LEZEN GODALLEJEZUS EN DAARNA OVER BIER KLESSEBESSENquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef BuisGruis het volgende:
bladiebladiebla
Ik vind dat elk topic waar het woord "Bier" in voorkomt geen slotje mag krijgen. Dat zijn pas de echte kwaliteitstopics.quote:
Omdat ik gezien de TT dacht dat het om frans bier gingquote:
Ja, Frans bier is matig. Maar in België spreken ze ook Frans, remlof.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik gezien de TT dacht dat het om frans bier ging
Als de fransen één ding niet kunnen is het wel lekker bier brouwen...
Aandacht is het enige waar ik het om doe. Pure aandacht. Ogenlikkerlij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:49 schreef Jekoos het volgende:
Je voelt je wel heel stoer he? met je lollergare icoontje enzo. Je zoekt wel erg veel aandacht, met al die tevele posts van u.
Ow jah. En franse damesmeisjes zijn daarentegen gemiddeld wel weer lekkerder dan hun belgische equivalenten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:44 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ja, Frans bier is matig. Maar in België spreken ze ook Frans, remlof.
franse meisjes over het algemeenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jah. En franse damesmeisjes zijn daarentegen gemiddeld wel weer lekkerder dan hun belgische equivalenten.
Haha. Niet iedereen met oneliners als "Bier." en "Tof." heet Q.quote:
Dit damesmeisje heeft gelijk. Ze is niet Frans, heeft wel gelijk. Bier. Tof.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha. Niet iedereen met oneliners als "Bier." en "Tof." heet Q..
Wie zegt dat ik niet Frans kan zijn?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:01 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Dit damesmeisje heeft gelijk. Ze is niet Frans, heeft wel gelijk. Bier. Tof.
Het is evenmin motiverend om nog Frans te wórden, als ik dat zou willen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:03 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Hò! Ik zei niet dat je niet Frans zou kunnen zijn! Ik zei dat je niet frans bent.
Als ik Frans zou worden, zou ik dus goed bier in dat land gaan integreren.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:07 schreef borisbanaan het volgende:
Wie wil er Frans zijn als er elders beter bier is.
Ah, een wereldverbeteraar! Waren er daar maar meer van.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik Frans zou worden, zou ik dus goed bier in dat land gaan integreren.
Ik weet het. De wereld zou perfect zijn als iedereen zoals ik was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:11 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Ah, een wereldverbeteraar! Waren er daar maar meer van. [afbeelding]
Jij houdt van regen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef Chowi het volgende:
Ik gun ieder zijn plezier. Nu ik.
[afbeelding].
Ja. Mag ik?quote:
is het nou niet niet, niet wel of wel niet ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik gezien de TT dacht dat het om frans bier ging
Als de fransen één ding niet kunnen is het wel lekker bier brouwen...
Bespaar me geen details.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:36 schreef Moon_Bridge het volgende:
Ik heb gisteren in al mijn lichtvoetigheid God vernederd. In zijn gezicht, jawel. Oh, God. Waar blijft de schaamte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |