quote:Op zondag 13 mei 2007 14:02 schreef mommychaos het volgende:
IK help het je hopen C!Trouwens, ik erger me al vanaf het begin aan dat vreselijke Li kind. Wat een afgrijsellijke zeurstem heeft ze. And matching personality.
![]()
Die mag ook gewoon uh.. dood.
![]()
Misschien is May wel verzot op bloed, en wordt ze daarna een nog grotere psychoquote:May rijdt in op Dawn of Rob en die sprngen opzij maar ojee - daar staat Li.![]()
En dan schrikt Li natuurlijk van die enge psychopatische kop van Stellaquote:a die achter Ben aangaat omdat hij dr vandoor is en dr wil verlinken... Ben springt weg maar ojee - daar staat Li.![]()
quote:die achter phil aangaat en jahoor - daar staat Li.
mommychaos vergeet je even niet dat er misschien ook nog jeugdige kijkers ( in de UKquote:die toch weer een keer dronken achter het stuur gaat ivm een noodgeval en ojee - daar staat Li!![]()
Ik zal je wel even helpen met aanvullenquote:kortom, mogelijkheden te over![]()
Ik krijg de indruk dat je dat echt spijt mommychaosquote:Hopelijk pak ik vandaag de omni , heb weer wat afleveringen gemist![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef J_TM het volgende:
Tenslotte zijn er nergens ter wereld zoveel bewakingscamera's als in Engeland; alleen is niet bekend of Pauline meekijkt vanuit de EM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Peggy met dat masker![]()
![]()
![]()
![]()
En het werd nog wel zo spannend gefilmd allemaal.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Nicole22 het volgende:
Wat een afknapper was dat zeg, de mystery date.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:45 schreef Cecelia34 het volgende:
Uhm, wat was er eigenlijk gebeurd met Peter? Zag net de laatste 10 sec. voor de eindtune.
Uhm ruby, volgens mij had Dawn May dat oog bezorgdmaar heel zeker weten doe ik het niet?
Goed, zondag dus de omnibus pakken![]()
Prettig weekend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg het er gewoon benauwd van, die scenes! Wel erg goed acteerwerk vanavond zeg!Mind the gap
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Phil tegen Ian: "I think you've got water on the brain"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus voor de mensen die het gelezen hebben, fruitmandje?
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:28 schreef J_TM het volgende:
Naomi: "Waarom maakt U m'n carriere kapot ? Ik heb toch gezegd dat ik m'n mond zou houden".
May: "Sorry, maar die zielige excuses van jou zijn niet genoeg, bewaar ze maar voor je gestoorde huisgenoten of anders doe ik alsnog melding".
Naomi: "Dan doe ik ook melding van wat U heeft gedaan".
May: "En wie denk jij dat ze geloven ? Je hebt geen poot om op te staan".
Dawn denkt nu eindelijk de manier te hebben gevonden om May "aan de schandpaal te nagelen" maar Naomi wil hier buiten blijven: "Je weet niet half hoe gevaarlijk ze is; een telefoontje is voldoende om m'n carriere, waar ik vijf jaar aan heb gewerkt, kapot te maken".
(Tijd om te vertrekken dus)
.
Ik zou zwaar teleurgesteld zijn als dat niet zo isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:09 schreef J_TM het volgende:
De 'Tom & Jerry-show' moet ik nog in z'n geheel terugzien. Gaat de beerput open of niet ?
Nou, dan moeten ze maar weer beter worden, hè. Het is één grote baggerzooi de laatste maandenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:12 schreef mommychaos het volgende:
The cast of EastEnders were left shell-shocked by the results, which were voted by a mix of viewers and expert judges.
Goh, kennen ze Artis in Engeland?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:46 schreef J_TM het volgende:
Keith ontdekt http://watchagrownmanrot.com en leest de reacties. "Deze man hoort in Artis".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goh, kennen ze Artis in Engeland?![]()
quote:
Dus de ringtone was niet Like a Virgin van Madonnaquote:Tsja hoe ging die ringtone, ik weet niet hoe dat heet maar het was zo droog. Alleen dat al is de hh kijken waard zondag!En ook vanwege de persoon die Bradders belde natuurlijk
![]()
Tough luckquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef ruby het volgende:
Ik vind Rob een creep met z'n eeuwige babyface, dus Dawn moet die gast gewoon dumpen. Eerst ff naaien met May om daarna de vermoorde onschuld uit te hangen. Weg met die kwezel.
Ik denk dat ze pas weer terugkomen als het weer dik aan is tussen Stacey en Bradley. En dan de confrontatie tussen vader en zoonquote:En Max en Tanya blijven voorgoed in Spanje?
Hee cecelia, wb. Ik had je wel een beetje gemist, maar je hebt het vast druk met je twee schoonheden.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef Cecelia34 het volgende:![]()
![]()
![]()
Hoi mensen, na ongeveer 2 weken afwezigheid ben ik ook weer van de partij. Ik had moeite met berichten te plaatsen, er ging de hele tijd wat fout
.
Goed, om maar meteen een goede start te maken![]()
Ik heb zondag * ja jullie lezen het goed* de omnibus geziennatuurlijk wel niet helemaal, maar ik heb vlagen meegekregen, laat ik het daar maar even ophouden
![]()
Natuurlijk heb ik wat vragen aan jullie
1. wie is die vreemde man met dat rare accent die met Shirley omgaat![]()
2. Sinds wanneer staat die kwezel * Sean* achter de bar in de Vic?? En sinds wanneer trekt dat klanten
![]()
![]()
3. Sinds wanneer voelt Rob de drang om met dageraad te trouwen?
4. Sinds wanneer is May the psycho het daar mee eens?
5. Hoe halen de schrijvers van EE het in hun ....... hoofd om de Millers erin te laten, ik meende dat die gingen verhuizen naar een ander soort camping?
6. Is CS ( Creepy Stella ) nog gesignaleerd, of doet ze een immitatie van Dirty Den als jullie snappen wat ik bedoel![]()
![]()
7. Zorgt Dot nog steeds voor dat kind van die Anya?
8.Is de Max+Stacey+Tanya verhaallijn nog van kracht???? Of zijn ze daar mee gestopt
![]()
![]()
9. Wanneer rot Kwezel weer op,![]()
![]()
![]()
?
10.![]()
Ik hoop dat jullie mij en m'n eeuwige gekwebbel niet al te veel hebben gemist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was t voor vandaag,
[ Bericht 2% gewijzigd door Cecelia34 op 19-06-2007 09:33:18 ]
Daar moest ik ook om lachen. Voor de rest zijn er weer zieke geesten aan het werkquote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef Nicole22 het volgende:
Wat een aflevering zeg!![]()
En Gary die Dawn's voicemail inspreekt: "I suppose you're tied up"![]()
Ik ben weer helemaal blij J_TMquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef J_TM het volgende:
Lest we forget.
Stella: "Jij en ik gaan je pa gelukkig maken".
Vanvond begint het Gesodemieter weer.
Onduidelijk en daarom ook compleet onlogisch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:49 schreef ruby het volgende:
D'r is ff iets wat ik niet helemaal snap.
Wanneer is dat achterlijke gedoe tussen Rob en May dan afgesproken...dat ze Dawn mee zouden nemen naar dat huis? Ze waren toch zulke vijanden? Of was het allemaal één grote act. Of was het weer zo'n "op het laatste moment"- beslissing van EE?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:18 schreef J_TM het volgende:
Rob: "What you're gonna do ?"
(Jou een oplawaai geven, lijken Garry en Keith te zeggen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog hoop( denk ik )
Stella houdt een beetje teveel van Benquote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef mommychaos het volgende:
Jaja, staat er dit op de EE site : Filming today: Episode 1268 Tx: 14/08/07
DOT:It's refined, Jim.
JIM:It's salad, Dorothy.
Volgens mij ligt Jim toch nog in t ziekenhuis??![]()
Kan iemand me enige insight geven in Stella? Ik heb teveel gemist de laatste maanden kennelijk. De omslag met Rob en May kon ik nog enigszins volgen, zeker na de uitleg vwb de storyline van de kidnap. Maar stella? Ik begrijp er niks van. Psychopaat was duidelijk vanaf het begin, maar hoe zit het nou met Ben? Ik dacht dat ze gewoon een bloedhekel aan hem had (en m daarom mishandelde) maar nu blijkt ze dus zoveel van m te houden???
EE's lost me....![]()
Ja, sorry - ik bedoelde de acteur die jim speelt, die is verleden week opgenomen ivm een stroke oid.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Stella houdt een beetje teveel van BenEn Jim ligt toch niet in het ziekenhuis? Ik dacht dat ik hem gisteren rond zag lopen in de QV, maar zat maar met een half oog te kijken eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus hopelijk kunnen we snel wuiven naar Stella.![]()
Thanx miracle drug.![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door mommychaos op 25-06-2007 10:00:30 ]
Geen idee. Ik wil gewone mensen zien met gewone problemen, geen stoet van psychopaten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef ruby het volgende:
Ik heb het idee dat Stella zelf een soort van slachtoffer moet voorstellen van pesterijen of iets van dien aard. Pas geleden zat ze zichzelf weer te knijpen toen ze op de trap van de Vic zat.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef J_TM het volgende:
May: "Kijk eens aan; slim bedacht hoor, mij aan de praat houden in afwachting van de politie. Ik hoop dat jullie geen van beiden hier spijt van krijgen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.However, it's unclear whether Michelle Collins will follow in the footsteps of Leslie Grantham - who came back from the dead as Dirty Den - and return to the soap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat zie je er mooi uit met die Spock-oren".quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:16 schreef Reticulin het volgende:
schokkend nieuws...stacey blijkt stiekem een dochter van dr. spock te zijn
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:37 schreef mommychaos het volgende:
Cindy to make EastEnders comeback?
EastEnders' Cindy Beale - played by actress Michelle Collins - is set to return from the dead, according to the papers.
The Sun has reported thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.However, it's unclear whether Michelle Collins will follow in the footsteps of Leslie Grantham - who came back from the dead as Dirty Den - and return to the soap.alsjeblieft niet zeg...niet nog een keer van die onzin...laat r lekker dood wezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nee die foto heb ik niet zelf bewerkt, was een foto op de EE-site, dacht dat stacey een of andere bloem in heur haar had, wat er op de foto niet zo charmant uit zag zeg maar, alleen de alevering erna bleek dat t de bedoeling was dat ze op spock leek![]()
Ach ja, Cindy. Dat was destijds leuk, maar nu niet meer. Hopelijk komt ze niet terug.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef mommychaos het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat de terugkeer van Cindy veel opwinding zou kunnen veroorzaken.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:27 schreef Cecelia34 het volgende:
ik heb dinsdag niet gekekenMaar dat verbaasd jullie natuurlijk niks
quote:
Omdat hij op Dot had ingepraat dat manische depressiviteit in de familie zou kunnen zitten. Hij had haar voor zijn karretje gespannen om Bradley daarover aan te spreken, maar in plaats daarvan begon ze erover tegen Stacey.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef ruby het volgende:
En waarom was Stacey nou zou boos op Max ivm haar moeder? Ik miste dat stukje even.
Misschien met een liftstoel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Omdat hij op Dot had ingepraat dat manische depressiviteit in de familie zou kunnen zitten. Hij had haar voor zijn karretje gespannen om Bradley daarover aan te spreken, maar in plaats daarvan begon ze erover tegen Stacey.
Shirley vind ik wel een aanwinst. Zo'n intrigante die het slechtste in mensen naar boven haaltIn het geval van Phil misschien maar goed ook
Wat ik trouwens wel eens zou willen weten, is hoe Minty dat schaap de trap op heeft gekregen. Wat precies de reden zal zijn waarom we dat staaltje niet hebben gezien![]()
Sheep shaggingquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:31 schreef Cecelia34 het volgende:
Minty, Schaap? Zo te zien weer eens wat gemist
Sjips
quote:
Hmm, mij was niets opgevallen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:11 schreef Cecelia34 het volgende:
Ik heb niet gekeken Reticulin, maar ik denk dat Stella dat misschien heeft gedaan!
Wat had ie dan aan zijn handen? verbrand? gebroken?
Ja dat bedoel ik...Wekt de suggestie dat Phil 'r geduwd heeft, maar is dat ook zo?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Hmm, mij was niets opgevallen.
Was dat misschien dat stukje nadat Stella op de trouwwagen was gaan liggen? Toen keek ie namelijk even naar zijn handen.......
Dat is vast wat ze ons willen laten denken ja, maar ik denk dat het anders in elkaar steekt. Misschien heeft ie een poging gedaan om haar tegen te houden maar dat ze alsnog gesprongen is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:59 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik...Wekt de suggestie dat Phil 'r geduwd heeft, maar is dat ook zo?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:57 schreef Nicole22 het volgende:
"You devious little cow!"
ziet er wel naar uit jaquote:Op zondag 22 juli 2007 15:36 schreef Cecelia34 het volgende:
Fijn, omnibus gemist![]()
grr
Is Stella dood ofzo?
you're welcomequote:Op zondag 22 juli 2007 19:26 schreef Cecelia34 het volgende:
Dankjewel Miracle_DrugIk zal meteen even kijken
Thanks!![]()
ongetwijfeldquote:Op maandag 23 juli 2007 18:46 schreef Cecelia34 het volgende:
Ik zit alvast voor de telly. Zou ik nog op tijd zijn
?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:11 schreef Cecelia34 het volgende:
Wat is zn motief, Stella?
geen BBC3, als je niet om half 9 kan kijken kun je de herhaling om 2300 uur nog zienquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:58 schreef mommychaos het volgende:
Ik heb het weer allemaal gemist (dat heb je als je samenwoont met kerel en zoon) maar zondag zit ik klaar.![]()
Ja ze is ECHT dood, ze is trouwens in werkelijkheid de zus van Emma Thompson, vind ik wel grappigquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:49 schreef Cecelia34 het volgende:
Óf je moet BBC Prime hebben mommychaos, die loopt volgens mij 2 afleveringen achter dan BBC 1
ik heb alleen BBC1 BBC 2 en BBC Prime
Dus eh, Stella is ECHT dood? Ik bedoel, niet zoiets als Dirty Den? Maar ECHT ECHT dood?
Dan zullen we binnenkort wel weer een ander mooi exemplaar krijgen
Nee mevrouw mommychaos, maar op de vroege morgen al helemaal nietquote:Op maandag 30 juli 2007 13:19 schreef mommychaos het volgende:
T was vanavond toch ook geen goed nieuws geweest Cecelia.....![]()
Dat denk je toch niet, hè. Die komt heus wel weer terugquote:
Vorige week nog geGoogled maar ik kwam niet verder dan dat hij idd herstellende is. Laten we het hopen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:41 schreef mommychaos het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met 'Jim Branning" gaat? Is hij herstellende?
Nee. Je hebt de vlek gezien onderaan het shirt, het klopt meer met de theorie dat hij zich over Patrick heen heeft gebogen dan dat bloedspetters er moeten uitzien als hij de klap zou hebben uitgedeeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef ruby het volgende:
Jaaaa....nu heeft Carly dus dat shirt van Sean gevonden inclusief bloedvlek? Hmmm, zou dat de zaak weer veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |