abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:59:45 #151
521 ruby
Hell yeah!
pi_51110184
Ik heb helaas niets in de aanbieding momenteel, Cecelia.

Maar Cindy, daar zit ik niet zo op te wachten. Ik heb 'r nooit echt een leuke personage gevonden ook.

Wanneer gaat Stacey nou eens aan Bradley vertellen dat ze een affaire met z'n vader heeft gehad?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_51111878
C34, ik bedoelde Ian.

Wat er vanavond is gebeurd ? Nou dit.
Pat: "Bogof".
Peggy: "I beg your pardon".
Pat: "Buy one, get one free. Sorry Peg, maar da's niet voldoende".

Onder het motto 'als Stacey niet naar Parijs komt dan komt Parijs naar Stacey' organiseert Brad een Frans diner (Stacey: "Mag het ook een gebraden kippetje zijn ?") waarvoor hij ook het echtpaar Andrews uitnodigt.

Phil: "Het zal niet m'n eerste huwelijk zijn (Grant), en als dat wel zo is dan weet ik een hele goeie advocaat".
(En helaas heeft die hele goeie advocaat alles gehoord)

Jay: "Mag ik je handtekening ?"
Heather: ""Waarom wil je m'n handtekening ?"
Jay: "Je bent toch Kate Moss".
(Oh dat is lelijk; en nu wegwezen)

Maar wat Ian tegen Jane zegt is nog veel lelijker.
Jane: "Er is geen morgen; ik eis dat je uit m'n buurt blijft en als je denkt dat ik morgen met je ga trouwen ben je nog stommer dan ik dacht".

En dit is pas echt lelijk; Mo die het door Stacey gemaakte dessert naar binnen werkt.
Stacey: "Gierige trut ! Geen wonder dat je steeds dikker wordt".
Mo: "Oi! I've got a slow metabolism".
Stacey: "And you ain't got a slow mouth".
(Dan maar een paar ijshoorntjes)

Sean: "Wat willen de dames ?"
Chelsea: "Jouw kop aan een spies".
Preetie: "Twee wodka-jus".

Als Peggy ziet dat de mannen bij huize Evans aankloppen vermoedt ze dat Pat in oude gewoontes is teruggevallen. "Vuile trut !".

Stella: "Niemand zal een traan om me laten, behalve jij Ben, anders was ik allang uit het raam gesprongen".

Stacey is n. am. en eist een verklaring. "Voor wie heb je deze poppenkast eigenlijk opgevoerd ? Niet voor good ol' Mr. Andrews".
Bradley: "Ik deed het voor jou".
Stacey: "Probeer je soms grappig te zijn ? Je wilde gewoon niet voor lul staan bij je baas omdat ik nee heb gezegd".

Misschien dat Brad dit goed kan maken door de 'question' te 'poppen'.
(Jim: "Hij gaat op z'n knieen, voor de tv")
pi_51174882
Heather Jay ??

Ah je bedoelde Ian, sorry J_TM
Zou er vandaag wat gebeuren, of niet? Ik bedoel, ik heb dinsdag niet gekeken Maar dat verbaasd jullie natuurlijk niks
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:11:39 #154
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51184775
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:27 schreef Cecelia34 het volgende:
ik heb dinsdag niet gekeken Maar dat verbaasd jullie natuurlijk niks

Maarrrrrrrrr... MAX IS BACK!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_51195245
Dat poppetje achter je bericht Wickedangel

WAT?????? Issie weer terug ? Nee he, daar gaan we weer
Was dr verder nog wat gebeurd gisteren
pi_51199914
Komt ie aan C34.

Chelsea: "You've been anywhere nice ?"
Carly: "Just out for a walk".
Chelsea: "The walk of shame".

Carly: "En uit welk stinkhol ben jij gekropen ?"
Chelsea: "Dat van een voetballer".
Carly: "Hoe heet ie ?"
Chelsea: "Zeg ik niet, anders staat het straks in de tabloids".

Jane: "Waarom heb je je pak aan ? Ik wil toch niet met je trouwen".
Ian: "En ik wil niet met jou trouwen; Leslie".

Mo: "Kon ik nou weten dat het niet voor mij was, het stond in mijn ijskast".
Stacey: "Dacht je soms dat de kaboutertjes het er hadden gezet ? Jij moet ook alles opvreten wat je ziet".
Mo: "Als je zo doorgaat vreet ik jou op".

Jehova's Getuige: "Wilt U in contact komen met Uw spirituele zelf ?"
(Tuuurlijk, da's nou net waar Stacey in is geinteresseerd)

Sean: "Tired, are we ?"
Chelsea: "Ik heb geen oog dichtgedaan, maar dat heb je met voetballers. Arme stakker die bij jou het bed induikt; Carly schaamt zich zo voor je dat ze iedereen wijsmaakt dat ze bij Dawn heeft geslapen".
Sean: "Sommige meiden hebben klasse en praten niet over hun liefdesleven, anderen zijn goedkope (slettebakken)"

Chelsea: "Sean is op zoek naar je; hij heeft bij Dawn geslapen".
Carly: "Get over yourself".

Ian: "Ben je nu Jane of Leslie ?"
Jane: "Ik ben in ieder geval geen moordenares".

Jane: "Als kind was ik al anders dan de anderen; ik werd gepest, uitgescholden en later zelfs geschopt omdat ik een jongensnaam had en een dito postuur. Volgens m'n ouders had ik een jongen moeten zijn; en zo ging dat nog jaren door tot ik van school ging en een baan kreeg. Ik noemde mezelf Jane (m'n tweede naam) omdat dat veel vrowelijker klonk, eindelijk verlost van Leslie en al dat gepest en gescheld. Nooit heb ik meer omgekeken totdat jij gisteren rot deed tegen Heather, toen kwam alles weer bovendrijven".

NON-PAULINISME
Jean: "Nice to see you Brad; (fancy a) cup of tea ? Oeps vergeten, de ketel is stuk".
(Geen probleem, Brad repareert hem wel)

Brad: "Ik wou het over Stacey hebben , ik denk..."
Jean: "Jij denkt teveel, je bent een denker; misschien denk je..."

ODIL (Oh Dat Is Lelijk)
De bruiloft gaat door, met Jane in d'r alledaagse kleren en Heather en een slager als getuigen
Ian: "De dikke en de dunne".

Peggy: "Waar is iedereen ?"
Shirley: "Misschien zijn ze bij Pat".
Mo: "Eens een slet, altijd een slet".

Peggy schakelt de politie in maar als ze eenmaal bij Pat binnenvallen treffen ze een club lezende mannen aan. Peggy's vermoeden dat Mrs.Evans iets in haar schild voert blijkt wel degelijk gegrond want als het toneelstukje eenmaal voorbij is slaan de heren meteen weer aan het pokeren en biljarten.

Brad neemt Stacey mee naar de Indier om haar ten huwelijk te vragen maar dit plannetje valt bijna in het water vanwege zijn notenallergie. In de cliffhanger probeert hij het opnieuw maar Stacey wordt afgeleid door het feit dat Max weer thuis is.
pi_51201998
Jean Leeft die ook nog? lang niet meer gezien
pi_51230766
Afl. 060707: RETURN OF THE MAX
Max: "I missed ya".
Stacey: "Is dat alles wat je te zeggen hebt, na zes weken lang te zijn weggebleven ?"

Max: "I'm sorry".
Stacey: "Sorry ain't good enough; ik heb je mijn hart gegeven maar jij moest het zonodig vertrappen".
Max: "Zo ging het niet".
Stacey: "Hoe ging het dan wel ? Vertel op voor ik met Tanya ga praten".

Max: "Ik dacht dat ik in Spanje met een schone lei kon beginnen maar ik kon je niet vergeten; ik durfde niet terug te komen omdat ik bang was".
Stacey: "Bang voor wat ik zou gaan doen of bang voor wat ik zou gaan zeggen ?"
Max: "Bang voor wat IK zou gaan doen; al die zes weken kon ik alleen nog maar aan jou denken"
(Stacey: "No please")

Stacey: "Genoeg; eruit !"
Max: "Ik ben stapelgek op je".
Stacey: "Pech gehad, ik ben stapelgek op iemand anders".
Max: "Wie ?"
Stacey: "Je kent hem, hij heet Bradley en ik ga met hem trouwen".

Max: "Why Bradley ? Because he's the neaest thing to me ?"
Stacey: "You're so up yourself".
Max: "Wil je soms wraak op me nemen".
Stacey: "Nee, ik ging met jou om wraak op HEM te nemen; we hadden nooit uit elkaar moeten gaan".
Max: "Heb je soms ja gezegd om een eind aan onze relatie te maken ? Geef maar toe dat je geen kant meer op kunt".
Stacey: "Je hebt je zegje gezegd en nu wil ik je niet meer horen".

Welk deel zou hij niet hebben begrepen ?
Max: "Dit is geen oplossing, en binnen twee weken zul je gaan inzien dat je van mij houd en niet van Bradley".
Stacey: "Je laat ons met rust en als je het waagt om de boel te verpesten vertel ik Tanya het hele verhaal".
Max: "And ruin your wedding plans ?"
Stacey: "Try me; get out !"

Dan maar ruziemaken met m'n ouwe heer die me door zijn maten liet inkisten toen ik dertien was .
Jim: "Waarom ben je teruggekomen ? Ging je soms weg vanwege ons ?"
Max: "You did it".
Jim: "Het was 25 jaar geleden".
Max: "Hierbinnen niet".
Jim: "Dat was toen, nu ben ik veranderd".
Max: "Jarenlang heb ik het opgekropt".
Jim: "Ik heb nu een goed leven, een vrouw, een kleinzoon die tegen me opkijkt; verpest het alsjeblieft niet voor me".

Brad: "Ik weet dat ik een fout heb gemaakt (door Stacey tot een abortus te dwingen en haar te dumpen) maar ik ben volwassen geworden".
Max: "Je bent negentien".
Jim: "Ouder dan toen jij trouwde".
Max: "Luister goed, want ik zeg het maar een keer; als een vader die om z'n zoon geeft".
Brad: "Laat me raden, ik moet niet met Stacey trouwen".
Max: "Inderdaad".
Brad: "Waarom ?"
Max: "Ik ken haar soort en ik ken jou".
Brad: "Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik jou niet ben ?"

ODIL
Tanya: "Wil er iemand een toost uitbrengen ?"
Stacey: "Laat de trotse vader het maar doen".
Max: "Op de ware liefde en op het uitbannen van opvullertjes".
pi_51305848
Afl. 090707:
Brad: "Stacey Branning".
Stacey: "Bradley Slater".

Stacey: "Je komt te laat op je werk".
Brad: "Do I look buvvered ?"

Pat: "Charity Kase ? Gaan de zaken zo slecht ?"
Peggy: "Dat is de live-act van vanavond".

Shirley: "Ik ben een bescheiden vrouw die haar plaats kent".

Phil: "Als iemand het in z'n hoofd haalt om me uit te kleden en aan een lantaarnpaal vast te binden zweer ik dat ik niet voor mezelf insta".
Minty: "Mannen en vrouwen zijn als leeuwen en leeuwentemmers; ze is nog niet eens getrouwd of ze steekt nu al d'r hoofd in de bek van de leeuw".

ODIL 1
Dawn: "Ik knip nog liever Keiths teennagels dan dat ik jouw geleuter moet aanhoren over hoe de lieve kant van Sean".

ODIL 2
Max: "Mensen denken vaak dat ze de juiste keuze maken, maar komen er tien jaar later pas achter dat het de verkeerde was".
(En ondertussen begint Jean te vermoeden dat hier iets niet klopt)

Minty: "Hij wil liever ontbijt op bed maar zo gemakkelijk komt ie er niet vanaf; wij zijn mannen met beestachige behoeftes".

Dat worden zeker beestachtige behoeftes, maar wat voor behoeftes heeft de aanstaande bruid ?
Stella: "Met je moeder boven een kroeg wonen; geen enkele vrouw is daarvoor te porren en bovendien is het geen ideale plek om je kinderen te laten opgroeien".

Charity Kase brengt Billy en Brad op hol met 'haar' versie van Big Spender, en laat Shirley Like A Virgin verkrachten.
Pat: "Gefeliciteerd (Peg), je boekt eenmaal een travestiet en de klanten willen niks anders meer; gaat flink in de papieren lopen".

Tijd voor het jonge koppel om met iedereen op de foto te gaan.
Deano: "Come on Stace, give us a smile".
(Gaat moeilijk, Max zit aan me; onmiddelijk naar huis)

Stacey: "Welk deel van 'raak me niet aan' begrijp je niet ?"
Max: "We weten allebei dat je dit niet wilt; laten we vanavond nog weggaan".

[ Bericht 4% gewijzigd door J_TM op 09-07-2007 22:05:35 ]
pi_51341602
Dankjewel voor je verslagen van gisteren en vrijdag J_TM, maar een vraagje, wat betekent ODIL eigenlijk ?

Zou je als je tijd hebt het verslag van vandaag willen maken alsjeblieft? Sorry maar heb niet kunnen kijken
pi_51360481
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef J_TM het volgende:
ODIL (Oh Dat Is Lelijk)

Ik zal het voortaan weer voluit vermelden.

Afl. 100707:
SHIRLEY SPEAKS 1
"Als je hem echt een plezier wilt doen dan vervang je dat schaap door een hoertje".

"Well, I'd'rather work behind the baaa".

Mickey: "Verandert elke plek waar je woont in een zwijnenstal ?"
(En vandaar dat Li wegens de gebruikelijke onverenigbare verschillen haar koffers pakt)

Stella: "Heb je Phil gezien ?"
Shirley: "Heeft ie niet gezegd waar ie naartoe ging ? Wen er maar vast an (schat), nu is ie nog gek op je maar zodra ie eenmaal de ring om je vinger heeft geschoven verdwijnt ie als een schip in de nacht".

LEUGEN VAN DE DAG
Sean: "Geen probleem (Caz), ik kom zojuist van de kliniek en haast me nu naar m'n werk".

Stacey: "Zullen we er stiekem tussenuit knijpen en in het buitenland gaan trouwen ?"
Brad: "Onze families gaan ons afmaken als we dat doen".

Max: "Ga je me soms vertellen dat ze (Jean) een mafketel is ?"
Dot: "Nee, ze is manisch-depressief".
Max: "En wie garandeert mij dat dat niet erfelijk is ?"
(Tuurlijk, alsof het je daar om te doen was)

Stella: "Het eten is voor later".
Shirley: "Ze is hypoclasemisch".
Heather: "Het is een vloek".

Max: "Seks is belangrijker dan je denkt; jaren voelen getrouwde mensen zich prettig tot de boel inkakt en zij denkt dat je haar niet meer aantrekkelijk vindt; de waarheid is dat je d'r niet meer aantrekkelijk vindt omdat je niet meer van haar houdt".
Phil: "En hoe hou jij het interessant voor Tanya ?"
(Ja Max, vertel eens)

Minty: "Wordt ze je vrouw of je moeder ?"

Dirty Mary: "Philip Mitchell, I heard you've been a naughty boy and now it's time to be judged".

Denise: "Ik noem Kevin Mr. Love Handles"

Stella: "Mijn moeder heeft twee banen; ze is huisvrouw en moeder".
Shirley: "Jezes, het lijkt hier wel een begrafenis. Sorry Heather, maar jij gaat niet door naar 'De X-Factor' ".
(Want van alle versies van I Will Survive is dit met afstand de slechtste)

Aangemoedigd door de anderen doet Stella een poging om Barbie Girl de vernieling inhelpen; maar voordat ze daar in slaagt vlucht ze huilend naar Bens kamer alwaar het schaap haar opwacht.

Peggy: "Is dit weer een van je spelletjes ?"
Shirley: "Ik speel geen spelletjes".
Peggy: "BAR ! NU !"

Als Stacey hoort wat Max over Jean heeft gezegd is ze op het oorlogspad. "Je zult wel trots zijn he; mijn moeder achter d'r rug om belachelijk maken".
Max: "Kalmeer".
Stacey: "Wat; jij noemt mijn moeder een mafketel en ik moet kalm blijven".
Max: "De meiden slapen".
Stacey: "Alsof jou dat wat kan schelen, egoist; kijk naar jezelf, je bent gewoon een rat in een goedkoop pak. Ik word kotsmisselijk van je".

Phil zoekt een luisterend oor bij Shirley en vindt dat onder het genot van een curry; alleen "waarom hebben we het eigenlijk over Stella ?"
Shirley: "Omdat ze de liefde van je leven is; het wolkje melk in je koffie. Ik durf te wedden dat je, sinds je haar ontmoet hebt, in een chicklit-roman leeft met cocktailparties, strakke truien en satijnen lakens. (BTW), ik heb nog een extra tandenborstel".
Phil: "En waarom zou ik die nodig hebben".
Shirley: "Omdat je naar curry ruikt; zo kun je toch niet bij Stella komen aanzetten tenzij je hier wilt blijven".
Phil: "Je hebt wel lef, zeg".
Shirley: "Ach, een vos verliest z'n haren ... Ik neem een Irish koffie, wil jij een glaasje warme melk ?"
Phil: "Ik neem ook een koffie (maar geen Irish)".
Shirley: "Good boy, Stella kan trots zijn".

CLIFFHANGER
Shirley: "Trouw niet met Stella, het wordt gegarandeerd de fout van je leven".
Phil: "I know".

[ Bericht 3% gewijzigd door J_TM op 11-07-2007 15:42:06 ]
pi_51373553
Heather? Shirley die tegen Phil zegt dat ie niet met Stella moet trouwen Wat een feest .

Oh ja en bedankt voor je verslagje J_TM
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:19:48 #163
521 ruby
Hell yeah!
pi_51374891
En dat Phil het ook nog toegaf nadat Shirley zei dat trouwen met Stella "a big mistake" zou worden. Pfiew, wat een opluchting.

En waarom was Stacey nou zou boos op Max ivm haar moeder? Ik miste dat stukje even.
pi_51376961
Hehe, ik kan t je helaas niet vertellen ruby
Ik deel je vreugde ruby , zo te zien gaat het de goede kant op met EE (althans, zo lijkt het )
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:16:24 #165
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51377150
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef ruby het volgende:
En waarom was Stacey nou zou boos op Max ivm haar moeder? Ik miste dat stukje even.
Omdat hij op Dot had ingepraat dat manische depressiviteit in de familie zou kunnen zitten. Hij had haar voor zijn karretje gespannen om Bradley daarover aan te spreken, maar in plaats daarvan begon ze erover tegen Stacey.
Shirley vind ik wel een aanwinst. Zo'n intrigante die het slechtste in mensen naar boven haalt In het geval van Phil misschien maar goed ook
Wat ik trouwens wel eens zou willen weten, is hoe Minty dat schaap de trap op heeft gekregen. Wat precies de reden zal zijn waarom we dat staaltje niet hebben gezien
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:16:06 #166
521 ruby
Hell yeah!
pi_51379399
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Omdat hij op Dot had ingepraat dat manische depressiviteit in de familie zou kunnen zitten. Hij had haar voor zijn karretje gespannen om Bradley daarover aan te spreken, maar in plaats daarvan begon ze erover tegen Stacey.
Shirley vind ik wel een aanwinst. Zo'n intrigante die het slechtste in mensen naar boven haalt In het geval van Phil misschien maar goed ook
Wat ik trouwens wel eens zou willen weten, is hoe Minty dat schaap de trap op heeft gekregen. Wat precies de reden zal zijn waarom we dat staaltje niet hebben gezien
Misschien met een liftstoel?

Zal Phil nog gaan liggen rampetampen met Shirley?
pi_51379888
Minty, Schaap ? Zo te zien weer eens wat gemist Sjips
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:32:40 #168
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51379911
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:31 schreef Cecelia34 het volgende:
Minty, Schaap ? Zo te zien weer eens wat gemist Sjips
Sheep shagging
pi_51385405
Ah
pi_51408709
Afl. 120707:
Max: "Het spijt me".
Stacey: "Wat, dus ik ben geen mafketel ? Misschien ben ik wel net zo geschift als zij".

Dot: "Je hebt al drie dagen een kater; weet je wat dat betekent ? Dat God je duidelijk wil maken dat je verkeerd bezig bent. Je hebt huisarrest en voor straf ga je zonder eten naar bed".

Carly: "Nee, ik luister niet meer naar je zielige leugentjes".
(Dus Sean is geen eersteklas klootzak)

Als Phil dan eindelijk thuiskomt.
Peggy: "Ik ben niet achterlijk, je bent vreemdgegaan".

Sean: "I think I still fancy you (Chels). Grapje".

Maar Tanya maakt geen grapje. "Moet ik soms een straatverbod voor je aanvragen".
(Sean en Tanya samen op de foto; dat levert een mooi plaatje op voor Deano's mobiel)

Afgelopen dinsdag was er in Ye Olde Tarte (oftewel huize Pat) een kakkerlakkenwedstrijd; helaas hield een van de deelnemers het voorgezien en na Patrick aan een zere vinger te hebben geholpen kruipt ie nu in de zak waar Mo een broodje worst in heeft zitten. Pat lacht zich rot als ze ziet wat de kakkerlak in de zak heeft achtergelaten.

Sean: "Mag ik soms niet met andere vrouwen praten ?"
Carly: "Lijkt dat soms op praten ?"
Sean: "Ze had een vuiltje in d'r oog".
Carly: "Moet ik dat geloven ?"

Li moet haar spullen weghalen maar neemt meer mee dan toegestaan; als Mickey ziet dat z'n ghettoblaster weg is zet ie met Wellard de achtervolging in.
Li: "Waarom heb ik het ook meegenomen, het levert toch te weinig op".
Mickey: "Word toch eens volwassen".
Li: "Nee, jij moet volwassen worden en zien hoe het leven echt in elkaar zit".

Mo: "Die worst is niet te vreten, ik wil me geld terug".
Mickey: "Waar is Wellard ? Jij zei dat je hem zou laten afmaken".
Ian: "Ik heb geen tijd voor jullie geleuter, er zijn belangrijkere zaken".

Sean besluit om wraak te nemen op dat ettertje van een Deano Wicks.
Charity Kase (in alledaagse verschijning dan): "Ik hoor dat je travestiet wilt worden en dus heb ik dit (groene jurkje) voor je gekocht".

Stacey: "Sean, waar ben je mee bezig".
(Ik smeer me in met kokosolie ter voorbereiding op onze eerste keer)

Dot hoort dat Jim en Patrick het op een drinken willen zetten en grijpt direct in. "Je moest je schamen (Patrick Truemann); op een dag zul je me dankbaar zijn dat ik je van een verdorven ziel en een kapotte lever heb gered".

Verkleed als 'hoodie' wil Deano Sean te lijf gaan met een plank maar die weet hem echter te overmeesteren en grijpt hem bij de kraag om hem bij huize Wicks af te leveren ("Hij mag blij zijn dat ik hem niet heb afgemaakt"). Kevin is n. am. en eist een verklaring.

CLIFFHANGER
Deano: "Bespaar me je preek; jongens als Sean komen overal mee weg".
Chelsea: "Maar samen kunnen we die grijns van z'n smoel afvegen".

[ Bericht 2% gewijzigd door J_TM op 13-07-2007 13:25:31 ]
pi_51431755
Dankjewel J_TM voor het fijne dagverslag van gisteren

die kakkerlakken actie
pi_51444565
Afl. 130707:
Stella: "Ben, you're back".
Ben: "Glad to see you, grandma".

Phil weet inmiddels wat er met Bens modelvliegtuig is gebeurd en neemt de schuld op zich, maar Ben lijkt daar niet mee te zitten.

In de cafetaria ontmoet Max een nieuwe 'love-interest'.
Sian: "Sorry Max, maar die puberale versierpraatjes van je overtuigen me niet; en bovendien val ik op mannen met haar".

En om het nog leuker te maken blijkt Sian een collega van Tanya te zijn. "Ik dacht dat je een creep was maar je bent gewoon een eikel".
Max: "Wat heb je tegen 'r gezegd ?"
Sian: "Niks; maak je maar geen zorgen, ik heb wel wat belangrijkers aan m'n hoofd dan jouw trieste zaakjes".

Chelsea: "Als we daar de Jean-Claude van Damme van Walford niet hebben".

Stella heeft hamburgers gemaakt voor het welkomstdiner maar Ben doet een verrassende mededeling. "Ik ben vegetarier geworden".
Stella: "Wil je een tosti met witte bonen ?"

Peggy: "Als jij of Grant vegetarier was geworden dan had ik je iets heel anders gegeven dan een tosti met witte bonen".

Mickey moet 50 pond losgeld betalen en legt het in de telefooncel; als hij Mo daarbinnen ziet gaan trekt hij meteen zijn conclusies ("Ze is er achterbaks genoeg voor"), of zit ie er toch naast.

Pat organiseert een avondje kaarten, en Shirely kan het niet laten om langs te wippen en de boel te verstieren. "Die twee azen moet je hebben (Mint)".
Pat: "Achterbakse trut".

Preetie: "Toen ik thuiskwam van een vakantie zei m'n moeder dat m'n goudvis terug was naar zee, maar in werkelijkheid was ie overleden".
(En natuurlijk zal Gus een soortgelijk verhaal slikken als ie straks hoort dat Wellard is verdwenen)

Chelsea: "Jij bent geen man, jij bent gewoon zielig".

Chelsea: "Hij heeft me een keer teveel beledigd".

Ben: "Vanaf nu zal alles anders zijn".
Stella: "Inderdaad, ik word je stiefmoeder en samen gaan we een nieuwe start maken. Maarre, ben je echt vegetarier geworden ?".
Ben: "Ik zei het alleen maar voor de grap".
(En dus mag Ben alsnog z'n tanden in Stella's overheerlijke hamburger zetten)
  zondag 15 juli 2007 @ 18:49:22 #173
521 ruby
Hell yeah!
pi_51497160
Ik was gisteren op Dance Valley en ik meen "Darren" te hebben gezien bij Electronation.
Maar ja, misschien zag ik het wel verkeerd.
pi_51498778
Dance Valley . Sorry nog nooit van gehoord ruby Was t wel leuk?

Chips, heb de omnibus niet gekeken, krijg ik nu straf ?
pi_51519844
C34, Dance Valley is een groot dance-festival in de buurt van Amsterdam.
En wat dat omnibus missen betreft, voor straf een extra dosis Stella.
pi_51523177
Ah oke dank je wel J_TM Had dr echt nog nooit van gehoord Maar ik woon ook niet in die richting dus

Nou fijne straf J_TM Laten we hopen dat t binnenkort exit- Stella is

Ik MOET vanavond kijken
pi_51537612
Afl. 160707:
Lauren raakt in de puberteit en dat gaat niet ongemerkt voorbij. "Heb ik soms gezegd dat je m'n mp3-speler mocht pakken ?"

Tanya: "Je hoeft je nergens voor te schamen, ik heb ook last van m'n hormonen".

Yolande komt thuis en nu probeert Patrick met z'n kakkerlakken vinger in korte tijd alles op te ruimen, helaas wil niemand hem een handje helpen. Hoewel, Jay wil hem een gunst verlenen tegen een vergoedinkje van tien pond.
Patrick: "Heem, waar ga je naar toe ?"
Jay: "Dit is zwijggeld, je wilt toch niet dat Yolande het een en ander te weten komt".
(Oh, dat is lelijk)

PAULINISME
Peggy: "I'll put the kettle on, but I won't be long".

Phil: "We zijn Charles en Diana niet".

Jay geeft z'n tien pond uit aan een luxe menu met o.a. biefstuk, patat en witte bonen, en staat oog in oog met de bullebakken van school. "We wachten buiten op je".
Jay: "Ken je lang wachte".

Het noodlot slaat toe bij Patrick; de stofzuiger gaat stuk, en na een van het postkantoor te hebben geleend (Denise: "Patrick is de klusjesman van de buurt") struikelt hij over de snoer en maakt Yolandes waaier stuk.
Shirley: "Je hebt een lang gezicht als Mr. Ed".
Patrick: "Yolande vermoordt me".
Bert: "In de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest".

Ben logeert bij Abi (tot grote teleurstelling van stiefmama).
Tanya: "Wie wil er chocolade-ijs ?"
Abi: "Ik".
Lauren: "Wat ben jij kinderachtig".

Abi: "We zaten te kijken".
Lauren: "Pech gehad".

Abi: "I hate her, she's my sister from hell".

Eindelijk lucht Ben z'n hart. "Stella knijpt me, en ze heeft me een keer geslagen met een hete theelepel. Pa zegt dat pijn bij het volwassen worden hoort, en Stella zegt dat pa niet meer van me houdt en dat ie me wil wegsturen".

Denise (over haar baas Mrs. Masood): "Als klagen een Olympische sport was dan had zij op haar sloffen brons gehaald".

De waaier is gemaakt, maar Yolande is al op het station gesignaleerd; misschien dat Libby haar kan afleiden.
Yolande: "Denk je soms dat ik je niet door heb, je zoemt als een bij rond een honingpot".

Bij thuiskomst ziet alles er spic en span uit, maar toch is Patrick een verklaring schuldig.

Tanya: "Leuke dag gehad Tanya ?"

CLIFFHANGER
Ben: "Je kunt er niks aan doen, stuff happens".
Abi: "Niet als we weglopen".

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 18-07-2007 12:32:38 ]
pi_51541153
Ik zal maar niks zeggen
  maandag 16 juli 2007 @ 23:28:40 #179
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51541558
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Cecelia34 het volgende:
Ik zal maar niks zeggen

Meld nou maar eens als je wél hebt gekeken, deal?
Ik mag toch hopen dat met de weglopertjes de waarheid aan het licht komt en dat het huwelijk geen doorgang gaat vinden? Pretty please?
pi_51559951
......................... ..............................
Nu schaam ik me zeer diep Wickedangel
............................. .................................
pi_51573344
Afl. 170707:
Tanya: "Dat het bijna vakantie is betekent nog niet dat je laat mag komen (Lauren)".

Patrick heeft voor straf op de bank geslapen: "Ik droomde net zo lekker".
Yolande: "Welcome to your worst nightmare".

Helaas gaat dat ook voor Ben op.
Stella: "Wat hadden wij nou afgesproken ? Je zou geen vriendjes meer zijn met Abi. Je hebt gelogen en het wordt tijd dat je dat eens gaat voelen".
(Gered door de deur).

Jay (tegen vrijwillig spijbelcontroleur Yolande): "Waarom moet je altijd mij hebben ? Neem hunnie (de bullebakken) daar".

Patrick: "Wat moet ik doen om het goed te maken ?"
Yolande: "Gebruik eens een keer je fantasie. Verras me".

Shirley: "Put your foot down, show her who's boss".
Patrick: "Do I look like a man with a death-wish ?"

Zoete aardappelen ?
Yolande: "Misschien dat de liefde van een man door de maag gaat maar bij een vrouw ligt dat toch even anders. Ik wil fish 'n chips, Yorkshire pudding".
(Probeer daar maar tegenop te boksen)

Denise biedt Mrs.Masood haar excuses aan, en hoewel ze is vergeven kan ze toch op zoek naar een andere baan.

Ben en Abi gaan weglopen met een van Tanya 'geleend' twintigje en de cavia's, maar de beide Marges zorgen voor oponthoud omdat een van ze stervende lijkt.
Ben: "Dan ga ik wel zonder jou op de bus. Dit is mijn enige kans om Stella te ontvluchten en dat laat ik niet door jou en je stomme cavia's verpesten".

Toch gaan ze samen naar de dierenarts, en na een telefoontje naar Tanya is het fin de carrieremove.
Stella: "Kom, we gaan".
Ben: "Ik heb geen zin".
Stella: "En ik heb geen zin om hier een scene te trappen".

Tanya: "Misschien dat Stella achterlijk is maar ik niet".
Abi: "Please Mum, don't hurt me".
(No need to worry dear)

Ben: "Het was Abi's idee om weg te lopen".
Stella: "Je bent niet alleen een achterbaks ventje maar ook een lafaard. (Na het ontdekken van een te stuk te trappen portret van Kathy) Misschien ben jij niet wie je moeder dacht dat je was, misschien ben jij wel iemand anders".
(En dus wordt het weer knijpen)

Als Yolande hoort dat Patrick Jay zwijggeld heeft betaald weet ze wat haar te doen staat. "Dat joch moet een pak op z'n sodemieter hebben".
(Dat zou Mickey ook wel willen doen als ie eens wist wie Wellard heeft ontvoerd)

Bullebakken: "Vergeet 'r niet te vragen of ze je reet afveegt".

Jay: "Kop dicht of ik sla hem eraf".
Bullebakken: "Je denkt zeker dat je een stoere bink bent".
Yolande: "Dus daar ben je".
Jay: "Wat moet je ?"
Yolande: "Ik kom het geld terughalen dat je van Patrick hebt afgeperst".
Jay: "Nou, en ?"
Yolande: "Diep van binnen ben je een goeie jongen en dus geef ik je nog een kans voor ik je ondersteboven keer en het eruit schudt".
Wat Jay nu zegt is zo lelijk dat het niet voor plaatsing vatbaar is; en als zelfs Shirley een verontschuldiging eist....

Ben: "Het spijt me, ik zal alles doen wat je maar wilt".
Stella: "Ik weet iets veel beters; je zweert op je pa dat je nooit meer met Abi zult praten".
(En dat ook lelijk)

Bens mobiel is in beslag genomen en als Abi beneden staat moet ze worden afgescheept met een "Ik wil geen vriendjes meer met je zijn", Stella luistert mee en komt hem halen voor de lunch.
Maar uiteindelijk zal Stella degene zijn die een 'shitburger' (freshly squeezed) gaat eten; de vraag is niet of Ben het huwelijk tegenhoudt maar hoe.

[ Bericht 4% gewijzigd door J_TM op 18-07-2007 12:35:08 ]
pi_51575509
Wickedangel , ik heb gekeken * De aftiteling wel te verstaan
Sorry Ik dacht dat t om 21.00 begon
pi_51626340
Wie verdient het het meest om gestraft te worden; Max of Stella ? Op de EE-site kun je je stem uitbrengen.
pi_51627752
Stella
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:26:23 #185
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51644880
Stella, natuurlijk. Kindermishandeling is nooit goed te praten, Max doet wat de meeste kerels doen als ze de kans krijgen.
Mooi hoe ze vanavond Stella naar Pretty in pink lieten kijken. Als je nog niet weet of iemand een psychopaat is, dan weet je het zeker als een vrouw van achter in de dertig daar nog steeds lyrisch over doet.
pi_51659929
Hopelijk is dit dan de laatste aflevering van De Grote Ben & Stella Show.

STELLA SPEAKS
"Kun je ook niet slapen ? Eng he, die Grote Dag".

"Dit is 'Pretty In Pink', een van m'n favoriete films. Als tiener heb ik hem wel honderd keer gezien toen ik alleen op m'n kamer zat; erg troostgevend".

"Je hebt me niet eens bedankt, ik was namelijk kwaad op je omdat je met die geschifte meid omging; ze leeft in een fantasiewereld".

"In dit soort (jaren tachtig) films heeft het meisje vaak een nerd als beste vriend. Bof jij even, want met je brilletje en je maffe kapsel lijk je op een nerd".
(Ooh, dat is lelijk)

"Let op, dit is het beste stuk. Isn't she pretty ? Van een nobody naar prom-queen, en ik word dat ook zodra die ring om mijn vinger zit. Wat is er, waarom kijk je zo ?"
Ben: "War jij me aandoet is fout".
Stella: "Zoek je soms weer aandacht ? Kan het niet voor een keertje om mij draaien ? Wat ben jij een egoistisch lulletje zeg".
Ben: "Ik wil jou niet als moeder, ik heb al een moeder".
Stella: "Die dood en begraven is".
Ben: "Ze waakt over me".
Stella: "En dus kan ze ook zien dat er dingen met jou gebeuren die je niet wilt, en ze beseft zich maar al te goed dat dat bij het volwassen worden hoort".
Ben: "Je liegt, dit hoort helemaal niet bij het volwassen worden". OMA !"

IT'S ALL BEEN A PACK OF LIES
"Kan het je dan helemaal niks schelen ? Hij zal niet mij laten vallen maar jou; ik ben z'n vrouw, hij houdt van mij en niet van jou".

"Ik ga je een geheimpje verklappen dat je pa mij heeft toevertrouwd. Je zus Louise is niet meegenomen door haar moeder maar weggestuurd door je pa. Ze was een sta-in-de-weg die alles verepestte en daarom moest ze naar een tehuis. Hij is blij dat ie van haar af is".

"Jij en ik weten allebei dat je vanwege mij een tweede kans hebt gekregen, en nu wil je zijn mooiste dag gaan verpesten door allemaal sprookjes te gaan vertellen ? Zal ie niet leuk vinden, alweer een kind dat alles verpest; hij heeft het nummer van het tehuis bij de hand".

"Ik zie een grote zwarte auto die je komt halen".

"Zodra ik getrouwd ben houdt dit alles op omdat we dan familie zijn, ik zweer het op m'n leven".

Eventjes ontspannen tijdens een ontbijt met de mannen.
Minty: "En, gaat Stella je in een matrozenpakje hijsen".
Ben: "Ik trek net zo'n pak aan als pa, zie ik er veel beter uit dan jij".

Ian: "Ik heb een vreemd voorgevoel over dit huwelijk".
Phil: "Moet jij niet afwassen ?"

Ondertussen maakt de bruid kennis met Phils tante Sally.
Stella: "Ik hou van deze familie, ik hoop niet dat ik jullie naam te schande breng".
Sally: "Je bent geen echte Mitchell, Mitchells zijn van een bepaald type, en jij bent te anders om een Mitchell te zijn".

Abi probeert Ben ervan te overtuigen dat ie de Waarheid moet vertellen voor het te laat is. "En als jij het niet doet dan doe ik het".

Ben: "Ik wil niet dat je met pa trouwt; je meent er helemaal niets van, je zei het alleen maar zodat ik m'n mond zou houden. Ik wil jou niet als moeder".
Stella: "Als je niet meekomt ga ik je in je slaap vermoorden; kan je pa je begraven, net als je ma. Ik heb je alles gegeven en nu doe je wat ik zeg".

In de cliffhanger komt Ben dan eindelijk in actie door om hulp te vragen.

TRIVIA
Waaraan ontleent 'Pretty In Pink' z'n titel ?

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 20-07-2007 14:03:08 ]
pi_51660145
Wat er nog meer gebeurde:

Denise weet nog niet dat ze haar baan is kwijtgeraakt en Yolande eist dat Jay z'n excuses komt aanbieden voor wat ie dinsdag heeft gezegd.
Bert: "Ik schaam me dood voor je, als je zo doorgaat schop ik je eruit".
Jay: "Zorg eerst maar dat je me te pakken krijgt".
Patrick: "Komt er nog wat van ?"
Jay: "Vergeet het maar, ik laat me door niemand de wet voorschrijven".

Jay: "Je wilt toch een verontschuldiging ? Hier"
(Een manenschijn, dankjewel kleinzoon)
pi_51660191
En dan nog dit: gisteravond op MTV pimpte Xzibit een auto voor een Mexicaans-Azteekse versie van Honey.
pi_51668305
hehe, eindelijk kan ik ook weer posten
Zo zo, dus zijn Stella en Phil al getrouwd? Ja ik zapte gisteren even wat rond en zag Stella in een witte jurk, dus toen heb k de BBC weer afgezet
pi_51668369
Brr, die Stella is echt een eng wijf
Zal ik vanavond maar eens naar de ontknoping kijken
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:44:11 #191
521 ruby
Hell yeah!
pi_51668378
Pfieuw, ik ben blij dat vanavond de ontknoping is wat betreft psycho Stella.

Haleluja voor Ben.....en Abby natuurlijk die hem dwingt het te vertellen.

Binnenkort zal er wel weer een volgende psycho EE betreden, let maar op.
pi_51670401
Nou, het wordt nu wel echt tijd voor een ontknoping voor Stella inderdaad. Ik ben nog wel het meest benieuwd naar Peggy's reactie, als ze hoort dat Stella a Mitchell heeft mishandeld. "You devious little cow!"

En aansluitend vanavond voor de gelukkigen die BBC3 ontvangen weer een Eastenders Revealed!

Eastenders Vixens
Fri 20 Jul, 8:30 pm - 9:30 pm 60mins

A peek into the psyche of EastEnders' twisted Stella Crawford, played by Sophie Thompson. Initially perceived to be a caring, timid character, Stella has since shown herself to be cruel, devious and not above bullying a small child to get what she wants. Featuring contributions from the cast, exclusive backstage access to Stella's last moments on EastEnders, and a look at the exploits of other wicked Walford women from throughout the soap's history. Narrated by former EastEnder Charlie Brooks. [S]

Een heerlijk EastEnders avondje dus vanavond
Mind the gap
pi_51676636
Nee het is niet waar

Mn video heeft t niet opgenomen * troost mij *

Was vanavond al de ontknoping geweest? Jullie mogen t gewoon posten van mij hoor, dan kan k me alvast voorbereiden

Zondag ga ik om 3 uur 's morgens al voor de buis zitten, zodat ik zeker op tijd ben om te kijken
Die video recorders zijn ook niet meer zoals ze geweest zijn .

Dus, ik kan aannemen van jou bericht Nicole22 dat Stella vanavond exit is? Zo ja dan zo niet dan
pi_51676663
En als nieuwe psycho krijgen we natuurlijk de tweeling zuster van Stella op de koffie
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:26:33 #195
521 ruby
Hell yeah!
pi_51677003
Ik denk dat Stella haar geest regelmatig langs zal komen. Het blijft tenslotte Eastenders.
pi_51678165
Cecelia, neem dit maar letterlijk: exclusive backstage access to Stella's last moments on EastEnders
Het is een goede actrice, maar ik ben blij dat deze storyline nu afgelopen is. Op naar de volgende, ik las op de BBC website dat we eind juli een nieuwe character mogen verwachten in EE! (zal niet verklappen wie voor diegenen die dat nog niet willen weten)

Straks de herhaling van de 1 uur lange EastEnders Revealed, die had ik nog niet gezien vanavond
Mind the gap
pi_51678260
Net de aankondiging voor de herhaling van de aflevering van EastEnders van vanavond op BBC3: "On next, Cruella de Stella is about to fall on EastEnders..."
Mind the gap
pi_51678624
pi_51683165
En de grote vraag is: wat heeft Phil met zijn handen gedaan?

Even tussendoor: ik wil Abi adopteren, wat een cool kind is dat zeg
pi_51686441
Ik heb niet gekeken Reticulin, maar ik denk dat Stella dat misschien heeft gedaan!
Wat had ie dan aan zijn handen? verbrand? gebroken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')