LEZEN GODALLEJEZUS EN DAARNA OVER BIER KLESSEBESSENquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef BuisGruis het volgende:
bladiebladiebla
Ik vind dat elk topic waar het woord "Bier" in voorkomt geen slotje mag krijgen. Dat zijn pas de echte kwaliteitstopics.quote:
Omdat ik gezien de TT dacht dat het om frans bier gingquote:
Ja, Frans bier is matig. Maar in België spreken ze ook Frans, remlof.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik gezien de TT dacht dat het om frans bier ging
Als de fransen één ding niet kunnen is het wel lekker bier brouwen...
Aandacht is het enige waar ik het om doe. Pure aandacht. Ogenlikkerlij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:49 schreef Jekoos het volgende:
Je voelt je wel heel stoer he? met je lollergare icoontje enzo. Je zoekt wel erg veel aandacht, met al die tevele posts van u.
Ow jah. En franse damesmeisjes zijn daarentegen gemiddeld wel weer lekkerder dan hun belgische equivalenten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:44 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ja, Frans bier is matig. Maar in België spreken ze ook Frans, remlof.
franse meisjes over het algemeenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jah. En franse damesmeisjes zijn daarentegen gemiddeld wel weer lekkerder dan hun belgische equivalenten.
Haha. Niet iedereen met oneliners als "Bier." en "Tof." heet Q.quote:
Dit damesmeisje heeft gelijk. Ze is niet Frans, heeft wel gelijk. Bier. Tof.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha. Niet iedereen met oneliners als "Bier." en "Tof." heet Q..
Wie zegt dat ik niet Frans kan zijn?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:01 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Dit damesmeisje heeft gelijk. Ze is niet Frans, heeft wel gelijk. Bier. Tof.
Het is evenmin motiverend om nog Frans te wórden, als ik dat zou willen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:03 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Hò! Ik zei niet dat je niet Frans zou kunnen zijn! Ik zei dat je niet frans bent.
Als ik Frans zou worden, zou ik dus goed bier in dat land gaan integreren.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:07 schreef borisbanaan het volgende:
Wie wil er Frans zijn als er elders beter bier is.
Ah, een wereldverbeteraar! Waren er daar maar meer van.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik Frans zou worden, zou ik dus goed bier in dat land gaan integreren.
Ik weet het. De wereld zou perfect zijn als iedereen zoals ik was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:11 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Ah, een wereldverbeteraar! Waren er daar maar meer van. [afbeelding]
Jij houdt van regen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef Chowi het volgende:
Ik gun ieder zijn plezier. Nu ik.
[afbeelding].
Ja. Mag ik?quote:
is het nou niet niet, niet wel of wel niet ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik gezien de TT dacht dat het om frans bier ging
Als de fransen één ding niet kunnen is het wel lekker bier brouwen...
Bespaar me geen details.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:36 schreef Moon_Bridge het volgende:
Ik heb gisteren in al mijn lichtvoetigheid God vernederd. In zijn gezicht, jawel. Oh, God. Waar blijft de schaamte?
Als het geen vijftigjarige negerin met overgewicht is, that is.quote:
Zelfs dan zou ie nog niet zo eng zijn als zijn vertegenwoordiger hier op aardequote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als het geen vijftigjarige negerin met overgewicht is, that is.
Altijd als ik hem zie begint een duister verhaal over de aardse gewaarwording van de duivel zich te ontvouwen in mijn hoofd...quote:Op zondag 13 mei 2007 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs dan zou ie nog niet zo eng zijn als zijn vertegenwoordiger hier op aarde
[afbeelding]
God heeft toch Alles?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:19 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Het waren woeste woorden! Overdreven woeste woorden. Zou God humor hebben?
God heeft alleen al het fictieve. God is immers een fictief personage.quote:
Dat weet ik ook niet maar er is vast wel ergens een passage in een Heilig Schrift die die uitspraak staaftquote:Op zondag 13 mei 2007 19:33 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Waarom zou God alles hebben? Hij heeft er toch geen zak aan?
DE Heilige Schrift, remlof. DE.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet maar er is vast wel ergens een passage in een Heilig Schrift die die uitspraak staaft
Volgens mij is God een Niets.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:36 schreef Moon_Bridge het volgende:
Ik bedoel. Stel Hij heeft een iets (1) en dat iets (1) moet bewerkt worden met een ander iets (2), andersgezegd, Hij moet ietsen (1,2) samen gebruiken om tot een doel te komen. Zou God dat zo aanpakken? Dat hij dingen nòdig heeft om iets (3) te bereiken?
Waar ben je dan in Godsnaam God voor? Hij kàn het toch gewoon? Neen, remlof. Ik vermoed dat God helemaal niets heeft. Nada.
Hij is God, omdat hij niets te verliezen heeft. Ja, dat lijkt me wel mooi. Dan kan ik me God voorstellen als Tyler Durden ofzo die de consumptiemaatschappij uitlacht. Ohja, dat lijkt me machtig mooi.
Ik vind God vergelijken met Tyler Durden toch ook wel enigszins schandelijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:36 schreef Moon_Bridge het volgende:
Ik bedoel. Stel Hij heeft een iets (1) en dat iets (1) moet bewerkt worden met een ander iets (2), andersgezegd, Hij moet ietsen (1,2) samen gebruiken om tot een doel te komen. Zou God dat zo aanpakken? Dat hij dingen nòdig heeft om iets (3) te bereiken?
Waar ben je dan in Godsnaam God voor? Hij kàn het toch gewoon? Neen, remlof. Ik vermoed dat God helemaal niets heeft. Nada.
Hij is God, omdat hij niets te verliezen heeft. Ja, dat lijkt me wel mooi. Dan kan ik me God voorstellen als Tyler Durden ofzo die de consumptiemaatschappij uitlacht. Ohja, dat lijkt me machtig mooi.
Maar God heeft meer invloed. Daar ligt het punt van discussie.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:44 schreef Moon_Bridge het volgende:
Jeminee, Tyler Durden is een held hoor, jongens. Een hèld. Hij zou het als een eer moeten zien.
Volgens mij hangt ie de hele tijd in een coffeeshop.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:45 schreef Moon_Bridge het volgende:
Zou God pijp roken? Dat lijkt me wel puik.
Jahààà, maar ik geef hem een pak. Ik beeld Hem uit, zie je. Je moet een idee toch gestalte kunnen geven?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar God heeft meer invloed. Daar ligt het punt van discussie.
Echte Heren Roken Hash.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij hangt ie de hele tijd in een coffeeshop.
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef Chowi het volgende:
Zeg, waarom vind ik alleen maar vage plaatjes en niet gewoon een gezicht als ik op "God" google?
Ja, maar volgens christenen is God niet uit te beelden met "iemand". God noemen ze dan een "aanwezigheid". Dus je moet hem ook niet zien als een man met een lange witte baard en stralend witte met Ariel gewassen kledij. Evenmin als een pijprokende Tyler Durden. Het is een aanwezigheid.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:48 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Jahààà, maar ik geef hem een pak. Ik beeld Hem uit, zie je. Je moet een idee toch gestalte kunnen geven?
Alsof jij en ik ons iets aantrekken van wat Christenen vinden. Christenen kunnen de boom in. Dat kunnen ze.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar volgens christenen is God niet uit te beelden met "iemand". God noemen ze dan een "aanwezigheid". Dus je moet hem ook niet zien als een man met een lange witte baard en stralend witte met Ariel gewassen kledij. Evenmin als een pijprokende Tyler Durden. Het is een aanwezigheid.
Nick Drake is god.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:53 schreef Moon_Bridge het volgende:
God zou ook wel een mooi tienermeisje kunnen zijn. Bedenk ik me net.
Christenen is niet met een hoofdletter. Tenminste, niet in míjn vocabulair.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:52 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Alsof jij en ik ons iets aantrekken van wat Christenen vinden. Christenen kunnen de boom in. Dat kunnen ze.
ZO WAAR. ZO FUCKING WAAR> OH MIJN GOD WAT EEN WAARACHTIGE WAARLIJKE WAARHEID OHJAquote:
Dat nummer gaat over het batsen van mooie, jonge tienermeisjes, man!quote:Op maandag 14 mei 2007 10:47 schreef FlyingFox het volgende:
Luister maar naar de teksten van Nirvana...
''Here we are now, entertaining..''![]()
Neemt wel veel van het strijdige weg waar de 'oude' religies last van hebben. En dat zelf inelkaar geknutselde noem ik dan ook geen religie omdat daar weer zo'n wrange nasmaak aan zit. Zoek het uit voor jezelf en alles komt helemaal goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:47 schreef FlyingFox het volgende:
Het enige verschil is dat we geen aanhanger meer dulden. Hé, gatver, aanhangers. Nee, daar moet u niet aan denken. Het is namelijk uw alternatieve, zelfinelkaar geknutseld geloofje. Dat is van u.
Weet je wat nog erger is? Als je een mooie ontdekking hebt gedaan, en een half jaar later laat je het aan iemand horen, en die vertelt je dan heel opgewekt: "Ohja, dat is dat ene liedje van die ene reclame hè?".quote:Op maandag 14 mei 2007 10:47 schreef FlyingFox het volgende:
Vergelijk het met een bandje dat je recent 'ontdekt' hebt, en wat na een aantal maanden door iedereen meegezongen wordt. Verschrikkelijk is dat.![]()
In De Heilige Schrift staat dat als men dat doet, je dan zéker naar de Hel gaat. Opgepast, joog! Opgepast!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoek het uit voor jezelf en alles komt helemaal goed.
Zulks een herkenning.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:05 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is? Als je een mooie ontdekking hebt gedaan, en een half jaar later laat je het aan iemand horen, en die vertelt je dan heel opgewekt: "Ohja, dat is dat ene liedje van die ene reclame hè?"..
.
Moet je wel eerst in dat heilige schrift geloven natuurlijk. Dat is zeg maar een beetje een voorwaarde daarvoor. Dus als je een Christelijke kinderverkrachter bent ga je naar de hel omdat je dat zelf gelooft, zo niet dan niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:07 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
In De Heilige Schrift staat dat als men dat doet, je dan zéker naar de Hel gaat. Opgepast, joog! Opgepast!
''Meneer pastoor, ik kom opbiechten dat ik niet meer geloof.'' Zoiets?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je wel eerst in dat heilige schrift geloven natuurlijk. Dat is zeg maar een beetje een voorwaarde daarvoor. Dus als je een Christelijke kinderverkrachter bent ga je naar de hel omdat je dat zelf gelooft, zo niet dan niet.
Nee, dat vond ik vanaf het begin al een vrij matig nummer.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zulks een herkenning.Had jij dat ook bij Heartbeats van José Gonzalez?
![]()
Heus niet. Jezus vergeeft al je zonden. Alle zonden zijn vergeefbaar, ook het uitwonen van vijfjarige jongetjes in arme landen. Alleen de ontkenning van de Vader, de Zoon en De Heilige geest is De Onvergeefbare Zonde. 't Staat geschreven, dus is het waar, joog.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je wel eerst in dat heilige schrift geloven natuurlijk. Dat is zeg maar een beetje een voorwaarde daarvoor. Dus als je een Christelijke kinderverkrachter bent ga je naar de hel omdat je dat zelf gelooft, zo niet dan niet.
Welnee, het gaat over de leegte van het bestaan van een twentysomething aan heroïne verslaafd rockidool. Ik citeer:quote:Op maandag 14 mei 2007 10:57 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Dat nummer gaat over het batsen van mooie, jonge tienermeisjes, man!
Nou. Ja. Ach. Het valt wel mee, toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:18 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb dan ook geen smaak, qua muziek.
Gewoon een aangetekende brief naar het Vaticaan sturen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
''Meneer pastoor, ik kom opbiechten dat ik niet meer geloof.'' Zoiets?
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, het gaat over de leegte van het bestaan van een twentysomething aan heroïne verslaafd rockidool. Ik citeer:
And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it was hard to find
Oh well, whatever, nevermind
JA MAAR ELKE ZIEL MOET GERED WORDEN JOOG! ELKE ZIEL MOET ZIJN ZONDE BETALEN DIE GOD VERZONNEN HEEFT.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een aangetekende brief naar het Vaticaan sturen.
L.S.
Hierbij zeg ik mijn lidmaatschap op wegens verregaande tegenstrijdigheden en verloedering van deze religie, het feit dat de nieuwe Paus wel erg op een Antichrist lijkt deed ook mee in de besluitvorming. Oh en jullie zijn veels te gefrustreerd bezig. Doe maar normaal dan doen jullie al gek genoeg en als ik merk dat 'het einde der tijden' door jullie wordt veroorzaakt dan verzorg ik een gratis nekschot voor alle verantwoordelijke.
P.S. zoek een hobby.
mvg,
jogy.
Mja, er zijn nog steeds bepaalde doodszondes die eigenlijk niet te vergeven zijn maar omdat de kerk dat zo sneu vond voor die lieve kinderverkrachters die met enige regelmaat ook nog pastoor oid zijn hebben ze dat maar laten varen. Zo zijn ze!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:19 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Heus niet. Jezus vergeeft al je zonden. Alle zonden zijn vergeefbaar, ook het uitwonen van vijfjarige jongetjes in arme landen. Alleen de ontkenning van de Vader, de Zoon en De Heilige geest is De Onvergeefbare Zonde. 't Staat geschreven, dus is het waar, joog.
Fijne lui. Fijne lui.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, er zijn nog steeds bepaalde doodszondes die eigenlijk niet te vergeven zijn maar omdat de kerk dat zo sneu vond voor die lieve kinderverkrachters die met enige regelmaat ook nog pastoor oid zijn hebben ze dat maar laten varen. Zo zijn ze!.
Nee. Zie de verwijzing naar zijn libido als laatste in het rijtje halfbloed, albino, mug gevolgd door de latere verwijzing how low, how low, how low.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:21 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
With the lights out its less dangerous
Here we are now, Entertain us
I feel stupid and contagious, Here we are now
Entertain us, A mulatto, An albino, A mosquito, My libido, Yeah
En dat gaat niet over batsen, zeker?
Verkeer je nog steeds met dat blonde grietje met die rare tanden?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef FlyingFox het volgende:
Batsen, raggen, Nirvana.
Het doet mij denken aan de afgelopen nacht.
Ik kom niet over, geloof ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Zie de verwijzing naar zijn libido als laatste in het rijtje halfbloed, albino, mug gevolgd door de latere verwijzing how low, how low, how low.
Ja, ze is zulks een schoonheid. Nu met beugel, overigens.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Verkeer je nog steeds met dat blonde grietje met die rare tanden?
Voel je daar nou iets van?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ja, ze is zulks een schoonheid. Nu met beugel, overigens.
Een Limburger met meetvrees.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:32 schreef Moon_Bridge het volgende:
[11:32:13] <~VelvetAcidChrist> Produktiviteit is het begin van het einde.
Een groot ziener.
Ik had het over haar schoonheid, FF!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ze blijft er wel eens mee achter mijn eikelrand hangen, ja.
Nee.
Dingen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:39 schreef FlyingFox het volgende:
Ik moet eigenlijk dingen doen. Ik doe ze niet. Resultaat: er zijn dadelijk dingen niet gedaan. Maar hey, food in the belly en de rest komt goed, toch.
Triple-duh, ûhh.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:46 schreef Moon_Bridge het volgende:
Dat is VAC, FF.
Ik weet niet of de fabriek dáár is, heur. Heb jij je zaken nog afgemaakt?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef FlyingFox het volgende:
Tof, die koekjesfabriek is hier niet ver vandaan. Als de wind goed staat ruik ik de speculaas en de wafels zodoende blijft Zij immer in mijn geheugen.
Ik ben nog bezig met mijn zaken. Ben je al terug uit Japan? Of loop ik weer 4 jaar achter...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:49 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik weet niet of de fabriek dáár is, heur. Heb jij je zaken nog afgemaakt?
Ja, dat Japanavontuur is al een tijdje afgelopen. Jouw tsjernobylreis?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:50 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mijn zaken. Ben je al terug uit Japan? Of loop ik weer 4 jaar achter...
Ik leef nog.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef MonkeyWrench het volgende:
VAC was ok.
Ik kwam niet verder dan Krakau, verdomde Wit-Russische grens.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ja, dat Japanavontuur is al een tijdje afgelopen. Jouw tsjernobylreis?
Mocht je niet verder? Wat?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan Krakau, verdomde Wit-Russische grens.
Toen hebben we daar maar een biertje gepakt. Food in the belly.
Naja, krijg je later tenminste geen driekoppige kinderen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef FlyingFox het volgende:
We hadden geen visa en geen zin meer.
Ja.
Nooit van Oostblokmoeheid gehoord?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef Moon_Bridge het volgende:
Geen zin. Pff.
Oh, sorry.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:04 schreef Moon_Bridge het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei; van twee dingen te zeggen, zij zijn identiek, is een onzin, en van één te zeggen, het is identiek met zichzelf, zegt helemaal niets.
Ja, ik heb het ook niet verzonnen hoor. Maar naar wijze mannen schijn je te moeten luisteren.quote:
Leugens. Wijze mannen hebben het ondanks hun oneindige wijsheid ook wel eens fout.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Moon_Bridge het volgende:
Maar naar wijze mannen schijn je te moeten luisteren.
Foutje. Dit moet natuurlijk zijn:quote:Op maandag 14 mei 2007 16:12 schreef Moon_Bridge het volgende:
In plaats van ‘(x) : fx x = a’ schrijven wij dus bijvoorbeeld ‘(9x).fx. .fa : (9x, y).f x.fy’..
Zie de post hierboven.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Leugens. Wijze mannen hebben het ondanks hun oneindige wijsheid ook wel eens fout.
En terecht. Anders valt het op dat het autoritaire clowns zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:20 schreef FlyingFox het volgende:
Wijzen mannen houden elkander de hand boven het hoofd.
Deal hoor. Deal. Vind je het erg dat ik dan de pijp gebruik. Tabak kan me gestolen worden.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:28 schreef FlyingFox het volgende:
Ik wil dr best nog wel eens eentje met je smoken, mits boggle.
Je pijpt maar raak. Het zal mij een worst wezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:29 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Deal hoor. Deal. Vind je het erg dat ik dan de pijp gebruik. Tabak kan me gestolen worden.
Da's van de tabak, vuigaard. Tabak is smerige rommel.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:32 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb er als echt van die dunne, gele hasj-handen van gekregen. Mutig.
Zo'n mooie, grote, hangende pijp. En dan korte trekjes nemen en bedachtzaam uitblazen. Mooi is dat.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je pijpt maar raak. Het zal mij een worst wezen.
Sterker nog, God ís bedacht onder het genot van zo'n dikke blunt.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:33 schreef Moon_Bridge het volgende:
Godallejezus, je wil toch geen gezwel in je nek?. Welke God heeft dat nou bedacht?
En dat meisje met dat malle bekkie van je dan? Dat interesseert je ook niets?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef FlyingFox het volgende:
Laat maar lekker uitzaaien, van mijn part. Mijn leven is al af.
Paradox!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Sterker nog, God ís bedacht onder het genot van zo'n dikke blunt.
Die rookt voortdurend actief mee.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:35 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
En dat meisje met dat malle bekkie van je dan? Dat interesseert je ook niets?
Share.quote:
Achja. Lekker boeiend. High zijn heeft ook zo z'n voordelen.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:37 schreef FlyingFox het volgende:
Daar heb je me tuk, BS. Voor dat meisje zou ik willen stoppen.
Ik denk meer in de richting van:quote:Op maandag 14 mei 2007 16:37 schreef Moon_Bridge het volgende:
Meisje: "Ah, FlyingFox, rook toch geen hasj-sjekkies meer, toe, toe. Straks krijg je nekkanker, en dan blijf ik alleen achter."
Flyingfox: "Ach, meisje, maak je niet te sappel. Mijn leven is toch al af, jij bent enkel aanhangsel en tijdelijk vermaak. Het zal me allemaal wat bommen!"
Misschien kun je d'r over een paar jaar wel lekker in d'r nektumor batsen, jongen!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik denk meer in de richting van:
Meisje: "Ah, FlyingFox, rook toch geen hasj-sjekkies meer, toe, toe. Straks krijg je nekkanker, en dan blijf ik alleen achter."
Flyingfox: "Dan wordt het tijd dat we veel neuken, ik heb immers nog maar zo kort te leven met die nekkanker.
Niks mis mee.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb d'r ook een straffe theedoek omheen hangen, dunkt me.
Ik ben de laatste tijd al het solowerk van John Lennon aan het ontdekken. Zit mooi spul bij, jongen.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef FlyingFox het volgende:
Jij nog wat muzikale aanraders voor me? Ik ben Matt Costa namelijk beu.
Nieuwe muziek is kut. Er bestaat vrijwel geen goede nieuwe muziek. Bob Dylan zei het, en hij heeft gelijk want ik ben het er mee eens.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef FlyingFox het volgende:
Ik wil nieuwe dingen. The Knife ofzo, maar dan kekker.
Je moet een wat van Grandma luisteren.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:44 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Nieuwe muziek is kut. Er bestaat vrijwel geen goede nieuwe muziek. Bob Dylan zei het, en hij heeft gelijk want ik ben het er mee eens.
Je kunt niet èn een hasjrokende theedoekdrager zijn èn jezelf scheren, FF. Wie a zegt moet ook b zeggen. Voor wat hoort wat. Consessies, FF. CONSESSIES. Anders ben je met die schil van kleren en een sjekkie wel wat je wil zijn, maar nakend ben je dan niets beter dan welke jumpstyler dan ook. Denk daar maar eens over na.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:45 schreef FlyingFox het volgende:
Hippie haar was toen echt overal in, zie ik wel.
Vet kut, FF. VET KUT.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je moet een wat van Grandma luisteren.
Hoe is de lurkbaarheid?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:04 schreef nattermann het volgende:
De tag [goed topic] komt zeer duidelijk tot zijn recht.
Rembrandt kon immers veel beter schilderen dan Jezus!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:15 schreef Chowi het volgende:
Ja, wij kregen eens een foldertje waarop stond dat de Grootste man die ooit geleefd heeft dan en dan zou worden herdacht.
Dus ik dacht Rembrandt ofzo, maar nee. Het betrof Jezus. Welk een deceptie.
Hihi, insteek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef Chowi het volgende:
Ik ben tegen racisme, maar ik vind dit wel een leuke insteek.
in·steek (de ~ (m.))quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
in·steek (de ~ (m.))
1 invalshoek, wijze waarop men iets benadert, bekijkt => oogpunt
Het is een écht woord.
Uiteraard, maar dat ge-''sináás'' van jou de hele tijd is verontrustend.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Heden voldoende bana voor alle smatjes, swa?
Van wat voor dubieuze ervaring leid je dit nu weer af?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:44 schreef Moon_Bridge het volgende:
Fluisterend naar kleine tienermeisjes door de knoesten van de houten muren, de lippen om de splinterige opening, hijgend over de sináás. Geschrokken tienermeisjes kijken op van hun literatuur, zoeken de knoest, denkend aan de sináás.
Verzin ik, zo. Terplekke. Hoppa.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van wat voor dubieuze ervaring leid je dit nu weer af?
Sinááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááás.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat ge-''sináás'' van jou de hele tijd is verontrustend.
Dan heb je vast een gave.quote:
Iets doen met gaves is voor watjes. Uitblinken in iets wat niet voor de hand ligt is veel toffer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:51 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Misschien moet je er iets mee gaan doen.
Uitblinken is sowieso voor watjes. Zelfvernietiging is het hoogste doel. Zelfverbetering is masturbatie, DD.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iets doen met gaves is voor watjes. Uitblinken in iets wat niet voor de hand ligt is veel toffer.
Maar zelfvernietiging is toch veel makkelijker dan zelfverbetering? Ik vind dat die God onzin uitkraamt hoor, alleen maar onzin.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:55 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Uitblinken is sowieso voor watjes. Zelfvernietiging is het hoogste doel. Zelfverbetering is masturbatie, DD.
En dat mag niet van God!
Het gaat natuurlijk om zelfvernietiging in stijl, DD! Als een echte heer ten onder gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar zelfvernietiging is toch veel makkelijker dan zelfverbetering? Ik vind dat die God onzin uitkraamt hoor, alleen maar onzin.
Waarom?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:15 schreef jogy het volgende:
BS, stop eens met het oplepelen van Fightclub.
Oh, ik ging er ook niet vanuit dat het uit die film kwam. Tyler Durden wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:18 schreef Moon_Bridge het volgende:
Dat van die sináás komt niet voor in de film, DD. Da's van mij.
Oui. Al vind ik Walnut Wales beter.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef Moon_Bridge het volgende:
Ja. Ys. Redelijk.
Ja. Maar iedere keer als ik haar muziek hoor denk ik;quote:
Je moet het ook tijd gunnen. Joanna Newsom vond ik eerst in het geheel niet bijzonder. En misschien wen je moeilijk aan nieuwe muziek omdat je al zoveel oudere muziek hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:30 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ja. Maar iedere keer als ik haar muziek hoor denk ik; "Tja, ach, nou, leuk. Wel iets anders, maar, tja. Even kijk of de koteletten al gaar zijn." Snap je, DD?
Ik ben Heel Erg Muziekmoe de laatste tijd. Al het nieuwe kan me niet bekoren.
