na een gesprekje met jou zeg
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 14 mei 2007 @ 12:23:50 #59
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49358945
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef Juicyhil het volgende:
Om nog maar niet te spreken van het feit dat je dus soms om 16 uur pas 2 boterhammen eet terwijl
de laatste keer daarvoor om 7.15 was. En dan alleen nog maar crackers of crackerts in jouw geval

Volgens mij kun je het beste een afspraak met een diëtiste maken om eens een goed voedingsschema
voorgeschoteld te krijgen. Ze legt dan ook meteen uit waarom je moet eten. Het lijkt erop dat jij door jouw
manier van eten jouw stofwisseling op een dusdanig laag pitje hebt gezet dat je waarschijnlijk aankomt door
de hoeveelheid calorieën die je met jouw veel te late "middageten" en je avondeten naar binnen krijgt.

Dat komt misschien in eerste instantie gek over als jij denkt dat je normaal 's avonds eet. Maar ik denk als
jij om half 4 elke morgen opstaat dat je ws. ook vroeg in je bed ligt. En dan lig je daar met je volle maag.

En dat fietsen van jou schiet natuurlijk ook niet op hè als je een half uur met je mp3 speler loopt te lummelen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_49359283
Go Faat
Wat jij zegt komt volgens mij ook voor bij anorexia patienten..
  maandag 14 mei 2007 @ 12:40:43 #61
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49359486
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:23 schreef Faat het volgende:

[..]

Om nog maar niet te spreken van het feit dat je dus soms om 16 uur pas 2 boterhammen eet terwijl
de laatste keer daarvoor om 7.15 was. En dan alleen nog maar crackers of crackerts in jouw geval

Volgens mij kun je het beste een afspraak met een diëtiste maken om eens een goed voedingsschema
voorgeschoteld te krijgen. Ze legt dan ook meteen uit waarom je moet eten. Het lijkt erop dat jij door jouw
manier van eten jouw stofwisseling op een dusdanig laag pitje hebt gezet dat je waarschijnlijk aankomt door
de hoeveelheid calorieën die je met jouw veel te late "middageten" en je avondeten naar binnen krijgt.

Dat komt misschien in eerste instantie gek over als jij denkt dat je normaal 's avonds eet. Maar ik denk als
jij om half 4 elke morgen opstaat dat je ws. ook vroeg in je bed ligt. En dan lig je daar met je volle maag.

En dat fietsen van jou schiet natuurlijk ook niet op hè als je een half uur met je mp3 speler loopt te lummelen
Nou, vaak begin ik pas om 10 uur ofzo, dan heb ik dus net m`n ontbijt op, en om een uur of 2 ben ik meestal uit en dan eet ik thuis weer wat. Ik heb verder geen honger na m`n lunch, morgen ben ik toevallig om half 4 klaar en dan zal ik wat op school eten. Ik had tot vorige week dat ik om 18 uur moest werken bijna elke dag, dus dan eet ik al om 17 uur, tja en dan heb ik daarna geen honger meer ofzo.
pi_49359549
Probeer 3 keer per dag fatsoenlijk te eten, dus ontbijt, lunch en avondeten en dan 3 keer een tussendoortje. Scheelt ook al heel veel. Ze zeggen altijd dat je na 8 uur niet meer mag eten, mij werd het juist aangeraden om, om 8 uur en half 11 nog een cracker met jam ofzo te pakken. De reden waarom ben ik ff vergeten
  maandag 14 mei 2007 @ 12:45:54 #63
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49359682
Ik ga nu maar naar de sportschool
pi_49359760
En owee als je binnen een uur terug bent!!
  maandag 14 mei 2007 @ 12:49:34 #65
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49359835
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:40 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, vaak begin ik pas om 10 uur ofzo, dan heb ik dus net m`n ontbijt op, en om een uur of 2 ben ik meestal uit en dan eet ik thuis weer wat. Ik heb verder geen honger na m`n lunch, morgen ben ik toevallig om half 4 klaar en dan zal ik wat op school eten. Ik had tot vorige week dat ik om 18 uur moest werken bijna elke dag, dus dan eet ik al om 17 uur, tja en dan heb ik daarna geen honger meer ofzo.
Nou ja, niemand eet dan ook elke dag precies hetzelfde. Maar ik ga uit van het lijstje dat je in de OP hebt
gegeven en dat ziet er gewoon waardeloos uit.

Pak gewoon even een telefoonboek en maak een afspraak met een dieëtiste joh. Je hoeft er niet meteen
elke week heen hoor, maar de dingen die je daar opsteekt helpen je om zelf een betere keuze te maken.

p.s. Wat doe je veel eigenlijk. 's Ochtends vroeg krantenwijk, dan naar school en dan 's avonds weer werken?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 14 mei 2007 @ 12:51:06 #66
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49359908
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef Empathologica het volgende:
Probeer 3 keer per dag fatsoenlijk te eten, dus ontbijt, lunch en avondeten en dan 3 keer een tussendoortje. Scheelt ook al heel veel. Ze zeggen altijd dat je na 8 uur niet meer mag eten, mij werd het juist aangeraden om, om 8 uur en half 11 nog een cracker met jam ofzo te pakken. De reden waarom ben ik ff vergeten
Dat is dus om je motortje (stofwisseling) op gang houden
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 14 mei 2007 @ 12:57:34 #67
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_49360169
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef Faat het volgende:

[..]

Dat is dus om je motortje (stofwisseling) op gang houden
Ik doe idd veel Sommige mensen zeggen dat ik gek ben. Maar goed 500-600 euro elke maand op m`n bankrekening is dan ook niet niks he.
  maandag 14 mei 2007 @ 13:07:42 #68
13250 Lod
Sapere aude!
pi_49360610
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef Juicyhil het volgende:
Ligt eraan wat je avondeten is . Dat is namelijk het enige waar niet verder op in wordt gegaan in dit topic. Maar als dat dagelijks 3 McDonalds maaltijden zijn met een kilo chocola als toetje dan zie ik daar ook nog wel een verbeterpunt.
GNU Terry Pratchett
  maandag 14 mei 2007 @ 13:40:17 #69
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49361930
Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
's Ochtends bewegen is goed om de stofwisseling omhoog te gooien.
Maar bewegen op een lege maag geeft juist een slecht signaal aan je lichaam.
Dus ik zou gewoon goeie boterhammen met veel eiwitrijk beleg onbijten en dan fietsen en de rest van de dag teren op de metabolisme-boost van de ochtend en verder licht eten.

Avondeten is super-overrated.. Avondeten zou moeten bestaan uit een kleine portie eiwitrijk voedsel en meer niet want je hebt 's avonds en 's nachts nauwelijks brandstof nodig.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  maandag 14 mei 2007 @ 13:52:18 #70
179637 J.Grisham
Nothing fails like success.
pi_49362384
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef Spacehamster het volgende:
Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
's Ochtends bewegen is goed om de stofwisseling omhoog te gooien.
Maar bewegen op een lege maag geeft juist een slecht signaal aan je lichaam.
Dus ik zou gewoon goeie boterhammen met veel eiwitrijk beleg onbijten en dan fietsen en de rest van de dag teren op de metabolisme-boost van de ochtend en verder licht eten.

Avondeten is super-overrated.. Avondeten zou moeten bestaan uit een kleine portie eiwitrijk voedsel en meer niet want je hebt 's avonds en 's nachts nauwelijks brandstof nodig.
Fuck, deze persoon heeft volledig gelijk . TS, lees dit en volg dit advies..
An education isn't how much you have committed to memory, or even how much you know. It's being able to differentiate between what you do know and what you don't.
pi_49364814
quote:

[...]

Ik stelde net de vraag waarom mij juist door de sportschool werd aangeraden om 's avonds rond 8 uur en half 11 nog wat te eten en het antwoord daarop was: om je motortje op gang te houden.
Dat je avondeten dan uit een kleine portie eiwitrijk voedsel en meer niet zou moeten bestaan klopt dus niet. En de meeste mensen zouden dan nog honger hebben en dan gaan snaaien.
quote:

De rest van de dag teren op je metabolisme-boost... Alleen anorexia patienten houden dat volgens mij vol.
De meeste mensen krijgen rond lunchtijd en halvewege de middag weer zo'n "honger" gevoel en nemen iets als tussendoortje. Dat is veel beter lijkt mij dan de hele dag teren op je ontbijt.
  maandag 14 mei 2007 @ 15:08:37 #72
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49365836
Je stofwisseling op gang houden hoeft niet per se met grote hoeveelheden hoor, dus het klopt wel

Maar niet iedereen is nu eenmaal hetzelfde. Zo te lezen kan het voor de TS misschien een oplossing
zijn, omdat hij al aangaf 's avonds toch geen honger meer te hebben.

Ik zou persoonlijk na een hele kleine avondmaaltijd het idd later op de avond ook echt té moeilijk krijgen.

Eet 's morgens als een keizer
Eet 's middags als een koning
Eet 's avonds als een bedelaar........is volgens mij het gezegde

Ik blijf overigens bij mijn advies om gewoon een afspraak te maken met iemand die er echt verstand van
heeft: de diëtiste
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_49366022
Inderdaad, diëtistes weten meer dan fokkers
Maar ik had het ook niet over grote hoeveelheden, gewoon, een crackert
  maandag 14 mei 2007 @ 15:36:55 #74
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_49367083
Je eet gewoon te weinig. zo simpel is het.

Je lichaam zet zich op die manier op een spaarstand en leert zo om te gaan met mindere hoeveelheden eten. Vergelijk het met iemand die heel lang dieet, die valt op een gegeven moment ook niets meer af omdat z'n lichaam gewend is aan minder eten.

ga gewoon normaler eten. eigenlijk wat Faat op het laatst zegt.

En 2 liter water drinken.. plus een halve liter voor elke 10 kilo "overgewicht".
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_49370815
Eet meer en vooral gezonde dingen. Vind echt dat je weinig binnenkrijgt. Is je stofwisseling wel in orde?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:24:08 #76
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_49387482
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Empathologica het volgende:
Ik stelde net de vraag waarom mij juist door de sportschool werd aangeraden om 's avonds rond 8 uur en half 11 nog wat te eten en het antwoord daarop was: om je motortje op gang te houden.
Klopt...
quote:
Dat je avondeten dan uit een kleine portie eiwitrijk voedsel en meer niet zou moeten bestaan klopt dus niet. En de meeste mensen zouden dan nog honger hebben en dan gaan snaaien.
Dan heb je of een te kleine portie genomen of je bent een vreetzak...
quote:
De rest van de dag teren op je metabolisme-boost... Alleen anorexia patienten houden dat volgens mij vol.
De meeste mensen krijgen rond lunchtijd en halvewege de middag weer zo'n "honger" gevoel en nemen iets als tussendoortje. Dat is veel beter lijkt mij dan de hele dag teren op je ontbijt.
Anorexia patienten proberen om zo weinig mogelijk tot en met niets te eten.
Na je ontbijt niets eten is ronduit debiel en moet je zeker niet doen.
Dat je die conclusie trekt zegt veel over je verstand...die zit duidelijk hier ff op de verkeerde plek.
Na je ontbijt is het niet verstandig meer om grote hoeveelheden te eten laat staan veel koolhydraten. Tenzij je nog gaat sporten natuurlijk.
Voor je metabolisme kun je beste om de 2 a 3 uur iets eten. Alleen hoeftt het dan niet veel meer te zijn.
's Avonds eet je het beste iets met eiwitten en vetten (ja je hebt een beperkte hoeveelheid vetten nodig) waarop je motor de hele nacht druk bezig is en je spieren ontzien worden.

Denk ff na en zoek wat calculators op die uitrekenen hoeveel kilocalorieen per dag je nodig hebt. Dan weet je hoe groot die porties ongeveer kunnen zijn.
Reken ook uit hoeveel je passief verbrand plus wat je extra erbij verbrand door actief te zijn en trek daar weer 500 van af en je hebt een totaal waar je veilig op af kan vallen zonder zelfs maar enigzins ana bezig te zijn.

Weinig bekend helaas is dat hierbij ook de wekelijkse of 2wekelijkse junkmaaltijd hoort waarin je je even lekker mag laten gaan omdat dit bevorderend is voor het moreel en het omhoog houden van het metabolisme zodat het niet gaat denken dat je in een crisistijd zit.

Niet eten na het ontbijt......tsssssk!
Zelfs niet aan denken!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')