quote:
Ik zal het voortaan weer voluit vermelden.
Afl. 100707:
SHIRLEY SPEAKS 1
"Als je hem echt een plezier wilt doen dan vervang je dat schaap door een hoertje".
"Well, I'd'rather work behind the baaa".
Mickey: "Verandert elke plek waar je woont in een zwijnenstal ?"
(En vandaar dat Li wegens de gebruikelijke onverenigbare verschillen haar koffers pakt)
Stella: "Heb je Phil gezien ?"
Shirley: "Heeft ie niet gezegd waar ie naartoe ging ? Wen er maar vast an (schat), nu is ie nog gek op je maar zodra ie eenmaal de ring om je vinger heeft geschoven verdwijnt ie als een schip in de nacht".
LEUGEN VAN DE DAG
Sean: "Geen probleem (Caz), ik kom zojuist van de kliniek en haast me nu naar m'n werk".
Stacey: "Zullen we er stiekem tussenuit knijpen en in het buitenland gaan trouwen ?"
Brad: "Onze families gaan ons afmaken als we dat doen".
Max: "Ga je me soms vertellen dat ze (Jean) een mafketel is ?"
Dot: "Nee, ze is manisch-depressief".
Max: "En wie garandeert mij dat dat niet erfelijk is ?"
(Tuurlijk, alsof het je daar om te doen was)
Stella: "Het eten is voor later".
Shirley: "Ze is hypoclasemisch".
Heather: "Het is een vloek".
Max: "Seks is belangrijker dan je denkt; jaren voelen getrouwde mensen zich prettig tot de boel inkakt en zij denkt dat je haar niet meer aantrekkelijk vindt; de waarheid is dat je d'r niet meer aantrekkelijk vindt omdat je niet meer van haar houdt".
Phil: "En hoe hou jij het interessant voor Tanya ?"
(Ja Max, vertel eens)
Minty: "Wordt ze je vrouw of je moeder ?"
Dirty Mary: "Philip Mitchell, I heard you've been a naughty boy and now it's time to be judged".
Denise: "Ik noem Kevin Mr. Love Handles"
Stella: "Mijn moeder heeft twee banen; ze is huisvrouw en moeder".
Shirley: "Jezes, het lijkt hier wel een begrafenis. Sorry Heather, maar jij gaat niet door naar 'De X-Factor' ".
(Want van alle versies van I Will Survive is dit met afstand de slechtste)
Aangemoedigd door de anderen doet Stella een poging om Barbie Girl de vernieling inhelpen; maar voordat ze daar in slaagt vlucht ze huilend naar Bens kamer alwaar het schaap haar opwacht.
Peggy: "Is dit weer een van je spelletjes ?"
Shirley: "Ik speel geen spelletjes".
Peggy: "BAR ! NU !"
Als Stacey hoort wat Max over Jean heeft gezegd is ze op het oorlogspad. "Je zult wel trots zijn he; mijn moeder achter d'r rug om belachelijk maken".
Max: "Kalmeer".
Stacey: "Wat; jij noemt mijn moeder een mafketel en ik moet kalm blijven".
Max: "De meiden slapen".
Stacey: "Alsof jou dat wat kan schelen, egoist; kijk naar jezelf, je bent gewoon een rat in een goedkoop pak. Ik word kotsmisselijk van je".
Phil zoekt een luisterend oor bij Shirley en vindt dat onder het genot van een curry; alleen "waarom hebben we het eigenlijk over Stella ?"
Shirley: "Omdat ze de liefde van je leven is; het wolkje melk in je koffie. Ik durf te wedden dat je, sinds je haar ontmoet hebt, in een chicklit-roman leeft met cocktailparties, strakke truien en satijnen lakens. (BTW), ik heb nog een extra tandenborstel".
Phil: "En waarom zou ik die nodig hebben".
Shirley: "Omdat je naar curry ruikt; zo kun je toch niet bij Stella komen aanzetten tenzij je hier wilt blijven".
Phil: "Je hebt wel lef, zeg".
Shirley: "Ach, een vos verliest z'n haren ... Ik neem een Irish koffie, wil jij een glaasje warme melk ?"
Phil: "Ik neem ook een koffie (maar geen Irish)".
Shirley: "Good boy, Stella kan trots zijn".
CLIFFHANGER
Shirley: "Trouw niet met Stella, het wordt gegarandeerd de fout van je leven".
Phil: "I know".
[ Bericht 3% gewijzigd door J_TM op 11-07-2007 15:42:06 ]