Oh, ik gun het wel tijd, ik zet muziek niet uit als ik het niet mooi vind. Maar toch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet het ook tijd gunnen. Joanna Newsom vond ik eerst in het geheel niet bijzonder. En misschien wen je moeilijk aan nieuwe muziek omdat je al zoveel oudere muziek hebt.
Ik voel me altijd oud. Ik vermoed soms dat mijn enige uitweg is een pijp kopen, een oud engels pak met hoed en een wandelstok. Om er aan toe te geven, zeg maar. Om de strijd maar op te geven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef Chowi het volgende:
Dat zei je een jaar terug ook al. Volgens mij zou jij het niet aan kunnen als je écht oud bent.
Och, waarom niet? Als het je gaat om of mensen je na zullen kijken, dan is mijn antwoord dat ze dat zonder gitaar ook wel zouden doen. Ik vind trouwens wel dat je een baard moet laten staan om het af te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:37 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik voel me altijd oud. Ik vermoed soms dat mijn enige uitweg is een pijp kopen, een oud engels pak met hoed en een wandelstok. Om er ana toe te geven, zeg maar.
Zou je met zo'n verschijning nog wel gitaar kunnen spelen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, waarom niet? Als het je gaat om of mensen je na zullen kijken, dan is mijn antwoord dat ze dat zonder gitaar ook wel zouden doen. Ik vind trouwens wel dat je een baard moet laten staan om het af te maken.
Is het heus? Foto's!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:41 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Ik heb al een baard!
pin·ge·len (onov.ww.)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Heus geen foto's op fok, dus hè? Ik pingel heden met baard, DD!
*pingel
Nummer 4. Ik heb maar één emailadres.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
pin·ge·len (onov.ww.)
1 afdingen
2 (van auto's) het geluid maken dat wordt veroorzaakt door ongelijkmatige verbranding van het gasmengsel
3 [voetb.] de bal al drijvende te lang vasthouden
4 (van tl-buizen) ongelijkmatig oplichten
Je pingelt? Ik heb trouwens verscheidene e-mailadressen.
Nummer vier was wel de laatste die ik verwachtte. En mij maak je niet wijs dat je de hint niet begreep, betreffende de e-mailadressen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Nummer 4. Ik heb maar één emailadres.
Het was dan ook de laatste in de rij. Ik heb geen emailadressen van je.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nummer vier was wel de laatste die ik verwachtte. En mij maak je niet wijs dat je de hint niet begreep, betreffende de e-mailadressen.
Jáhá. Ik ben benieuwd naar die foto.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:59 schreef Moon_Bridge het volgende:
Wil je dat ik een email stuur ofzo?
Tja, ik dacht dat je het over gepingel had.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:13 schreef Chowi het volgende:
Nou ja, als een foto zo moeilijk is, dan niet. Ik ben evengoed nieuwsgierig.
Van de TL-buizen? Nèh.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Tja, ik dacht dat je het over gepingel had.
Tsja, nou. Punt twee en drie zouden net zo goed moeilijk mailen zijn.quote:
Twee is makkelijk emailbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tsja, nou. Punt twee en drie zouden net zo goed moeilijk mailen zijn.
Ik kan me er geen voorstelling bij maken. Ja, behalve dan het in een MP3-tje verzenden, maar dat vind ik valsspelen.quote:
Het leven draait om valsspelen, DD. Pingelen en valsspelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling bij maken. Ja, behalve dan het in een MP3-tje verzenden, maar dat vind ik valsspelen.
Dan heb ik het leven dus 19 jaar lang verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Het leven draait om valsspelen, DD. Pingelen en valsspelen.
Ooit komt die mooie tijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan heb ik het leven dus 19 jaar lang verkeerd begrepen.
Allemaal soortgelijke en lichtelijk humoristische verhaaltjes. Een ervan:quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef Moon_Bridge het volgende:
Wat is jouw bundel?
Wil je het exact geformuleerd hebben? Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:33 schreef Moon_Bridge het volgende:
Warme gloed door de lederen, apathie, hangende oogleden en een dampende mok thee.
Wat ben ik, DD? Wat ben ik?
Van-dik-hout-zaagt-men-planken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je het exact geformuleerd hebben? Weet je dat zeker?
Miss Miss.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef Misstique het volgende:
Verdulle, waarom word ik nú pas geattendeerd op dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |