Haha, nou alvast bedankt mommychaos 
![]()
 .  En ja, ik had het idd ook erg druk met Emma en Aya 
![]()
 . Dus EE paste even niet in mijn schema zal ik maar zeggen 
![]()
 .   En Fok! deed raar, maar nu niet meer 
![]()
Wat nr 6 betreft zullen wij 2 maar moeten gissen 
![]()
 . Misschien is ze voor goed opgerot 
 ![]()
 .  Of is dit maar een stille hoop van mij  
![]()
 .    
Misschien toch maar een petitie gaan houden,  in de trant van: Laat Kwezel Verdwijnen! 
![]()
  .  Nee dat is echt te erg.  Ik meende namelijk precies hetzelfde als jij mommychaos 
![]()
  . Maar ik zie hem toch het allerliefste samen met andere personages in dat mooie grote gat in de kelder van de Vic verdwijnen! 
![]()
  Lineo recta 
![]()
 .
En die Shirley 
![]()
  Nu twijfel ik niet meer aan het bestaan van het monster van Loch Ness 
 ![]()
 . 
En Peggy leeft ook nog zag ik gisteren.  Niet dat me dat verbaasd overigens,  ik bedoel  ' ill weeds grow apace eh 
  ![]()
   * Oh Cecelia je bent echt te erg 
![]()
 *
Ik denk dat ik gewoon de omnibussen ga kijken,  en dat ik doordeweeks hier de verslagen van J_TM ga lezen, dan kan ik me alvast voorbereiden voor de shock die me dan in de weekends te wachten staat 
![]()
 .  No offence J_TM, ik bedoel de verhaallijnen, niet jou 
![]()
 .  Kan ik doordweeks ook lekker meeklagen enzo met jullie 
![]()
  want daar zijn we wel goed in geloof ik 
 ![]()
Trouwens dit is misschien wel een goede Ontopic vraag 
![]()
  en past ook bij de huidige gang van zaken in dit topic :
Wat vinden jullie van de storylines die er op dit moment spelen, zouden jullie verandering willen hebben, zo ja, waarin en waarmee, zo niet 
![]()
. Of zouden jullie willen dat er oude mensen terug komen ( wel levend graag, het is namelijk erg moeilijk om dode mensen terug te laten komen niet 
![]()
 ) of dat er allemaal nieuwe mensen in de Square komen wonen 
![]()
. 
Cecelia begint wel 
 Ik vind de storylines zeer bagger op het moment, zeer saai en allemaal ERG langdradig, ik noem een Max+Stacey+Tanya+Sean?? storyline, of een May+Dawn+Rob+baby storylone 
![]()
. Het is nu wel goed geweest, ga nu maar fijn op een lange vakantie ofzo 
![]()
Wat de personages betreft,   ik zou * had nooit gedacht dit te gaan zeggen 
![]()
 *  Pauline graag terug willen hebben ( ja die is dood ik weet het, maar in een soap kan alles, ik noem een Dirty Den 
![]()
 )  want ik mis dat gemekker heeeeel erg, maar ik hoop dat ze het naar haar zin heeft in de EM 
![]()
Verder mogen alle Millers, Stella, Phil, Ben, Sean, Max, Stacey, Rob, May,Shirley, Scharrel van Shirley  en anderen die ik ben vergeten ook weggaan,  want ik ben ze een beetje beu 
 ![]()
Verder wel tevreden, al mogen de storylines wat beter worden dan ze op dit moment zijn,   
Amen 
![]()
P.S  om antwoord te geven op jou vraag mommychaos bij nr 4 en wat ruby zaterdag schreef over die babystoryline  * waarschuwing het is een spoiler, dus lezen op eigen risico! *
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn 
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis 
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was t voor vandaag,
[ Bericht 2% gewijzigd door Cecelia34 op 19-06-2007 09:33:18 ]