Is nou niet echt om over naar huis te schrijven... 5 a 6 kilo in 3 maandenquote:Op zondag 13 mei 2007 15:06 schreef naittun1 het volgende:
Idd sporten is gewoon tgeen wat je moet doen, ik fitness nu 3 maanden ongeveer 2/3 per week, en doe alleen cardio (fietsen/roeien/hardlopen). Ik ben iets beter gaan optletten met wat ik eet, en daardoor 5/6 kg afgevallen. En dan eet ik nog niet "goed" ook like geen ontbijt, in t weekend vette dingen eten.
Toen ik eerst veel fitnessde deed ik veel krachttraining, iedereen zei van dat ik ben afgevallen enzo maar op de weegschaal merkte ik niks. Het was dus 1 en al spieren wat ik kweektequote:Op maandag 14 mei 2007 12:04 schreef Empathologica het volgende:
Dan sta je toch wat eerder op?
Alle beetjes helpen, en ik kreeg na 2 weken (dus 4 keer geweest) al complimentjes dat ik er beter uitzag, terwijl ik nog niet eens iets was afgevallen
Maar als je er écht voor gaat, dus flink wat cardio en krachttraining zou je al snel resultaat moeten merken. En ook echt een goede work out doen, want ik zie van die oude dametjes zo paar keer een buikspieroefening doen, 5 minuten lusteloos op de loopband, en puffend op de fiets, daar schiet je dus niks mee op
Zo op het eerste gezicht weinig.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef Faat het volgende:
TS, wat vind je zelf van je eetpatroon als je het zo op een rijtje ziet?
3.30 uur
2 crackers en melk
7.15 uur
2 crackers
10.15 uur
blikje cola
ergens tussen 12 en 16 uur
2 boterhammen
avond
"avondeten"
Gelukkig weet jij wel waar je over praat. Zo is het tenminste nog leuk om jouw reactie(s) te lezenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:58 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die zeggen dat je alleen je eetpatroon moet veranderen om af te vallen weten niet waar ze over praten.
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:58 schreef OldJeller het volgende:Geweldige tip, wat zullen die mensen zich fijn en gemotiveerd voelen na een gesprekje met jou zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
Om nog maar niet te spreken van het feit dat je dus soms om 16 uur pas 2 boterhammen eet terwijlquote:
Nou, vaak begin ik pas om 10 uur ofzo, dan heb ik dus net m`n ontbijt op, en om een uur of 2 ben ik meestal uit en dan eet ik thuis weer wat. Ik heb verder geen honger na m`n lunch, morgen ben ik toevallig om half 4 klaar en dan zal ik wat op school eten. Ik had tot vorige week dat ik om 18 uur moest werken bijna elke dag, dus dan eet ik al om 17 uur, tja en dan heb ik daarna geen honger meer ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:23 schreef Faat het volgende:
[..]
Om nog maar niet te spreken van het feit dat je dus soms om 16 uur pas 2 boterhammen eet terwijl
de laatste keer daarvoor om 7.15 was. En dan alleen nog maar crackers of crackerts in jouw geval
Volgens mij kun je het beste een afspraak met een diëtiste maken om eens een goed voedingsschema
voorgeschoteld te krijgen. Ze legt dan ook meteen uit waarom je moet eten. Het lijkt erop dat jij door jouw
manier van eten jouw stofwisseling op een dusdanig laag pitje hebt gezet dat je waarschijnlijk aankomt door
de hoeveelheid calorieën die je met jouw veel te late "middageten" en je avondeten naar binnen krijgt.
Dat komt misschien in eerste instantie gek over als jij denkt dat je normaal 's avonds eet. Maar ik denk als
jij om half 4 elke morgen opstaat dat je ws. ook vroeg in je bed ligt. En dan lig je daar met je volle maag.
En dat fietsen van jou schiet natuurlijk ook niet op hè als je een half uur met je mp3 speler loopt te lummelen
Nou ja, niemand eet dan ook elke dag precies hetzelfde. Maar ik ga uit van het lijstje dat je in de OP hebtquote:Op maandag 14 mei 2007 12:40 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, vaak begin ik pas om 10 uur ofzo, dan heb ik dus net m`n ontbijt op, en om een uur of 2 ben ik meestal uit en dan eet ik thuis weer wat. Ik heb verder geen honger na m`n lunch, morgen ben ik toevallig om half 4 klaar en dan zal ik wat op school eten. Ik had tot vorige week dat ik om 18 uur moest werken bijna elke dag, dus dan eet ik al om 17 uur, tja en dan heb ik daarna geen honger meer ofzo.
Dat is dus om je motortje (stofwisseling) op gang houdenquote:Op maandag 14 mei 2007 12:42 schreef Empathologica het volgende:
Probeer 3 keer per dag fatsoenlijk te eten, dus ontbijt, lunch en avondeten en dan 3 keer een tussendoortje. Scheelt ook al heel veel. Ze zeggen altijd dat je na 8 uur niet meer mag eten, mij werd het juist aangeraden om, om 8 uur en half 11 nog een cracker met jam ofzo te pakken. De reden waarom ben ik ff vergeten
Ik doe idd veelquote:Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat is dus om je motortje (stofwisseling) op gang houden
Ligt eraan wat je avondeten isquote:
Fuck, deze persoon heeft volledig gelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef Spacehamster het volgende:
Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.
's Ochtends bewegen is goed om de stofwisseling omhoog te gooien.
Maar bewegen op een lege maag geeft juist een slecht signaal aan je lichaam.
Dus ik zou gewoon goeie boterhammen met veel eiwitrijk beleg onbijten en dan fietsen en de rest van de dag teren op de metabolisme-boost van de ochtend en verder licht eten.
Avondeten is super-overrated.. Avondeten zou moeten bestaan uit een kleine portie eiwitrijk voedsel en meer niet want je hebt 's avonds en 's nachts nauwelijks brandstof nodig.
Ik stelde net de vraag waarom mij juist door de sportschool werd aangeraden om 's avonds rond 8 uur en half 11 nog wat te eten en het antwoord daarop was: om je motortje op gang te houden.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef Spacehamster het volgende:
[...]
Avondeten is super-overrated.. Avondeten zou moeten bestaan uit een kleine portie eiwitrijk voedsel en meer niet want je hebt 's avonds en 's nachts nauwelijks brandstof nodig.
De rest van de dag teren op je metabolisme-boost... Alleen anorexia patienten houden dat volgens mij vol.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef Spacehamster het volgende:
Dus ik zou gewoon goeie boterhammen met veel eiwitrijk beleg onbijten en dan fietsen en de rest van de dag teren op de metabolisme-boost van de ochtend en verder licht eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |