Triple-duh, ûhh.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:46 schreef Moon_Bridge het volgende:
Dat is VAC, FF.
Ik weet niet of de fabriek dáár is, heur. Heb jij je zaken nog afgemaakt?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef FlyingFox het volgende:
Tof, die koekjesfabriek is hier niet ver vandaan. Als de wind goed staat ruik ik de speculaas en de wafels zodoende blijft Zij immer in mijn geheugen.
Ik ben nog bezig met mijn zaken. Ben je al terug uit Japan? Of loop ik weer 4 jaar achter...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:49 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik weet niet of de fabriek dáár is, heur. Heb jij je zaken nog afgemaakt?
Ja, dat Japanavontuur is al een tijdje afgelopen. Jouw tsjernobylreis?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:50 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met mijn zaken. Ben je al terug uit Japan? Of loop ik weer 4 jaar achter...
Ik leef nog.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef MonkeyWrench het volgende:
VAC was ok.
Ik kwam niet verder dan Krakau, verdomde Wit-Russische grens.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:51 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ja, dat Japanavontuur is al een tijdje afgelopen. Jouw tsjernobylreis?
Mocht je niet verder? Wat?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan Krakau, verdomde Wit-Russische grens.
Toen hebben we daar maar een biertje gepakt. Food in the belly.
Naja, krijg je later tenminste geen driekoppige kinderen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef FlyingFox het volgende:
We hadden geen visa en geen zin meer.
Ja.
Nooit van Oostblokmoeheid gehoord?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef Moon_Bridge het volgende:
Geen zin. Pff.
Oh, sorry.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:04 schreef Moon_Bridge het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei; van twee dingen te zeggen, zij zijn identiek, is een onzin, en van één te zeggen, het is identiek met zichzelf, zegt helemaal niets.
Ja, ik heb het ook niet verzonnen hoor. Maar naar wijze mannen schijn je te moeten luisteren.quote:
Leugens. Wijze mannen hebben het ondanks hun oneindige wijsheid ook wel eens fout.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef Moon_Bridge het volgende:
Maar naar wijze mannen schijn je te moeten luisteren.
Foutje. Dit moet natuurlijk zijn:quote:Op maandag 14 mei 2007 16:12 schreef Moon_Bridge het volgende:
In plaats van ‘(x) : fx x = a’ schrijven wij dus bijvoorbeeld ‘(9x).fx. .fa : (9x, y).f x.fy’..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |