abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50741879
Cecelia zit alvast klaar met een lekker kopje thee
Ik ga de aflevering van vandaag kijken is dat een goed idee van me of niet
Ga ik eens even kijken wat GS en GM gaan doen ( Gekke Stella en Gekke May ).
Dus eh, ik kan aannemen uit jou bericht/verslag J_TM dat die zoutzak ook nog rondloopt op het Plein??? Cecelia is NOT amuzed
pi_50742724
Peggy vs Ginghes en dan die opmerking van Yolande : Nice party ? en toen Peggers met haar opmerking: (you) Cow! + een of ander gebaar?, dat kreeg ik niet mee.

Oh en Rob staat weer aan de kant van May ? Of is dat ook weer een act
Walford, it's a sick little imaginary world

Oh en nu heeft May spijt van haar daden, yeah right
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog hoop ( denk ik )
pi_50758983
Ik moet de vrijdagaflevering nog inhalen, dus wat Peggy tegen Yolande zei komt er dan ook wel bij. Maar het zal vast niet 'Staat er soms Leipe Stella' op m'n voorhoofd ?' zijn.
En met May weet je het maar nooit.
pi_50810960
Jaja, staat er dit op de EE site : Filming today: Episode 1268 Tx: 14/08/07

DOT:It's refined, Jim.
JIM:It's salad, Dorothy.

Volgens mij ligt Jim toch nog in t ziekenhuis??

Kan iemand me enige insight geven in Stella? Ik heb teveel gemist de laatste maanden kennelijk. De omslag met Rob en May kon ik nog enigszins volgen, zeker na de uitleg vwb de storyline van de kidnap. Maar stella? Ik begrijp er niks van. Psychopaat was duidelijk vanaf het begin, maar hoe zit het nou met Ben? Ik dacht dat ze gewoon een bloedhekel aan hem had (en m daarom mishandelde) maar nu blijkt ze dus zoveel van m te houden???

EE's lost me....
pi_50811022
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef mommychaos het volgende:
Jaja, staat er dit op de EE site : Filming today: Episode 1268 Tx: 14/08/07

DOT:It's refined, Jim.
JIM:It's salad, Dorothy.

Volgens mij ligt Jim toch nog in t ziekenhuis??

Kan iemand me enige insight geven in Stella? Ik heb teveel gemist de laatste maanden kennelijk. De omslag met Rob en May kon ik nog enigszins volgen, zeker na de uitleg vwb de storyline van de kidnap. Maar stella? Ik begrijp er niks van. Psychopaat was duidelijk vanaf het begin, maar hoe zit het nou met Ben? Ik dacht dat ze gewoon een bloedhekel aan hem had (en m daarom mishandelde) maar nu blijkt ze dus zoveel van m te houden???

EE's lost me....
Stella houdt een beetje teveel van Ben En Jim ligt toch niet in het ziekenhuis? Ik dacht dat ik hem gisteren rond zag lopen in de QV, maar zat maar met een half oog te kijken eigenlijk
pi_50811549
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:23 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Stella houdt een beetje teveel van Ben En Jim ligt toch niet in het ziekenhuis? Ik dacht dat ik hem gisteren rond zag lopen in de QV, maar zat maar met een half oog te kijken eigenlijk
Ja, sorry - ik bedoelde de acteur die jim speelt, die is verleden week opgenomen ivm een stroke oid.
Stella houdt teveel van Ben? nou, ik ben blij dat je me het verteld anders had ik dat nooit geraden.

Maar als ik her en der wat spoilers lees dan begrijp ik dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hopelijk kunnen we snel wuiven naar Stella.

Thanx miracle drug.

[ Bericht 1% gewijzigd door mommychaos op 25-06-2007 10:00:30 ]
  maandag 25 juni 2007 @ 11:02:34 #107
183992 MadameEnglish
construire = bouwen
pi_50813543
Gaat Dawn trouwens weg? Of blijft ze met de baby in EE? (mag toch aannemen dat May de baby niet ontvoerd krijgt?)
pi_50815072
Jep dat meende ik ook mommychaos, dat van je spoiler . Ik hoop met je mee
En of Dawn weggaat, tja MadameEnglish daar kan ik geen antwoord op geven .

En Stella heeft een rare manier van liefhebben psychopaat 1e klas
pi_50822023
DE GROTE PAT & SHIRLEY SHOW
Shirley: "Je denkt verdomme zeker dat je Paris Hiton bent met dat hondje onder je arm".
(Zeker, de volgende keer neem ik m,n rolstaartbeer mee)

Shirley: "Gekgemaakt door de Brady Bunch ? Kom vooral niet bij me uithuilen; zeg wat je te zeggen hebt en donder op".

Shirley: "Die meid (Carly) zou eens bij zichzelf te rade moeten gaan; als ze me nog een keer aanraakt krijgt ze het gegarandeerd terug".

Pat: "Ooit was dit mijn huis".
Shirley: "Dus als ik een brave meid ben word ik later net zo'n zielige ouwe vrijster als jij".
Pat: "Jij zult nooit een brave meid worden".

Pat: "Ik leid liever een rustig leventje".
Shirley: "Dat krijg ik pas als ik dood ben".
Pat: "Als jij zo doorgaat dan zal dat niet zolang meer duren. Kijk naar jezelf, je leeft van maat je eet helemaal niks".
Shirley: "Are you trying to be my mate ?"
Pat: "Een zeker het moment afwachten waarop jij de pijp uitgaat ?"
Shirley: "Hier hoef ik niet naar te luisteren".
Pat: "Give it a rest, I'm trying to help you".
Shirley: "Eruit of ik smijt je eruit".
Pat: "En wie ga je daarvoor meenemen ? Je helpt jezelf de vernieling in".
Shirley: "Je bent m'n moeder niet".
(Waar hebben we dat toch eerder gehoord ?)
Pat: "Jij bent wel de laatste die ik wil bemoederen. Ik kwam hierheen omdat ik je zielig vond, nu vind ik je alleen maar triest".
Shirley: "Ik hoef jouw medelijden niet, bemoeizuchtig oud wijf".
Pat: "Maar je hebt het wel".

Wat er nog meer gebeurde
Rob: "Welk deel van 'blijf uit de buurt' begrijp je niet ?"

Keith: "Rose, it's me. Hello, grandma".

May: "Bel, en vraag hoe het met 'r gaat".
Rob: "Aan de Freggels te zien gaat het prima".

Peggy (over Yolandes gele joggingpak): "Hopelijk dragen de gasten zonnebrillen".

Dat was wel erg lelijk; C34, hier komt ie dan.
Peggy: "Een compliment (dat ie mijn hapjes opeet) ? Weg met dat beest voordat er ongelukken gebeuren".
Yolande: "Nice party ?"
Peggy: "(Achterbakse) trut".

Stella: "Ik ga je missen, jij mij ook ?"

Shirley: "Ik wil geen medelijden".
Peggy: "De krijg je ook niet, je bent een verdomde 'pain in the backside' ".

Peggy: "Laat jij je de stad uitjagen door Pat Evans, where is your bottle ?"
Shirley: "It's empty".

Pat: "Is Shirley vertrokken ?"
Peggy: "Hoe moet ik dat nou weten, ik ben d'r oppas niet".
(Oftewel, Shiz blijft)

Keith: "Vreemd", er ontbreekt helemaa niets. Bewijst dus maar weer dat je in Albert Square gerust je duer wagenwijd open kunt zetten zonder dat er iets gestolen word".

May weet het ziekenhuis in te komen en lijkt in haar opzet te slagen, alhoewel...
Dawn: "Leg haar on-mid-de-lijk te-rug".

Hoe gaat dit aflopen ?
pi_50824641
Jaaaaaa, maar stak Peggy ook haar mooie vinger op J_TM? * heb de omnibus gemist *
En uhm dat van Shirley met : Je bent me moeder niet? doel je daarmee op wat Zoë tegen Kat zei ?
pi_50837304
1) Het was geen middelvinger maar een gebalde vuist.
2) Bingo!

Afl. 250607
May: "Ik ben 'r moeder; ik kom je je vrijheid teruggeven, en je leven".
Dawn: "ZIJ is m'n leven".
May: "We hadden een afspraak, ik bied je het dubbele".
Dawn: "Stay away from her !"

Keith: "Ik eis 24-uurs bewaking".
Zuster: "Da's helaas niet mogelijk".
Keith: "Dan blijf ik hier zitten met een honkbalknuppel tot die engerd is opgepakt".

Ian: "Wat moet je ?"
Shirley: "Een baan".
Ian: "De sociale dienst is hier om de hoek".

Shirley: "I might be a penny but I smell great".

Stella krijgt de mode-ontwerpster op bezoek en dat is niet bepaald een succes te noemen.
"Je gaat toch niet op die (bruine) schoenen trouwen ?"

"Wat kun je doen als je klanten geen gevoel voor smaak hebben ?"

Dawn: "Where is May ?"
Rob: "De laatste keer dat ik 'r zag probeerde ze me omver te rijden".
Carly: "Jammer dat ze heeft gemist".

Rob 'popt' de question, en even lijkt het erop dat Dawn ja zegt, maar in plaats daarvan geeft ze hem een welverdiende oplawaai. "Je hebt tegen de politie geluld over dat contract. Als je nog een keer in m' buurt komt geef ik je alsnog aan".

Vol tranen hoort Stella alles wat de mode-ontwerpster zegt en wreekt zich door de tekeningen te verknoeien.

Mode-ontwerpster: "Pas op voor de spelden".
Stella: "You too".

Mevrouw is er nu definitief van overtuigd dat Stella niet te vertrouwen is. "Hou 'r in de gaten".
Peggy: "Waarom zou ik ? Ze is het beste dat me in jaren is overkomen".

Stella: "Ik mis je, je krijgt van mij een hele dikke kus. Krijg ik er twee terug ? I love you too sweetheart".
(En vandaar dat ze zich huilend tegen de muur bonst)

Shirley valt Ian lastig voor gratis doch ongewenst advies over de cafetaria. "A smiling face behind the bar will do".
Ian: "Kom maar terug met Halloween".

May: "Wat bezielde me ? Ik ben dokter geworden om mensen te helpen, niet om ze te kwetsen".
(Te laat, want Dawn heeft een val uitgezet).

May: "Kijk eens aan; slim bedacht hoor, mij aan de praat houden in afwachting van de politie. Ik hoop dat jullie geen van beiden hier spijt van krijgen".

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 26-06-2007 12:46:37 ]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:11:21 #112
521 ruby
Hell yeah!
pi_50842624
Oké, de ene gek (May) is afgevoerd. Nu is het weer de beurt aan Stella die met haar hoofd psychotisch tegen de muur staat te bonken en hardop jankt.

Ze zit met smart te wachten tot ze wat hoort van Ben, maar die laat uiteraard niks van zich horen. Maar wel aan z'n oma.
Peggy heeft Ben aan de lijn en ze wil de telefoon aan Stella geven zodat ze effe met 'm kan kletsen. Zodra Stella de telefoon aanneemt en wil praten, heeft Ben de verbinding verbroken.

Ik heb het idee dat Stella zelf een soort van slachtoffer moet voorstellen van pesterijen of iets van dien aard. Pas geleden zat ze zichzelf weer te knijpen toen ze op de trap van de Vic zat.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:27:59 #113
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_50843150
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:11 schreef ruby het volgende:
Ik heb het idee dat Stella zelf een soort van slachtoffer moet voorstellen van pesterijen of iets van dien aard. Pas geleden zat ze zichzelf weer te knijpen toen ze op de trap van de Vic zat.
Geen idee. Ik wil gewone mensen zien met gewone problemen, geen stoet van psychopaten.
Ik hoop trouwens dat alles goed komt met de acteur die Jim speelt
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_50851983
Whehehe is het exit May? Wat was er gebeurd? Hoe is ze afgevoerd? Heeft Summer May de kamer uitgesleurd?

En Ben, wat was dat met hem? Wassie weggelopen ofzo Whehehehe

En wat je denkt over Stella ruby, ik bedoel het idee wat je hebt, dat ben ik ook van mening!
Vanavond toch maar eens koeken

En idd, laten we hopen dat met 'Jim' alles goedkomt
pi_50854217
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef J_TM het volgende:
May: "Kijk eens aan; slim bedacht hoor, mij aan de praat houden in afwachting van de politie. Ik hoop dat jullie geen van beiden hier spijt van krijgen".

En wat Ben betreft, die is op voetbalkamp.
Ik denk dat Stella is gaan beseffen hoeveel vrienden ze heeft, en wie dat zijn zal vanavond misschien duidelijk worden.
pi_50859290
Heeft Stella vrienden dan
pi_50873212
Heerlijke aflevering
Lucy met haar 'baby'
Dat gevecht op dat feestje
pi_50874781
Net zoveel als Sindi uit 'Neighbours', iemand die er niet voor terugdeinste om mensen van de trap te duwen of het ziekenhuis in te rijden die ze als een bedreiging zag en uiteindelijk (opnieuw) in een inrichting verdween. Haar vroegere klasgenotes hadden weinig goeds over haar te zeggen toen die werden gevraagd voor een reunie.
Op [Soap] Neighbours! Wie kijkt er ook naar? kun je lezen wat ze bedoelen met 'een Sindi doen'.

En van Erinsborough terug naar Walford.
Ian: "Vijf minuten geleden speelde ze nog met haar teddybeer en verkleedde ze zich als een prinses, nu maken we ons zorgen over haar Eerste Keer".

Dawn (tegen Garry): "Jij bent al net zo erg als Rob; wat dacht je nou, dat je nu je kans kon grijpen om je bij me in te slijmen ? Geef die goedkope bloemen maar aan een andere sukkel, en je zult vast wel zielig wijf vinden dat met jou het bed in wil".

Li kan er niet mee lachen dat Mickey 'les' krijgt van Preeti vanwege z'n eerste afspraakje als gigolo: "Een vriendendienst ? Ze is gewoon verliefd op je; je houdt er onmiddelijk mee op en je verandert die advertentie of anders verzeker ik je dat je seksleven voorbij is".

Ian: "Make-up van haar gezicht vegen ? Doe niet zo naief Honey, Phil heeft 'r natuurlijk verrot geslagen".

Li: "You touch Mickey again and I'll..."
Shirley: "Dames... de enige die hier begint met ruzie maken ben ik".

Dawn: "Ik moet voortdurend naar de plee, de drankjes zijn niet te zuipen en ik heb opgezwollen voeten".
(Omdat je schoenen te klein zijn en je niet de tijd hebt genomen om je lichaam te laten herstellen van de zwangerschap)

Lucy: "Voor mij geen kinderen, laat staan seks".

Tijdens de karaoke waant Brad zich Nat King Cole (of is het nou Rick Astley ?) totdat een onfris type rake klappen uitdeelt (en Shirley wordt bijna gearresteerd wegens poging tot aanval op ambtenaar in funcitie). Stacey neemt Brad mee naar huis om de wond schoon te maken, maar helaas blijft het daar bij. "Ik kan het niet".

[ Bericht 2% gewijzigd door J_TM op 27-06-2007 12:30:45 ]
pi_50875326
' Dames,,,,, de enige die hier begint met ruzie maken ben ik ' idd Shizz
En waarom wil Stella niet dat haar ouders enzo op de wedding komen??
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:09:31 #120
183992 MadameEnglish
construire = bouwen
pi_50876604
De ouders van Stella zullen wel weten dat dochterlief psychopaat is ofzo iets in die trant.
Trouwens, heeft Dawn nu al genoeg van moedertje spelen? Ze is net bevallen en wil nu al uit gaan en heeft geen boodschap aan het kleintje. Ze laat die loser Keith alleen met 't kind. Tja.......
Zullen we daar nu weer een storylijn krijgen; Dawn die een postnatale depressie gaat doormaken? Gezellige familie hoor.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:29:23 #121
521 ruby
Hell yeah!
pi_50877633
Hoe zo ook quasi onopvallend haar make-up weghaalde om haar blauwe plek op te laten vallen. En natuurlijk verdenkt Ian Phil ervan haar in elkaar te rammen....
pi_50880209
De Millers nooit wat geweest, zal ook nooit wat worden in EE MadameEnglish
Ik denk dat Dawn een beetje moe wordt van dat gezeik van de mede Square bewoners over de Rob+Dawn+May+Summer kwestie denk ik , maarja ik kan het natuurlijk ook fout hebben

En ja, wat je zegt over de ouders van Stella MadameEnglish, daar kun je idd gelijk in hebben Dat was nog niet eens in me opgekomen Zal wel een leuk tintje aan de wedding geven niet

Dat van die make-up was me nog niet eens opgevallen ruby, ik meende dat ze al de hele tijd met die blauwe plek rondliep
En ja, Ian geeft Phil voor alles wat gebeurd de schuld, dus daar kijken we niet meer van op .
Zou ie Phil ook de schuld geven van die 'baby' van Lucy, dat hij school had aangeraden om zo'n ding aan te schaffen Ofzoiets
Have a nice day
pi_50924536
schokkend nieuws...stacey blijkt stiekem een dochter van dr. spock te zijn

pi_50927840
Sjiek gedaan Reticulin
Heb je de foto zelf bewerkt ??

Vind 'm wel cool
Dankjewel voor deze 'bijdrage' :*
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:24:37 #125
521 ruby
Hell yeah!
pi_50953437
Kan iemand me uitleggen waar die "vriendin" van Shirley nou weer op slaat?

En eindelijk schot in de zaak wat betreft die maffe Stella. Phil en Peggy zijn er nu achtergekomen dat Stella de uitnodiging van haar bruiloft niet haar haar ouders heeft gestuurd.
pi_50954224
Niet kunnen kijken omdat we erg laat pas aan tafel zaten

En en ruby, wat gebeurde er toen ???????????????
J_TM ik smacht naar je dagverslag , als je wilt natuurlijk

En is Shirley de bak ingedraaid of niet
pi_50964747
Aaargh ik kan al de hele week niet kijken. Zondag zit ik voor die tv al moet ik er een gevecht voor aangaan met mn huisgenoten.

Gave foto Reticulin!
pi_50965486
mommychaos, bereid dan maar alvast een plan van aanpak aan . Punaises op de grond leggen, lijm op de eetkamer stoelen , een groot hek om de zithoek heen zetten met stroom, en die pas aanzetten als jij EE zit te kijken Vergeet wel de stroom daarna niet af te zetten he

Grapje hoor
Ik ga zondag ook kijken, en vandaag
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:22:42 #129
521 ruby
Hell yeah!
pi_50978020
@Cecelia: er gebeurde niets. 't Was natuurlijk de cliffhanger.
pi_50987921
Is er vandaag nog wat gebeurd ?
Ik kijk zondag wel
pi_51000779
C34, met enige vertraging is hier dan een dubbelverslag.

Afl. 280607: BEAM ME UP STACEY
Bouwvakker (met blauw oog): "Houdjoe lurn toe hiet laik det ?"
Stacey: "Zal ik dat andere oog ook dichtslaan ?"

Shirley (met politiepet): "What's your story Casanova ?"

Ian vertelt Billy dat hij vermoedt dat Stella mishandelt word en nu zetten de heren vijftig piek in.
Billy: "If you don't wanna put your money where your big mouth is".

Stacey: "D'you wanna say something".
Chelsea: "Het is net 'The Bodyguard', alleen ben jij Kevin Costner en is je vriendje Whitney Houston". Stacey: "Bradley en ik zijn niet meer samen, wanneer dringt dat nou eens tot jullie botte hersens door".

Heather werd wakker naast Garry en nu is Shirley benieuwd naar de details. "Did you let him polish your silver ?"
Heather: "A lady wouldn't kiss and tell".
'Agent': "Volgens mij heeft iemand in je badkamer gekotst".

Shirley: "Ik krijg nog geld van je voor de whisky het feest, of wil je soms dat iedereen weet wat er tussen jou en Heather is gebeurd".

Als Jim hoort wat er met Bradley was gebeurd op het feest geeft hij hem boksles ("Put your jukes up") maar Dot is het daar niet mee eens. "Don't you hit my grandson".

Stacey: "Kan het je soms niks schelen dat iedereen je een eikel vindt ? Ik ben niet het type waar jongens een liedje voor zingen, hooguit Get Em Out For The Lads. We zijn niet van dezelfde planeet, ik ben van deze en jij van weet-ik-veel".

Bouwvakker: "Wiel jai dat er iemand op jouw spoelen past ?"
Stacey: "Zak toch lekker door de stront".
(Bravo Stace, zo kennen we je weer)

Stacey: "Ik maak alles kapot".
Dot: "Kijk, (dit overhemd) ziet er als nieuw uit; je kunt het verleden afschudden zonder dat er vlekken achterblijven".
Stacey: "En Brad is zeker het waspoeder; nieuwe Brad Ultra".

Phil kan er niet mee lachen als ie hoort wat voor kletspraat Ian nu weer rondstrooit. "Ik probeer een goede vader te zijn voor Ben en Stella wordt een goede moeder. Ik zweer dat ik 'r met geen vinger zal aanraken, maar ik zweer ook dat als iemand het waagt om over mij en Stella te roddelen ik hier de boel persoonlijk ga verbouwen; met jou erbij".

Afl. 290607: SCARY MONSTERS & SUPERCREEPS
Arme Shirley; haar toilet is verstopt en de badkamer staat blank, en van Peggy mag ze de kroeg niet in zolang ze stinkt.
Peggy (tegen Pat): "Zoals ik al zei, mijn deur staat voor iedereen open die wil werken, ze hoeven het alleen maar te vragen".
Shirley: "Bedankt Peggy dat je mijn vertrouwen in de mensheid opkrikt".

Mickey heeft een afspraak met een mysterieuze dame. "Hello Maikel, ai hoop detjor not kowing toe dissepoint mie".
Mickey: "MO !"

PAULINISME:
Dot: "You sit down (Stace), Jim and I will put the kettle on".
(Helaas valt er voor Stacey weinig te vieren als ze er achterkomt dat Brad ja heeft gezegd tegen een baan in Parijs)

Vol tegenzin gaat Stella met Phil bij haar ouders op bezoek, en geheel onvermijdelijk (maar ook sneller dan verwacht) gaat de beerput open.
Stella: "Please don't spoil it for me, Phil is what I need".
Marian: "En ben jij wat Phil en z'n zoon nodig hebben".
Stella: "Dat moeten ze zelf beoordelen".
Marian: "En dat gaan ze ook zeker doen; hij was wel erg geinteresseerd in Catherine, wat dus betekent dat je Het nog niet hebt verteld".
Stella: "Ben en ik zijn heel close".
Marian: "Kun jij jezelf wel vertrouwen ?"
Stella: "Ik was tien".
Marian: "En zij was vier".
Stella: "Het was een ongeluk".
(Dat zei Stacey ook toen Jean over de plotselinge dood van d'r echtgenoot begon)

Phil ziet dat de vader zich schuilhoudt en wil daar het fijne van weten ("Ik heb m'n mobiel binnen laten liggen"). "Ik ga met Stella trouwen, ze is een goed mens en verdient beter dan dit".
Marian: "Blijkbaar zijn wij hier niet de enige die de schijn ophouden, vraag Stella maar wat er met haar zus is gebeurd en vooral hoe".

Vol tranen onthult Stella hoe haar kleine zusje vlak voor Kerst om het leven kwam. "Het was niemands schuld maar m'n ouders bleven me op m'n lazer geven".

Hoe gaat dit aflopen; is het fin l' amour en komen er straks oud-klasgenoten langs die vertellen wat 'een Stella doen' betekent ?
(Trouwens, wie dat laatste weet mag het zeggen)

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 02-07-2007 11:30:13 ]
pi_51006801
Dankjewel voor het dubbele verslag J_TM .
pi_51051223
Cindy to make EastEnders comeback?

EastEnders' Cindy Beale - played by actress Michelle Collins - is set to return from the dead, according to the papers.

The Sun has reported that
SPOILER
However, it's unclear whether Michelle Collins will follow in the footsteps of Leslie Grantham - who came back from the dead as Dirty Den - and return to the soap.
SPOILER
pi_51051280
pi_51051444
Tommy Eytle has died

Thomas Daniel Hicks Eytle, actor and singer: born Georgetown, Guyana 16 July 1926; married; died Reading 19 June 2007.

Tommy Eytle was a versatile actor, singer and guitarist whose work ranged from West End stage roles to cabaret in London and on the Continent. He was best known for his television role as the Trinidadian charmer Jules Tavernier in the BBC soap EastEnders.

pi_51052499
Jules ken ik nog uit de periode 1993/94, met z'n grote baard en ziekenfondsbrilletje. Voor zover ik me kan herinneren had hij toen iets met Dot.

[ Bericht 9% gewijzigd door J_TM op 02-07-2007 11:32:23 ]
pi_51052598
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 01:16 schreef Reticulin het volgende:
schokkend nieuws...stacey blijkt stiekem een dochter van dr. spock te zijn

[afbeelding]
"Wat zie je er mooi uit met die Spock-oren".
pi_51056421
quote:
Op maandag 2 juli 2007 10:37 schreef mommychaos het volgende:
Cindy to make EastEnders comeback?

EastEnders' Cindy Beale - played by actress Michelle Collins - is set to return from the dead, according to the papers.

The Sun has reported that
SPOILER
However, it's unclear whether Michelle Collins will follow in the footsteps of Leslie Grantham - who came back from the dead as Dirty Den - and return to the soap.
SPOILER
alsjeblieft niet zeg...niet nog een keer van die onzin...laat r lekker dood wezen...

en nee die foto heb ik niet zelf bewerkt, was een foto op de EE-site, dacht dat stacey een of andere bloem in heur haar had, wat er op de foto niet zo charmant uit zag zeg maar, alleen de alevering erna bleek dat t de bedoeling was dat ze op spock leek
pi_51058574
Ik ben Stella een beetje heel erg beu
pi_51068877
@ Miracle_Drug , ik ben het heel erg met je eens

@ Reticulin, wat die foto betreft, daar kwam ik ook snel genoeg achter .
Cindy? De naam zegt me even niks meer, het was toch geen jankertje zoals Michelle heh ?
* Want als dat zo is, dan verklaart dat ook waarom ik haar niet meer ken *

oh en @ mommychaos, die meneer zegt me niks, maar evengoed toch R.I.P. en sterkte aan de nabestaanden
Is toch wel een mooie leeftijd hoor , maar evengoed
pi_51071277
Hoewel ik het ook triest vind dat EE kennelijk alweer een dode uit het graf wil laten komen vind ik Cindy wel een van de betere keuzes. Ze is geen jankende psycho maar een berekenende koude bitch maar dan wel een leukere dan Shirley. Dus mocht Cindy terugkomen, dan ben ik vooralsnog blij.
Het laten terugkeren van doden opent perspectieven!

Jules Tavernier was een schatje, ik vond die familie leuk : Hattie, Clyde

pi_51071833
Dat brilletje
Nou, vooruit dan maar met die uhm Cindy of hoe ze heten mag
pi_51075663
Even een trip down memory lane : Dít is Cindy Beale:

Cindy Beale (née Williams) was a fictional character in the popular BBC soap opera EastEnders. She was played by Michelle Collins.

Cindy always had an eye for the lotharios of Walford and despite trying to settle down several times with the more reliable Ian Beale, she just couldn't seem to stay faithful to him. She had a selfish streak, often thinking of her own needs above her husbands and children's. She often lied and schemed, particularly where men were concerned.

Cindy arrived in Albert Square in May 1988 and she proved popular with the local lads straight away. Initially she worked on her mother's market stall selling hats, but later she worked as a barmaid for Joanne Francis at Strokes wine bar. Cindy became involved with barman Simon Wicks, who was also seeing Donna Ludlow (as well as several other women) at the time and she and Cindy would regularly fight for Simon's attentions. However Cindy soon grew tired of Simon's womanising, and although it became obvious that Simon was falling for her, she started to turn her attentions to his step-brother Ian Beale, who was becoming quite a successful entrepreneur.

Initially her flirting with Ian was only to make Simon jealous, but Cindy and Ian soon began a relationship and by February 1989 they were engaged. Meanwhile, Simon had retaliated by embarking on a relationship with his old girlfriend, Sharon Watts. Despite this, Cindy and Simon couldn't keep their hands off each other and it wasn't long before the two embarked on an affair behind their partner's backs, which resulted in Cindy becoming pregnant with Simon's child.

Cindy was prepared to leave Ian for Simon, but Simon didn't want to get tied down or upset his family, so he finished their affair and told Cindy he wanted nothing more to do with her or the baby. With nowhere left to turn Cindy decided to go through with her wedding to Ian and pretend that Simon's baby was actually his. She gave birth to Steven Beale in December 1989 and managed to keep his paternity a secret from Ian and the rest of the Walford for a while.

However, she grew tired of Ian, who she had never really loved, and she began to feel guilty for deceiving him. Meanwhile Simon, who was still involved with Sharon, had also got itchy feet and he started to develop a paternal instinct for his son. It wasn't long before Cindy had been persuaded to give their relationship another go.

While Ian was busy trying to get his catering business up and running in order to provide for his wife and child, Cindy dropped the bombshell that Steven was not really his but Simon's. Ian wouldn't believe that Steven wasn't his however, and much fighting ensued when she moved out of their marital home and in with Simon. Ian's behaviour became more and more erratic. After attempting to take his own life, he turned his attention to ruining Simon's. Desperate to escape him, Cindy and Simon made plans to flee Walford with their son. The two departed in December 1990 and Ian was subsequently left a broken man.

In 1992 however, news reached Ian that Simon had abandoned Cindy and Steven, leaving Cindy to bring up her son in poverty. Ian tracked Cindy down to a council flat and persuaded her to come back to Walford so they could bring up Steven together. Cindy was hesitant at first, but she accepted his offer, much to the anger of Ian's mother Kathy, who had never really taken to Cindy in the first place. Despite hostility from all his family, it wasn't long before Cindy had settled back in to life with Ian, who was now quite a wealthy businessman. Cindy was disliked by almost every female on the square, particularly Sharon, who still resented her for stealing Simon from her, and Hattie Tavernier, who was regularly the subject of Cindy's jealousy regarding Ian. She did manage to make one friend however, fellow parent Gita Kapoor, who was privvy to all Cindy's sordid secrets, and was used as a foil whenever Cindy wanted to escape Ian.

Cindy fell pregnant again in 1993, this time to Ian, and both she and Ian were shocked to discover that she was expecting twins. Richard Cole took a shine to Cindy, but after she shunned his advances he spread a malicious rumour that he was the father of her unborn children. Knowing Cindy's history, everyone was quick to believe Richard and Ian nearly split with Cindy as a result. The truth finally came out, however, and Lucy and Peter (who was named after Ian's late father Pete) were born in December 1993.

Married life and motherhood soon began to take its toll on Cindy and it wasn't long before she was up to her old tricks, playing away behind Ian's back, firstly with Matt the lifeguard in 1994, and secondly with her ex-lover's brother, David Wicks, in 1995. Their affair was long and drawn out lasting for a whole year. Cindy would sneak away from Ian to be with David at any given opportunity, often under the pretence that she was seeing Gita. Cindy's feelings for David soon began to grow and as this happened she became less and less tolerant of Ian. Ian eventually began to suspect Cindy was up to no good and this prompted him to hire a private investigator who filmed Cindy and David in a 'steamy clinch' and played it back to a furious Ian, who vowed to take Cindy to court to gain custody of all their children.

David also looking like he might cool their affair, Cindy decided to take drastic action and in October 1996 she hired a hitman to rid herself of Ian once and for all. Just at the last minute she had a change of heart and decided she wanted to sort things out amicably, but it was too late however, and Ian was shot by an armed man in a passing car, and collapsed in a pool of blood right in front of Cindy. Riddled with guilt Cindy found it impossible to look innocent in front of the police, who clearly suspected that she had something to do with the attempted murder.

When David was called in for questioning, Cindy knew it was only a matter of time before she would be arrested, so she decided to take her children and flee Walford for a second time. With the help of David and Barry Evans, she managed to snatch her sons (Steven and Peter) from their schools. However Lucy, who had been ill that day, was taken home from school early (unbeknown to Cindy), and so she was forced to leave the country without her daughter. David also opted to stay behind, promising Cindy that he would try to get Lucy and join her later, although he never did.

After recovering from the shooting and realising Cindy's involvement, Ian decided to hire a private investgator named Ros Thorne to track Cindy down so he could reclaim his children. Ros found Cindy living in Italy in 1997 and the pair set off after her, with Ian's mum's boyfriend, Phil Mitchell, and his brother Grant in tow. Upon finding Cindy working in a sleazy club as a waitress, Ian confronted her and in order to occupy her whilst Phil and Grant abducted her children, he pretended that he still loved her and was willing to forgive her. Cindy wanted her daughter back more than anything so she was willing to listen to Ian's pleas. The plan seemed to be working, but Cindy suddenly grew suspicious and she ended up contacting the police. It was too late however, and despite a mad police chase Ian was successful in bringing his two sons back to Walford.

Cindy wasn't willing to give her children up so easily though and that same year she too came back to Walford with her new boyfriend Nick Holland. She soon took Ian to court for sole custody of all her children. A long court battle ensued and Cindy was the eventual winner, forcing Ian to hand over his beloved children to her. However moments after the verdict Cindy was arrested for the attempted murder of Ian, who had traced the hitman to a prison in Wandsworth and persuaded him to admit that Cindy was his client. Cindy was taken into custody and charged.

At this time Cindy was pregnant yet again with her fourth child (this time to boyfriend Nick). However, after seeing Cindy's true colours Nick decided he wanted nothing more to do with her and he left her in prison to rot, without any money for a brief to get her off. This was the last time Cindy was seen in Albert Square, however it was subsequently revealed that she died in prison in November 1998 of a bloodclot to the lung, whilst giving birth to her fourth child. Cindy's baby survived the turbulent birth, and Ian was given temporary custody of her after her mother's death. He named her Cindy in her mother's honour and eventually gave her to Cindy's mother and sister, who lived in Cornwall.

Ik herinner me de episode waarin Ian gewapend achter Cindy en Wicksy (Simon) aangaat nog steeds, dat was wat mij betreft een klassieker. Het moge duidelijk zijn dat de terugkeer van Cindy veel opwinding zou kunnen veroorzaken.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:26:07 #144
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51075973
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef mommychaos het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat de terugkeer van Cindy veel opwinding zou kunnen veroorzaken.
Ach ja, Cindy. Dat was destijds leuk, maar nu niet meer. Hopelijk komt ze niet terug.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_51076291
Afl. 020707:
"Je 'm appelle Bradley Branning".

Mo: "Wat heb je daar ?"
Stacey: "Niks".
(Alleen maar die Spock-oren)

Shirley logeert bij de Mitchells maar niet tot ieders tevredenheid.
Stella: "Hoelang blijft ze nog ? Overal waar ik kom is ze".

Peggy heropent de Vic. "En dit zou niet mogelijk zijn geweest zonder mijn favoriete Italiaan Marco". Marco: "En mai feverit Cockney"

Pat: "Who does she thinks she is, the Queen ?"
(Maar wel eentje die gratis hapjes en drankjes aanbiedt)

Minty: "Ligt het nou aan mij of ziet het er hier gewoon hetzelfde uit ?"

Keith: "Knap hoor, de manier waarop je klassieke Renaisance met oud-Duitse invloeden hebt weten te vermengen tot iets dat ook wel post-moderne oase wordt vernoemd".

Peggy is niet blij met het resultaat, maar dat krijg je als je per se op maandag wilt heropenen.

Stella: "Blij dat je eindelijk belt; ik mis je, mis je mij ook ? Misschien dat je eerder naar huis mag".
Phil: "Wie was dat ?"
Stella: "Niemand".
(Welk deel van 'geen geheimen meer' begrijp je niet ?)

En welk deel van ''wees een moeder voor je dochter' begrijpt Dawn niet ? "Blijf jij even bij ome Minty terwijl mama wat te drinken haalt".
Minty: "Sorry, maar ik ben geen goede kinderoppas".

Brad: "Heb je zin in een weekendje Parijs ? Jij en ik op de Champs Elysees, wat zeg je daarvan ?"
Stacey: "You're serious ?"
Brad: "Mais oui".

Patrick: "Welke meid zou zo'n romantisch aanbod afslaan ?"
(Stacey, omdat ze van Dot te horen heeft gekregen dat Brad in Parijs wil gaan werken)

Dawn: "Ik wil gewoon de verloren tijd inhalen (Caz), dus schenk me een glaasje in".

Garry: "Sorry dat ik het feest verstoor, maar deze meid hier heeft d'r mama hard nodig".
(May zal zich natuurlijk rot lachen in de bak als ze dit hoort; zie je wel dat dat kreng niet deugt als moeder)

In een vlaag van woede gooit Stella het tijdschrift weg waar Shirely aan het ontbijt nog uit heeft zitten lezen.
Shirley: "Zonde want er stond een artikel in dat je wel zou interesseren; vijftig manieren om je man te plezieren, maar je kunt er vast wel zelf een bedenken".
Stella: "Wat ben jij een vuile slet".
Shirley: "Waar heb jij zo leren praten ? Misschien is dat de reden dat ie op je valt".

En dan vallen er bankbiljetten uit het tijdschrift.
Stella: "Pak dat geld en maak dat je wegkomt, afgelikt oud wijf".
(En ondertussen maak ik Bens speelgoed kapot)

Brad vind zijn relatie met Stacey belangrijker dan een baan in Parijs en staat op het punt om z'n ontslag aan te bieden als hij op kantoor word opgezocht.
"Wanneer hou je eens op met verstoppertje spelen; je verstopt je voor je ware gevoelens; je houdt net zoveel van mij als ik van jou. Ik beloof dat ik geen ontslag zal nemen als jij meegaat naar Parijs".
pi_51078070
May die zal zich zeker wel rot lachen , maar dan als ze hoort hoe lang ze de bak in zal draaien
  maandag 2 juli 2007 @ 23:40:41 #147
521 ruby
Hell yeah!
pi_51079256
Ik wil Cindy ook niet terug. Kunnen ze niet met wat beters komen?
pi_51083619
Wat heb je in de aanbieding ruby ?
Maar ik neem aan dat wij als kijkers weer eens bar weinig te willen hebben ben ik bang
pi_51096627
Helaas is Mommychaos me voorgeweest anders had ik hier uitgeelgd dat Cindy nooit van Ian heeft gehouden (van de broertjes Wicks des te meer), dat ze heeft gelogen over het vaderschap van Steven, dat ze tot twee keer toe heeft geprobeerd om hem kalt te stellen, dat ze met de kinderen naar Italie is gevlucht (en dat de 'brothers that hair forgot' de achtervolging inzetten) en hoe ze vlak voor haar overlijden in de gevangenis van haar vierde kind beviel. Zou Big Cin (sic) haar dood in scene hebben gezet en nu terugkomen om wraak te nemen op de meestgehate man van Walford ?

pi_51109961
Meest gehate man van Walford? Bedoel je daar Phil mee ?? , was er vandaag nog wat gebeurd, heb namelijk niet kunnen kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')